Lijkt me ook leuk. Zo zijn we allemaal begonnen toen we 17 waren. Een nieuwe wereld ontdekken. Ik deed het welliswaar op Pinkpop en was het toch anders die tijd. De beleving blijft denk ik hetzelfde.quote:
Op Pinkpop hadden we in het begin één podium, met 8 acts. Niks dingen eromheen. Ja frietkramen en bierpompen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik jouw tijd zwaaiden ze tenminste nog met echte rookworsten
Graag! Ik ga eerst PSV kijken namelijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:17 schreef Zyron het volgende:
Ik ga 'm in 1080p opnemen, kan 'm zelf niet zien. Wil 'm daarna wel beschikbaar stellen als er belang voor is.
Zou je dat wel doen ?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:36 schreef iAvani het volgende:
[..]
Graag! Ik ga eerst PSV kijken namelijk.
Durf je wel tegen die broekies ?quote:
Broekies? Gemiddelde leeftijd van PSV ligt ook niet ver boven de 20quote:
Wat bedoel je ?quote:
Ik vind het mooi gefilmd. Echte profs. En leuk tot nu toe. De chaos. Het onzekere van het nieuw ontdekken op je 17e. Al je gedachten uit onzekerheid uitspreken om bevestiging te krijgen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:43 schreef AMDB het volgende:
Duidelijk geen kaas gegeten van spullen goed vastsjorren
Dat zeg ik. Niet zomaar mooi maar echt mooi.quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:54 schreef AMDB het volgende:
Wel aandoenlijk die meisjes met die tent
Jepquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]Zit nu weer te lachen. Zo herkenbaar allemaal.
krullenbol: "Ik weet niet of je mij nog kent.."quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:54 schreef AMDB het volgende:
Wel aandoenlijk die meisjes met die tent
Parallel voor die biologen. Vogels die nesten bouwen. Flamingo's die show off zijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
krullenbol: "Ik weet niet of je mij nog kent.."
meisje: "euh, nee"
krullenbol: "Ik heb bij jou in de klas gezeten"
mooi![]()
Maar waar komen al die vogels vandaan? De enige vogels die ik zag waren de Eagles of Death Metal.
Lastig in te schatten, ik gok donderdag... Aangezien degene die al veel zijn gegaan op vrijdag voor de ingang stonden. Die meisjes weet ik niet zeker.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:59 schreef Oberonn het volgende:
Kwamen zij nou op vrijdag aan? Of donderdag?
Ik denk donderdag, maar dat het allemaal wat door elkaar heen looptquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:59 schreef Oberonn het volgende:
Kwamen zij nou op vrijdag aan? Of donderdag?
Begon al met die kuddes. Ik dacht gelijk dat zit wel goed.quote:
Hele toffe invalshoek zoquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Begon al met die kuddes. Ik dacht gelijk dat zit wel goed.
Haha, dacht ik ookquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:11 schreef portie het volgende:
Klagen over weinig interactie. Doen wat jongens een poging vinden ze het eng
Ik voelde me net aangesproken ze noemden iemand van 48 pedo. Ik ben verdomme 50. En jonger van geest dan die meiden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:11 schreef portie het volgende:
Klagen over weinig interactie. Doen wat jongens een poging vinden ze het eng
Haha ja! Dacht ik ook al. Wat zijn hun mensen nou weer. Was trouwens ook wel donker daar, snap niet wat ze bedoelenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |