Mee eensch. Sommige waren te logisch (lees te dom om te laten zien).quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als het ergens op sloeg. Dit was: mensen in het water, zoeken naar stock-beeld met beest in water. Mensen stoeien, zoeken naar stock-beeld van stoeiende dieren. Etc.
Er waren gewoon teveel thema's die ze wilden doen: de bakvissen voor het eerst, de bejaarden voor de 16e keer, de bioloog die vergelijkingen doet, de artiesten backstage, wat artistieke mierenhoop en sfeershots en dan nog die beestenshots.
Ik vond vooral de sfeerbeelden leuk om te zien. De mensen die gevolgd werden waren gewoonweg te saai.
Die meisjes kwamen op donderdag aan. Ze stonden naast ons op de campingquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:59 schreef Oberonn het volgende:
Kwamen zij nou op vrijdag aan? Of donderdag?
Zodra je dit soort vergelijkingen gaat maken, en ook daadwerkelijk biologen aan het woord laat, ja, dan ga ik er diep op inquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:13 schreef Oberonn het volgende:
Jullie denken er toch misschien wel iets te veel over na
Was jij die jongen met die jewfrow en die vloekende polo/broek combi die zichzelf voorstelde?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:15 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Die meisjes kwamen op donderdag aan. Ze stonden naast ons op de camping
Hahah, neequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:16 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Was jij die jongen met die jewfrow en die vloekende polo/broek combi die zichzelf voorstelde?![]()
Een eckte insider!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:16 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Hahah, nee
Die partytent die je op de achtergrond ziet en die groep die een beetje apart kijkt als zij hun tent opzetten, dat waren wij
Het zijn pubermeisjes. Die zijn of ongemakkelijk of losgeslagen hoeren. Het pleit voor ze dat ze in de eerste categorie vallen. Voor de docu was de tweede optie misschien leuker geweest.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Een eckte insider!waren ze irl ook zo ongemakkelijk als op de docu of was dat gewoon een leuk stukje montage?
Asociale partytentenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:16 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Hahah, nee
Die partytent die je op de achtergrond ziet en die groep die een beetje apart kijkt als zij hun tent opzetten, dat waren wij
Ze waren echt ongemakkelijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Een eckte insider!waren ze irl ook zo ongemakkelijk als op de docu of was dat gewoon een leuk stukje montage?
Ik was toch wel erg blij met een beetje schaduw daarquote:
Nu op Meiden van Hollandquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar waarom lieten ze niet zien hoe die meisjes aan de backstage toegang kwamen? Of mocht dat niet voor 23.00 uizenden?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:22 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ze waren echt ongemakkelijk
Maar die camera mensen waren ook wat apart. Hadden 's ochtends gewoon 3 uur lang een camera op de opening van hun tent gericht staan elke ochtend, om te filmen hoe ze de tent uit zouden komen
Nou nou dat valt ook wel weer meequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het zijn pubermeisjes. Die zijn of ongemakkelijk of losgeslagen hoeren. Het pleit voor ze dat ze in de eerste categorie vallen. Voor de docu was de tweede optie misschien leuker geweest.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:22 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ze waren echt ongemakkelijk
Maar die camera mensen waren ook wat apart. Hadden 's ochtends gewoon 3 uur lang een camera op de opening van hun tent gericht staan elke ochtend, om te filmen hoe ze de tent uit zouden komen
Ik had niet echt het vermoeden dat zij heel veel bezig waren met de camera, op de camping in ieder geval. Alleen die camera was bijna 24 uur per dag bij ze in de buurt en filmde gewoon alles wat ze dedenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:40 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
Daarom zou ik mezelf dus nóóit laten filmen op iets als Lowlands. Dan ben je alleen maar bezig met de camera, en niet met genieten van Lowlands. Dus dit allemaal voor een meet and greet die echt té ongemakkelijk was? Of gewoon mediageil?
Ahh oké, nouja ik denk alsnog dat je er onverwacht mee bezig bent. Volgensmij zat er ook wel aardig wat regie in, "loop nu daar heen en hou ondertussen een gesprekje over wat je nog wel zien."quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:48 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik had niet echt het vermoeden dat zij heel veel bezig waren met de camera, op de camping in ieder geval. Alleen die camera was bijna 24 uur per dag bij ze in de buurt en filmde gewoon alles wat ze deden
Ik zou het zelf ook niet willen
Dat denk ik ook wel jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Ahh oké, nouja ik denk alsnog dat je er onverwacht mee bezig bent. Volgensmij zat er ook wel aardig wat regie in, "loop nu daar heen en hou ondertussen een gesprekje over wat je nog wel zien."
Hij is nu 9 gb.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:36 schreef iAvani het volgende:
[..]
Graag! Ik ga eerst PSV kijken namelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |