6 uur met weinig post?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:51 schreef Atmosphere82 het volgende:
Het was me trouwens het dagje wel zeg...Ik heb bijna zes uur gelopen inclusief die extra wijk. Dat was echt lang geleden dat ik dat had gedaan. Erg weinig post, dat was wel weer fijn.
Nee, ik bedoelde dat je je tc in moet lichten. Normaal gesproken gaat dat via de klantenservice die sturen de melding door richting kantoor.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:54 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Ik zie hem nooit. Wat ook al apart is. Depo ligt in mijn wijk en ik heb een gesplitste wijk waarbij ik een stuk door zijn wijk loop. Maar toch kom ik hem al minstens 5 weken niet tegen.
[..]
Zelf aanspreken is dus ook geen optie
Dubbel probleem... Dit is een dorp, ik woon hier en iedereen kent mij. Niet alleen van de post, maar ook door me andere werk en andere dingen. Als er hier post verkeerd in iemands brievenbus gaat, dan gooien ze het door mijn voordeur bij me naar binnen.
Zeg je nu eigenlijk dat ik nu klantenservice moet bellen? Daar had ik eigenlijk nog niet over na gedacht, vooral omdat het een tweede-hand-verhaal is. Zou stuk makkelijker zijn als pb+ niet een maand met vakantie was, die rijd nog wel is depo. Dan had ik hem 'toevallig' kunnen treffen.
[..]
Vanavond bij het hond uitlaten sprak ik een kennis die in die wijk woont. Die had al tenminste 3 weken geen folders gehad. Ze dacht dat het zo hoorde omdat het zomer was...
hoe kwam je erachter?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat je je tc in moet lichten. Normaal gesproken gaat dat via de klantenservice die sturen de melding door richting kantoor.
@ ophaling10, ik denk niet dat vln zelf deze persoon eruit kan trappen.![]()
En als het aan mij gericht was, wij hebben er twee weken geleden nog een uitgebonjouered vanwege het niet bezorgen van de hah.
@ degene die de correctie over het woord matennaaier gaf, misschien bedoeld vln wel maten aaier![]()
Gezellig je collega's aaien.
Als je wat wil uitrollen moet je maar tapijtlegger worden.........quote:
Miereneuker mierenneukerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:50 schreef Atmosphere82 het volgende:
Het is 'matennaaier', niet 'matenaaier'.
[..]
Ook niet zo gek. Bij ons komt het verlies voor 100% doordat we nog steeds met die aandelen TNT Express zitten die intussen geen kloot meer waard zijn. Afgezien daarvan is het beeld hier hetzelfde als bij BPost: brievenbuspost wordt steeds minder, maar dit wordt ruimschoots gecompenseerd door het gestegen aantal pakjes.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:47 schreef Deezertje het volgende:
Weet niet hoe groot België precies is,11 miljoen inwoners (minder dan hier) maar daar doen ze het qua financiën een stuk beter dan bij ons!
http://www.hln.be/hln/nl/(...)r-dan-verwacht.dhtml
ja dat is einde verhaal dan,valt onder werkverplichting,zeker in deze tijd is eht gauw gebeurd met je.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:01 schreef dud0r het volgende:
Er kwamen er achter doordat er klachten binnen kwamen. Daarna straat controle gedaan. Meer dan de helft van de wijk geen hah gehad.
En technisch gezien hebben wij die persoon er niet uit gezet maar juridische zaken. Die nemen de beslissing daarover. Nadat er een verklaring ingediend is door de betreffende persoon.
Gaf eerlijk toe dat de helft niet gelopen was omdat het schijt hah was. En bleef maar vallen. Denk niet dat erover gedacht was dat er ontslag als gevolg aan vast kon zitten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:26 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ja dat is einde verhaal dan,valt onder werkverplichting,zeker in deze tijd is eht gauw gebeurd met je.
wat vond degene zelf ervan,de reactie's vind ik altijd wel interessant,gewoon een heterdaadje.
Wat train je dan? Je polsen met bier heffen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:05 schreef dud0r het volgende:
![]()
Ik heb zowaar normaal geslapen en was niet om 04.30 wakker op m'n vrije dag.
Misschien dat de drie uur snoeiharde training van gisteren er iets mee te maken had
Neuh, als ik dat drie uur snoeihard gedaan heb dan mag ik blij zijn als ik m'n bed nog kan vinden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat train je dan? Je polsen met bier heffen?
Kan dat door je suiker komen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:10 schreef gridjuh het volgende:
Ik heb lekker uitgeslapen :-) gisteren avond verjaardag van vriendin, maar toch op tijd weggegaan. Ik werd ineens erg duizelig toen ik zat. Echt alles draaide ineens :-(
Nee ik denk te moe was niet mijn suiker in ieder geval...quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan dat door je suiker komen?
Wel vervelend, je kon wel een leuk avondje gebruiken na afgelopen twee weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |