Heb je ondertussen je bestelde game al binnen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:06 schreef Deezertje het volgende:
Ik mag dan wel altijd kritiek hebben op Sandd......
o 14 aug 2013, 17:13| lees voor
Weer post niet bezorgd in Limburg
ROERMOND -
In het Roermondse kerkdorp Maasniel heeft een bezorgster de afgelopen maanden zo'n 500 poststukken niet bezorgd. Ze is ontslagen, maakte PostNL woensdag bekend.
Foto: ANP
Bij een controle vond PostNL de niet-bezorgde post bij de vrouw. De post is eind vorige week nabezorgd. Het gaat om een wijk met 250 adressen.
Eind juli ontsloeg PostNL een vrouw die post in Swalmen (ook Limburg) niet bezorgd had. Zij had die post zelfs in brand gestoken.
Een woordvoerster van PostNL sprak van een betreurenswaardig incident.
Incident..... tja............
Maar wél weer enorm balen voor alle goede bezorgers die wel elke dag door weer en wind gaan. Na zo'n bericht in de grootste krant van Nederland kijkt menig Nederlander je morgen weer met een halfgeknepen oog aan waarom ie vandaag geen post heeft (gewoon geen abonnement op tijdschrift/tv-gids, maar toch...).
Ja, maar wel via Sandd inderdaad. Van 2 dagen via PostNL naar 8 dagen via Sandd. Royal Mail blijkt nu bijna alles via Sandd te sturen, is veel goedkoper. Zat overigens wel een Royal Mail 24 uur sticker op / 1e klas... Nou, via Sandd sturen noem ik echt geen 1e klas als je minimaal een week moet wachten. Volgens mij worden alleen 'echte' brieven nog via PostNL bezorgd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je ondertussen je bestelde game al binnen?
Die bezorger bij ons komt de laatste weken regelmatig al voor 7.30 uur 's ochtends langsquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:06 schreef Deezertje het volgende:
Ik mag dan wel altijd kritiek hebben op Sandd......
niet best ...quote:o 14 aug 2013, 17:13| lees voor
Weer post niet bezorgd in Limburg
ROERMOND -
In het Roermondse kerkdorp Maasniel heeft een bezorgster de afgelopen maanden zo'n 500 poststukken niet bezorgd. Ze is ontslagen, maakte PostNL woensdag bekend.
Foto: ANP
Bij een controle vond PostNL de niet-bezorgde post bij de vrouw. De post is eind vorige week nabezorgd. Het gaat om een wijk met 250 adressen.
Eind juli ontsloeg PostNL een vrouw die post in Swalmen (ook Limburg) niet bezorgd had. Zij had die post zelfs in brand gestoken.
Incident..... tja............
Maar wél weer enorm balen voor alle goede bezorgers die wel elke dag door weer en wind gaan. Na zo'n bericht in de grootste krant van Nederland kijkt menig Nederlander je morgen weer met een halfgeknepen oog aan waarom ie vandaag geen post heeft (gewoon geen abonnement op tijdschrift/tv-gids, maar toch...).
sterkte ...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:32 schreef superkimmi het volgende:
En dan hoor je ineens dat je schoonmoeder kanker heeft...
Sterkte...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:32 schreef superkimmi het volgende:
Sterktequote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:32 schreef superkimmi het volgende:
Dan schrik je wel even... sterkte!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:32 schreef superkimmi het volgende:
Sterkte. Hopelijk is het niet te ver gegroeid en/of is er nog wat aan te doen!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:32 schreef superkimmi het volgende:
Wie ik?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hou jij het nog een beetje vol?
Hak mijn enkel er maar af....heb goede dagen maar meer slechte...volgende week weekje verlof voor te rusten en zoals het er nu uit ziet gaat ik vissenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, met al die pijntjes en dergelijke
dat kan heel ontspannend werken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:16 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Hak mijn enkel er maar af....heb goede dagen maar meer slechte...volgende week weekje verlof voor te rusten en zoals het er nu uit ziet gaat ik vissen
Het zal toch iets worden waarvan ik niet snel genees helaas. Maar na die week is t 3 weken werken en 3 weken vakantie.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat kan heel ontspannend werken.
En verder moet je met je enkel niet te veel forceren. Misschien is het beter om nog iets meer rust te nemen, want het lijkt me niet dat het in een weekje geneest
Sterkte inderdaad. Kunnen ze er iets aan doen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:32 schreef superkimmi het volgende:
Meester van de multi quotequote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:15 schreef Atmosphere82 het volgende:
Wel een mooi ding!![]()
Hoeveel kost dat nou? Nieuw zeker?
Thanks allemaalquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:37 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Sterkte inderdaad. Kunnen ze er iets aan doen?
Heeft het invloed op je langverwachte vakantie?
Volgens de Dikke van Dale is een incident (1) een onvoorziene gebeurtenis, of (2) een storend voorval. Dus strikt genomen kun je hier inderdaad van een incident spreken. Je kunt echter niet stellen dat deze incidenten slechts incidenteel voorkomen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:06 schreef Deezertje het volgende:
I
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |