heb ik ook wel eens gedaan maar als ik ben dan altijd bang dat iedereen afzegt terwijl ik in de trein zitquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik zou zeker niet half Nederland afreizen om onbekenden te ontmoeten.
Nou Limburg zou ik ook niet doen of Groningen. Zometeen komt er niemand opdagen, zit je daarquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik zou zeker niet half Nederland afreizen om onbekenden te ontmoeten.
Als het een beetje een uniform groepje is dan vind ik dat ook wel leuk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:29 schreef sp3c het volgende:
vind het wel grappig om met een stelletje relatief onbekenden bier te drinken, maakt me niet zoveel uit waar het is
ja dat is bij mij het tweede probleem, met de trein. Ik verdwaal en snap er geen reet van.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:29 schreef sp3c het volgende:
mits ik maar niet te vaak moet overstappen want dat komt niet goed op de terugweg
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:29 schreef sp3c het volgende:
mits ik maar niet te vaak moet overstappen want dat komt niet goed op de terugweg
Hehe ja nu helemaal want dit is nog ingewikkelder.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:31 schreef sp3c het volgende:
gewoon weer een koene held charteren die je op de juiste trein zet
Vilnious toch?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:29 schreef sp3c het volgende:
vind het wel grappig om met een stelletje relatief onbekenden bier te drinken, maakt me niet zoveel uit waar het is
Friso is geverfd volgens Ruudje.twitter:GullitR twitterde op maandag 12-08-2013 om 16:28:55Sad news in holland. Prince Friso of holland dyed today. Condolences to the royal family of holland. Lot... http://t.co/823OL4UBqO reageer retweet
Wat een oliebol.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:36 schreef Specularium het volgende:
Friso is geverfd volgens Ruudje.twitter:GullitR twitterde op maandag 12-08-2013 om 16:28:55Sad news in holland. Prince Friso of holland dyed today. Condolences to the royal family of holland. Lot... http://t.co/823OL4UBqO reageer retweet
De trein naar Berlijn nemen en daarna de bordjes "Litouwen" volgen....komt het vanzelf allemaal goed.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
Dat is wel een heel eind weg voor een meet hoor. Dan weet ik zeker dat ik verdwaal en ergens in Griekenland of zo uitkom
Die comment eronder hahaquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:36 schreef Specularium het volgende:
Ja alsof ik in Berlijn terecht kom. Dat zou al een opgave zijn man.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De trein naar Berlijn nemen en daarna de bordjes "Litouwen" volgen....komt het vanzelf allemaal goed.
Je weet het niet, misschien heeft Friso eerst zijn kist een kleurtje gegeven voor hij er in ging liggenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:36 schreef Specularium het volgende:
Vanuit Amsterdam is er toch een rechtstreekse trein naar Berlijn, of vergis ik mij?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja alsof ik in Berlijn terecht kom. Dat zou al een opgave zijn man.
Oh ja, ik zat nog helemaal met dat treingedoe in mijn hoofdquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:40 schreef sp3c het volgende:
gewoon met het vliegtuig vanaf schiphol naar Vilnius vliegen
kind kan de was doen
Geen flauw idee. Zou best kunnen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vanuit Amsterdam is er toch een rechtstreekse trein naar Berlijn, of vergis ik mij?
Jij vergist je niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vanuit Amsterdam is er toch een rechtstreekse trein naar Berlijn, of vergis ik mij?
ja!quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |