quote:Remlof
Quickie_Brat
Garisson72
Vork
Dqod
Vinniee
Fascination
Speel je weer hard to get?quote:Op woensdag 4 september 2013 20:44 schreef Dqod het volgende:
Nein, QB ,bby, schatje.. Luister.. Ik heb dan al afspraken, dus ik ben er niet.. Het spijt me ok?
Volgende keer ben ik wel weer van de partij
Jaquote:
Nee, maar ik moest het natuurlijk wel ff verkopen.quote:
Dat wordt watquote:Op woensdag 4 september 2013 20:47 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Nee, maar ik moest het natuurlijk wel ff verkopen.
Als ik zeg: we gaan naar een jaren 70 kroeg wat absoluut niet makkelijk te vinden is als je niet uit Arnhem komt, komt er ook geen hond.
Tessa niet??quote:Op woensdag 4 september 2013 23:02 schreef Fascination het volgende:
Ik kom alleen als Poffertje en Stoffel komen.
Tessa heeft het niet zo op mij, he.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:36 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Tessa niet??![]()
. Stoffel is gister geopereerd aan zijn oogtumor dus die moet rust houden. Poffertje kan wel mee...
zolang er bitterballen of blokjes kaas waren zag ze geen probleem.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tessa heeft het niet zo op mij, he.Haha, Poffertje in een café, kan dat wel?
En aww, arme Stoffel.
quote:Op woensdag 4 september 2013 23:59 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
zolang er bitterballen of blokjes kaas waren zag ze geen probleem.
De Korenmarkt is een plein in de binnenstad van Arnhem, hoofdstad van de Nederlandse provincie Gelderland. Het plein staat bekend om haar uitgaansleven en de terrassen tijdens de zomermaanden. De Korenbeurs uit 1899, tegenwoordig in gebruik als filmhuis, is aan het plein gelegen. De Korenbeurs werd ontworpen door architect J.W. Boerbooms als graanbeurs. Sinds de 13e eeuw was Arnhem een handelsplaats voor granen. In 1845 besloot de Arnhemse gemeenteraad om de graankooplieden beschutting te geven bij hun handel. Op de Korenmarkt werd een open galerij gebouwd met koepeldak. In 1899 werd dit afgebroken om plaats te maken voor de Korenbeurs.quote:
Is dat niet dat plein waar het poolcentrum is?quote:Op donderdag 5 september 2013 00:08 schreef remlof het volgende:
[..]
De Korenmarkt is een plein in de binnenstad van Arnhem, hoofdstad van de Nederlandse provincie Gelderland. Het plein staat bekend om haar uitgaansleven en de terrassen tijdens de zomermaanden. De Korenbeurs uit 1899, tegenwoordig in gebruik als filmhuis, is aan het plein gelegen. De Korenbeurs werd ontworpen door architect J.W. Boerbooms als graanbeurs. Sinds de 13e eeuw was Arnhem een handelsplaats voor granen. In 1845 besloot de Arnhemse gemeenteraad om de graankooplieden beschutting te geven bij hun handel. Op de Korenmarkt werd een open galerij gebouwd met koepeldak. In 1899 werd dit afgebroken om plaats te maken voor de Korenbeurs.
Nee dat is de Jansplaats, de Korenmarkt is het plein waar 't Huys aan ligt.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is dat niet dat plein waar het poolcentrum is?
Uh dat cafe waar we laatst waren?quote:Op donderdag 5 september 2013 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee dat is de Jansplaats, de Korenmarkt is het plein waar 't Huys aan ligt.
Aan het eind van de meet die begon in dat poolcentrum ja.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uh dat cafe waar we laatst waren?
Ah okequote:Op donderdag 5 september 2013 00:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Aan het eind van de meet die begon in dat poolcentrum ja.
De hele Korenmarkt is niks op zaterdagavondquote:Op donderdag 5 september 2013 00:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah oke![]()
Dat cafe vond ik maar niks haha
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:32 schreef remlof het volgende:
[..]
De hele Korenmarkt is niks op zaterdagavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |