Ik kreeg het er benauwd van. Die pijnlijke stiltesquote:
Haha inderdaadquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Die rooie moest voor het vervoer zorgen zo te zien. Die hangt er maar wat bij
Ik kan dat dus niet, altijd wel iets te zien. Kom niet naar LL om op m'n reet te zitten als er bands te zien zijn!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:47 schreef tong80 het volgende:
Lekker op het gras van de Alpha liggen met een pilsje lui kijkend naar de springende massa
Als parallel voor het publiek. Er waren ook een aantal biologen die ze in beeld brachten. Die observeerden LL als bioloog. Wel leuk, maar had wmb iets dieper uitgewerkt kunnen worden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En wats met die David Attenborough-stukjes tussendoor?
Doe het goed of doe het niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als parallel voor het publiek. Er waren ook een aantal biologen die ze in beeld brachten. Die observeerden LL als bioloog. Wel leuk, maar had wmb iets dieper uitgewerkt kunnen worden.
Op het gras zie je ze ook. Maar bij die grote bands is het soms of was het soms zo uitpuilend druk. Ik ging ook naar zoveel mogelijk bands kijken. Mensen die op de camping bleven rondhangen begreep ik nooit.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik kan dat dus niet, altijd wel iets te zien. Kom niet naar LL om op m'n reet te zitten als er bands te zien zijn!
Kan niet meer. Ben echt te oud. Het is slopend. Maar dat merk je zelf wel als je 50 bent. Dan zit je niet meer te wachten op primitief camperen en met 100 man om een douche vechten of zatlappen die hinderlijk zijn, of lekkere wijven die niet meer om je grapjes lachen, of dat ze je vreemd aankijken met van wat moet opa hier, of moeten poepen als het WC papier op is, of 10 keer naar de wc moeten 's nachts omdat je te veel gezopen hebt voor je 50 jarige blaas, of dwingen moet voor de bus als je met de trein bent gegaan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:50 schreef AMDB het volgende:
Ik vond 'm leuk!
Nu weer helemaal in de LL-sfeer.
Tong80 nog geen spijt dat je niet gaat?
Die biologen waren zoals ik zo'n beetje ben. Goeoie gasten dus.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:51 schreef Oberonn het volgende:
Ik vond hem ook wel leuk! Toch apart dat die biologen veel leuker waren dan die meiden.. Maarja
Vergelijkingin tusssen de Lowlanders en dieren was leuk gevonden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En wats met die David Attenborough-stukjes tussendoor?
Het ging meer over het ontdekken van iets nieuws een nieuwe wereld. Weer een metafoor. Maar ze hadden achteraf misschien zelf wel liever de biologen als uitgangspunt willen nemen/.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als parallel voor het publiek. Er waren ook een aantal biologen die ze in beeld brachten. Die observeerden LL als bioloog. Wel leuk, maar had wmb iets dieper uitgewerkt kunnen worden.
Als het ergens op sloeg. Dit was: mensen in het water, zoeken naar stock-beeld met beest in water. Mensen stoeien, zoeken naar stock-beeld van stoeiende dieren. Etc.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vergelijkingin tusssen de Lowlanders en dieren was leuk gevonden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |