Jep maar nog steeds verkapte noodeditie....raad jij eens welke krant/kranten ik bezorg :-)quote:Op donderdag 15 augustus 2013 05:24 schreef dud0r het volgende:
Mogguh!
Vandaag je krant wel op tijd op het depot?
De stem, Eindhovens Dagblad en het Brabants dagblad.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 06:13 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Jep maar nog steeds verkapte noodeditie....raad jij eens welke krant/kranten ik bezorg :-)
Wat triest! Veel sterkte!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:32 schreef superkimmi het volgende:
En dan hoor je ineens dat je schoonmoeder kanker heeft...
Hehe! Oké, goed gedaan!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:42 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Meester van de multi quote
Nee niet nieuw. Tweedehands voor 550 met een geheel gereviseerd motorblok. Geen slechte aankoop dus.
Ik mocht hem vandaag naar huis duwen. Schijnbaar was ie tijdens het transport nogal wat benzine verloren omdat het benzinekraantje nog open stond en er zit geen benzinemeter opHad van tevoren dus even moeten checken hoeveel benzine er nog inzat.
Wat een drama!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:57 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Thanks allemaal
Ze krijgt dezd week een scan. Als er geen uitzaaiingen zijn word het een operatie en preventieve chemo met goede overlevingskans. Als ze er wel zijn weten we nog niet.
Ja, het heeft invloed. We zouden over 9 dagen gaan en zij zouden meegaan... Nu mocht ze op zich wel gaan, operstie hoeft niet met hoge spoed, maar ze heeft veel te veel pijn. We gaan dus niet..
Het is hier inderdaad erg stil de laatste dagen. Zomerdal in het aantal posts hierquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 05:03 schreef dud0r het volgende:
Mogguh! Nog twee daagjes en dan is het alweer weekend.![]()
Als het goed is hoor ik vandaag of m'n contract met nog een jaar verlengd wordt.
Iedereen gaat er vanuit maar zolang er nog niks zwart op wit staat blijft het een beetje spannend.
![]()
Waar is iedereen? Allemaal nog op één oor dromenland verkennen?
Overal zomerdal! In de media, bij de post, op FOK!.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:13 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Het is hier inderdaad erg stil de laatste dagen. Zomerdal in het aantal posts hier
Voor mij was het toen inderdaad ook maar hopen dat mijn contract zou worden verlengd. Ik hoorde helemaal niks en toen lag er opeens een nieuw contract thuis op me te wachten.
Ik zal vandaag wel wéér worden bedolven onder pakjes voor iedereen![]()
Die upc afstandsbedieningen zal ze wel hebben herinnerd aan het feit dat ze weer troep moeten bestellen.
Op zich was hier de hoeveelheid post niet veel, alleen in vergelijking met de afgelopen weken was het wel druk. Maar uiteindelijk was het een basis donderdag. Maar als er inderdaad niet genoeg ingezet wordt, kan het laat worden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:56 schreef KatrienDuck het volgende:
Mogguh! Ben net wakker. Lekker uitgeslapen vanmorgen. Gisteren was het behoorlijk druk, veel post en heel weinig mensen. Dus van 7.15 tot 12.40 zitten voorbereiden, pffff.....
Hopelijk is het morgen allemaal wat rustiger. Nu eerst maar eens aan de poets hier.
Spannend dud0r, hoop dat het goed komt met je contract!
Wanneer zou je contract aflopen? Want als ze te laat zijn met doorgeven moet je gewoon door blijven werken, en wanneer je op de eerste werkdag na het aflopen van je contract niet naar huis wordt gestuurd en gewoon aan de slag gaat, is er sprake van stilzwijgende verlenging.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 05:03 schreef dud0r het volgende:
Mogguh! Nog twee daagjes en dan is het alweer weekend.![]()
Als het goed is hoor ik vandaag of m'n contract met nog een jaar verlengd wordt.
Heb ik ook gehad. Op die manier heb ik een half jaar zonder nieuw contract gewerkt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:09 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Wanneer zou je contract aflopen? Want als ze te laat zijn met doorgeven moet je gewoon door blijven werken, en wanneer je op de eerste werkdag na het aflopen van je contract niet naar huis wordt gestuurd en gewoon aan de slag gaat, is er sprake van stilzwijgende verlenging.
preciesquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:15 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad. Op die manier heb ik een half jaar zonder nieuw contract gewerkt.
Een goede tip voor alle collega's die een aflopend contract hebben. Zolang je niks hoort moet je ook nergens naar vragen en gewoon door blijven werken.
ik zie nog wat ruimte om te snijden in de kostenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Overal zomerdal! In de media, bij de post, op FOK!.
Verschil met jouw contract is dat dat vanuit de vestiging geregeld wordt. Daar kan je redelijk makkelijk zelf nog achteraan.
Mijn contract wordt bepaalt door iemand op het hoofdkantoor die voornamelijk naar de kosten kijkt en vervolgens naar de argumenten van het ketenmanagement en de vestigingsmanager. Vervolgens wordt de beslissing dan doorgespeeld aan iemand anders die het weer richting het ketenmanagement en de vestigingsmanager doorgeeft.
Dus ik moet over 3 lagen heen voor ik wat weet. Vervelende is, dat degene die daar over gaat op vakantie is voor nog twee weken.![]()
Maar de ketenmanager zou als het goed nu rechtstreeks met Den Haag contact opnemen en het dan weer doorspelen aan mijn manager.
Niet te hard roepen. Anders gaat het management nog staken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik zie nog wat ruimte om te snijden in de kosten
doen ze ook nog eens watquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:30 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Niet te hard roepen. Anders gaat het management nog staken.
Weet ik, 16 september loopt die af. En ik weet dat de aanvraag voor verlenging al ingediend is, het is nu alleen wachten op het resultaat.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:09 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Wanneer zou je contract aflopen? Want als ze te laat zijn met doorgeven moet je gewoon door blijven werken, en wanneer je op de eerste werkdag na het aflopen van je contract niet naar huis wordt gestuurd en gewoon aan de slag gaat, is er sprake van stilzwijgende verlenging.
Dat hebben ze zelf ook gezien, er gaat niet voor niks 40-50% van het personeel uit in de hogere lagen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik zie nog wat ruimte om te snijden in de kosten
En daar horen de teamcoaches ook bij?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat hebben ze zelf ook gezien, er gaat niet voor niks 40-50% van het personeel uit in de hogere lagen.
Nee, Managers en hoger.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:42 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
En daar horen de teamcoaches ook bij?
zouden ze bij meer bedrijven en instellingen moeten doenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:34 schreef dud0r het volgende:
Dat hebben ze zelf ook gezien, er gaat niet voor niks 40-50% van het personeel uit in de hogere lagen.
handigquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:02 schreef Yreal het volgende:
Ik bedenk mij net dat ik geen idee heb hoe laat de post op het depot staat
Normaal gesproken slaap ik altijd dik uit en kom ik rond 2e eens aan en dan is de post er sowieso wel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
handig
hmm, heb morgen een wijkje dat ik ongeveer een half jaar geleden voor het laatst gelopen heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |