Ah dat was die chopper die ik gisteravond hoorde.quote:Op zondag 1 september 2013 09:53 schreef e-wok het volgende:
Had gisteravond de trauma heli voor de deur staan. Er had iemand een trein gekopt...
Welkom he hee.quote:Op zondag 1 september 2013 09:55 schreef b4kl4p het volgende:
Goedemorgen! Hier een kersverse Arnhemmer!
Waar woon je ergens?quote:Op zondag 1 september 2013 10:09 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Dank u! Heb er zin in!
Mooie stad Arnhem
Ah tof. Ik woon tussen de molen en de Coop in Klarendal.quote:Op zondag 1 september 2013 10:11 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Spijkerstraat heb ik een appartement.Jij?
Dat zegt mij niet zo veel nog eerlijk gezegt. Hoewel ik wel een Coop in de straat heb, maar dat is vast een andere want een molen is me nog niet opgevallen.quote:Op zondag 1 september 2013 10:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah tof. Ik woon tussen de molen en de Coop in Klarendal.
Klarendal is aan de andere kant van het Velperpoortstation. Daar waar jij je wiet gaat halenquote:Op zondag 1 september 2013 10:13 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Dat zegt mij niet zo veel nog eerlijk gezegt. Hoewel ik wel een Coop in de straat heb, maar dat is vast een andere want een molen is me nog niet opgevallen.
hahahahah oke, aan de centrumkant van het station dus? Dat is niet zo ver weg.quote:Op zondag 1 september 2013 10:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Klarendal is aan de andere kant van het Velperpoortstation. Daar waar jij je wiet gaat halen
Alles over de rivier en Presikhaaf. Daar wil je niet zitten. En verder tja, het is wel een stad met veel ongure lui die vrouwen nafluiten etc.quote:Op zondag 1 september 2013 10:47 schreef Vinniiee het volgende:
Hoe zit dat nou met vandalisme? in Malburgen/Klarendal? Ik meen dat dat vroeger daar behoorlijk was, maar hoe zit dat tegenwoordig?
Ben op zoek naar een woning in deze regio, maar welke wijken kan ik beter ontwijken?
En in 't Broek wil je ook niet zittenquote:Op zondag 1 september 2013 10:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Alles over de rivier en Presikhaaf. Daar wil je niet zitten. En verder tja, het is wel een stad met veel ongure lui die vrouwen nafluiten etc.
Nee niet aan de centrumkant. Trouwens ik woon vlakbij jequote:Op zondag 1 september 2013 10:22 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
hahahahah oke, aan de centrumkant van het station dus? Dat is niet zo ver weg.
Nee, maar de Johan de Witlaan heeft wel mooie woningen.quote:Op zondag 1 september 2013 10:56 schreef remlof het volgende:
[..]
En in 't Broek wil je ook niet zitten
Cool! Waar zit jij dan? Ik ben vorige week namelijk verkeerd gereden en het leek een bedrijfsterrein daar achter het spoor namelijk.quote:Op zondag 1 september 2013 10:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee niet aan de centrumkant. Trouwens ik woon vlakbij je
Dan zit je weer over een ander spoorquote:Op zondag 1 september 2013 10:57 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Cool! Waar zit jij dan? Ik ben vorige week namelijk verkeerd gereden en het leek een bedrijfsterrein daar achter het spoor namelijk.
'Over' de rivier, dat is dus aan de zuidkant?quote:Op zondag 1 september 2013 10:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Alles over de rivier en Presikhaaf. Daar wil je niet zitten. En verder tja, het is wel een stad met veel ongure lui die vrouwen nafluiten etc.
Ik vind het wel tegen een Vogelaarwijk aantikken, nooit problemen daar gehad hoor, maar ik zou er zelf nooit gaan wonen.quote:Op zondag 1 september 2013 11:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
'Over' de rivier, dat is dus aan de zuidkant?
M'n stiefbroer woont in De Laar-West, maar dat zie ik nou niet echt als een achterstallige/vandalisme volle buurt
Ja ik zou nooit in het zuiden gaan wonen, dat zijn meer van die nieuwbouw wijken en sociale huurwoningen en daar heb ik niet zoveel mee. Daarnaast zit je voor mijn gevoel te ver van het centrum af.quote:Op zondag 1 september 2013 10:59 schreef b4kl4p het volgende:
Ik hoorde trouwens ook dat de stad zo'n beetje in tween gesplits is. Noord zegt dat je niet in zuid moet komen en vica versa.
Wat daar van waar is weet ik ook niet.
Volgens mij wel maar het is ook voor mij allemaal nieuw. Ik zit in iedergeval bij restaurant de blauwe hoek. Dat schijnen mensen wel te kennen.quote:Op zondag 1 september 2013 11:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
'Over' de rivier, dat is dus aan de zuidkant?
M'n stiefbroer woont in De Laar-West, maar dat zie ik nou niet echt als een achterstallige/vandalisme volle buurt
Hmm oke, thanksquote:Op zondag 1 september 2013 11:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik vind het wel tegen een Vogelaarwijk aantikken, nooit problemen daar gehad hoor, maar ik zou er zelf nooit gaan wonen.
[..]
Ja ik zou nooit in het zuiden gaan wonen, dat zijn meer van die nieuwbouw wijken en sociale huurwoningen en daar heb ik niet zoveel mee. Daarnaast zit je voor mijn gevoel te ver van het centrum af.
Ah oke zo! Ook niet zo ver weg.quote:Op zondag 1 september 2013 10:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dan zit je weer over een ander spoorMaar ik woon gewoon ergens in het Spijkerkwartier.
Remlof bedoeld dat hij hier ergens zit.
https://maps.google.com/m(...),+Nederland&t=m&z=18
Het is frietquote:Op zondag 1 september 2013 11:03 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ah oke zo! Ook niet zo ver weg.
Eet Noord patat en Zuid friet trouwens?
Niet naar die Coop daar gaan, die is kut, kutpersoneel en kutbedrijfsleider. Bij de AH zijn ze tenminste aardig.quote:Op zondag 1 september 2013 11:02 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Volgens mij wel maar het is ook voor mij allemaal nieuw. Ik zit in iedergeval bij restaurant de blauwe hoek. Dat schijnen mensen wel te kennen.
Kan ook zo:quote:Op zondag 1 september 2013 10:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dan zit je weer over een ander spoorMaar ik woon gewoon ergens in het Spijkerkwartier.
Remlof bedoeld dat hij hier ergens zit.
https://maps.google.com/m(...),+Nederland&t=m&z=18
Ja ben daar even geweest vorige week, een beetje een karige winkel wel. Dan maar naar de aldi. Maar op weg naar mijn werk kom ik langs de appie en daar ben ik nu al verliefd op.quote:Op zondag 1 september 2013 11:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Niet naar die Coop daar gaan, die is kut, kutpersoneel en kutbedrijfsleider. Bij de AH zijn ze tenminste aardig.
Ik ken het niet, maar goed, dan ken je mij nog nietquote:Op zondag 1 september 2013 11:02 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Volgens mij wel maar het is ook voor mij allemaal nieuw. Ik zit in iedergeval bij restaurant de blauwe hoek. Dat schijnen mensen wel te kennen.
Ja, alhoewel dat nu gelukkig wel allemaal vernieuwd wordt.quote:Op zondag 1 september 2013 11:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar goed, dan ken je mij nog niet
Ik zal er eens op letten. Noordkant van Arnhem is dus wel te doen, behalve Presikhaaf.
Dan is friet bezig aan een opmars, want in verreweg de meeste Arnhemse snackbars staat er 'friet' op de prijslijst en niet 'patat'quote:Op zondag 1 september 2013 11:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
http://commons.wikimedia.(...)at_friet_frieten.svg
Op Presikhaaf woont een collega, die zegt dat het daar niet al te best isquote:Op zondag 1 september 2013 11:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja, alhoewel dat nu gelukkig wel allemaal vernieuwd wordt.
Mij werd Prerikshaaf en zuid afgeraden door Patatters.quote:Op zondag 1 september 2013 11:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op Presikhaaf woont een collega, die zegt dat het daar niet al te best is
quote:Op zondag 1 september 2013 11:08 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Mij werd Prerikshaaf en zuid afgeraden door Patatters.
Maar toen ik vorige week een frieter sprak zei die dat dat een patattermening was.
Eens.quote:
Zelfs in Klarendal klonk het alsof er een Project X party was.quote:Op zondag 1 september 2013 11:27 schreef Chloroform het volgende:
Voel me trouwens echt oud worden. Gisteravond het raam potdicht gehouden omdat ik niet zo goed tegen de herrie kon die van het Musispark kwam.Mijn god, alsof ik bij een of ander hardcorefeest was beland.
![]()
Maar ik kan bijna tuffen op het podium.quote:Op zondag 1 september 2013 11:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Zelfs in Klarendal klonk het alsof er een Project X party was.
Maar ik heb me er niet aan gestoord
Jij kijkt op het musis? Nice! Zal morgen even zwaaien als ik naar mn werk loop.quote:Op zondag 1 september 2013 11:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar ik kan bijna tuffen op het podium.
Haai aangenaam.quote:Op zondag 1 september 2013 09:55 schreef b4kl4p het volgende:
Goedemorgen! Hier een kersverse Arnhemmer!
Yup. Oh leuk, zal de eieren vast klaarleggen.quote:Op zondag 1 september 2013 11:52 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Jij kijkt op het musis? Nice! Zal morgen even zwaaien als ik naar mn werk loop.
ik word nooit nageflotenquote:Op zondag 1 september 2013 10:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 september 2013 11:53 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Haai aangenaam.
Heb je een vriendin? Hoe oud ben je? Neuken?
quote:Op zondag 1 september 2013 11:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Yup. Oh leuk, zal de eieren vast klaarleggen.
Nup geen vriendin ben 26 en kom voor werk naar Arnhemquote:Op zondag 1 september 2013 11:53 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Haai aangenaam.
Ik loop altijd met een kist eieren naar mijn werk voor dit soort gevallen dus pas maar opquote:Op zondag 1 september 2013 11:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Yup. Oh leuk, zal de eieren vast klaarleggen.
Ok, dan ben je wellicht wat te jong voor me, maar als je goeie skills hebt dan zal ik het door de vingers zien. Ik woon eveneens aan de goede kant van Arnhemquote:Op zondag 1 september 2013 11:58 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nup geen vriendin ben 26 en kom voor werk naar Arnhemhoewel ik er wel van houd dit soort aanbiedingen te ontvangen!
Waar zit jij in Arnhem dan?
Dat moeten we maar eens gaan uitzoeken danquote:Op zondag 1 september 2013 12:01 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ok, dan ben je wellicht wat te jong voor me, maar als je goeie skills hebt dan zal ik het door de vingers zien. Ik woon eveneens aan de goede kant van Arnhem
Ik heb al een grijze schaamhaar, meer zeg ik er niet over.quote:Op zondag 1 september 2013 12:03 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Dat moeten we maar eens gaan uitzoeken danhaha nu durf ik alleen niet te vragen naar je leeftijd maar ik doe het toch.
ik wist niet eens dat dat kon, maargoed dan trek je die er maar uit.quote:Op zondag 1 september 2013 12:09 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ik heb al een grijze schaamhaar, meer zeg ik er niet over.
Ik wilde je nog nafluiten, maar laat maar!quote:Op zondag 1 september 2013 11:53 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Haai aangenaam.
Het culinaire ding? De enige plekken waar ik eet zijn Ho-me en Zappa's, omdat ze zo lekker goedkoop zijnquote:Op zondag 1 september 2013 12:25 schreef b4kl4p het volgende:
Over naar de orde van de dag. Is het culinaire ding nog wat in de binnenstad?
Nah er is nu een soort van proefeet (dat hebben we hier) naast het busstation, dat schijnt wel cool te zijn.quote:Op zondag 1 september 2013 12:26 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het culinaire ding? De enige plekken waar ik eet zijn Ho-me en Zappa's, omdat ze zo lekker goedkoop zijn
Oh daar weet ik niets vanafquote:Op zondag 1 september 2013 12:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Hij bedoelt Smaakvol Gelderland, op het Gele RijderspleinGeen idee of dat vandaag nog is trouwens, lijkt me wel. Gemiste kans als dat niet zo is
20:30 tot 22:00 was een goeie bak herrie inderdaadquote:Op zondag 1 september 2013 11:27 schreef Chloroform het volgende:
Voel me trouwens echt oud worden. Gisteravond het raam potdicht gehouden omdat ik niet zo goed tegen de herrie kon die van het Musispark kwam.Mijn god, alsof ik bij een of ander hardcorefeest was beland.
![]()
Dat was inderdaad ook een genot voor het reukorgaan toen ik er langs fietste ja. Het is toch ook een jaarlijks iets?quote:Op zondag 1 september 2013 12:35 schreef Guppyfriend het volgende:
http://www.smaakvolarnhem.nl
Of het was is, geen idee. Maar het rook wel lekker gisteren, toen ik erlangs fietste
Hier nog een!quote:Op zondag 1 september 2013 11:27 schreef Chloroform het volgende:
![]()
Ik was met poesje aan het spelen dus had er geen last van, overigens hoorde ik nou zonet harde klassieke muziek of was dat gewoon bij mijn burenquote:
Het poesje van Smijn? Of heb je inmiddels een nieuw huisdier?quote:Op zondag 1 september 2013 14:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik was met poesje aan het spelen dus had er geen last van, overigens hoorde ik nou zonet harde klassieke muziek of was dat gewoon bij mijn buren
Daar gaan een aantal collega's ook aan mee doenquote:Op woensdag 4 september 2013 12:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik leef nogzondag Bridge to Bridge lopen, daarna ben ik wel dood denk ik
.quote:Op zondag 1 september 2013 14:18 schreef tliciouz het volgende:
Ik hoor overigens ook een vrouw zingen, dus lijkt me niet dat je buurvrouw aan de opera is.
Ik kom wel. Gari ook. Ff Vork appen?quote:Op woensdag 4 september 2013 20:31 schreef remlof het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een meet.
Aanstaande zaterdagavond 9:00 in Tape.
Er komen ook een paar SEXers wiens meet in Arnhem niet doorgaat
Komers:
Garisson72
Quickie_Batt
remlof
Vinniiee
Die zit op een camping dan vrees ik. Ik de dag ervoor ook, maar dat trek ik maar één nacht.quote:
Oh die gaat ook uiteraard. Die heeft het na 1 nacht ook wel gezien.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Die zit op een camping dan vrees ik. Ik de dag ervoor ook, maar dat trek ik maar één nacht.
Maar ik appwel even.
Wauw.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:44 schreef remlof het volgende:
Oh SEX / [SEX MEET] Zaterdag 7 september Arnhem dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |