Hmm oke, thanksquote:Op zondag 1 september 2013 11:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik vind het wel tegen een Vogelaarwijk aantikken, nooit problemen daar gehad hoor, maar ik zou er zelf nooit gaan wonen.
[..]
Ja ik zou nooit in het zuiden gaan wonen, dat zijn meer van die nieuwbouw wijken en sociale huurwoningen en daar heb ik niet zoveel mee. Daarnaast zit je voor mijn gevoel te ver van het centrum af.
Ah oke zo! Ook niet zo ver weg.quote:Op zondag 1 september 2013 10:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dan zit je weer over een ander spoorMaar ik woon gewoon ergens in het Spijkerkwartier.
Remlof bedoeld dat hij hier ergens zit.
https://maps.google.com/m(...),+Nederland&t=m&z=18
Het is frietquote:Op zondag 1 september 2013 11:03 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ah oke zo! Ook niet zo ver weg.
Eet Noord patat en Zuid friet trouwens?
Niet naar die Coop daar gaan, die is kut, kutpersoneel en kutbedrijfsleider. Bij de AH zijn ze tenminste aardig.quote:Op zondag 1 september 2013 11:02 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Volgens mij wel maar het is ook voor mij allemaal nieuw. Ik zit in iedergeval bij restaurant de blauwe hoek. Dat schijnen mensen wel te kennen.
Kan ook zo:quote:Op zondag 1 september 2013 10:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dan zit je weer over een ander spoorMaar ik woon gewoon ergens in het Spijkerkwartier.
Remlof bedoeld dat hij hier ergens zit.
https://maps.google.com/m(...),+Nederland&t=m&z=18
Ja ben daar even geweest vorige week, een beetje een karige winkel wel. Dan maar naar de aldi. Maar op weg naar mijn werk kom ik langs de appie en daar ben ik nu al verliefd op.quote:Op zondag 1 september 2013 11:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Niet naar die Coop daar gaan, die is kut, kutpersoneel en kutbedrijfsleider. Bij de AH zijn ze tenminste aardig.
Ik ken het niet, maar goed, dan ken je mij nog nietquote:Op zondag 1 september 2013 11:02 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Volgens mij wel maar het is ook voor mij allemaal nieuw. Ik zit in iedergeval bij restaurant de blauwe hoek. Dat schijnen mensen wel te kennen.
Ja, alhoewel dat nu gelukkig wel allemaal vernieuwd wordt.quote:Op zondag 1 september 2013 11:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar goed, dan ken je mij nog niet
Ik zal er eens op letten. Noordkant van Arnhem is dus wel te doen, behalve Presikhaaf.
Dan is friet bezig aan een opmars, want in verreweg de meeste Arnhemse snackbars staat er 'friet' op de prijslijst en niet 'patat'quote:Op zondag 1 september 2013 11:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
http://commons.wikimedia.(...)at_friet_frieten.svg
Op Presikhaaf woont een collega, die zegt dat het daar niet al te best isquote:Op zondag 1 september 2013 11:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja, alhoewel dat nu gelukkig wel allemaal vernieuwd wordt.
Mij werd Prerikshaaf en zuid afgeraden door Patatters.quote:Op zondag 1 september 2013 11:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op Presikhaaf woont een collega, die zegt dat het daar niet al te best is
quote:Op zondag 1 september 2013 11:08 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Mij werd Prerikshaaf en zuid afgeraden door Patatters.
Maar toen ik vorige week een frieter sprak zei die dat dat een patattermening was.
Eens.quote:
Zelfs in Klarendal klonk het alsof er een Project X party was.quote:Op zondag 1 september 2013 11:27 schreef Chloroform het volgende:
Voel me trouwens echt oud worden. Gisteravond het raam potdicht gehouden omdat ik niet zo goed tegen de herrie kon die van het Musispark kwam.Mijn god, alsof ik bij een of ander hardcorefeest was beland.
![]()
Maar ik kan bijna tuffen op het podium.quote:Op zondag 1 september 2013 11:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Zelfs in Klarendal klonk het alsof er een Project X party was.
Maar ik heb me er niet aan gestoord
Jij kijkt op het musis? Nice! Zal morgen even zwaaien als ik naar mn werk loop.quote:Op zondag 1 september 2013 11:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar ik kan bijna tuffen op het podium.
Haai aangenaam.quote:Op zondag 1 september 2013 09:55 schreef b4kl4p het volgende:
Goedemorgen! Hier een kersverse Arnhemmer!
Yup. Oh leuk, zal de eieren vast klaarleggen.quote:Op zondag 1 september 2013 11:52 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Jij kijkt op het musis? Nice! Zal morgen even zwaaien als ik naar mn werk loop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |