Oh ik dacht dat het een serieuze discussie was.....sorry koorts, dan ga je ijlenquote:
Zo van kedekedeng kedekedeng zeker?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lange treinreizen zijn geil.
Vooral met de nachttrein.
Ik vind alles best, als ik maar niet zelf met de auto hoef..quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
oeh ik heb verhalenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook....maar ook zonder kedekedeng is het ganz geil!quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo van kedekedeng kedekedeng zeker?
Keine Ahnung nimmer probiert.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook....maar ook zonder kedekedeng is het ganz geil!
Ik ging altijd biertjes kopen bij de wagonmanager en dan werd het meestal erg gezellig.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:48 schreef sp3c het volgende:
nee een ex van mij woont in Berlijn en we zijn wel eens heen en weer geweest
Ik vlieg niet, dus als ik naar Wenen, Boedapest of nog verder meost, dan was het altijd met de trein....erg gezellig en relaxed en 's nachts is er vaak helemaal een leuke sfeer.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:52 schreef Karina het volgende:
Lijkt me wel leuk een lange treinreis en dan wat gaan eten en drinken in de restauratie. Veel gezelliger dan zo een stom vliegtuig.
Dan ben ik die situatie nog niet tegengekomen zeker.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:53 schreef sp3c het volgende:
iedereen is romantisch in de juiste situatie
Vliegen heb ik al in jaren niet meer gedaan, wil ik ook liever niet meer, teveel last van mijn oren elke keer en elk jaar werd het erger leek wel.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vlieg niet, dus als ik naar Wenen, Boedapest of nog verder meost, dan was het altijd met de trein....erg gezellig en relaxed en 's nachts is er vaak helemaal een leuke sfeer.
Slikken en van te voren je oren uitspuiten wil ook wel eens werken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:55 schreef Karina het volgende:
Vliegen heb ik al in jaren niet meer gedaan, wil ik ook liever niet meer, teveel last van mijn oren elke keer en elk jaar werd het erger leek wel.
Ik ben tot (heel) diep in Rusland geweest en ik kan je vertellen dat het dan lijkt alsof je een afspraak hebt gemaakt met de oneindigheid. Dat zijn van die momenten dat je elk tijdsbesef kwijt raakt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
4 keer naar Straatsburg met de trein geweest. Verste treinreizen ooit.
Dat is wel geining.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben tot (heel) diep in Rusland geweest en ik kan je vertellen dat het dan lijkt alsof je een afspraak hebt gemaakt met de oneindigheid. Dat zijn van die momenten dat je elk tijdsbesef kwijt raakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |