Nee, de lijst is ernstig verouderd zo te zien...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:16 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
De meeste mensen ken ik niet eens uit die lijst in de op.
Zaterdag wel vrees ik, maar daar heb ik dan ook zelf mee ingestemd (een halve tot hele vrij forse extra wijk erbij)!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:18 schreef Eenskijken het volgende:
jullie vandaag/morgen ook pokkeveel werk? Ook veel van die klotefoldertjes...
die leven al van de rentequote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:16 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
ja maar ik moet alles zelf sorterenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:53 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Nee, de lijst is ernstig verouderd zo te zien...
[..]
Zaterdag wel vrees ik, maar daar heb ik dan ook zelf mee ingestemd (een halve tot hele vrij forse extra wijk erbij)!
klopt. Morgen maar eens nalopenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:16 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
Het hahquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:49 schreef Deezertje het volgende:
Je kan veel zeggen over Sandd (doe ik ook), maar ze slepen wel veel post binnen de laatste tijd! Wat blijft er nog over voor ons als de tv-gidsen over een paar jaar weer weggaan?
Ok ga ook nog even terug. Vannacht maar 1,5 uur geslapen :-(quote:
Dat is inderdaad erg weinig.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 06:01 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ok ga ook nog even terug. Vannacht maar 1,5 uur geslapen :-(
En dam echt iemand tegen komen met de kranten waarvoor ik eigenlijk al sneller de krant in de bus gooide zodat hij niet tegenme kon mauwen...ik was precies op tijd al achteruit aan het rijden met de auto. Normaal vind ik t niet erg een praatje maar ik was te moe en wilde niet nog 15/20 minuten met iemand blijven praten....1,5 uur slaap is echt te weinig!
Truste
Klopt, ik werk er nu al 8 maanden niet meerquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:16 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
ja goedkoop is duurkoop,als je 2 mnd geen magazine ontvangt ben je als postbedrijf niet meer geloofwaardigquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:49 schreef Deezertje het volgende:
Lees dat ze bij Sandd weer de IKEA gidsen bezorgen volgende week.
En de V&D Vip mailings schijnen voortaan nu ook via Sandd te gaan...
Staatsloterij was al een paar maanden weg....
Je kan veel zeggen over Sandd (doe ik ook), maar ze slepen wel veel post binnen de laatste tijd! Wat blijft er nog over voor ons als de tv-gidsen over een paar jaar weer weggaan?
Dan houd je één bezorgdag over voor de Duckies en Libelles
heimwee ?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 06:07 schreef Selestha het volgende:
[..]
Klopt, ik werk er nu al 8 maanden niet meerMaar misschien kom ik na November weer terug
Heerst het soms? Ik ook al de hele week 1,5 - 2 uur. Nou slaap ik 'normaal' ook al slecht (4 - 5 uur), maar dat voelt minder belabberd dan ditquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 06:01 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Vannacht maar 1,5 uur geslapen :-(
Ja, want de vorige keer was dat ook zo'n succesquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:49 schreef Deezertje het volgende:
Wat blijft er nog over voor ons als de tv-gidsen over een paar jaar weer weggaan?
En de Margriet, de Elsevier, VI, VN, Kampioen(!), Plus Magazine, Golf Magazine, Zeil Magazine, Linda, Villa d'Arte, talloze mailings van oa Gall & Gall en Ziggo, en niet te vergeten de dikke boeken van H&M, Viking, Peter Hahn, etc, en hoe het allemaal heet. Kortom, laten we niet te dramatisch doen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:49 schreef Deezertje het volgende:
Waarom zou je terug (willen) komen? Is je verstand weggewaaid door de bladblazer?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 06:07 schreef Selestha het volgende:
[..]
Klopt, ik werk er nu al 8 maanden niet meerMaar misschien kom ik na November weer terug
Veel van dat spul heeft geen haast om bezorgd te worden. Dus kunnen ze het makkelijk laten bezorgen door Sandd voor een lager tarief. Ze zouden gek zijn als ze daarvoor vol tarief blijven betalen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:49 schreef Deezertje het volgende:
Lees dat ze bij Sandd weer de IKEA gidsen bezorgen volgende week.
En de V&D Vip mailings schijnen voortaan nu ook via Sandd te gaan...
Staatsloterij was al een paar maanden weg....
Omdat ik drie contractverlengingen heb gehad dan, en een vast contract zéér onwaarschijnlijk is aangezien ik geen WSW indicatie heb of ga krijgenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:17 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Waarom zou je terug (willen) komen? Is je verstand weggewaaid door de bladblazer?
Bovendien zijn die sociale werkplaatsen een sterfhuisconstructie. Het hele fenomeen gaat afgeschaft worden, dus dan is de kans op een vast contract vrijwel nul.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:33 schreef Selestha het volgende:
[..]
Omdat ik drie contractverlengingen heb gehad dan, en een vast contract zéér onwaarschijnlijk is aangezien ik geen WSW indicatie heb of ga krijgenDus aangezien ik wil blijven bewegen, lijkt teruggaan naar de Post me dan geen gek idee
Waarom afschaffen? Mensen komen daar niet terecht zonder reden. Vaak omdat ze via de normale arbeidsmarkt niet aan een baan kunnen komen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:01 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Bovendien zijn die sociale werkplaatsen een sterfhuisconstructie. Het hele fenomeen gaat afgeschaft worden, dus dan is de kans op een vast contract vrijwel nul.
Tja, bezuinigingen, he. De meeste medewerkers kosten meer aan subsidie dan dat ze opleveren, en zij die wel wat opleveren kunnen best bij een reguliere baas terecht (zo redeneert althans onze regering).quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:07 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Waarom afschaffen? Mensen komen daar niet terecht zonder reden. Vaak omdat ze via de normale arbeidsmarkt niet aan een baan kunnen komen.
Misschien kunnen al hun arbeidskrachten naar ons prachtige bedrijf worden doorgeschoven
Dat is toch het plan?
of helemaal niet meer aan het werk zijn, achter de geraniums belanden en dan gezondheidsklachten gaan krijgen, wat de overheid weer op kosten gaat jagenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:22 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Tja, bezuinigingen, he. De meeste medewerkers kosten meer aan subsidie dan dat ze opleveren, en zij die wel wat opleveren kunnen best bij een reguliere baas terecht (zo redeneert althans onze regering).
Uiteindelijk zullen degenen die daar niet in slagen ongetwijfeld met behoud van uitkering verplicht ingezet worden voor het verrichten van werkzaamheden die voorheen de WSW-ers deden, zoals de plantsoenendienst. Dit onder het mom van werkervaring opdoen, terwijl ze ook daar nooit een vast contract zullen krijgen omdat het voor zo'n werkgever veel goedkoper is om bijstandstrekkers in te huren dan vaste krachten.
Dus uiteindelijk komt het er op neer dat veel WSW-ers hetzelfde soort werk zullen blijven doen, maar dan voor veel minder geld.
Ja, maar dat zijn de effecten op lange termijn, en daar is onze regering niet zo in geďnteresseerd. Die kijken niet verder dan hun eigen ambtsperiode.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
of helemaal niet meer aan het werk zijn, achter de geraniums belanden en dan gezondheidsklachten gaan krijgen, wat de overheid weer op kosten gaat jagen
klopt, maar het is een zeer reëel scenarioquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:28 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn de effecten op lange termijn, en daar is onze regering niet zo in geďnteresseerd. Die kijken niet verder dan hun eigen ambtsperiode.
Ja okéquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:13 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
En de Margriet, de Elsevier, VI, VN, Kampioen(!), Plus Magazine, Golf Magazine, Zeil Magazine, Linda, Villa d'Arte, talloze mailings van oa Gall & Gall en Ziggo, en niet te vergeten de dikke boeken van H&M, Viking, Peter Hahn, etc, en hoe het allemaal heet. Kortom, laten we niet te dramatisch doen.
Tja, dat zijn nu eenmaal de dingen die ook in vakantietijd onverminderd doorgaan....quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja oké
Maar voor mijn gevoel bezorgen we alleen nog tijdschriften en folders de laatste tijd...
het gevaar is dat je weer onderaan begint bij de postquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:33 schreef Selestha het volgende:
[..]
Omdat ik drie contractverlengingen heb gehad dan, en een vast contract zéér onwaarschijnlijk is aangezien ik geen WSW indicatie heb of ga krijgenDus aangezien ik wil blijven bewegen, lijkt teruggaan naar de Post me dan geen gek idee
Vergeet de post van de trombosedienst niet (!) en rouwpost (niet mijn favoriet om te bezorgen maar wel heel belangrijk), wat sporadische vakantiekaartjes/felicitatiekaartjes, post van woningbouwverenigingen en (vooral tijdens de maandagdienst) opgevouwen kindertekeningen met een postzegel en het adres van opa en/of oma er op :-)quote:Ja oké
Maar voor mijn gevoel bezorgen we alleen nog tijdschriften en folders de laatste tijd...
grote klant bij onsquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:32 schreef posje het volgende:
En die paarse (cjib), ook leuk om te bezorgen
mooi he, dat doen ze express omdat ze weten dat er vertraging kan optreden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:53 schreef dud0r het volgende:
Sandd bezorgt post vanuit de toekomst.![]()
Nu weet ik zeker dat we de concurrentie strijd gaan verliezen.![]()
Kreeg de 6e twee brieven van de belastingdienst binnen. Zie nu pas de dagtekening erop staan. De ene van 9/8 en de andere 13/8.
Daar kunnen wij niet tegenop.
jaa ik had hetzelfde!!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:53 schreef dud0r het volgende:
Sandd bezorgt post vanuit de toekomst.![]()
Nu weet ik zeker dat we de concurrentie strijd gaan verliezen.![]()
Kreeg de 6e twee brieven van de belastingdienst binnen. Zie nu pas de dagtekening erop staan. De ene van 9/8 en de andere 13/8.
Daar kunnen wij niet tegenop.
ProRail is toch van de overheid? Dat verklaart denk ik dat het volgens de wet zoveel meter vanaf de werkzaamheden mensen moet inlichten..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:57 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Hčhč, nu pas thuis! Had me verheugd op een rustig dagje en, inderdaad, het was erg rustig afgezien van..............de zoveelste mailing van ProRail met voor ieder adres twee tot vier brieven, en natuurlijk weer een flinke stapel retour voor niet bestaande adressen en al jaren leegstaande kantoorpanden.
Iedere keer als er weer ergens onderhoud aan het spoor is voelt ProRail zich geroepen om iedereen die binnen een straal van 500 meter van het spoor woont daarover in te lichten. Erg aardig van ze, maar omdat er heel vaak onderhoud is kost het ze volgens mij klauwen met geld om daar iedere keer post over te sturen.
Vond de brief net bij thuiskomst ook in mijn bus, maar hij had net zo goed morgen bezorgd kunnen worden, dat was veel efficiënter geweest.
Dan is het 100% overheid.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:30 schreef Peterselieman het volgende:
Die brieven van ProRail gaan naar zo ongeveer alles dat een adres heeft, dus ook verdeelhuisjes van elektriciteit
Zelf daar een brievenbus neerhangen en het nummer erop zetten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:02 schreef posje het volgende:
Ik heb soms ook post voor een bushokje...
Soms komen pakjes uit de UK met Selektvracht, dan zit je zo 6 weken (!) te wachtenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Heb trouwens nog steeds mijn buspakje van Amazon UK niet. Normaal binnen 2 dagen via PostNL, nu wacht ik er al 5...
zo ken ik er nog wel eentje. In een van de wijken waar ik wel eens kom hangt plompverloren ook een busje aan een hek. Er staat geen straatnaam of huisnummer op, maar hoort wel degelijk bij een adres dat een paar kilometer verderop ligt en alleen over water bereikbaar is. Er zijn maar een paar postbodes die weten welk adres dat is, omdat er vrijwel nooit post voor is en je er toch wel wat gebiedskennis voor nodig hebtquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:08 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Zelf daar een brievenbus neerhangen en het nummer erop zetten.
Vertelquote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:57 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Hčhč, nu pas thuis! Had me verheugd op een rustig dagje en, inderdaad, het was erg rustig afgezien van..............de zoveelste mailing van ProRail met voor ieder adres twee tot vier brieven, en natuurlijk weer een flinke stapel retour voor niet bestaande adressen en al jaren leegstaande kantoorpanden.
Iedere keer als er weer ergens onderhoud aan het spoor is voelt ProRail zich geroepen om iedereen die binnen een straal van 500 meter van het spoor woont daarover in te lichten. Erg aardig van ze, maar omdat er heel vaak onderhoud is kost het ze volgens mij klauwen met geld om daar iedere keer post over te sturen.ze kunnen er beter een fb page van maken voor iedereen scheelt ons allemaal veel werk,de helft van de mensen gooit het toch weg
Vond de brief net bij thuiskomst ook in mijn bus, maar hij had net zo goed morgen bezorgd kunnen worden, dat was veel efficiënter geweest.
heb je het magazine al?ga daar a.s ma echt over bellenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
ProRail is toch van de overheid? Dat verklaart denk ik dat het volgens de wet zoveel meter vanaf de werkzaamheden mensen moet inlichten..
Heb trouwens nog steeds mijn buspakje van Amazon UK niet. Normaal binnen 2 dagen via PostNL, nu wacht ik er al 5...
volgens mij doelen ze ook echt op de mensen met een beperking,uitzonderingen daar gelatenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:44 schreef Deezertje het volgende:
Hahahaha.
Dat filmpje!
Dacht dat het vertrouwen in de postbezorgers van ons al laag was, maar dit is echt een filmpje voor iemand die nog nooit van het woord 'post' heeft gehoord!
Chauffeurs leveren post persoonlijk af bij de Sandd bezorgers.
Daarom zie ik ook altijd die leuke blauwe bakken op de stoep staan bij iemand in de wijk hier..... Lekker veilig ook als het regent
En mag hopen dat ze de adressen op de enveloppen op de hoogte hebben gesteld dat ze in het filmpje zitten.
Ik ben halve ochtendploeg ik kijk wel maar kan niet altijd met mijn telefoon reagerenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:47 schreef dud0r het volgende:
Mooie update van de OP.![]()
Nou alleen nog achter de namen van de ochtendploeg (tot 06.00 uur) dat ze bij de ochtendploeg horen.
en het salarisquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:47 schreef dud0r het volgende:
Mooie update van de OP.![]()
Nou alleen nog achter de namen van de ochtendploeg (tot 06.00 uur) dat ze bij de ochtendploeg horen.
Oh, je werkt zelf bij Sandd bedoel je? Hoepel dan eens gauw op, hier!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:58 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
in dit topic bedoel ik. Ik ben een concullega van jullie
Er is geen Sandd topicquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:16 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Oh, je werkt zelf bij Sandd bedoel je? Hoepel dan eens gauw op, hier!
Op fok grapjasquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:18 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
http://www.postbezorgers.org/forum/viewforum.php?f=9
Is dat zo raar, dan? Een bedrijf wat met geniepige trucjes de markt over probeert te nemen, de krenten uit de pap vist, zich niet aan de postwet hoeft te houden, alle post die zij niet kunnen of willen bezorgen (denk Biesbosch, postbussen, afgelegen adressen) bij ons droppen (en wij moeten dat dan verplicht tegen kostprijs bezorgen), en die ons ook nog met een hoop extra klachten opzadelen omdat iedere fout bezorgde brief in de ogen van de gemiddelde burger de schuld van PostNL/TNT/TPG/PTT is. Sandd? Nooit van gehoord!quote:
De ochtend ploeg bestaat uit:quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:11 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ik ben halve ochtendploeg ik kijk wel maar kan niet altijd met mijn telefoon reageren
de krenten hier worden beter betaald,zou nog niet willen begraven worden in een Sanddboxquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:36 schreef Eenskijken het volgende:
Mja ik ken het hele bedrijfsverhaal niet maar persoonlijk heb ik slechte ervaring met PostNL. Communicatie was drama daar en hoe ze met mij omgingen was gewoon absurd. Sandd is ook geen heilige engel hoor, en beide partijen betalen extreem weinig loon, maarja je moet wat. En persoonlijk bezorg ik ook een deel op een afgelegen gebied dus mja.. ieder z'n ding natuurlijk.
mooi hequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
De ochtend ploeg bestaat uit:
Gridjuh
Ophaling10
KatrienDuck
Dud0r
Mis ik dan iemand?
Als er een bougie stuk is merk he dat wel. Dan gaat die op een cilinder minder lopen en begint te horten en stoten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 06:32 schreef gridjuh het volgende:
Heerlijk zo vroeg al discussie met wederhelft....schat ik hoor ratel in motor, doe normaal jij hoort altijd wat. Kan t zijn dat er 1/2 bougies misschien kapot zijn, ja hoor jij hoort echt altijd wat. Er brand wel heel heel heel af en toe een olielampje....hij snurkt verder.
Halen is dat de garage waar ik altijd ga, en waar ik in delen mag betalen, zaterdags dicht is. Maar misschien zie ik hem straks wel buiten werken dam vraag ik of ik maandag langs mag komen....
Krijg hier thuis toch geen gelijk
Dit.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 06:59 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
de krenten hier worden beter betaald,zou nog niet willen begraven worden in een Sanddbox
Ik vrees dat het hier vandaag weer een drama wordt met die klote afstandsbedieningen van UPC.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 05:36 schreef gelestipjes het volgende:
Nou, eens zien of de voorspelling van weinig post deze keer eindelijk wel eens klopt. En hopen dat we ook echt mensen hebben vandaag, want dat viel de hele week al tegen.
De laatste x was er een bougie stuk. Ik merkte wel iets maar mijn vriend niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 07:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als er een bougie stuk is merk he dat wel. Dan gaat die op een cilinder minder lopen en begint te horten en stoten.
Als er alleen wat ratelt en verder niet zal het wat anders zijn. En je motor management lampje hoort te gaan branden als je op een cilinder minder loopt.
Crappy auto danquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:02 schreef gridjuh het volgende:
[..]
De laatste x was er een bougie stuk. Ik merkte wel iets maar mijn vriend niet.
En als we dan de olie aanvulden kwam er een week later pas foutmelding op ons dashboard vandaar.
Weinig post is eigenlijk nog teveel gezegd, er was gewoon bijna geen post!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 05:36 schreef gelestipjes het volgende:
Nou, eens zien of de voorspelling van weinig post deze keer eindelijk wel eens klopt. En hopen dat we ook echt mensen hebben vandaag, want dat viel de hele week al tegen.
sorry hoor. ik dacht dat ik als post medewerker en concullega hier ook wel een beetje kon hangen. maar blijkbaar had ik het mis.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:10 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Waarom start je er dan niet een
Ach, wat mij betreft ben je hier gewoon welkom hoor, voor sommigen ligt dat hele Sandd gebeuren nogal gevoelig, dat zijn de mensen die ook geen gedag zeggen als ze iemand van Sandd (of een ander postbedrijf) tegenkomen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
sorry hoor. ik dacht dat ik als post medewerker en concullega hier ook wel een beetje kon hangen. maar blijkbaar had ik het mis.
Waarvoor dank! Alleen het staatje met bruto-uurlonen is inmiddels achterhaald, de postbezorgers zijn er inmiddels aardig op vooruit gegaan (jammer genoeg zijn de prijzen van het levensonderhoud evenredig meeestegen) en zelfs zaterdagwerkers hebben recent (een beetje) loonsverhoging gehad.quote:
Gaat een Feyenoorder hangen in het Ajax-supporters topic?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
sorry hoor. ik dacht dat ik als post medewerker en concullega hier ook wel een beetje kon hangen. maar blijkbaar had ik het mis.
Klinkt mysterieus.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zo ken ik er nog wel eentje. In een van de wijken waar ik wel eens kom hangt plompverloren ook een busje aan een hek. Er staat geen straatnaam of huisnummer op, maar hoort wel degelijk bij een adres dat een paar kilometer verderop ligt en alleen over water bereikbaar is. Er zijn maar een paar postbodes die weten welk adres dat is, omdat er vrijwel nooit post voor is en je er toch wel wat gebiedskennis voor nodig hebt
dan mag iemand een nieuwe makenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:12 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Waarvoor dank! Alleen het staatje met bruto-uurlonen is inmiddels achterhaald, de postbezorgers zijn er inmiddels aardig op vooruit gegaan (jammer genoeg zijn de prijzen van het levensonderhoud evenredig meeestegen) en zelfs zaterdagwerkers hebben recent (een beetje) loonsverhoging gehad.
vakantiewoningquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:32 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Klinkt mysterieus.Een soort van kluizenaar die zich teruggetrokken heeft in een alleen over het water te bereiken ver afgelegen huis.
Toevallig iets over kunnen vinden.quote:
quote:Zo blijkt op de tentoonstelling in het Biesboschmuseum in Werkendam dat de postbode vroeger geen motorbootje had, maar de post per roeiboot moest bezorgen. “Zo'n man was twee dagen onderweg en moest 's nachts in zijn boot of bij een boer blijven slapen”, vertelt De Wijs.
Hier ook niks te doen. Bleek wel een kast onbezet te zijn omdat ze de betreffende medewerker op de machine hadden gezet zonder vervanging in te plannen. Omdat de TC in de verste verte niet te bekennen was heb ik die kast maar gezet met een collega. Ondermeer omdat de eerste 2 wijken van die kast, 2 grote autowijken, al vroeg klaar moesten zijn. Goed geregeld dus...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:35 schreef Peterselieman het volgende:
Er was geen fluit te doen vandaag. Ondanks onderbezetting waren binnen een mum van tijd alle wijken gezet. We waren net niet voor de koffie klaar. Daarna nog een wijkje weggebracht. Ook al zo'n makkie
welke regio is dat?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:12 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ik vrees dat het hier vandaag weer een drama wordt met die klote afstandsbedieningen van UPC.
We worden al de hele week bedolven onder die krengen.
Geloof niet dat je per uur verdient, eerder per stuk en voor bepaalde route staat bijvoorbeeld 250 stuks per uur. Tenminste dat was bij selektmail zo.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:31 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ach, wat mij betreft ben je hier gewoon welkom hoor, voor sommigen ligt dat hele Sandd gebeuren nogal gevoelig, dat zijn de mensen die ook geen gedag zeggen als ze iemand van Sandd (of een ander postbedrijf) tegenkomen.
Maar wat verdien je bij Sandd per uur? En zijn de tijden die er staan voor de wijken en het sorteren haalbaar?
Niets crappy aan verder maar er word per week minimaal 400 km woonwerk mee gereden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Crappy auto dan![]()
Hoe is je ontsteking momenteel?
Als ik wist hoe het moest had ik het al gedaan!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dan mag iemand een nieuwe maken
Je zou kunnen beginnen met de persoon in kwestie op z'n gedrag aan te spreken. Misschien dat hij zijn gedrag verandert als het hem duidelijk wordt dat hij er niet ongemerkt mee weg komt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:10 schreef V__L_N het volgende:
Dat lijkt me wel wat postbesteller in de biesbos. Bijna net zo leuk als bij de pony-express. Ben echt 100 jaar te laat geboren.
Hoewel, dan was ik huisvrouw geweest. Lokt me ook niks.
Mijn zaterdag collega van me oude wijk maakt er echt een puinhoop van. Vond vandaag 10 poststukken en 2 brievenbuspakketjes in het rode krat. Had ie herstel gestickert maar niet weg gebracht.
Daarnaast kreeg ik vandaag maar liefst 5 mensen naar me toe die folders miste... al weken. In z'n tas zaten ook nog 3 bundels van 30 folders. Dat minstens 80 adressen die geen folders krijgen.
Vraag me af wat ik daar nou mee moet. Doorgeven? Heb wel tegen die mensen gezegd dat ze moeten klagen, maar in de praktijk bellen mensen toch niet. Al is het alleen maar omdat het een betaald nummer is.
Wil geen matenaaier zijn, maar vind niks doen toch ook wel lastig.
Die persoon kan je eerst zelf aanspreken maar dat is jouw taak natuurlijk niet,dat is de taak van de TC. Mensen kennen jou nog uit die wijk en gaan jou erop aanspreken. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, dan moeten ze eigenlijk klantenservice bellen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:27 schreef Yreal het volgende:
pfff, 6.5 uur gelopen en geen knieschijven meer over
in principe moet je die er uit trappen,klinkt gek maar hoelang gebeurd het alquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die persoon kan je eerst zelf aanspreken maar dat is jouw taak natuurlijk niet,dat is de taak van de TC. Mensen kennen jou nog uit die wijk en gaan jou erop aanspreken. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, dan moeten ze eigenlijk klantenservice bellen.
En als ze dat niet doen moet je het zelf maar doen.
Ik zie het niet als matennaaien, je collega zijn werk(of in dit geval het werk wat hij niet doet) is een afspiegeling van het bedrijf en zal indirect geprojecteerd worden op jou.
Godverdomme, ik quote de verkeerde. Kut mobiele layout.
Staat er een adres op?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:15 schreef Hoplahopla het volgende:
st haalservice tussen de post doen? Leeg in de meeste gevallen.
En nog erger:quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:32 schreef Peterselieman het volgende:
Bij Bpost zijn ze gek. Ze willen dat de postbode daar naast het bezorgen van brieven ook gelijk even langs de deuren gaat om de meters op te nemen en voor verzekeraars aan de slag gaat.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)usje-van-alles.dhtml
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En nog erger:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)jkomende-taken.dhtml
Als het bedrijven of servicepunten zijn kan de klant hierin de post doen en dit wordt dan veelal naar het VBG gestuurd omdat afhalen door Autobedrijf niet kostendekkend is. Supermarkten gebruiken dit volgens mij om niet afgehaalde poststukken te retourneren (geen pakjes).quote:
kende de oranje etuis wel van iets anders, namelijk van post voor Kamerleden, alleen dat is helaas ook al iets dat verdwenen is. Heb vorige zomer voor het laatst zo'n map door mijn handen gehad namelijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als het bedrijven of servicepunten zijn kan de klant hierin de post doen en dit wordt dan veelal naar het VBG gestuurd omdat afhalen door Autobedrijf niet kostendekkend is. Supermarkten gebruiken dit volgens mij om niet afgehaalde poststukken te retourneren (geen pakjes).
Als in post voor de Tweede Kamer en dan per Kamerlid of post op het huisadres van een Kamerlid? Geen wonder dat ze dan nooit doorhebben dat de kwaliteit achteruit huppelt of weten hoe de postmarkt werkt als ze speciale aandacht krijgen van PostNLquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kende de oranje etuis wel van iets anders, namelijk van post voor Kamerleden, alleen dat is helaas ook al iets dat verdwenen is. Heb vorige zomer voor het laatst zo'n map door mijn handen gehad namelijk.
Ik zie hem nooit. Wat ook al apart is. Depo ligt in mijn wijk en ik heb een gesplitste wijk waarbij ik een stuk door zijn wijk loop. Maar toch kom ik hem al minstens 5 weken niet tegen.quote:Je zou kunnen beginnen met de persoon in kwestie op z'n gedrag aan te spreken. Misschien dat hij zijn gedrag verandert als het hem duidelijk wordt dat hij er niet ongemerkt mee weg komt.
Zelf aanspreken is dus ook geen optiequote:Die persoon kan je eerst zelf aanspreken maar dat is jouw taak natuurlijk niet,dat is de taak van de TC. Mensen kennen jou nog uit die wijk en gaan jou erop aanspreken. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, dan moeten ze eigenlijk klantenservice bellen.
En als ze dat niet doen moet je het zelf maar doen.
Ik zie het niet als matennaaien, je collega zijn werk(of in dit geval het werk wat hij niet doet) is een afspiegeling van het bedrijf en zal indirect geprojecteerd worden op jou.
Vanavond bij het hond uitlaten sprak ik een kennis die in die wijk woont. Die had al tenminste 3 weken geen folders gehad. Ze dacht dat het zo hoorde omdat het zomer was...quote:in principe moet je die er uit trappen,klinkt gek maar hoelang gebeurd het al
Post van de Staten Generaal voor een Tweede Kamerlid. Komt af en toe nog voorbij, maar vroeger was dit iedere weekquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als in post voor de Tweede Kamer en dan per Kamerlid of post op het huisadres van een Kamerlid? Geen wonder dat ze dan nooit doorhebben dat de kwaliteit achteruit huppelt of weten hoe de postmarkt werkt als ze speciale aandacht krijgen van PostNL
veel belgische reactie's eronder(excuses het is ook belgisch)quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En nog erger:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)jkomende-taken.dhtml
Klopt, ik zag ze vandaag volop tussen de bundels zitten!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:46 schreef allweather het volgende:
[..]
Vergeet de post van de trombosedienst niet (!) en rouwpost (niet mijn favoriet om te bezorgen maar wel heel belangrijk), wat sporadische vakantiekaartjes/felicitatiekaartjes, post van woningbouwverenigingen en (vooral tijdens de maandagdienst) opgevouwen kindertekeningen met een postzegel en het adres van opa en/of oma er op :-)
En volgens mij is postNL dit tijdvak weer aan de beurt om de blauwe brieven te mogen bezorgen.
Heerlijk ja, zo zag ik laatst dat een aantal vrienden van mij boetes kregen!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:32 schreef posje het volgende:
En die paarse (cjib), ook leuk om te bezorgen
Cool!quote:
Die managers!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:50 schreef Deezertje het volgende:
Maar wij kunnen ook dramatische filmpjes maken
(sociale werkplaats)
Maar dat was volgens mij vroeger, nu is het geen stukloon meer. Net even op de site gekeken, en je verdient er nu 8,53 per uur ongeacht je leeftijd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:31 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Geloof niet dat je per uur verdient, eerder per stuk en voor bepaalde route staat bijvoorbeeld 250 stuks per uur. Tenminste dat was bij selektmail zo.
Die kende ik al!quote:
Mij boeit het verder ook niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Het is 'matennaaier', niet 'matenaaier'.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:10 schreef V__L_N het volgende:
Dat lijkt me wel wat postbesteller in de biesbos. Bijna net zo leuk als bij de pony-express. Ben echt 100 jaar te laat geboren.
Hoewel, dan was ik huisvrouw geweest. Lokt me ook niks.
Mijn zaterdag collega van me oude wijk maakt er echt een puinhoop van. Vond vandaag 10 poststukken en 2 brievenbuspakketjes in het rode krat. Had ie herstel gestickert maar niet weg gebracht.
Daarnaast kreeg ik vandaag maar liefst 5 mensen naar me toe die folders miste... al weken. In z'n tas zaten ook nog 3 bundels van 30 folders. Dat minstens 80 adressen die geen folders krijgen.
Vraag me af wat ik daar nou mee moet. Doorgeven? Heb wel tegen die mensen gezegd dat ze moeten klagen, maar in de praktijk bellen mensen toch niet. Al is het alleen maar omdat het een betaald nummer is.
Wil geen matenaaier zijn, maar vind niks doen toch ook wel lastig.
Ik haat het woord 'uitrollen'.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:32 schreef Peterselieman het volgende:
Bij Bpost zijn ze gek. Ze willen dat de postbode daar naast het bezorgen van brieven ook gelijk even langs de deuren gaat om de meters op te nemen en voor verzekeraars aan de slag gaat.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)usje-van-alles.dhtml
6 uur met weinig post?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:51 schreef Atmosphere82 het volgende:
Het was me trouwens het dagje wel zeg...Ik heb bijna zes uur gelopen inclusief die extra wijk. Dat was echt lang geleden dat ik dat had gedaan. Erg weinig post, dat was wel weer fijn.
Nee, ik bedoelde dat je je tc in moet lichten. Normaal gesproken gaat dat via de klantenservice die sturen de melding door richting kantoor.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:54 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Ik zie hem nooit. Wat ook al apart is. Depo ligt in mijn wijk en ik heb een gesplitste wijk waarbij ik een stuk door zijn wijk loop. Maar toch kom ik hem al minstens 5 weken niet tegen.
[..]
Zelf aanspreken is dus ook geen optie
Dubbel probleem... Dit is een dorp, ik woon hier en iedereen kent mij. Niet alleen van de post, maar ook door me andere werk en andere dingen. Als er hier post verkeerd in iemands brievenbus gaat, dan gooien ze het door mijn voordeur bij me naar binnen.
Zeg je nu eigenlijk dat ik nu klantenservice moet bellen? Daar had ik eigenlijk nog niet over na gedacht, vooral omdat het een tweede-hand-verhaal is. Zou stuk makkelijker zijn als pb+ niet een maand met vakantie was, die rijd nog wel is depo. Dan had ik hem 'toevallig' kunnen treffen.
[..]
Vanavond bij het hond uitlaten sprak ik een kennis die in die wijk woont. Die had al tenminste 3 weken geen folders gehad. Ze dacht dat het zo hoorde omdat het zomer was...
hoe kwam je erachter?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat je je tc in moet lichten. Normaal gesproken gaat dat via de klantenservice die sturen de melding door richting kantoor.
@ ophaling10, ik denk niet dat vln zelf deze persoon eruit kan trappen.![]()
En als het aan mij gericht was, wij hebben er twee weken geleden nog een uitgebonjouered vanwege het niet bezorgen van de hah.
@ degene die de correctie over het woord matennaaier gaf, misschien bedoeld vln wel maten aaier![]()
Gezellig je collega's aaien.
Als je wat wil uitrollen moet je maar tapijtlegger worden.........quote:
Miereneuker mierenneukerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:50 schreef Atmosphere82 het volgende:
Het is 'matennaaier', niet 'matenaaier'.
[..]
Ook niet zo gek. Bij ons komt het verlies voor 100% doordat we nog steeds met die aandelen TNT Express zitten die intussen geen kloot meer waard zijn. Afgezien daarvan is het beeld hier hetzelfde als bij BPost: brievenbuspost wordt steeds minder, maar dit wordt ruimschoots gecompenseerd door het gestegen aantal pakjes.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:47 schreef Deezertje het volgende:
Weet niet hoe groot België precies is,11 miljoen inwoners (minder dan hier) maar daar doen ze het qua financiën een stuk beter dan bij ons!
http://www.hln.be/hln/nl/(...)r-dan-verwacht.dhtml
ja dat is einde verhaal dan,valt onder werkverplichting,zeker in deze tijd is eht gauw gebeurd met je.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:01 schreef dud0r het volgende:
Er kwamen er achter doordat er klachten binnen kwamen. Daarna straat controle gedaan. Meer dan de helft van de wijk geen hah gehad.
En technisch gezien hebben wij die persoon er niet uit gezet maar juridische zaken. Die nemen de beslissing daarover. Nadat er een verklaring ingediend is door de betreffende persoon.
Gaf eerlijk toe dat de helft niet gelopen was omdat het schijt hah was. En bleef maar vallen. Denk niet dat erover gedacht was dat er ontslag als gevolg aan vast kon zitten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:26 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ja dat is einde verhaal dan,valt onder werkverplichting,zeker in deze tijd is eht gauw gebeurd met je.
wat vond degene zelf ervan,de reactie's vind ik altijd wel interessant,gewoon een heterdaadje.
Wat train je dan? Je polsen met bier heffen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:05 schreef dud0r het volgende:
![]()
Ik heb zowaar normaal geslapen en was niet om 04.30 wakker op m'n vrije dag.
Misschien dat de drie uur snoeiharde training van gisteren er iets mee te maken had
Neuh, als ik dat drie uur snoeihard gedaan heb dan mag ik blij zijn als ik m'n bed nog kan vinden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat train je dan? Je polsen met bier heffen?
Kan dat door je suiker komen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:10 schreef gridjuh het volgende:
Ik heb lekker uitgeslapen :-) gisteren avond verjaardag van vriendin, maar toch op tijd weggegaan. Ik werd ineens erg duizelig toen ik zat. Echt alles draaide ineens :-(
Nee ik denk te moe was niet mijn suiker in ieder geval...quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan dat door je suiker komen?
Wel vervelend, je kon wel een leuk avondje gebruiken na afgelopen twee weken.
Mogguh!quote:
Tja....heb je weleens. Ik heb volgende week een weekje verlof :-) en dan daarna ia het nog 3 weken en dan heb ik vakantie en daar ben ik echt aan toequote:Op maandag 12 augustus 2013 05:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mogguh!
En daar is mijn werk ritme weer.
Ik heb het eigenlijk altijd. Van de afgelopen 4 vrije dagen heb ik 1 dag gewoon doorgeslapen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 06:02 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Tja....heb je weleens. Ik heb volgende week een weekje verlof :-) en dan daarna ia het nog 3 weken en dan heb ik vakantie en daar ben ik echt aan toe
Klanten met een haalservice kunnen hier poststukken met aanvullende dienst in aanbieden. Die worden vervolgens door het Autobedrijf opgehaald. Zou wat zijn als bedrijven met een Haalservice deze zelf naar het VBG moeten sturen... Dan betalen ze voor een dienst die niet uitgevoerd wordt. Als de klant betaalt, dan rijdt het Autobedrijf.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als het bedrijven of servicepunten zijn kan de klant hierin de post doen en dit wordt dan veelal naar het VBG gestuurd omdat afhalen door Autobedrijf niet kostendekkend is. Supermarkten gebruiken dit volgens mij om niet afgehaalde poststukken te retourneren (geen pakjes).
Hehe!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:30 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Miereneuker mierenneuker
Je had serieus verwacht dat er last minute nog wat geregeld kon worden mbt verlofquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:58 schreef Yreal het volgende:
Van tevoren afgesproken dat ik zou gaan werken de zomer lang en dan achteraf nog wel wat voor de vakantie zou worden geregeld en dan is het nu ineens "kan niet"
Waarom verbaast dat mij niks
He, als de afspraak is dat we achteraf nog wel wat regelen dat ik een weekje weg kan ...quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je had serieus verwacht dat er last minute nog wat geregeld kon worden mbt verlof
Inderdaad!quote:
Ik ben geen fan van het koningshuis, sterker nog ik haat het, maar dit is toch wel erg triest inderdaad.quote:
De H&M staat gepland voor donderdag, sommige kantoren hebben 'm echter aangeleverd gekregen met een verkeerde bestelkaart erop.quote:
die rotzooi zit er wel vaak bij de laatste tijdquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 06:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
De H&M staat gepland voor donderdag, sommige kantoren hebben 'm echter aangeleverd gekregen met een verkeerde bestelkaart erop.
Dus er zullen wel kantoren zijn waar die vandaag mee gaat omdat de tc's de mail hierover niet "gelezen" hebben.
Nieuwe seizoen zit eraan te komen, vorige week voor de volwassen en deze week is het de kids afdeling.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 06:45 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
die rotzooi zit er wel vaak bij de laatste tijd
Excuses aanvaardquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Weet je hoeveel kleren je moet hebben om de herfst en winter door te komen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:07 schreef Rafierafie het volgende:
H&M is voor mij waarschijnlijk het bedrijf waar ik de grootste hekel aan heb gekregen sinds ik bij de post werk.
Die gids die we vorige week hadden was voor herfst en winter 2013. Hoe is het mogelijk dat daar niet alles al in stond voor het hele gezin? Dat ding was dik!!
Een broek en een paar truien en sweaters is toch meer dan zat? Sowieso heb ik meestal m'n postkloffie aan (behalve op zon- en feestdagen natuurlijk).quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weet je hoeveel kleren je moet hebben om de herfst en winter door te komen?
Dat is geen klein aantal. En zeker voor de vrouwkes is dit natuurlijk een onmogelijke taak.
Dus daar paste nooit meer de kindermode in.
Voor mij is dat ook zat, voor mn vriendin niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:39 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Een broek en een paar truien en sweaters is toch meer dan zat? Sowieso heb ik meestal m'n postkloffie aan (behalve op zon- en feestdagen natuurlijk).
Dan ga je door het leven als cross-dresser?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Voor mij is dat ook zat, voor mn vriendin niet.
Het is niet zo dat ik de behoefte heb aan meer kleren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan ga je door het leven als cross-dresser?
Mijn vriendin vind het al knap dat ik op hoge hakken en rokje door het winkel centrum loopquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik de behoefte heb aan meer kleren.
Maar ik denk dat een jurkje mij wel heel sexy zou staan
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mijn vriendin vind het al knap dat ik op hoge hakken en rokje door het winkel centrum loop
En deze gekochtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En deze gekocht![]()
[ afbeelding ]Ik kan het plaatje niet zien op werk. Valt blijkbaar onder pornSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kan het plaatje niet zien op werk. Valt blijkbaar onder porn
[..]
En deze gekocht![]()
[ afbeelding ]Héhé heb je ze eindelijk ;-) gaat ze ze ook dragen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
En deze gekocht![]()
[ afbeelding ]Nu kan ik het wel zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice!
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
wij hadden ze iig vandaag er nog niet bij zittenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 06:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
De H&M staat gepland voor donderdag, sommige kantoren hebben 'm echter aangeleverd gekregen met een verkeerde bestelkaart erop.
Dus er zullen wel kantoren zijn waar die vandaag mee gaat omdat de tc's de mail hierover niet "gelezen" hebben.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kan het plaatje niet zien op werk. Valt blijkbaar onder porn
Kniehoge laarzen met een ritssluiting aan de binnenzijde.quote:
Nice, dan kan ik klikklakkend over zaal lopen ermeequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kniehoge laarzen met een ritssluiting aan de binnenzijde.
Verkrijgbaar in lak (¤ 99,50) en leder(¤ 149,50).
kleur: zwart of rood
maat 35 - 37 = 12 cm hoge hak
maat 38 - 39 = 12,5 cm hoge hak
maat 40 - 42 = 13 cm hoge hak
Dit model is ook in herenuitvoering (verstevigde hak en bredere leest) verkrijgbaar.
Het voorbeeld van Groot-Brittannië wordt alvast overgenomen...quote:
In Roosendaal bleef het gelukkig droog, tenminste wel boven het gebied van mijn wijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:12 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Hier alweer een redelijke doorsnee dinsdag, het einde van het zomerdal is al weer in zicht. Gelukkig zat de H&M er nog niet bij hier, want ik had m'n handen vol aan al die zware Linda's en de 3x hah. En er zat een mailing op A4-formaat bij van Artsen Zonder Grenzen. Desondanks vandaag behoorlijk snel klaar. Zo'n dreigende lucht boven je hoofd doet wonderen, hoewel het hier op 1 stevige bui om 10.30 uur na toch droog is gebleven.
Haha, ja ik heb ook mensen die al wekenlang iedere dag één boek krijgen voor studie. Wel slim, tweedehands is veel goedkoper!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:15 schreef V__L_N het volgende:
f overheen. Verklaart dus het feit dat ik ze bijna altijd van 1,80 of 2,40 tegen kom...
Nou, nieuwe melkkoe? Volgens mij kost het zo'n beetje meer dan dat het oplevert. Volgen mij betalen de meeste mensen dat nooit, dan krijgen ze een herinnering en betalen ze weer niet en vervolgens hoor je er nooit meer wat vanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Haha, ja ik heb ook mensen die al wekenlang iedere dag één boek krijgen voor studie. Wel slim, tweedehands is veel goedkoper!
En strafportkaartjes kom ik ook erg vaak tegen nu. Lijkt haast een nieuwe melkkoe te worden. Maar wel vreemd. Als een bedrijf iets aan jou stuurt maar te weinig plakt, kan jij als ontvanger daarvoor opdraaien. Omgekeerde wereld toch?
Laatste tijd kom ik ze wel erg vaak tegen, en mensen zijn niet ineens meer post gaan sturen lijkt het met al die tariefverhogingen. Zou haast denken dat er een 'top' man heeft gezegd: hé jongens, nog een manier om geld binnen te harken: meer strafport controle. Oftewel: wat ze vroeger blijkbaar niet deden omdat ze of te lui waren of niet nodig hadden. en nu raakt het geld een beetje op merken ze...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:58 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nou, nieuwe melkkoe? Volgens mij kost het zo'n beetje meer dan dat het oplevert. Volgen mij betalen de meeste mensen dat nooit, dan krijgen ze een herinnering en betalen ze weer niet en vervolgens hoor je er nooit meer wat van
Als die topmannen zo slim waren hadden ze eerst eens nagedacht over het aanpakken van inefficiënt werken. Als ik zie hoeveel er te halen valt als het gaat om het werk verrichten, dan vraag ik me af wat voor vee er bij PostNL werkt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Laatste tijd kom ik ze wel erg vaak tegen, en mensen zijn niet ineens meer post gaan sturen lijkt het met al die tariefverhogingen. Zou haast denken dat er een 'top' man heeft gezegd: hé jongens, nog een manier om geld binnen te harken: meer strafport controle. Oftewel: wat ze vroeger blijkbaar niet deden omdat ze of te lui waren of niet nodig hadden. en nu raakt het geld een beetje op merken ze...
Je hoeft er ook niet voor te betalen, dat staat uitgebreid uitgelegd op het kaartje. Om de zending niet onnodig te vertragen wordt íe bij jou bezorgd in het vertrouwen dat jij de kosten voldoet. Als je dat niet wil mag je de zending weigeren en gaat deze retour afzender, en moet de afzender de strafport betalen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Haha, ja ik heb ook mensen die al wekenlang iedere dag één boek krijgen voor studie. Wel slim, tweedehands is veel goedkoper!
En strafportkaartjes kom ik ook erg vaak tegen nu. Lijkt haast een nieuwe melkkoe te worden. Maar wel vreemd. Als een bedrijf iets aan jou stuurt maar te weinig plakt, kan jij als ontvanger daarvoor opdraaien. Omgekeerde wereld toch?
"Me brievenweger"? Zo als "hem brievenweger"?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:43 schreef V__L_N het volgende:
Ik kreeg strafport voor een stuk dat ik zelf verzonden had. Woog 22 gram en ik had gefrankeerd voor 20gram. Me brievenweger gaf aan dat het net kon...
Mogguh!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 04:41 schreef gridjuh het volgende:
Goedemorgen!
Ben beetje chagrijnig....is noodeditie van de krant.....niet dat het uitmaakt, maar hij is dan later op depot. Frustrerende is dat ik het via internet moet lezen...terwijl ik er volgens mij over gebeld moet worden dat hij later is....ik sta nu dus voor han met de korte achternaam en heb geen idee hoe laat hij er is.
Heeft eigenlijk geen nut meer, ik sta er al bijna half uur normaal is hij er rond half 5 officieel kwart voor 5. Maar depothouder de officiële is er tijdelijk niet meer en zijn vervangster doet maar half werk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 04:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mogguh!
Dat is stom, kan je geen contact opnemen met je depothouder?
Fijn. Mensen die half werk leveren.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 04:59 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Heeft eigenlijk geen nut meer, ik sta er al bijna half uur normaal is hij er rond half 5 officieel kwart voor 5. Maar depothouder de officiële is er tijdelijk niet meer en zijn vervangster doet maar half werk.
Maar ik wacht ff tot mijn andere collega komt als zij niet komt.....dan heeft er iemand een probleem....
Maar ze gaan vast geen deurwaarder sturen of een rechtszaak starten of zo om die 1,20 te krijgen. Heb toch al van aardig wat mensen gehoord dat ze die kaart gewoon negeren en er daarna nooit meer wat van horen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:43 schreef V__L_N het volgende:
Ik kreeg strafport voor een stuk dat ik zelf verzonden had. Woog 22 gram en ik had gefrankeerd voor 20gram. Me brievenweger gaf aan dat het net kon...
Maar waarom kost port zoveel meer dan het oplevert? Ik bedoel van die 1,20 moeten ze toch wel een redelijke administratie/controle kunnen voeren.
Ach t went :-) bij de post ook niet beter gewend dat ik t of biet of te laat te horen krijg. Net als de lijsten van zomerdal uren. Kreeg iedere week 2 mails, met lijsten...maar daar kwam ik weer mooi niet op voor :-(quote:Op woensdag 14 augustus 2013 05:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Fijn. Mensen die half werk leveren.
En jij maar wachten daar.
Zolang het maar klopt dan is het prima tochquote:Op woensdag 14 augustus 2013 06:39 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ach t went :-) bij de post ook niet beter gewend dat ik t of biet of te laat te horen krijg. Net als de lijsten van zomerdal uren. Kreeg iedere week 2 mails, met lijsten...maar daar kwam ik weer mooi niet op voor :-(
Nu maakt dat mij niet veel uit. Ik zie iedere maand alleen maar loon en overuren op mijn loonstrookje staan :-)
Als het niet mijn kant op rolt schiet ik er weinig mee opquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:07 schreef dud0r het volgende:
Geld moet rollen volgens meneer Rutte. Ook al heb je het niet, gewoon laten rollen.
Ik betwijfel dan ook of het echt meer kost dan het oplevert. Als dat zo was, zouden ze het volgens mij ook niet doen. Maar het kan ook te maken hebben met de preventieve werking: als we zouden stoppen met beporten gaan mensen wellicht en masse post met te weinig of zonder postzegels in de bus gooien.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:43 schreef V__L_N het volgende:
Maar waarom kost port zoveel meer dan het oplevert? Ik bedoel van die 1,20 moeten ze toch wel een redelijke administratie/controle kunnen voeren.
Hij heeft toch net een nieuwe brommert gekocht?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:07 schreef dud0r het volgende:
Geld moet rollen volgens meneer Rutte. Ook al heb je het niet, gewoon laten rollen.
Of zelfgemaakte postzegels of port bestempeling. Die kwamen we hier van de week tegen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:12 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik betwijfel dan ook of het echt meer kost dan het oplevert. Als dat zo was, zouden ze het volgens mij ook niet doen. Maar het kan ook te maken hebben met de preventieve werking: als we zouden stoppen met beporten gaan mensen wellicht en masse post met te weinig of zonder postzegels in de bus gooien.
Dat is waar, hij heeft goed geluisterd naar meneer Ruttequote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:13 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Hij heeft toch net een nieuwe brommert gekocht?
Is het sowieso niet erg makkelijk om die port bestempeling na te maken?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of zelfgemaakte postzegels of port bestempeling. Die kwamen we hier van de week tegen.
[..]
Dat is waar, hij heeft goed geluisterd naar meneer Rutte
Ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:05 schreef allweather het volgende:
ff een rare vraag: Als je standaard van maandag t/m vrijdag werkt en incidenteel wel eens zaterdag invalt bi ziekte/verlof, mogen ze er dan zo maar van uit gaan dat je elke zaterdag beschikbaar bent voor postNL? (Ik heb naast mijn werk voor postNL ook andere bezigheden).
Onder de nieuwe incassowetgeving zou het goed kunnen dat ze dat wel doen. Die wetgeving zegt namelijk dat je incassokosten mag berekenen waarvan het maximum 15% van het bedrag is. Maar het minimumbedrag altijd 40 euro is.quote:Maar ze gaan vast geen deurwaarder sturen of een rechtszaak starten of zo om die 1,20 te krijgen. Heb toch al van aardig wat mensen gehoord dat ze die kaart gewoon negeren en er daarna nooit meer wat van horen.
Vraag me af of ze dat voor die portkaartjes kunnen gaan doen. Niet bij de ontvanger in elk geval, want die is in feite geen klant bij PostNL.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:43 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Onder de nieuwe incassowetgeving zou het goed kunnen dat ze dat wel doen. Die wetgeving zegt namelijk dat je incassokosten mag berekenen waarvan het maximum 15% van het bedrag is. Maar het minimumbedrag altijd 40 euro is.
Dat betekend dus dat als je niet betaald ze heel goed kunnen gaan zeggen... 0,60 2x een aanmaning. Vervolgens dus incassobureau en dan wordt het 40,60.
Dan is het ineens voor een heel groot deel kostendekkend en werkt het ook enorme afschrik op.
Voorzie dat dat er nog wel gaat komen. Die wetgeving is aangepast juist voor dit soort lage bedragen, vermoed dat ze er met een jaartje vol gebruik van gaan maken.
Nee, inderdaad. Dat is ook altijd het leuke met kwijtgeraakte post of pakketjes. Dan blijk je ineens niet de klant maar een ontvanger te zijn. Daarom moet de verzender zelf ook altijd een onderzoek opstarten, hij of zij is de klant... Bol.com heeft een afspraak met jou maar maakt gebruik van PostNL.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:03 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Vraag me af of ze dat voor die portkaartjes kunnen gaan doen. Niet bij de ontvanger in elk geval, want die is in feite geen klant bij PostNL.
Afspraak is maandag t/m vrijdag. Normaal vragen ze het netjes voor de zaterdag. Ik moet aankomende zaterdag zo en zo al een wijk weg brengen (vergeten in mijn agenda te kijken, dus nu privé afspraken aanpassen/verzetten), maar hij kwam gisteren naar me toe met de vraag of ik zaterdag iets extra's kon doen. Toen ik "nee" zei (iets wat ik zo en zo al heel moeilijk vind) was hij beledigd. Maar ik herinner me nu dat een collega die ook heel veel extra doet zelfs een keer met ontslag is gedreigd, toen ze nee zei tegen nog meer extra werk.quote:Ja.![]()
Ligt eraan wat er afgesproken is. Als jij hebt afgesproken dat je ma-vr werkt en af en toe op zaterdag ,indien nodig en in overleg, kan je dat natuurlijk gewoon aankaarten
Als er in je contract staat dat je van maandag tm vrijdag werkt kunnen ze je niet zoveel maken. Als je te weinig uren gemaakt hebt kunnen ze wel van je vragen om die minuren weg te werken natuurlijk, maar dat moet wel in overleg.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:57 schreef allweather het volgende:
[..]
Afspraak is maandag t/m vrijdag. Normaal vragen ze het netjes voor de zaterdag. Ik moet aankomende zaterdag zo en zo al een wijk weg brengen (vergeten in mijn agenda te kijken, dus nu privé afspraken aanpassen/verzetten), maar hij kwam gisteren naar me toe met de vraag of ik zaterdag iets extra's kon doen. Toen ik "nee" zei (iets wat ik zo en zo al heel moeilijk vind) was hij beledigd. Maar ik herinner me nu dat een collega die ook heel veel extra doet zelfs een keer met ontslag is gedreigd, toen ze nee zei tegen nog meer extra werk.
Het gekke is dat van mensen die heel vaak nee zeggen en maar heel af en toe ja, dit wel geaccepteerd wordt.
Er was vanwege die 10% die er nu van de tijd af gaat ook een probleem met mijn min-uren.Vorige week zijn er bijvoorbeeld zaterdagwerkers op de daldagen ingezet. Geef mij dan de daldagen een extra ochtend-wijk erbij denk ik dan of ruil een van mijn kleine middag-wijken om voor een grote ochtend-wijk. Maar ik zal wel te simpel denken.
Ben tot november vorig jaar natuurlijk wel ontzettend verwend met een postbode plus die dingen altijd vroeg van "wil je alsjeblieft dit of dat etxra/anders doen en ook soms zo maar een sms je stuurde met dank je wel voor je extra werk. Met haar kon ik toen gewoon in overleg mijn min-uren wegpoetsen of er eventueel verlof voor inleveren
Dat proberen ze hier ook vaak. Laatst nog bij een zaterdagwerker die ook regelmatig doordeweeks werkt. Toen hij een weekje vakantie had, wilden ze hem toch doordeweeks inzetten, want hij had immers alleen voor de zaterdag verlof gevraagd. Toen hij daarop antwoordde dat hij niet kon ivm vakantie zeiden ze dat hij dan ook voor die doordeweekse dagen vrij had moeten vragen. Dus dat werd nog een fikse woordenwisseling waarbij de TC uiteindelijk toch eieren voor z'n geld moest kiezen. En net wat je zegt, juist degenen die altijd bereid zijn om wat extra's te doen, proberen ze een oor aan te naaien. Bij degenen die overal nee op zeggen zouden ze zoiets niet proberen. Je geeft ze 1 vinger en ze nemen de hele hand.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:57 schreef allweather het volgende:
[..]
Afspraak is maandag t/m vrijdag. Normaal vragen ze het netjes voor de zaterdag. Ik moet aankomende zaterdag zo en zo al een wijk weg brengen (vergeten in mijn agenda te kijken, dus nu privé afspraken aanpassen/verzetten), maar hij kwam gisteren naar me toe met de vraag of ik zaterdag iets extra's kon doen. Toen ik "nee" zei (iets wat ik zo en zo al heel moeilijk vind) was hij beledigd.
Geniaal!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:15 schreef V__L_N het volgende:
Hier was het druk... Dus heb me normale tijd er overgedaan. Vermoed dat de zomerdal hier ook wel aardig op is. Volgende week beginnen de scholen weer.
In mijn wijk heb ik een huis staan (duh), ik bezorg daar al 2weken elke dag 2 of 3 pakketjes. Vandaag toch maar is gevraagd of ie zo'n boekenfanaat is. Blijkt dat ie een nieuwe studie is begonnen en dat ie dus tweedehands al z'n boeken koopt en laat bezorgen. Bezorg dus gewoon een heel studieboekenpakket in deeltjes
Wie had het laatst nou over die 1,80 beportingen? Ik had er vandaag voor mezelf 1 (foei). Wat blijkt, als je dus 0,60 te weinig betaald dan krijg je er nog is 1,20 straf overheen. Verklaart dus het feit dat ik ze bijna altijd van 1,80 of 2,40 tegen kom...
Ja, het ging inderdaad over die film.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:21 schreef Herfstblad het volgende:
Ik wist niet eens dat Phil een dochter had.Maar ik gok dat ze erop staat in verband met de film (The Mortal Instruments: City of Bones) waar ze in speelt.
Wel een knap meisje ja. Hopelijk kan ze ook acteren.![]()
* Herfstblad is heel benieuwd naar die film
Wel een mooi ding!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:25 schreef Rafierafie het volgende:
Vandaag weer eens een andere brommer gekocht. Zo een:
[ link | afbeelding ]
Voor de post niet echt praktisch
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:43 schreef V__L_N het volgende:
Jan met de korte achternaam.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 04:41 schreef gridjuh het volgende:
Goedemorgen!
Ben beetje chagrijnig....is noodeditie van de krant.....niet dat het uitmaakt, maar hij is dan later op depot. Frustrerende is dat ik het via internet moet lezen...terwijl ik er volgens mij over gebeld moet worden dat hij later is....ik sta nu dus voor han met de korte achternaam en heb geen idee hoe laat hij er is.
Valt mij ook vaak op, heel raar eigenlijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:57 schreef allweather het volgende:
[..]
Afspraak is maandag t/m vrijdag. Normaal vragen ze het netjes voor de zaterdag. Ik moet aankomende zaterdag zo en zo al een wijk weg brengen (vergeten in mijn agenda te kijken, dus nu privé afspraken aanpassen/verzetten), maar hij kwam gisteren naar me toe met de vraag of ik zaterdag iets extra's kon doen. Toen ik "nee" zei (iets wat ik zo en zo al heel moeilijk vind) was hij beledigd. Maar ik herinner me nu dat een collega die ook heel veel extra doet zelfs een keer met ontslag is gedreigd, toen ze nee zei tegen nog meer extra werk.
Het gekke is dat van mensen die heel vaak nee zeggen en maar heel af en toe ja, dit wel geaccepteerd wordt.
Er was vanwege die 10% die er nu van de tijd af gaat ook een probleem met mijn min-uren.Vorige week zijn er bijvoorbeeld zaterdagwerkers op de daldagen ingezet. Geef mij dan de daldagen een extra ochtend-wijk erbij denk ik dan of ruil een van mijn kleine middag-wijken om voor een grote ochtend-wijk. Maar ik zal wel te simpel denken.
Ben tot november vorig jaar natuurlijk wel ontzettend verwend met een postbode plus die dingen altijd vroeg van "wil je alsjeblieft dit of dat etxra/anders doen en ook soms zo maar een sms je stuurde met dank je wel voor je extra werk. Met haar kon ik toen gewoon in overleg mijn min-uren wegpoetsen of er eventueel verlof voor inleveren
Puh ik pas rond half 1 eerder is hij er niet :-( toch altijd leuk met wijk van minimaal 3 uurquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:16 schreef Atmosphere82 het volgende:
Morgen weer aan de bak!Lekker vroeg beginnen (nou ja om 11.30u, maar toch)!
Bij fulltimers vind ik dat helemaal schandalig. Dat zijn toch de mensen die PTT/TPG/TNT/posNL groot hebben gemaakt, die hebben dan wel een roostervrije zaterdag verdiend.quote:Het is wel zo dat je in de zomerperiode extra flexibel moet zijn geloof ik (hoewel dat moeten ongetwijfeld iets is wat ze zelf verzonnen hebben). Zo vervielen de roostervrije zaterdagen van de fulltimers hier ook zonder overleg.
Ik pas na 12:45 twee wijken (normaal van 2:05 en 1:50 op do , gaat nu 10% af van deze tijden).quote:Puh ik pas rond half 1 eerder is hij er niet :-( toch altijd leuk met wijk van minimaal 3 uur
Heb je ondertussen je bestelde game al binnen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:06 schreef Deezertje het volgende:
Ik mag dan wel altijd kritiek hebben op Sandd......
o 14 aug 2013, 17:13| lees voor
Weer post niet bezorgd in Limburg
ROERMOND -
In het Roermondse kerkdorp Maasniel heeft een bezorgster de afgelopen maanden zo'n 500 poststukken niet bezorgd. Ze is ontslagen, maakte PostNL woensdag bekend.
Foto: ANP
Bij een controle vond PostNL de niet-bezorgde post bij de vrouw. De post is eind vorige week nabezorgd. Het gaat om een wijk met 250 adressen.
Eind juli ontsloeg PostNL een vrouw die post in Swalmen (ook Limburg) niet bezorgd had. Zij had die post zelfs in brand gestoken.
Een woordvoerster van PostNL sprak van een betreurenswaardig incident.
Incident..... tja............
Maar wél weer enorm balen voor alle goede bezorgers die wel elke dag door weer en wind gaan. Na zo'n bericht in de grootste krant van Nederland kijkt menig Nederlander je morgen weer met een halfgeknepen oog aan waarom ie vandaag geen post heeft (gewoon geen abonnement op tijdschrift/tv-gids, maar toch...).
Ja, maar wel via Sandd inderdaad. Van 2 dagen via PostNL naar 8 dagen via Sandd. Royal Mail blijkt nu bijna alles via Sandd te sturen, is veel goedkoper. Zat overigens wel een Royal Mail 24 uur sticker op / 1e klas... Nou, via Sandd sturen noem ik echt geen 1e klas als je minimaal een week moet wachten. Volgens mij worden alleen 'echte' brieven nog via PostNL bezorgd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je ondertussen je bestelde game al binnen?
Die bezorger bij ons komt de laatste weken regelmatig al voor 7.30 uur 's ochtends langsquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:06 schreef Deezertje het volgende:
Ik mag dan wel altijd kritiek hebben op Sandd......
niet best ...quote:o 14 aug 2013, 17:13| lees voor
Weer post niet bezorgd in Limburg
ROERMOND -
In het Roermondse kerkdorp Maasniel heeft een bezorgster de afgelopen maanden zo'n 500 poststukken niet bezorgd. Ze is ontslagen, maakte PostNL woensdag bekend.
Foto: ANP
Bij een controle vond PostNL de niet-bezorgde post bij de vrouw. De post is eind vorige week nabezorgd. Het gaat om een wijk met 250 adressen.
Eind juli ontsloeg PostNL een vrouw die post in Swalmen (ook Limburg) niet bezorgd had. Zij had die post zelfs in brand gestoken.
Incident..... tja............
Maar wél weer enorm balen voor alle goede bezorgers die wel elke dag door weer en wind gaan. Na zo'n bericht in de grootste krant van Nederland kijkt menig Nederlander je morgen weer met een halfgeknepen oog aan waarom ie vandaag geen post heeft (gewoon geen abonnement op tijdschrift/tv-gids, maar toch...).
sterkte ...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:32 schreef superkimmi het volgende:
En dan hoor je ineens dat je schoonmoeder kanker heeft...
Sterkte...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:32 schreef superkimmi het volgende:
Sterktequote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:32 schreef superkimmi het volgende:
Dan schrik je wel even... sterkte!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:32 schreef superkimmi het volgende:
Sterkte. Hopelijk is het niet te ver gegroeid en/of is er nog wat aan te doen!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:32 schreef superkimmi het volgende:
Wie ik?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hou jij het nog een beetje vol?
Hak mijn enkel er maar af....heb goede dagen maar meer slechte...volgende week weekje verlof voor te rusten en zoals het er nu uit ziet gaat ik vissenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, met al die pijntjes en dergelijke
dat kan heel ontspannend werken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:16 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Hak mijn enkel er maar af....heb goede dagen maar meer slechte...volgende week weekje verlof voor te rusten en zoals het er nu uit ziet gaat ik vissen
Het zal toch iets worden waarvan ik niet snel genees helaas. Maar na die week is t 3 weken werken en 3 weken vakantie.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat kan heel ontspannend werken.
En verder moet je met je enkel niet te veel forceren. Misschien is het beter om nog iets meer rust te nemen, want het lijkt me niet dat het in een weekje geneest
Sterkte inderdaad. Kunnen ze er iets aan doen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:32 schreef superkimmi het volgende:
Meester van de multi quotequote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:15 schreef Atmosphere82 het volgende:
Wel een mooi ding!![]()
Hoeveel kost dat nou? Nieuw zeker?
Thanks allemaalquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:37 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Sterkte inderdaad. Kunnen ze er iets aan doen?
Heeft het invloed op je langverwachte vakantie?
Volgens de Dikke van Dale is een incident (1) een onvoorziene gebeurtenis, of (2) een storend voorval. Dus strikt genomen kun je hier inderdaad van een incident spreken. Je kunt echter niet stellen dat deze incidenten slechts incidenteel voorkomen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:06 schreef Deezertje het volgende:
I
Jep maar nog steeds verkapte noodeditie....raad jij eens welke krant/kranten ik bezorg :-)quote:Op donderdag 15 augustus 2013 05:24 schreef dud0r het volgende:
Mogguh!
Vandaag je krant wel op tijd op het depot?
De stem, Eindhovens Dagblad en het Brabants dagblad.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 06:13 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Jep maar nog steeds verkapte noodeditie....raad jij eens welke krant/kranten ik bezorg :-)
Wat triest! Veel sterkte!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:32 schreef superkimmi het volgende:
Hehe! Oké, goed gedaan!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:42 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Meester van de multi quote
Nee niet nieuw. Tweedehands voor 550 met een geheel gereviseerd motorblok. Geen slechte aankoop dus.
Ik mocht hem vandaag naar huis duwen. Schijnbaar was ie tijdens het transport nogal wat benzine verloren omdat het benzinekraantje nog open stond en er zit geen benzinemeter opHad van tevoren dus even moeten checken hoeveel benzine er nog inzat.
Wat een drama!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:57 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Thanks allemaal
Ze krijgt dezd week een scan. Als er geen uitzaaiingen zijn word het een operatie en preventieve chemo met goede overlevingskans. Als ze er wel zijn weten we nog niet.
Ja, het heeft invloed. We zouden over 9 dagen gaan en zij zouden meegaan... Nu mocht ze op zich wel gaan, operstie hoeft niet met hoge spoed, maar ze heeft veel te veel pijn. We gaan dus niet..
Het is hier inderdaad erg stil de laatste dagen. Zomerdal in het aantal posts hierquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 05:03 schreef dud0r het volgende:
Mogguh! Nog twee daagjes en dan is het alweer weekend.![]()
Als het goed is hoor ik vandaag of m'n contract met nog een jaar verlengd wordt.
Iedereen gaat er vanuit maar zolang er nog niks zwart op wit staat blijft het een beetje spannend.
![]()
Waar is iedereen? Allemaal nog op één oor dromenland verkennen?
Overal zomerdal! In de media, bij de post, op FOK!.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:13 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Het is hier inderdaad erg stil de laatste dagen. Zomerdal in het aantal posts hier
Voor mij was het toen inderdaad ook maar hopen dat mijn contract zou worden verlengd. Ik hoorde helemaal niks en toen lag er opeens een nieuw contract thuis op me te wachten.
Ik zal vandaag wel wéér worden bedolven onder pakjes voor iedereen![]()
Die upc afstandsbedieningen zal ze wel hebben herinnerd aan het feit dat ze weer troep moeten bestellen.
Op zich was hier de hoeveelheid post niet veel, alleen in vergelijking met de afgelopen weken was het wel druk. Maar uiteindelijk was het een basis donderdag. Maar als er inderdaad niet genoeg ingezet wordt, kan het laat worden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:56 schreef KatrienDuck het volgende:
Mogguh! Ben net wakker. Lekker uitgeslapen vanmorgen. Gisteren was het behoorlijk druk, veel post en heel weinig mensen. Dus van 7.15 tot 12.40 zitten voorbereiden, pffff.....
Hopelijk is het morgen allemaal wat rustiger. Nu eerst maar eens aan de poets hier.
Spannend dud0r, hoop dat het goed komt met je contract!
Wanneer zou je contract aflopen? Want als ze te laat zijn met doorgeven moet je gewoon door blijven werken, en wanneer je op de eerste werkdag na het aflopen van je contract niet naar huis wordt gestuurd en gewoon aan de slag gaat, is er sprake van stilzwijgende verlenging.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 05:03 schreef dud0r het volgende:
Mogguh! Nog twee daagjes en dan is het alweer weekend.![]()
Als het goed is hoor ik vandaag of m'n contract met nog een jaar verlengd wordt.
Heb ik ook gehad. Op die manier heb ik een half jaar zonder nieuw contract gewerkt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:09 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Wanneer zou je contract aflopen? Want als ze te laat zijn met doorgeven moet je gewoon door blijven werken, en wanneer je op de eerste werkdag na het aflopen van je contract niet naar huis wordt gestuurd en gewoon aan de slag gaat, is er sprake van stilzwijgende verlenging.
preciesquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:15 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad. Op die manier heb ik een half jaar zonder nieuw contract gewerkt.
Een goede tip voor alle collega's die een aflopend contract hebben. Zolang je niks hoort moet je ook nergens naar vragen en gewoon door blijven werken.
ik zie nog wat ruimte om te snijden in de kostenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Overal zomerdal! In de media, bij de post, op FOK!.
Verschil met jouw contract is dat dat vanuit de vestiging geregeld wordt. Daar kan je redelijk makkelijk zelf nog achteraan.
Mijn contract wordt bepaalt door iemand op het hoofdkantoor die voornamelijk naar de kosten kijkt en vervolgens naar de argumenten van het ketenmanagement en de vestigingsmanager. Vervolgens wordt de beslissing dan doorgespeeld aan iemand anders die het weer richting het ketenmanagement en de vestigingsmanager doorgeeft.
Dus ik moet over 3 lagen heen voor ik wat weet. Vervelende is, dat degene die daar over gaat op vakantie is voor nog twee weken.![]()
Maar de ketenmanager zou als het goed nu rechtstreeks met Den Haag contact opnemen en het dan weer doorspelen aan mijn manager.
Niet te hard roepen. Anders gaat het management nog staken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik zie nog wat ruimte om te snijden in de kosten
doen ze ook nog eens watquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:30 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Niet te hard roepen. Anders gaat het management nog staken.
Weet ik, 16 september loopt die af. En ik weet dat de aanvraag voor verlenging al ingediend is, het is nu alleen wachten op het resultaat.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:09 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Wanneer zou je contract aflopen? Want als ze te laat zijn met doorgeven moet je gewoon door blijven werken, en wanneer je op de eerste werkdag na het aflopen van je contract niet naar huis wordt gestuurd en gewoon aan de slag gaat, is er sprake van stilzwijgende verlenging.
Dat hebben ze zelf ook gezien, er gaat niet voor niks 40-50% van het personeel uit in de hogere lagen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik zie nog wat ruimte om te snijden in de kosten
En daar horen de teamcoaches ook bij?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat hebben ze zelf ook gezien, er gaat niet voor niks 40-50% van het personeel uit in de hogere lagen.
Nee, Managers en hoger.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:42 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
En daar horen de teamcoaches ook bij?
zouden ze bij meer bedrijven en instellingen moeten doenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:34 schreef dud0r het volgende:
Dat hebben ze zelf ook gezien, er gaat niet voor niks 40-50% van het personeel uit in de hogere lagen.
handigquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:02 schreef Yreal het volgende:
Ik bedenk mij net dat ik geen idee heb hoe laat de post op het depot staat
Normaal gesproken slaap ik altijd dik uit en kom ik rond 2e eens aan en dan is de post er sowieso wel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
handig
hmm, heb morgen een wijkje dat ik ongeveer een half jaar geleden voor het laatst gelopen heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |