Nee, de lijst is ernstig verouderd zo te zien...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:16 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
De meeste mensen ken ik niet eens uit die lijst in de op.
Zaterdag wel vrees ik, maar daar heb ik dan ook zelf mee ingestemd (een halve tot hele vrij forse extra wijk erbij)!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:18 schreef Eenskijken het volgende:
jullie vandaag/morgen ook pokkeveel werk? Ook veel van die klotefoldertjes...
die leven al van de rentequote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:16 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
ja maar ik moet alles zelf sorterenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:53 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Nee, de lijst is ernstig verouderd zo te zien...
[..]
Zaterdag wel vrees ik, maar daar heb ik dan ook zelf mee ingestemd (een halve tot hele vrij forse extra wijk erbij)!
klopt. Morgen maar eens nalopenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:16 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
Het hahquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:49 schreef Deezertje het volgende:
Je kan veel zeggen over Sandd (doe ik ook), maar ze slepen wel veel post binnen de laatste tijd! Wat blijft er nog over voor ons als de tv-gidsen over een paar jaar weer weggaan?
Ok ga ook nog even terug. Vannacht maar 1,5 uur geslapen :-(quote:
Dat is inderdaad erg weinig.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 06:01 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ok ga ook nog even terug. Vannacht maar 1,5 uur geslapen :-(
En dam echt iemand tegen komen met de kranten waarvoor ik eigenlijk al sneller de krant in de bus gooide zodat hij niet tegenme kon mauwen...ik was precies op tijd al achteruit aan het rijden met de auto. Normaal vind ik t niet erg een praatje maar ik was te moe en wilde niet nog 15/20 minuten met iemand blijven praten....1,5 uur slaap is echt te weinig!
Truste
Klopt, ik werk er nu al 8 maanden niet meerquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:16 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
ja goedkoop is duurkoop,als je 2 mnd geen magazine ontvangt ben je als postbedrijf niet meer geloofwaardigquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:49 schreef Deezertje het volgende:
Lees dat ze bij Sandd weer de IKEA gidsen bezorgen volgende week.
En de V&D Vip mailings schijnen voortaan nu ook via Sandd te gaan...
Staatsloterij was al een paar maanden weg....
Je kan veel zeggen over Sandd (doe ik ook), maar ze slepen wel veel post binnen de laatste tijd! Wat blijft er nog over voor ons als de tv-gidsen over een paar jaar weer weggaan?
Dan houd je één bezorgdag over voor de Duckies en Libelles
heimwee ?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 06:07 schreef Selestha het volgende:
[..]
Klopt, ik werk er nu al 8 maanden niet meerMaar misschien kom ik na November weer terug
Heerst het soms? Ik ook al de hele week 1,5 - 2 uur. Nou slaap ik 'normaal' ook al slecht (4 - 5 uur), maar dat voelt minder belabberd dan ditquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 06:01 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Vannacht maar 1,5 uur geslapen :-(
Ja, want de vorige keer was dat ook zo'n succesquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:49 schreef Deezertje het volgende:
Wat blijft er nog over voor ons als de tv-gidsen over een paar jaar weer weggaan?
En de Margriet, de Elsevier, VI, VN, Kampioen(!), Plus Magazine, Golf Magazine, Zeil Magazine, Linda, Villa d'Arte, talloze mailings van oa Gall & Gall en Ziggo, en niet te vergeten de dikke boeken van H&M, Viking, Peter Hahn, etc, en hoe het allemaal heet. Kortom, laten we niet te dramatisch doen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:49 schreef Deezertje het volgende:
Waarom zou je terug (willen) komen? Is je verstand weggewaaid door de bladblazer?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 06:07 schreef Selestha het volgende:
[..]
Klopt, ik werk er nu al 8 maanden niet meerMaar misschien kom ik na November weer terug
Veel van dat spul heeft geen haast om bezorgd te worden. Dus kunnen ze het makkelijk laten bezorgen door Sandd voor een lager tarief. Ze zouden gek zijn als ze daarvoor vol tarief blijven betalen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:49 schreef Deezertje het volgende:
Lees dat ze bij Sandd weer de IKEA gidsen bezorgen volgende week.
En de V&D Vip mailings schijnen voortaan nu ook via Sandd te gaan...
Staatsloterij was al een paar maanden weg....
Omdat ik drie contractverlengingen heb gehad dan, en een vast contract zéér onwaarschijnlijk is aangezien ik geen WSW indicatie heb of ga krijgenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:17 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Waarom zou je terug (willen) komen? Is je verstand weggewaaid door de bladblazer?
Bovendien zijn die sociale werkplaatsen een sterfhuisconstructie. Het hele fenomeen gaat afgeschaft worden, dus dan is de kans op een vast contract vrijwel nul.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:33 schreef Selestha het volgende:
[..]
Omdat ik drie contractverlengingen heb gehad dan, en een vast contract zéér onwaarschijnlijk is aangezien ik geen WSW indicatie heb of ga krijgenDus aangezien ik wil blijven bewegen, lijkt teruggaan naar de Post me dan geen gek idee
Waarom afschaffen? Mensen komen daar niet terecht zonder reden. Vaak omdat ze via de normale arbeidsmarkt niet aan een baan kunnen komen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:01 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Bovendien zijn die sociale werkplaatsen een sterfhuisconstructie. Het hele fenomeen gaat afgeschaft worden, dus dan is de kans op een vast contract vrijwel nul.
Tja, bezuinigingen, he. De meeste medewerkers kosten meer aan subsidie dan dat ze opleveren, en zij die wel wat opleveren kunnen best bij een reguliere baas terecht (zo redeneert althans onze regering).quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:07 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Waarom afschaffen? Mensen komen daar niet terecht zonder reden. Vaak omdat ze via de normale arbeidsmarkt niet aan een baan kunnen komen.
Misschien kunnen al hun arbeidskrachten naar ons prachtige bedrijf worden doorgeschoven
Dat is toch het plan?
of helemaal niet meer aan het werk zijn, achter de geraniums belanden en dan gezondheidsklachten gaan krijgen, wat de overheid weer op kosten gaat jagenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:22 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Tja, bezuinigingen, he. De meeste medewerkers kosten meer aan subsidie dan dat ze opleveren, en zij die wel wat opleveren kunnen best bij een reguliere baas terecht (zo redeneert althans onze regering).
Uiteindelijk zullen degenen die daar niet in slagen ongetwijfeld met behoud van uitkering verplicht ingezet worden voor het verrichten van werkzaamheden die voorheen de WSW-ers deden, zoals de plantsoenendienst. Dit onder het mom van werkervaring opdoen, terwijl ze ook daar nooit een vast contract zullen krijgen omdat het voor zo'n werkgever veel goedkoper is om bijstandstrekkers in te huren dan vaste krachten.
Dus uiteindelijk komt het er op neer dat veel WSW-ers hetzelfde soort werk zullen blijven doen, maar dan voor veel minder geld.
Ja, maar dat zijn de effecten op lange termijn, en daar is onze regering niet zo in geďnteresseerd. Die kijken niet verder dan hun eigen ambtsperiode.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
of helemaal niet meer aan het werk zijn, achter de geraniums belanden en dan gezondheidsklachten gaan krijgen, wat de overheid weer op kosten gaat jagen
klopt, maar het is een zeer reëel scenarioquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:28 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn de effecten op lange termijn, en daar is onze regering niet zo in geďnteresseerd. Die kijken niet verder dan hun eigen ambtsperiode.
Ja okéquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:13 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
En de Margriet, de Elsevier, VI, VN, Kampioen(!), Plus Magazine, Golf Magazine, Zeil Magazine, Linda, Villa d'Arte, talloze mailings van oa Gall & Gall en Ziggo, en niet te vergeten de dikke boeken van H&M, Viking, Peter Hahn, etc, en hoe het allemaal heet. Kortom, laten we niet te dramatisch doen.
Tja, dat zijn nu eenmaal de dingen die ook in vakantietijd onverminderd doorgaan....quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja oké
Maar voor mijn gevoel bezorgen we alleen nog tijdschriften en folders de laatste tijd...
het gevaar is dat je weer onderaan begint bij de postquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:33 schreef Selestha het volgende:
[..]
Omdat ik drie contractverlengingen heb gehad dan, en een vast contract zéér onwaarschijnlijk is aangezien ik geen WSW indicatie heb of ga krijgenDus aangezien ik wil blijven bewegen, lijkt teruggaan naar de Post me dan geen gek idee
Vergeet de post van de trombosedienst niet (!) en rouwpost (niet mijn favoriet om te bezorgen maar wel heel belangrijk), wat sporadische vakantiekaartjes/felicitatiekaartjes, post van woningbouwverenigingen en (vooral tijdens de maandagdienst) opgevouwen kindertekeningen met een postzegel en het adres van opa en/of oma er op :-)quote:Ja oké
Maar voor mijn gevoel bezorgen we alleen nog tijdschriften en folders de laatste tijd...
grote klant bij onsquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:32 schreef posje het volgende:
En die paarse (cjib), ook leuk om te bezorgen
mooi he, dat doen ze express omdat ze weten dat er vertraging kan optreden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:53 schreef dud0r het volgende:
Sandd bezorgt post vanuit de toekomst.![]()
Nu weet ik zeker dat we de concurrentie strijd gaan verliezen.![]()
Kreeg de 6e twee brieven van de belastingdienst binnen. Zie nu pas de dagtekening erop staan. De ene van 9/8 en de andere 13/8.
Daar kunnen wij niet tegenop.
jaa ik had hetzelfde!!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:53 schreef dud0r het volgende:
Sandd bezorgt post vanuit de toekomst.![]()
Nu weet ik zeker dat we de concurrentie strijd gaan verliezen.![]()
Kreeg de 6e twee brieven van de belastingdienst binnen. Zie nu pas de dagtekening erop staan. De ene van 9/8 en de andere 13/8.
Daar kunnen wij niet tegenop.
ProRail is toch van de overheid? Dat verklaart denk ik dat het volgens de wet zoveel meter vanaf de werkzaamheden mensen moet inlichten..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:57 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Hčhč, nu pas thuis! Had me verheugd op een rustig dagje en, inderdaad, het was erg rustig afgezien van..............de zoveelste mailing van ProRail met voor ieder adres twee tot vier brieven, en natuurlijk weer een flinke stapel retour voor niet bestaande adressen en al jaren leegstaande kantoorpanden.
Iedere keer als er weer ergens onderhoud aan het spoor is voelt ProRail zich geroepen om iedereen die binnen een straal van 500 meter van het spoor woont daarover in te lichten. Erg aardig van ze, maar omdat er heel vaak onderhoud is kost het ze volgens mij klauwen met geld om daar iedere keer post over te sturen.
Vond de brief net bij thuiskomst ook in mijn bus, maar hij had net zo goed morgen bezorgd kunnen worden, dat was veel efficiënter geweest.
Dan is het 100% overheid.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:30 schreef Peterselieman het volgende:
Die brieven van ProRail gaan naar zo ongeveer alles dat een adres heeft, dus ook verdeelhuisjes van elektriciteit
Zelf daar een brievenbus neerhangen en het nummer erop zetten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:02 schreef posje het volgende:
Ik heb soms ook post voor een bushokje...
Soms komen pakjes uit de UK met Selektvracht, dan zit je zo 6 weken (!) te wachtenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Heb trouwens nog steeds mijn buspakje van Amazon UK niet. Normaal binnen 2 dagen via PostNL, nu wacht ik er al 5...
zo ken ik er nog wel eentje. In een van de wijken waar ik wel eens kom hangt plompverloren ook een busje aan een hek. Er staat geen straatnaam of huisnummer op, maar hoort wel degelijk bij een adres dat een paar kilometer verderop ligt en alleen over water bereikbaar is. Er zijn maar een paar postbodes die weten welk adres dat is, omdat er vrijwel nooit post voor is en je er toch wel wat gebiedskennis voor nodig hebtquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:08 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Zelf daar een brievenbus neerhangen en het nummer erop zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |