Ik kan niet, moet werken dan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:43 schreef Elfletterig het volgende:
Misschien moeten we de NWS-slowchat-vakantie organiseren
Iets met ijshockey was het toch?quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:54 schreef sp3c het volgende:
jullie mogen wel met mij mee op vakantie volgend jaar
zelf betalen, oranje frutsels niet optioneel
Waar gaat de reis heen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:54 schreef sp3c het volgende:
jullie mogen wel met mij mee op vakantie volgend jaar
zelf betalen, oranje frutsels niet optioneel
Litouwen lijkt me zeker wel een interessante bestemming.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:59 schreef sp3c het volgende:
Vilnius, Litouwen
iets met ijshockey ja maar dat hoeven jullie niet te zien natuurlijk, stadje is op zichzelf al leuk genoeg
Ik denk dat ik pas.quote:
Noorwegen ben ik al paar keer geweest, Ierland nog niet, maar an sich wel leuk.quote:
Indonesië is gaaf inderdaad.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:09 schreef Kentoet het volgende:
Suriname lijkt me echt tof om een keer heen te gaan. Of Argentinië, of de Filipijnen, Indonesië, Nieuw Zeeland.
Ik ben in beide landen nog niet geweest. Ze staan op #1 en #2 van mijn to-do-list.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Noorwegen ben ik al paar keer geweest, Ierland nog niet, maar an sich wel leuk.
Maar niet in me uppie, dan liever een leuke stad in een warm land.
waarom?quote:
Dunno, klinkt gewoon niet leuk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
waarom?
mooi weer, prachtige oude stad, iedereen houd van westerlingen
Noorwegen is erg mooi in ieder geval, maar dan moet je wel een rondrit doen met de auto.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben in beide landen nog niet geweest. Ze staan op #1 en #2 van mijn to-do-list.
Ja vorig jaar nog, erg leuk.quote:
das net zoiets als zeggen dat je niets met Nederland hebt omdat Almere matig isquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dunno, klinkt gewoon niet leuk.
Ik heb niks met het voormalig oostblok.
Het is ook gewoon een persoonlijk gevoel, ik heb niet zoveel met het Oostblok.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
das net zoiets als zeggen dat je niets met Nederland hebt omdat Almere matig is
Ah wie weet, eerst maar 's de VS, Zuid-Afrika weer een keer bezoeken, de Emiraten, en wellicht terug naar Australië naar oude bekenden weer.quote:
Haha precies, ik heb nog steeds zo'n "meh" gevoel erbij, van die plaatsvervangende depressie als ik er aan denk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:16 schreef Karina het volgende:
Ik heb een beetje hetzelfde, ik zie grijze gebouwen en somberheid voor me als ik er aan denk, slaat nergens op natuurlijk.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:16 schreef Karina het volgende:
Ik heb een beetje hetzelfde, ik zie grijze gebouwen en somberheid voor me als ik er aan denk, slaat nergens op natuurlijk.
Het is eigenlijk altijd m'n #1 geweest, maar er zijn wat dingen tussengekomen, en daarvoor mocht ik er niet drinken, dus het staat er nog steeds.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:17 schreef Elfletterig het volgende:
Voorschrift die naar de VS wil. Waarom ben ik niet verbaasd?
Wil ik ook nog wel een keertje naar toe. Ik ben in New York en Miami geweest, maar San Francisco wil ik bijv. ook nog wel zien.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:17 schreef Elfletterig het volgende:
Voorschrift die naar de VS wil. Waarom ben ik niet verbaasd?
Ja zo een rondreis. Las Vegas lijkt me ook tof. Niet om te gokken, dat vind ik niks aan, maar om een keer te zien.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:19 schreef sp3c het volgende:
New York, Miami en San Fransisco is net zoiets als Amsterdam, Parijs, Warschau
moet je meerdere trips voor die kant op of echt meer dan 3 maanden weg willen
Ik ben nog nooit in dat land geweest, maar ik denk eerst NYC.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Wil ik ook nog wel een keertje naar toe. Ik ben in New York en Miami geweest, maar San Francisco wil ik bijv. ook nog wel zien.
schattige landjes zijn hetquote:
SS verering?quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
schattige landjes zijn het
enige waar ik de kriebels van krijg is die WaffenSS verering van ze
Als neger kan je dat land dus wel afstrepen als leuk vakantieland.quote:
Is dat echt nog steeds daar?quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
schattige landjes zijn het
enige waar ik de kriebels van krijg is die WaffenSS verering van ze
last time I checked wel maar meestal meer je er weinig van, hier en daar een standbeeld en bevrijdingsdag enzo maar ik weet niet meer of dat Litouwen was of Estland/Letlandquote:
Wtf?quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
last time I checked wel maar meestal meer je er weinig van, hier en daar een standbeeld en bevrijdingsdag enzo maar ik weet niet meer of dat Litouwen was of Estland/Letland
1 van die landen schrok ik me iig een hoedje toen er een pothelmenparade bezig was
Welterusten Corrie.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:24 schreef Karina het volgende:
Ik ga slapen mensen, ik ben nu toch wel een beetje moe.
Trusten voor later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |