Met die gore mixdrankjes? Nôh, stuk of tweequote:Hoeveel consumpties heb je tegenwoordig voor 15 euro ?
Wij lieten ons vroeger ook niet hinderen door de prijs hoor.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:58 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Met die gore mixdrankjes? Nôh, stuk of twee
Onbeperkt zuipen voor koters. Dit kan natuurlijk alleen maar goed gaan.
Inderdaad, vrouwen zijn een ander ras dan mannen.quote:
Vroeger elke vrijdagmiddag na school direct naar de kroeg voor happy hourquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wij lieten ons vroeger ook niet hinderen door de prijs hoor.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
True, true. Ik zal hier ook niet de vrome heilige uit gaan hangen hoor.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gewoon na schooltijd het terras op, even naar huis om te eten en een uurtje te pitten, weer verder zuipen tot een uurtje of 3 's nachts en in de ochtend weer om 5:30 je bed uit voor je bijbaantje.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vroeger elke vrijdagmiddag na school direct naar de kroeg voor happy hour
Good times.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gewoon na schooltijd het terras op, even naar huis om te eten en een uurtje te pitten, weer verder zuipen tot een uurtje of 3 's nachts en in de ochtend weer om 5:30 je bed uit voor je bijbaantje.
Happy hour op zaterdag 19.00-20.00. In m'n stamkroeg. Een gulden per pilsje.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Na het voetballen de kantine in, daarna happy hour, effe wat eten in de cafetaria en weer verder zuipen in de kroeg of disco.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gewoon na schooltijd het terras op, even naar huis om te eten en een uurtje te pitten, weer verder zuipen tot een uurtje of 3 's nachts en in de ochtend weer om 5:30 je bed uit voor je bijbaantje.
Zoals de dochters van de zwarte-kousengemeenschap het gewilligst waren op schoolkamp.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:17 schreef remlof het volgende:
Waarschijnlijk zijn de kinderen van die CDA-wethouders de grootste zuipers
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:22 schreef Etcetera het volgende:
Die jeugd wordt 1x straalbezopen, heeft de kater van hun leven en zal nooit meer zo bezopen worden. Puik plan als je het mij vraagt.
Zoals ze mensen in kennelijke beschonken toestand niet mogen schenken ja..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:22 schreef peug306 het volgende:
gelukkig staat er een goede barman achter de bar. die de beginverschijnselen van dronken herkent. en dan stopt met het geven van drank. enkel fris dan nog.
dus dit expiriment is gauw mislukt. en anders tja ik hoop dat er een goed ziekenhuis in de buurt is. i.v.m. comazuipen en val struikel en andere dingen
Ik bedoelde 'CDA-raadsleden' uiteraard.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoals de dochters van de zwarte-kousengemeenschap het gewilligst waren op schoolkamp.
Ja hoor, tuurlijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:22 schreef Etcetera het volgende:
Die jeugd wordt 1x straalbezopen, heeft de kater van hun leven en zal nooit meer zo bezopen worden. Puik plan als je het mij vraagt.
Je hebt drinken en drinken. Mijn vriend heeft dus 1x, toen hij 15 was, zo veel gezopen dat hij 3 dagen last had van een kater. Hij zal nooit meer volledig dronken worden, juist om die reden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja hoor, tuurlijk."Oh, ik heb m'n lesje wel geleerd hoor, alcohol is slecht!" Really?!
Good for him, maar dat betekent niet dat dat voor iedereen zo werkt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je hebt drinken en drinken. Mijn vriend heeft dus 1x, toen hij 15 was, zo veel gezopen dat hij 3 dagen last had van een kater. Hij zal nooit meer volledig dronken worden, juist om die reden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |