quote:
Als je dat maar laatquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:09 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
En ik moest mijn vieze plaatjes voortaan naar jou sturen![]()
Dus dan weet je dat vast.
Langs, en motorquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:11 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
aahaaaa!!! Jij bent er zoeen die telkens door t park scheurt met zijn scooter
Prima deal. En ALLEEN naar Remlof.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:09 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
En ik moest mijn vieze plaatjes voortaan naar jou sturen![]()
Dus dan weet je dat vast.
Nee. Stom.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Prima deal. En ALLEEN naar Remlof.
Gaan er komende zondag meer Fok!kers naar het Krachtstroom Festival eigenlijk?
Misschien even kijkje nemen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Prima deal. En ALLEEN naar Remlof.
Gaan er komende zondag meer Fok!kers naar het Krachtstroom Festival eigenlijk?
Nooit geweest.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:45 schreef VacaLoca het volgende:
Alweer ongedaan gemaakt.
Sowieso een paupertent
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:48 schreef dikkedaniel het volgende:
Voor iedereen die zich dit jaar bij de HAN wil inschrijven of al ingeschreven heeft. Ik raad dit ten zeerste af. Ook al woon je in de buurt van Arnhem, dan zou ik nog eerder naar de HvU of Saxion gaan.
HAN is een commerciële instelling die een hele som schoolgeld vraagt maar hier in werkelijkheid weinig voor terug geeft. Dit schoolgeld gaat naar de directeuren vd HAN en de nieuwe gebouwen. Als HBO instelling heeft de HAN een hele slechte naam. Ik zit er op school dus ik kan deze slechte naam beamen. Denk hierbij aan roosters van een paar uur les per week, docenten die de vastgestelde uren bijna nooit volmaken, verslagen en tentamens die kwijt raken waardoor je kan fluiten naar je cijfers etc.
Bah, ik ben blij als ik binnenkort van deze kutschool af ben.
Dat soort verhalen hoor je over elke onderwijsinstellingquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:48 schreef dikkedaniel het volgende:
Voor iedereen die zich dit jaar bij de HAN wil inschrijven of al ingeschreven heeft. Ik raad dit ten zeerste af. Ook al woon je in de buurt van Arnhem, dan zou ik nog eerder naar de HvU of Saxion gaan.
HAN is een commerciële instelling die een hele som schoolgeld vraagt maar hier in werkelijkheid weinig voor terug geeft. Dit schoolgeld gaat naar de directeuren vd HAN en de nieuwe gebouwen. Als HBO instelling heeft de HAN een hele slechte naam. Ik zit er op school dus ik kan deze slechte naam beamen. Denk hierbij aan roosters van een paar uur les per week, docenten die de vastgestelde uren bijna nooit volmaken, verslagen en tentamens die kwijt raken waardoor je kan fluiten naar je cijfers etc.
Bah, ik ben blij als ik binnenkort van deze kutschool af ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |