Lijkt me ook leuk. Zo zijn we allemaal begonnen toen we 17 waren. Een nieuwe wereld ontdekken. Ik deed het welliswaar op Pinkpop en was het toch anders die tijd. De beleving blijft denk ik hetzelfde.quote:
Op Pinkpop hadden we in het begin één podium, met 8 acts. Niks dingen eromheen. Ja frietkramen en bierpompen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik jouw tijd zwaaiden ze tenminste nog met echte rookworsten
Graag! Ik ga eerst PSV kijken namelijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:17 schreef Zyron het volgende:
Ik ga 'm in 1080p opnemen, kan 'm zelf niet zien. Wil 'm daarna wel beschikbaar stellen als er belang voor is.
Zou je dat wel doen ?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:36 schreef iAvani het volgende:
[..]
Graag! Ik ga eerst PSV kijken namelijk.
Durf je wel tegen die broekies ?quote:
Broekies? Gemiddelde leeftijd van PSV ligt ook niet ver boven de 20quote:
Wat bedoel je ?quote:
Ik vind het mooi gefilmd. Echte profs. En leuk tot nu toe. De chaos. Het onzekere van het nieuw ontdekken op je 17e. Al je gedachten uit onzekerheid uitspreken om bevestiging te krijgen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:43 schreef AMDB het volgende:
Duidelijk geen kaas gegeten van spullen goed vastsjorren
Dat zeg ik. Niet zomaar mooi maar echt mooi.quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:54 schreef AMDB het volgende:
Wel aandoenlijk die meisjes met die tent
Jepquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]Zit nu weer te lachen. Zo herkenbaar allemaal.
krullenbol: "Ik weet niet of je mij nog kent.."quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:54 schreef AMDB het volgende:
Wel aandoenlijk die meisjes met die tent
Parallel voor die biologen. Vogels die nesten bouwen. Flamingo's die show off zijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
krullenbol: "Ik weet niet of je mij nog kent.."
meisje: "euh, nee"
krullenbol: "Ik heb bij jou in de klas gezeten"
mooi![]()
Maar waar komen al die vogels vandaan? De enige vogels die ik zag waren de Eagles of Death Metal.
Lastig in te schatten, ik gok donderdag... Aangezien degene die al veel zijn gegaan op vrijdag voor de ingang stonden. Die meisjes weet ik niet zeker.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:59 schreef Oberonn het volgende:
Kwamen zij nou op vrijdag aan? Of donderdag?
Ik denk donderdag, maar dat het allemaal wat door elkaar heen looptquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:59 schreef Oberonn het volgende:
Begon al met die kuddes. Ik dacht gelijk dat zit wel goed.quote:
Hele toffe invalshoek zoquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Begon al met die kuddes. Ik dacht gelijk dat zit wel goed.
Haha, dacht ik ookquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:11 schreef portie het volgende:
Klagen over weinig interactie. Doen wat jongens een poging vinden ze het eng
Ik voelde me net aangesproken ze noemden iemand van 48 pedo. Ik ben verdomme 50. En jonger van geest dan die meiden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:11 schreef portie het volgende:
Klagen over weinig interactie. Doen wat jongens een poging vinden ze het eng
Haha ja! Dacht ik ook al. Wat zijn hun mensen nou weer. Was trouwens ook wel donker daar, snap niet wat ze bedoelenquote:
Ik snap wat ze bedoelden, zo snel heb je ook weer niet een praatje met iemand. Op een kleinschalig feestje gaat dat wat gemakkelijker, meer mensen in je eigen leeftijdsgroep, muzieksmaak, e.d.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:18 schreef laurens325 het volgende:
Beweren dat festival volk niet zo sociaal is. Haha.
Wie waren dat ?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:22 schreef AMDB het volgende:
Oh god, 'Ouders van nu' tijdschrift mee naar LL![]()
Er moet een beetje cohesie en ritme in natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind de continuïteit dan weer een beetje jammer, als purist zijnde. Van de afsluitende Foo Fighters dan weer terug naar de vrijdag enzo.
Toch wel schattigquote:
Had ik ook, verschrikkelijk irritant.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind de continuïteit dan weer een beetje jammer, als purist zijnde. Van de afsluitende Foo Fighters dan weer terug naar de vrijdag enzo.
Ik kreeg het er benauwd van. Die pijnlijke stiltesquote:
Haha inderdaadquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Die rooie moest voor het vervoer zorgen zo te zien. Die hangt er maar wat bij
Ik kan dat dus niet, altijd wel iets te zien. Kom niet naar LL om op m'n reet te zitten als er bands te zien zijn!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:47 schreef tong80 het volgende:
Lekker op het gras van de Alpha liggen met een pilsje lui kijkend naar de springende massa
Als parallel voor het publiek. Er waren ook een aantal biologen die ze in beeld brachten. Die observeerden LL als bioloog. Wel leuk, maar had wmb iets dieper uitgewerkt kunnen worden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En wats met die David Attenborough-stukjes tussendoor?
Doe het goed of doe het niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als parallel voor het publiek. Er waren ook een aantal biologen die ze in beeld brachten. Die observeerden LL als bioloog. Wel leuk, maar had wmb iets dieper uitgewerkt kunnen worden.
Op het gras zie je ze ook. Maar bij die grote bands is het soms of was het soms zo uitpuilend druk. Ik ging ook naar zoveel mogelijk bands kijken. Mensen die op de camping bleven rondhangen begreep ik nooit.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik kan dat dus niet, altijd wel iets te zien. Kom niet naar LL om op m'n reet te zitten als er bands te zien zijn!
Kan niet meer. Ben echt te oud. Het is slopend. Maar dat merk je zelf wel als je 50 bent. Dan zit je niet meer te wachten op primitief camperen en met 100 man om een douche vechten of zatlappen die hinderlijk zijn, of lekkere wijven die niet meer om je grapjes lachen, of dat ze je vreemd aankijken met van wat moet opa hier, of moeten poepen als het WC papier op is, of 10 keer naar de wc moeten 's nachts omdat je te veel gezopen hebt voor je 50 jarige blaas, of dwingen moet voor de bus als je met de trein bent gegaan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:50 schreef AMDB het volgende:
Ik vond 'm leuk!
Nu weer helemaal in de LL-sfeer.
Tong80 nog geen spijt dat je niet gaat?
Die biologen waren zoals ik zo'n beetje ben. Goeoie gasten dus.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:51 schreef Oberonn het volgende:
Ik vond hem ook wel leuk! Toch apart dat die biologen veel leuker waren dan die meiden.. Maarja
Vergelijkingin tusssen de Lowlanders en dieren was leuk gevonden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En wats met die David Attenborough-stukjes tussendoor?
Het ging meer over het ontdekken van iets nieuws een nieuwe wereld. Weer een metafoor. Maar ze hadden achteraf misschien zelf wel liever de biologen als uitgangspunt willen nemen/.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als parallel voor het publiek. Er waren ook een aantal biologen die ze in beeld brachten. Die observeerden LL als bioloog. Wel leuk, maar had wmb iets dieper uitgewerkt kunnen worden.
Als het ergens op sloeg. Dit was: mensen in het water, zoeken naar stock-beeld met beest in water. Mensen stoeien, zoeken naar stock-beeld van stoeiende dieren. Etc.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vergelijkingin tusssen de Lowlanders en dieren was leuk gevonden.
Mee eensch. Sommige waren te logisch (lees te dom om te laten zien).quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als het ergens op sloeg. Dit was: mensen in het water, zoeken naar stock-beeld met beest in water. Mensen stoeien, zoeken naar stock-beeld van stoeiende dieren. Etc.
Er waren gewoon teveel thema's die ze wilden doen: de bakvissen voor het eerst, de bejaarden voor de 16e keer, de bioloog die vergelijkingen doet, de artiesten backstage, wat artistieke mierenhoop en sfeershots en dan nog die beestenshots.
Ik vond vooral de sfeerbeelden leuk om te zien. De mensen die gevolgd werden waren gewoonweg te saai.
Die meisjes kwamen op donderdag aan. Ze stonden naast ons op de campingquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:59 schreef Oberonn het volgende:
Zodra je dit soort vergelijkingen gaat maken, en ook daadwerkelijk biologen aan het woord laat, ja, dan ga ik er diep op inquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:13 schreef Oberonn het volgende:
Jullie denken er toch misschien wel iets te veel over na
Was jij die jongen met die jewfrow en die vloekende polo/broek combi die zichzelf voorstelde?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:15 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Die meisjes kwamen op donderdag aan. Ze stonden naast ons op de camping
Hahah, neequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:16 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Was jij die jongen met die jewfrow en die vloekende polo/broek combi die zichzelf voorstelde?![]()
Een eckte insider!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:16 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Hahah, nee
Die partytent die je op de achtergrond ziet en die groep die een beetje apart kijkt als zij hun tent opzetten, dat waren wij
Het zijn pubermeisjes. Die zijn of ongemakkelijk of losgeslagen hoeren. Het pleit voor ze dat ze in de eerste categorie vallen. Voor de docu was de tweede optie misschien leuker geweest.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Een eckte insider!waren ze irl ook zo ongemakkelijk als op de docu of was dat gewoon een leuk stukje montage?
Asociale partytentenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:16 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Hahah, nee
Die partytent die je op de achtergrond ziet en die groep die een beetje apart kijkt als zij hun tent opzetten, dat waren wij
Ze waren echt ongemakkelijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Een eckte insider!waren ze irl ook zo ongemakkelijk als op de docu of was dat gewoon een leuk stukje montage?
Ik was toch wel erg blij met een beetje schaduw daarquote:
Nu op Meiden van Hollandquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar waarom lieten ze niet zien hoe die meisjes aan de backstage toegang kwamen? Of mocht dat niet voor 23.00 uizenden?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:22 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ze waren echt ongemakkelijk
Maar die camera mensen waren ook wat apart. Hadden 's ochtends gewoon 3 uur lang een camera op de opening van hun tent gericht staan elke ochtend, om te filmen hoe ze de tent uit zouden komen
Nou nou dat valt ook wel weer meequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het zijn pubermeisjes. Die zijn of ongemakkelijk of losgeslagen hoeren. Het pleit voor ze dat ze in de eerste categorie vallen. Voor de docu was de tweede optie misschien leuker geweest.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:22 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ze waren echt ongemakkelijk
Maar die camera mensen waren ook wat apart. Hadden 's ochtends gewoon 3 uur lang een camera op de opening van hun tent gericht staan elke ochtend, om te filmen hoe ze de tent uit zouden komen
Ik had niet echt het vermoeden dat zij heel veel bezig waren met de camera, op de camping in ieder geval. Alleen die camera was bijna 24 uur per dag bij ze in de buurt en filmde gewoon alles wat ze dedenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:40 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
Daarom zou ik mezelf dus nóóit laten filmen op iets als Lowlands. Dan ben je alleen maar bezig met de camera, en niet met genieten van Lowlands. Dus dit allemaal voor een meet and greet die echt té ongemakkelijk was? Of gewoon mediageil?
Ahh oké, nouja ik denk alsnog dat je er onverwacht mee bezig bent. Volgensmij zat er ook wel aardig wat regie in, "loop nu daar heen en hou ondertussen een gesprekje over wat je nog wel zien."quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:48 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik had niet echt het vermoeden dat zij heel veel bezig waren met de camera, op de camping in ieder geval. Alleen die camera was bijna 24 uur per dag bij ze in de buurt en filmde gewoon alles wat ze deden
Ik zou het zelf ook niet willen
Dat denk ik ook wel jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Ahh oké, nouja ik denk alsnog dat je er onverwacht mee bezig bent. Volgensmij zat er ook wel aardig wat regie in, "loop nu daar heen en hou ondertussen een gesprekje over wat je nog wel zien."
Hij is nu 9 gb.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:36 schreef iAvani het volgende:
[..]
Graag! Ik ga eerst PSV kijken namelijk.
"Ja, nu nog een keertje uit je tent komen, nee iets ongemakkelijker, ja ja, helemaal goed!"quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:51 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja
Of: doe dat nog eens, dat hebben we gemist en is leuk!!
Maar die meet and greet, wat heb je daar nou aan als je alleen maar een beetje zegt "oh it's so hot"?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:51 schreef tong80 het volgende:
'We zoeken tieners die voor het eerst naar Lowlands gaan en er geen moeite mee hebben 24 uur per dag te worden gefilmd. Als beloning krijg je een backstage pass, plus een meet and greet met je favoriete band.'
Je kan ook gewoon op uitzendinggemist kijken...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:52 schreef Zyron het volgende:
[..]
Hij is nu 9 gb.Ik ga 'm morgen opnieuw encoderen en maandag uploaden. Bedankt voor je geduld!
Dat is wat je te zien krijgtquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:53 schreef msacras het volgende:
[..]
"Ja, nu nog een keertje uit je tent komen, nee iets ongemakkelijker, ja ja, helemaal goed!"
[..]
Maar die meet and greet, wat heb je daar nou aan als je alleen maar een beetje zegt "oh it's so hot"?
Ik denk dat er wel meer gezegd is bij die meet en greet, maar dit is 'leukere' tv natuurlijk. Meisjes die niks durven te zeggen tov meisjes die dat wel doenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:53 schreef msacras het volgende:
[..]
"Ja, nu nog een keertje uit je tent komen, nee iets ongemakkelijker, ja ja, helemaal goed!"
[..]
Maar die meet and greet, wat heb je daar nou aan als je alleen maar een beetje zegt "oh it's so hot"?
Sorry, ik ben een FullHD-autist.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon op uitzendinggemist kijken...
Ik denk inderdaad dat er flink wat montagewerk in zit, maar dan nog.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:20 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel meer gezegd is bij die meet en greet, maar dit is 'leukere' tv natuurlijk. Meisjes die niks durven te zeggen tov meisjes die dat wel doen
Camping driequote:Op zondag 11 augustus 2013 06:10 schreef Faazz het volgende:
Joh die meiden zijn gewoon los gelaten en die cameralui zijn er een beetje achteraan aan het hobbelen, net als ze met die wilde dieren ook doen, die ga je toch ook niet regisseren![]()
Op welke camping stonden ze? Twee of zo?
Verder erg vette beelden ja!
Aan de rechterkant of aan de achterkant? Ik stond nml aan het linkerpad en daar niks gezien volgens mij (kant van het WC gebouw). Of ze moeten iets verderop gestaan hebben.quote:
Ik herkende achterkant volgens mij.quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:04 schreef AMDB het volgende:
[..]
Aan de rechterkant of aan de achterkant? Ik stond nml aan het linkerpad en daar niks gezien volgens mij (kant van het WC gebouw). Of ze moeten iets verderop gestaan hebben.
Rechterkant, redelijk ver vooraan. Als je de camping opliep was het rechts en dan na +/- 10 meter aan de linkerkant.quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:04 schreef AMDB het volgende:
[..]
Aan de rechterkant of aan de achterkant? Ik stond nml aan het linkerpad en daar niks gezien volgens mij (kant van het WC gebouw). Of ze moeten iets verderop gestaan hebben.
Ik schatte de roodharige juist iets slimmer in dan de rest.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:19 schreef willemwaus het volgende:
Die met het rode haar (volgens mij) was een beetje het 5e wiel aan de wagen, die andere 2 waren veel closer volgens mij. Best naar om naar te kijken.
Jazeker, maar kreeg de indruk dat zij er een beetje bij liep. Dat gebitch ook bij de brug "nou ze neemt alleen het kratje mee, dump haar troep gewoon"quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik schatte de roodharige juist iets slimmer in dan de rest.
Jij vervloekt je vrienden niet af en toe op LL?quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:39 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Jazeker, maar kreeg de indruk dat zij er een beetje bij liep. Dat gebitch ook bij de brug "nou ze neemt alleen het kratje mee, dump haar troep gewoon"
Vrouwen ook altijd onder elkaar
Ik wens m'n beste vrienden de bloedtyfus toe, maar dat is niet gemeend. Dit was puur katten-gedrag.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:39 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jij vervloekt je vrienden niet af en toe op LL?
Voordeel is meestal dat je de ergernissen weer vergeet, en dat je ze niet terug kan kijken![]()
Ja iddquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
'Leg jij het grondzeil even uit'
'Ik weet niet hoe dat moet hoor'
Ik heb nog nooit zelf een tent opgezet. Lukte me niet. De laatste keer dat ik van Lowlands vertrok was ik gesloopt. Heb de tent niet afgebroken en laten staan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
'Leg jij het grondzeil even uit'
'Ik weet niet hoe dat moet hoor'
Niks mis mee vind ik. Ik was 18 de eerste keer Pinkpop. Als jongen doe je wel wat stoerder, maar alles is nieuw en je bent toch onzeker en schuchter.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik vind die meisjes wel ongemakkelijk aandoenlijk. Kan me best voorstellen dat je eerste keer LL er zo uitziet.
Vooral die leeftijd denk ik. Vorig jaar als 23 zijnde voor de eerste keer en voelde me meteen thuisquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik vind die meisjes wel ongemakkelijk aandoenlijk. Kan me best voorstellen dat je eerste keer LL er zo uitziet.
Eens, snapte de keuze voor het kapsel ook al niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Vooral die leeftijd denk ik. Vorig jaar als 23 zijnde voor de eerste keer en voelde me meteen thuis
Dat korte pittige kapsel van die ene vind ik maar niks
Bij een wat ouder sletje is het echt wel sexy hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Eens, snapte de keuze voor het kapsel ook al niet.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:50 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Bij een wat ouder sletje is het echt wel sexy hoormja, niet bij een kind van 16..
Dat zei ik alleen omdat jij ook zo'n kapsel hebt..quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:53 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Dat zei ik alleen omdat jij ook zo'n kapsel hebt..
Onbegrijpelijk. En ieder zijn eigen ding maar ik kan er maar niet aan wennen en erger me eraanquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Eens, snapte de keuze voor het kapsel ook al niet.
Heb je nou je foto weg gehaald? Nu kan ik je nooit vinden op Lowquote:
Vieze pedofiel was het ook!quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:39 schreef het_grobbekuiken het volgende:
"Ik vind het zo jammer dat er weinig interactie is, iedereen is op zichzelf"'
'OH MIJN GOD EEN KEREL VAN 48 PRAAT TEGEN ME, SNEL WEGWEZEN!!"
Misschien zie je er niet uit als een meisje van 17?quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:41 schreef willemwaus het volgende:
Ouwe snoepert!
waarom word ik nooit aangesproken door mannen van 48?
Zal me voor dit weekend is scheren en paarden staartjes in doenquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:43 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Misschien zie je er niet uit als een meisje van 17?
Ik zou zelf ook nooit zo'n kapsel nemen hoor, maar je weet natuurlijk niet óf ze er zelf voor heeft gekozen hè. Kan door allerlei redenen komen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Vooral die leeftijd denk ik. Vorig jaar als 23 zijnde voor de eerste keer en voelde me meteen thuis
Dat korte pittige kapsel van die ene vind ik maar niks
quote:
Lolwhutquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:59 schreef isgeschiedenis het volgende:
Gvd kut.. Me moeder zat gisteren te kijken en maakt zich nu ongerust door die pedo opmerking van dat wijf.. Nu mag ik misschien niet naar LL. Kunnen jullie posten dat het maar een grap was en dat het wel meevalt? Dan laat ik het haar zien. Het domme was dat ik haar die link had gegeven..
Is ze bang dat jij een pedo bent of dat je door een pedo wordt aangesprokenquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:59 schreef isgeschiedenis het volgende:
Gvd kut.. Me moeder zat gisteren te kijken en maakt zich nu ongerust door die pedo opmerking van dat wijf.. Nu mag ik misschien niet naar LL. Kunnen jullie posten dat het maar een grap was en dat het wel meevalt? Dan laat ik het haar zien. Het domme was dat ik haar die link had gegeven..
Dit komt ook ieder jaar weer terug....quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:59 schreef isgeschiedenis het volgende:
Oja, wie was dat ook alweer?quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:18 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dit komt ook ieder jaar weer terug....
Vorig jaar moesten we nog hier vertellen dat er absoluut geen drugs werd gebruikt op LL![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:59 schreef isgeschiedenis het volgende:
Geen zin om terug op te zoeken, maar het zou me niet verbazen als dat de zelfde user wasquote:
Moeders het valt wel mee, het is geen schering en inslag. Het komt maar een paar keer per editie voor dat een oudere man zich aan een jong blaadje vergrijpt. Je moet je natuurlijk niet te uitdagend kleden. Want dan vraag je er om, leert de geschiedenis.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:59 schreef isgeschiedenis het volgende:
Kunnen jullie posten dat het maar een grap was en dat het wel meevalt?
ik ben een dudequote:Op maandag 12 augustus 2013 22:43 schreef kurk_droog het volgende:
Je mag altijd bij mij in het tentje overnachten voor je eigen veiligheid
En je moeder is bang dat je door een 48-jarige dude een tentje wordt ingesleept of door een 48-jarige MILF?quote:
DILF bedoel jequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:13 schreef bulbjes het volgende:
[..]
En je moeder is bang dat je door een 48-jarige dude een tentje wordt ingesleept of door een 48-jarige MILF?
Eens, wat een held.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:40 schreef WeezerButler het volgende:
Ergens op de helft was er een druk dansend jochie (schat'm 18/19) een minuut in beeld. Moest er erg om lachen, wat een held.
Dat is wel een baas jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:40 schreef WeezerButler het volgende:
Ergens op de helft was er een druk dansend jochie (schat'm 18/19) een minuut in beeld. Moest er erg om lachen, wat een held.
Die ja !quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die net buiten een tent stond?
Dat was overigens niet langer dan 10 seconden.
Welke tent was dat eigenlijk? Toevallig de Alpha tijdens Skrillex? Wij stonden vorig jaar net achter de Alpa tijdens Skrillex (op van die blokken) en meen me vagelijk te herinneren dat er toen ook een dude helemaal losging vlak bij waar wij stonden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:40 schreef WeezerButler het volgende:
Denk het niet, bij Skrillex was afgeladen rond de Alpha (van horen zeggen). Schat de Bravo in ver in nacht.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:51 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Welke tent was dat eigenlijk? Toevallig de Alpha tijdens Skrillex? Wij stonden vorig jaar net achter de Alpa tijdens Skrillex (op van die blokken) en meen me vagelijk te herinneren dat er toen ook een dude helemaal losging vlak bij waar wij stonden.
Was dat niet de India? (even uit mijn hoofd).quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:59 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Denk het niet, bij Skrillex was afgeladen rond de Alpha (van horen zeggen). Schat de Bravo in ver in nacht.
Zou ook heel goed kunnen...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:00 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Was dat niet de India? (even uit mijn hoofd).
Kloptquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:00 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Was dat niet de India? (even uit mijn hoofd).
Niet zo gek eigenlijk na al die aandacht van Pedo's, en geen aandacht van die mensen die met zichzelf bezig zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:36 schreef theodoor9 het volgende:
Naar een ander festival geweest, tsss....
Geweldig die opmerkingquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:53 schreef theodoor9 het volgende:
En er waren slecht sporadisch 'hun' mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |