Goed onderbouwd ook. Je posthistory spreekt boekdelen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:48 schreef dikkedaniel het volgende:
Voor iedereen die zich dit jaar bij de HAN wil inschrijven of al ingeschreven heeft. Ik raad dit ten zeerste af. Ook al woon je in de buurt van Arnhem, dan zou ik nog eerder naar de HvU of Saxion gaan.
HAN is een commerciėle instelling die een hele som schoolgeld vraagt maar hier in werkelijkheid weinig voor terug geeft. Dit schoolgeld gaat naar de directeuren vd HAN en de nieuwe gebouwen. Als HBO instelling heeft de HAN een hele slechte naam. Ik zit er op school dus ik kan deze slechte naam beamen. Denk hierbij aan roosters van een paar uur les per week, docenten die de vastgestelde uren bijna nooit volmaken, verslagen en tentamens die kwijt raken waardoor je kan fluiten naar je cijfers etc.
Bah, ik ben blij als ik binnenkort van deze kutschool af ben.
Waarom werken als je ook uitkering kan trekken?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:43 schreef Quickie_Brat het volgende:
maar we hebben met je te doen hoor dikkedaniel![]()
nou hop papiertje halen en in de maatschappelijke maalstroom als loonslaaf!
Exactquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:44 schreef picodealion het volgende:
[..]
Waarom werken als je ook uitkering kan trekken?
Wacht maar tot je een afstudeerscriptie moet maken. Je eerste lezer zegt de hele rit dat het er allemaal goed uitziet. Dan lever je het in en heeft de 2e lezer van alles aan te merken. Totaal geen communicatie onderling. Ik voel me anaal vernederd.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:26 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb geen problemen met HAN. Aardige leraren, goede roosters en nooit gezeik gehad met tentamens. Dus niet zo zeur'n.
Gelukkig gebeuren zulke dingen nooit op andere hogescholen! Kut HAN! De fik erin!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:15 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een afstudeerscriptie moet maken. Je eerste lezer zegt de hele rit dat het er allemaal goed uitziet. Dan lever je het in en heeft de 2e lezer van alles aan te merken. Totaal geen communicatie onderling. Ik voel me anaal vernederd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gelukkig gebeuren zulke dingen nooit op andere hogescholen! Kut HAN! De fik erin!Ik heb de fik er al in gedaan. Heb van de vakantie het 'projectje' van de HTS Autotechniek in de fik gestoken. Dat zal ze leren, kut HAN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Zou Je Haar Geven?? :P"
Alsof jij anale vernedering niet lekker vindtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:24 schreef Chloroform het volgende:
Jullie moeten nooit meer naar de AH of MediaMarkt gaan hoor!!!!!1!!1!1!
Dat zouden we geheim houden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof jij anale vernedering niet lekker vindt
Dat heb ik al met de diverse projecten, daarom laat je tijdens het traject het toch door meerdere mensen lezen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:15 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een afstudeerscriptie moet maken. Je eerste lezer zegt de hele rit dat het er allemaal goed uitziet. Dan lever je het in en heeft de 2e lezer van alles aan te merken. Totaal geen communicatie onderling. Ik voel me anaal vernederd.
Om het honderdjarige bestaan van burgers zoo te vieren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:27 schreef Xiance het volgende:
afschuwelijk.. en dan zagen wij m gisteravond maar in het donker..
Kan me niet inbeelden hoe afschuwelijk het er bij daglicht uit moet zien!
Wie kwam eigenlijk op dat idee, en wrom? is dat bekend?
Ik zag 'm gister bij licht en ik vond 'm wel grappigquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:27 schreef Xiance het volgende:
afschuwelijk.. en dan zagen wij m gisteravond maar in het donker..
Kan me niet inbeelden hoe afschuwelijk het er bij daglicht uit moet zien!
Wie kwam eigenlijk op dat idee, en wrom? is dat bekend?
Ah dat was die chopper die ik gisteravond hoorde.quote:Op zondag 1 september 2013 09:53 schreef e-wok het volgende:
Had gisteravond de trauma heli voor de deur staan. Er had iemand een trein gekopt...
Welkom he hee.quote:Op zondag 1 september 2013 09:55 schreef b4kl4p het volgende:
Goedemorgen! Hier een kersverse Arnhemmer!
Waar woon je ergens?quote:Op zondag 1 september 2013 10:09 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Dank u! Heb er zin in!
Mooie stad Arnhem
Ah tof. Ik woon tussen de molen en de Coop in Klarendal.quote:Op zondag 1 september 2013 10:11 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Spijkerstraat heb ik een appartement.Jij?
Dat zegt mij niet zo veel nog eerlijk gezegt. Hoewel ik wel een Coop in de straat heb, maar dat is vast een andere want een molen is me nog niet opgevallen.quote:Op zondag 1 september 2013 10:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah tof. Ik woon tussen de molen en de Coop in Klarendal.
Klarendal is aan de andere kant van het Velperpoortstation. Daar waar jij je wiet gaat halenquote:Op zondag 1 september 2013 10:13 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Dat zegt mij niet zo veel nog eerlijk gezegt. Hoewel ik wel een Coop in de straat heb, maar dat is vast een andere want een molen is me nog niet opgevallen.
hahahahah oke, aan de centrumkant van het station dus? Dat is niet zo ver weg.quote:Op zondag 1 september 2013 10:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Klarendal is aan de andere kant van het Velperpoortstation. Daar waar jij je wiet gaat halen
Alles over de rivier en Presikhaaf. Daar wil je niet zitten. En verder tja, het is wel een stad met veel ongure lui die vrouwen nafluiten etc.quote:Op zondag 1 september 2013 10:47 schreef Vinniiee het volgende:
Hoe zit dat nou met vandalisme? in Malburgen/Klarendal? Ik meen dat dat vroeger daar behoorlijk was, maar hoe zit dat tegenwoordig?
Ben op zoek naar een woning in deze regio, maar welke wijken kan ik beter ontwijken?
En in 't Broek wil je ook niet zittenquote:Op zondag 1 september 2013 10:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Alles over de rivier en Presikhaaf. Daar wil je niet zitten. En verder tja, het is wel een stad met veel ongure lui die vrouwen nafluiten etc.
Nee niet aan de centrumkant. Trouwens ik woon vlakbij jequote:Op zondag 1 september 2013 10:22 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
hahahahah oke, aan de centrumkant van het station dus? Dat is niet zo ver weg.
Nee, maar de Johan de Witlaan heeft wel mooie woningen.quote:Op zondag 1 september 2013 10:56 schreef remlof het volgende:
[..]
En in 't Broek wil je ook niet zitten
Cool! Waar zit jij dan? Ik ben vorige week namelijk verkeerd gereden en het leek een bedrijfsterrein daar achter het spoor namelijk.quote:Op zondag 1 september 2013 10:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee niet aan de centrumkant. Trouwens ik woon vlakbij je
Dan zit je weer over een ander spoorquote:Op zondag 1 september 2013 10:57 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Cool! Waar zit jij dan? Ik ben vorige week namelijk verkeerd gereden en het leek een bedrijfsterrein daar achter het spoor namelijk.
'Over' de rivier, dat is dus aan de zuidkant?quote:Op zondag 1 september 2013 10:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Alles over de rivier en Presikhaaf. Daar wil je niet zitten. En verder tja, het is wel een stad met veel ongure lui die vrouwen nafluiten etc.
Ik vind het wel tegen een Vogelaarwijk aantikken, nooit problemen daar gehad hoor, maar ik zou er zelf nooit gaan wonen.quote:Op zondag 1 september 2013 11:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
'Over' de rivier, dat is dus aan de zuidkant?
M'n stiefbroer woont in De Laar-West, maar dat zie ik nou niet echt als een achterstallige/vandalisme volle buurt
Ja ik zou nooit in het zuiden gaan wonen, dat zijn meer van die nieuwbouw wijken en sociale huurwoningen en daar heb ik niet zoveel mee. Daarnaast zit je voor mijn gevoel te ver van het centrum af.quote:Op zondag 1 september 2013 10:59 schreef b4kl4p het volgende:
Ik hoorde trouwens ook dat de stad zo'n beetje in tween gesplits is. Noord zegt dat je niet in zuid moet komen en vica versa.
Wat daar van waar is weet ik ook niet.
Volgens mij wel maar het is ook voor mij allemaal nieuw. Ik zit in iedergeval bij restaurant de blauwe hoek. Dat schijnen mensen wel te kennen.quote:Op zondag 1 september 2013 11:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
'Over' de rivier, dat is dus aan de zuidkant?
M'n stiefbroer woont in De Laar-West, maar dat zie ik nou niet echt als een achterstallige/vandalisme volle buurt
Hmm oke, thanksquote:Op zondag 1 september 2013 11:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik vind het wel tegen een Vogelaarwijk aantikken, nooit problemen daar gehad hoor, maar ik zou er zelf nooit gaan wonen.
[..]
Ja ik zou nooit in het zuiden gaan wonen, dat zijn meer van die nieuwbouw wijken en sociale huurwoningen en daar heb ik niet zoveel mee. Daarnaast zit je voor mijn gevoel te ver van het centrum af.
Ah oke zo! Ook niet zo ver weg.quote:Op zondag 1 september 2013 10:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dan zit je weer over een ander spoorMaar ik woon gewoon ergens in het Spijkerkwartier.
Remlof bedoeld dat hij hier ergens zit.
https://maps.google.com/m(...),+Nederland&t=m&z=18
Het is frietquote:Op zondag 1 september 2013 11:03 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ah oke zo! Ook niet zo ver weg.
Eet Noord patat en Zuid friet trouwens?
Niet naar die Coop daar gaan, die is kut, kutpersoneel en kutbedrijfsleider. Bij de AH zijn ze tenminste aardig.quote:Op zondag 1 september 2013 11:02 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Volgens mij wel maar het is ook voor mij allemaal nieuw. Ik zit in iedergeval bij restaurant de blauwe hoek. Dat schijnen mensen wel te kennen.
Kan ook zo:quote:Op zondag 1 september 2013 10:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dan zit je weer over een ander spoorMaar ik woon gewoon ergens in het Spijkerkwartier.
Remlof bedoeld dat hij hier ergens zit.
https://maps.google.com/m(...),+Nederland&t=m&z=18
Ja ben daar even geweest vorige week, een beetje een karige winkel wel. Dan maar naar de aldi. Maar op weg naar mijn werk kom ik langs de appie en daar ben ik nu al verliefd op.quote:Op zondag 1 september 2013 11:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Niet naar die Coop daar gaan, die is kut, kutpersoneel en kutbedrijfsleider. Bij de AH zijn ze tenminste aardig.
Ik ken het niet, maar goed, dan ken je mij nog nietquote:Op zondag 1 september 2013 11:02 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Volgens mij wel maar het is ook voor mij allemaal nieuw. Ik zit in iedergeval bij restaurant de blauwe hoek. Dat schijnen mensen wel te kennen.
Ja, alhoewel dat nu gelukkig wel allemaal vernieuwd wordt.quote:Op zondag 1 september 2013 11:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar goed, dan ken je mij nog niet
Ik zal er eens op letten. Noordkant van Arnhem is dus wel te doen, behalve Presikhaaf.
Dan is friet bezig aan een opmars, want in verreweg de meeste Arnhemse snackbars staat er 'friet' op de prijslijst en niet 'patat'quote:Op zondag 1 september 2013 11:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
http://commons.wikimedia.(...)at_friet_frieten.svg
Op Presikhaaf woont een collega, die zegt dat het daar niet al te best isquote:Op zondag 1 september 2013 11:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja, alhoewel dat nu gelukkig wel allemaal vernieuwd wordt.
Mij werd Prerikshaaf en zuid afgeraden door Patatters.quote:Op zondag 1 september 2013 11:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op Presikhaaf woont een collega, die zegt dat het daar niet al te best is
quote:Op zondag 1 september 2013 11:08 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Mij werd Prerikshaaf en zuid afgeraden door Patatters.
Maar toen ik vorige week een frieter sprak zei die dat dat een patattermening was.
Eens.quote:
Zelfs in Klarendal klonk het alsof er een Project X party was.quote:Op zondag 1 september 2013 11:27 schreef Chloroform het volgende:
Voel me trouwens echt oud worden. Gisteravond het raam potdicht gehouden omdat ik niet zo goed tegen de herrie kon die van het Musispark kwam.Mijn god, alsof ik bij een of ander hardcorefeest was beland.
![]()
Maar ik kan bijna tuffen op het podium.quote:Op zondag 1 september 2013 11:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Zelfs in Klarendal klonk het alsof er een Project X party was.
Maar ik heb me er niet aan gestoord
Jij kijkt op het musis? Nice! Zal morgen even zwaaien als ik naar mn werk loop.quote:Op zondag 1 september 2013 11:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar ik kan bijna tuffen op het podium.
Haai aangenaam.quote:Op zondag 1 september 2013 09:55 schreef b4kl4p het volgende:
Goedemorgen! Hier een kersverse Arnhemmer!
Yup. Oh leuk, zal de eieren vast klaarleggen.quote:Op zondag 1 september 2013 11:52 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Jij kijkt op het musis? Nice! Zal morgen even zwaaien als ik naar mn werk loop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |