nee hoor, zeker als je uit een NAVO lidstaad komt vinden ze je al snel aardigquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als neger kan je dat land dus wel afstrepen als leuk vakantieland.
Nou nee, maar daar rij ik al dagelijks in. Change of spice is niks mis mee he.quote:
Ooh ok, valt mee te leven dan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee hoor, zeker als je uit een NAVO lidstaad komt vinden ze je al snel aardig
gaat in principe ook niet om de ideologie maar om het feit dat Stalin een stuk groffer voor ze was dan Hitler
ze herdenken dan een Baltische SS divisie ofzoiets
Marrakech it isquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Noorwegen ben ik al paar keer geweest, Ierland nog niet, maar an sich wel leuk.
Maar niet in me uppie, dan liever een leuke stad in een warm land.
Leuk idee, maar de waarheid is dat iedereen voortdurend generaliseert en vooroordelen heeft. Bij alles wat je doet en bij elke keuze die je maakt generaliseer jij en maak je gebruik van vooroordelen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:55 schreef paddy het volgende:
hier dan maar
Ik geloof dat ik maar een hippie ga worden. Wat deze man gisteren bij het reggae sun festival riep.....zooo mooi. Heeft een zwager opgenomen.
Deed een oproep aan iedereen op deze aardkloot om niet te luisteren naar generalisatie etc en dan ook niet van zwart versus blank....dus niet 1 kant op. Met zoveel mensen daar en zonder ook maar een enkel boze blik wanneer je tegen elkaar aantstote. Heerlijke sfeer lijkt me dat
Deze zong hij daarna. Volgende keer wil ik ook mee, want heb nog nooit een concert mee gemaakt waar kinderen ook gewoon aan het dansen waren en er totaal geen ergernis was (tenminste wanneer ik mijn schoonzussen en zwagers mag geloven)
En ik ben niet eens een echte fan van reggea...Tenminste niet een hele dag achter elkaar
Hier stopte ik met lezen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Leuk idee, maar de waarheid is
De waarheid bestaat niet. Mensen die denken de waarheid te verkondigen vind ik eng.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Vertel jouw waarheid maar dan.
Generalisatie en vooroordeelquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De waarheid bestaat niet. Mensen die denken de waarheid te verkondigen vind ik eng.
Nee. Mijn mening. Die mensen vind _ik_ eng.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Generalisatie en vooroordeel
Generalisaties en vooroordelen zijn altijd iemands mening.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee. Mijn mening. Die mensen vind _ik_ eng.
Als jij had gezegd: Leuk idee, maar _mijn_ waarheid is dat....had ik wel verder gelezen, maar denken dat je "de" waarheid kunt verkondigen.Eeeks.
Ja, reggaegasten met jonko's he. Dan krijg je dat.quote:
Nee, vaak genoeg de kans gehad, nooit de behoefte gehad het te proberen.quote:
Hier hetzelfde.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, vaak genoeg de kans gehad, nooit de behoefte gehad het te proberen.
En daarna voor je werken zeker!quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:29 schreef Kentoet het volgende:
Jullie kunnen wel wat van mij krijgen, 1e keer gratis.
En daarna wakker worden alsof ze een buis in mijn anus hebben gestoken.... oh wachtquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:29 schreef Kentoet het volgende:
Jullie kunnen wel wat van mij krijgen, 1e keer gratis.
hehehehquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
En daarna wakker worden alsof ze een buis in mijn anus hebben gestoken.... oh wacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |