Nice, dan kan ik klikklakkend over zaal lopen ermeequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kniehoge laarzen met een ritssluiting aan de binnenzijde.
Verkrijgbaar in lak (¤ 99,50) en leder(¤ 149,50).
kleur: zwart of rood
maat 35 - 37 = 12 cm hoge hak
maat 38 - 39 = 12,5 cm hoge hak
maat 40 - 42 = 13 cm hoge hak
Dit model is ook in herenuitvoering (verstevigde hak en bredere leest) verkrijgbaar.
Het voorbeeld van Groot-Brittannië wordt alvast overgenomen...quote:
In Roosendaal bleef het gelukkig droog, tenminste wel boven het gebied van mijn wijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:12 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Hier alweer een redelijke doorsnee dinsdag, het einde van het zomerdal is al weer in zicht. Gelukkig zat de H&M er nog niet bij hier, want ik had m'n handen vol aan al die zware Linda's en de 3x hah. En er zat een mailing op A4-formaat bij van Artsen Zonder Grenzen. Desondanks vandaag behoorlijk snel klaar. Zo'n dreigende lucht boven je hoofd doet wonderen, hoewel het hier op 1 stevige bui om 10.30 uur na toch droog is gebleven.
Haha, ja ik heb ook mensen die al wekenlang iedere dag één boek krijgen voor studie. Wel slim, tweedehands is veel goedkoper!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:15 schreef V__L_N het volgende:
f overheen. Verklaart dus het feit dat ik ze bijna altijd van 1,80 of 2,40 tegen kom...
Nou, nieuwe melkkoe? Volgens mij kost het zo'n beetje meer dan dat het oplevert. Volgen mij betalen de meeste mensen dat nooit, dan krijgen ze een herinnering en betalen ze weer niet en vervolgens hoor je er nooit meer wat vanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Haha, ja ik heb ook mensen die al wekenlang iedere dag één boek krijgen voor studie. Wel slim, tweedehands is veel goedkoper!
En strafportkaartjes kom ik ook erg vaak tegen nu. Lijkt haast een nieuwe melkkoe te worden. Maar wel vreemd. Als een bedrijf iets aan jou stuurt maar te weinig plakt, kan jij als ontvanger daarvoor opdraaien. Omgekeerde wereld toch?
Laatste tijd kom ik ze wel erg vaak tegen, en mensen zijn niet ineens meer post gaan sturen lijkt het met al die tariefverhogingen. Zou haast denken dat er een 'top' man heeft gezegd: hé jongens, nog een manier om geld binnen te harken: meer strafport controle. Oftewel: wat ze vroeger blijkbaar niet deden omdat ze of te lui waren of niet nodig hadden. en nu raakt het geld een beetje op merken ze...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:58 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nou, nieuwe melkkoe? Volgens mij kost het zo'n beetje meer dan dat het oplevert. Volgen mij betalen de meeste mensen dat nooit, dan krijgen ze een herinnering en betalen ze weer niet en vervolgens hoor je er nooit meer wat van
Als die topmannen zo slim waren hadden ze eerst eens nagedacht over het aanpakken van inefficiënt werken. Als ik zie hoeveel er te halen valt als het gaat om het werk verrichten, dan vraag ik me af wat voor vee er bij PostNL werkt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Laatste tijd kom ik ze wel erg vaak tegen, en mensen zijn niet ineens meer post gaan sturen lijkt het met al die tariefverhogingen. Zou haast denken dat er een 'top' man heeft gezegd: hé jongens, nog een manier om geld binnen te harken: meer strafport controle. Oftewel: wat ze vroeger blijkbaar niet deden omdat ze of te lui waren of niet nodig hadden. en nu raakt het geld een beetje op merken ze...
Je hoeft er ook niet voor te betalen, dat staat uitgebreid uitgelegd op het kaartje. Om de zending niet onnodig te vertragen wordt íe bij jou bezorgd in het vertrouwen dat jij de kosten voldoet. Als je dat niet wil mag je de zending weigeren en gaat deze retour afzender, en moet de afzender de strafport betalen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Haha, ja ik heb ook mensen die al wekenlang iedere dag één boek krijgen voor studie. Wel slim, tweedehands is veel goedkoper!
En strafportkaartjes kom ik ook erg vaak tegen nu. Lijkt haast een nieuwe melkkoe te worden. Maar wel vreemd. Als een bedrijf iets aan jou stuurt maar te weinig plakt, kan jij als ontvanger daarvoor opdraaien. Omgekeerde wereld toch?
"Me brievenweger"? Zo als "hem brievenweger"?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:43 schreef V__L_N het volgende:
Ik kreeg strafport voor een stuk dat ik zelf verzonden had. Woog 22 gram en ik had gefrankeerd voor 20gram. Me brievenweger gaf aan dat het net kon...
Mogguh!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 04:41 schreef gridjuh het volgende:
Goedemorgen!
Ben beetje chagrijnig....is noodeditie van de krant.....niet dat het uitmaakt, maar hij is dan later op depot. Frustrerende is dat ik het via internet moet lezen...terwijl ik er volgens mij over gebeld moet worden dat hij later is....ik sta nu dus voor han met de korte achternaam en heb geen idee hoe laat hij er is.
Heeft eigenlijk geen nut meer, ik sta er al bijna half uur normaal is hij er rond half 5 officieel kwart voor 5. Maar depothouder de officiële is er tijdelijk niet meer en zijn vervangster doet maar half werk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 04:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mogguh!
Dat is stom, kan je geen contact opnemen met je depothouder?
Fijn. Mensen die half werk leveren.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 04:59 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Heeft eigenlijk geen nut meer, ik sta er al bijna half uur normaal is hij er rond half 5 officieel kwart voor 5. Maar depothouder de officiële is er tijdelijk niet meer en zijn vervangster doet maar half werk.
Maar ik wacht ff tot mijn andere collega komt als zij niet komt.....dan heeft er iemand een probleem....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |