Nee. Mijn mening. Die mensen vind _ik_ eng.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Generalisatie en vooroordeel
Generalisaties en vooroordelen zijn altijd iemands mening.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee. Mijn mening. Die mensen vind _ik_ eng.
Als jij had gezegd: Leuk idee, maar _mijn_ waarheid is dat....had ik wel verder gelezen, maar denken dat je "de" waarheid kunt verkondigen.Eeeks.
Ja, reggaegasten met jonko's he. Dan krijg je dat.quote:
Nee, vaak genoeg de kans gehad, nooit de behoefte gehad het te proberen.quote:
Hier hetzelfde.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, vaak genoeg de kans gehad, nooit de behoefte gehad het te proberen.
En daarna voor je werken zeker!quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:29 schreef Kentoet het volgende:
Jullie kunnen wel wat van mij krijgen, 1e keer gratis.
En daarna wakker worden alsof ze een buis in mijn anus hebben gestoken.... oh wachtquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:29 schreef Kentoet het volgende:
hehehehquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
En daarna wakker worden alsof ze een buis in mijn anus hebben gestoken.... oh wacht
Kijk zo doe je dat, na 1x hooked en 2 jaar later lig je in de goot op sterven na dood.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:29 schreef Kentoet het volgende:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kijk zo doe je dat, na 1x hooked en 2 jaar later lig je in de goot op sterven na dood.
[/CDA]
Hier over iets minder dan een maand.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:43 schreef Specularium het volgende:
Maar het is toch nog geen oogsttijd?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:47 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Hier over iets minder dan een maand.
En geen Keith die me er weer vanaf neukt...uh helptquote:
Ik vind het niet kunnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind het niet kunnen.Ai, die had ik nog niet gezien. Erg is die.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen onvrede bij de supporters?Oh I'm sorry, did I break your concentration?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |