Je zou kunnen beginnen met de persoon in kwestie op z'n gedrag aan te spreken. Misschien dat hij zijn gedrag verandert als het hem duidelijk wordt dat hij er niet ongemerkt mee weg komt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:10 schreef V__L_N het volgende:
Dat lijkt me wel wat postbesteller in de biesbos. Bijna net zo leuk als bij de pony-express. Ben echt 100 jaar te laat geboren.
Hoewel, dan was ik huisvrouw geweest. Lokt me ook niks.
Mijn zaterdag collega van me oude wijk maakt er echt een puinhoop van. Vond vandaag 10 poststukken en 2 brievenbuspakketjes in het rode krat. Had ie herstel gestickert maar niet weg gebracht.
Daarnaast kreeg ik vandaag maar liefst 5 mensen naar me toe die folders miste... al weken. In z'n tas zaten ook nog 3 bundels van 30 folders. Dat minstens 80 adressen die geen folders krijgen.
Vraag me af wat ik daar nou mee moet. Doorgeven? Heb wel tegen die mensen gezegd dat ze moeten klagen, maar in de praktijk bellen mensen toch niet. Al is het alleen maar omdat het een betaald nummer is.
Wil geen matenaaier zijn, maar vind niks doen toch ook wel lastig.
Die persoon kan je eerst zelf aanspreken maar dat is jouw taak natuurlijk niet,dat is de taak van de TC. Mensen kennen jou nog uit die wijk en gaan jou erop aanspreken. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, dan moeten ze eigenlijk klantenservice bellen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:27 schreef Yreal het volgende:
pfff, 6.5 uur gelopen en geen knieschijven meer over
in principe moet je die er uit trappen,klinkt gek maar hoelang gebeurd het alquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die persoon kan je eerst zelf aanspreken maar dat is jouw taak natuurlijk niet,dat is de taak van de TC. Mensen kennen jou nog uit die wijk en gaan jou erop aanspreken. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, dan moeten ze eigenlijk klantenservice bellen.
En als ze dat niet doen moet je het zelf maar doen.
Ik zie het niet als matennaaien, je collega zijn werk(of in dit geval het werk wat hij niet doet) is een afspiegeling van het bedrijf en zal indirect geprojecteerd worden op jou.
Godverdomme, ik quote de verkeerde. Kut mobiele layout.
Staat er een adres op?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:15 schreef Hoplahopla het volgende:
st haalservice tussen de post doen? Leeg in de meeste gevallen.
En nog erger:quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:32 schreef Peterselieman het volgende:
Bij Bpost zijn ze gek. Ze willen dat de postbode daar naast het bezorgen van brieven ook gelijk even langs de deuren gaat om de meters op te nemen en voor verzekeraars aan de slag gaat.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)usje-van-alles.dhtml
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En nog erger:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)jkomende-taken.dhtml
Als het bedrijven of servicepunten zijn kan de klant hierin de post doen en dit wordt dan veelal naar het VBG gestuurd omdat afhalen door Autobedrijf niet kostendekkend is. Supermarkten gebruiken dit volgens mij om niet afgehaalde poststukken te retourneren (geen pakjes).quote:
kende de oranje etuis wel van iets anders, namelijk van post voor Kamerleden, alleen dat is helaas ook al iets dat verdwenen is. Heb vorige zomer voor het laatst zo'n map door mijn handen gehad namelijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als het bedrijven of servicepunten zijn kan de klant hierin de post doen en dit wordt dan veelal naar het VBG gestuurd omdat afhalen door Autobedrijf niet kostendekkend is. Supermarkten gebruiken dit volgens mij om niet afgehaalde poststukken te retourneren (geen pakjes).
Als in post voor de Tweede Kamer en dan per Kamerlid of post op het huisadres van een Kamerlid? Geen wonder dat ze dan nooit doorhebben dat de kwaliteit achteruit huppelt of weten hoe de postmarkt werkt als ze speciale aandacht krijgen van PostNLquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kende de oranje etuis wel van iets anders, namelijk van post voor Kamerleden, alleen dat is helaas ook al iets dat verdwenen is. Heb vorige zomer voor het laatst zo'n map door mijn handen gehad namelijk.
Ik zie hem nooit. Wat ook al apart is. Depo ligt in mijn wijk en ik heb een gesplitste wijk waarbij ik een stuk door zijn wijk loop. Maar toch kom ik hem al minstens 5 weken niet tegen.quote:Je zou kunnen beginnen met de persoon in kwestie op z'n gedrag aan te spreken. Misschien dat hij zijn gedrag verandert als het hem duidelijk wordt dat hij er niet ongemerkt mee weg komt.
Zelf aanspreken is dus ook geen optiequote:Die persoon kan je eerst zelf aanspreken maar dat is jouw taak natuurlijk niet,dat is de taak van de TC. Mensen kennen jou nog uit die wijk en gaan jou erop aanspreken. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, dan moeten ze eigenlijk klantenservice bellen.
En als ze dat niet doen moet je het zelf maar doen.
Ik zie het niet als matennaaien, je collega zijn werk(of in dit geval het werk wat hij niet doet) is een afspiegeling van het bedrijf en zal indirect geprojecteerd worden op jou.
Vanavond bij het hond uitlaten sprak ik een kennis die in die wijk woont. Die had al tenminste 3 weken geen folders gehad. Ze dacht dat het zo hoorde omdat het zomer was...quote:in principe moet je die er uit trappen,klinkt gek maar hoelang gebeurd het al
Post van de Staten Generaal voor een Tweede Kamerlid. Komt af en toe nog voorbij, maar vroeger was dit iedere weekquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als in post voor de Tweede Kamer en dan per Kamerlid of post op het huisadres van een Kamerlid? Geen wonder dat ze dan nooit doorhebben dat de kwaliteit achteruit huppelt of weten hoe de postmarkt werkt als ze speciale aandacht krijgen van PostNL
veel belgische reactie's eronder(excuses het is ook belgisch)quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En nog erger:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)jkomende-taken.dhtml
Klopt, ik zag ze vandaag volop tussen de bundels zitten!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:46 schreef allweather het volgende:
[..]
Vergeet de post van de trombosedienst niet (!) en rouwpost (niet mijn favoriet om te bezorgen maar wel heel belangrijk), wat sporadische vakantiekaartjes/felicitatiekaartjes, post van woningbouwverenigingen en (vooral tijdens de maandagdienst) opgevouwen kindertekeningen met een postzegel en het adres van opa en/of oma er op :-)
En volgens mij is postNL dit tijdvak weer aan de beurt om de blauwe brieven te mogen bezorgen.
Heerlijk ja, zo zag ik laatst dat een aantal vrienden van mij boetes kregen!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:32 schreef posje het volgende:
En die paarse (cjib), ook leuk om te bezorgen
Cool!quote:
Die managers!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:50 schreef Deezertje het volgende:
Maar wij kunnen ook dramatische filmpjes maken
(sociale werkplaats)
Maar dat was volgens mij vroeger, nu is het geen stukloon meer. Net even op de site gekeken, en je verdient er nu 8,53 per uur ongeacht je leeftijd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:31 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Geloof niet dat je per uur verdient, eerder per stuk en voor bepaalde route staat bijvoorbeeld 250 stuks per uur. Tenminste dat was bij selektmail zo.
Die kende ik al!quote:
Mij boeit het verder ook niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
sorry hoor. ik dacht dat ik als post medewerker en concullega hier ook wel een beetje kon hangen. maar blijkbaar had ik het mis.
Het is 'matennaaier', niet 'matenaaier'.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:10 schreef V__L_N het volgende:
Dat lijkt me wel wat postbesteller in de biesbos. Bijna net zo leuk als bij de pony-express. Ben echt 100 jaar te laat geboren.
Hoewel, dan was ik huisvrouw geweest. Lokt me ook niks.
Mijn zaterdag collega van me oude wijk maakt er echt een puinhoop van. Vond vandaag 10 poststukken en 2 brievenbuspakketjes in het rode krat. Had ie herstel gestickert maar niet weg gebracht.
Daarnaast kreeg ik vandaag maar liefst 5 mensen naar me toe die folders miste... al weken. In z'n tas zaten ook nog 3 bundels van 30 folders. Dat minstens 80 adressen die geen folders krijgen.
Vraag me af wat ik daar nou mee moet. Doorgeven? Heb wel tegen die mensen gezegd dat ze moeten klagen, maar in de praktijk bellen mensen toch niet. Al is het alleen maar omdat het een betaald nummer is.
Wil geen matenaaier zijn, maar vind niks doen toch ook wel lastig.
Ik haat het woord 'uitrollen'.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:32 schreef Peterselieman het volgende:
Bij Bpost zijn ze gek. Ze willen dat de postbode daar naast het bezorgen van brieven ook gelijk even langs de deuren gaat om de meters op te nemen en voor verzekeraars aan de slag gaat.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)usje-van-alles.dhtml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |