Eenzijdig ongeluk?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:30 schreef Karina het volgende:
Hierna neem ik ook weer een zwarte, de vorige was ook zwart, die heb ik total loss gereden was pas 1 jaar oudvan het verzekeringsgeld kon ik deze weer kopen.
Volkswagen Lupo, antraciet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:34 schreef Tem het volgende:
Wat voor truttenschudder heb jij dan, Corrie?
quote:
Ik keerde (waar het niet mochtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is Corrie he? Zal wel een eenvoudig ongeluk zijn geweest.
Dat noemen we een Russisch ongeluk, gemakkelijk te voorkomen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Ik keerde (waar het niet mocht) reed iemand in mijn linkerkant en ik kwam tot stilstand tegen een lantaarnpaal.
Ik heb nog foto's trouwens. als jullie lief zijn zal ik ze wel een keertje opzoeken, helemaal in de prak.
Evengoed de schuld van de ander, die moest maar remmen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Ik keerde (waar het niet mocht) reed iemand in mijn linkerkant en ik kwam tot stilstand tegen een lantaarnpaal.
Ik ben je hondje niet. Maar OK in de rust misschien. Als ik ze kan vinden, is al wat jaartjes terug.quote:
Ja was gewoon stom, die auto die in mijn zijkant reed, reed wel te hard, maar ja, het was wel mijn schuld.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:43 schreef waht het volgende:
[..]
Dat noemen we een Russisch ongeluk, gemakkelijk te voorkomen.
Nou ja ik was toch all risk alleen ging ik meteen naar -1quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Evengoed de schuld van de ander, die moest maar remmen.
#VSopdeweg.
De enige die moest huilen was je bankrekening dus.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja ik was toch all risk alleen ging ik meteen naar -1
Een paar jaar lang een fikse premie moeten betalen ja en andere maatschappijen wilden me niet meer. Maar nu heb ik al een paar jaar weer een andere en ben ik weer keurig gestegen op de ladder. Deze verzekering is ook stukken goedkoper dan die ik eerst had. En incl. wegenwachtservice.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De enige die moest huilen was je bankrekening dus.
Oh dat scheelt alweer dan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Een paar jaar lang een fikse premie moeten betalen ja en andere maatschappijen wilden me niet meer. Maar nu heb ik al een paar jaar weer een andere en ben ik weer keurig gestegen op de ladder. Deze verzekering is ook stukken goedkoper dan die ik eerst had. En incl. wegenwachtservice.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:50 schreef Specularium het volgende:
Ja dat scheelt zeker.Ik mag m'n auto niet eens verzekeren, 8/10 verzekeraars accepteren 'm niet, of ik moet bijna 1500 euro per jaar betalen aan premie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Ik vind haar leuk, ze lacht zo vrolijk de hele tijd. Ik zou nog bijna SP gaan stemmenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:37 schreef Specularium het volgende:
Die Sharon heeft een vrij brede mond.
Huh hoe heb je hem dan verzekerd? Of is het een leaseauto?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik mag m'n auto niet eens verzekeren, 8/10 verzekeraars accepteren 'm niet, of ik moet bijna 1500 euro per jaar betalen aan premie.
Het probleem is m'n leeftijd, ze vinden die auto er niet bij passen en dus een te hoog risico.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Huh hoe heb je hem dan verzekerd? Of is het een leaseauto?
Nou zoveel moest ik ook bijna betalen aan premie na die total-loss
Oh ja. Ik betaal ook meer omdat ik in Amsterdam woon volgens mij.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het probleem is m'n leeftijd, ze vinden die auto er niet bij passen en dus een te hoog risico.
Dus gewoon lekker op vadertje z'n naam gepleurd.
Klopt, is gekoppeld aan postcode.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja. Ik betaal ook meer omdat ik in Amsterdam woon volgens mij.
Zullen we jou eens verbieden he? Klier.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:57 schreef Specularium het volgende:
Eigenlijk zouden ze Amsterdam moeten verbieden.
Ja, maar zoveel kennis heb ik niet van alles, dan krijg je van die huishoudvragen voor vrouwen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
Zoveel kun je dacht ik niet eens winnen daar. Dan kun je beter met 1 tegen 100 meedoen.
Je moet mazzel hebben dat er wat tussen zit wat precies in je straatje valt. Mij moeten ze ook niks vragen over showbizz bijvoorbeeld daar weet ik niets van.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, maar zoveel kennis heb ik niet van alles, dan krijg je van die huishoudvragen voor vrouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die tweede is een beetje donker helaas.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
Vooruit dan maar, nog wat plaatjes van mijn arme total-losse auto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die tweede is een beetje donker helaas.wanneer is dat gebeurd!!
En zelf niets aan overgehouden hoop ik.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Jaar of 8 geleden. Nee wonder boven wonder had ik helemaal niks. Behalve de bibbers.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:37 schreef Uccie het volgende:
[..]wanneer is dat gebeurd!!
En zelf niets aan overgehouden hoop ik.
Zag er inderdaad wel heftig uit.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaar of 8 geleden. Nee wonder boven wonder had ik helemaal niks. Behalve de bibbers.
Paar jaar daarvoor had ik ook al een redelijke aanrijding gehad, die keer was het niet mijn schuld, oliebol die even langs een bus wilde en mij niet zag rijdenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zag er inderdaad wel heftig uit.
Een paar jaar geleden klapte er iemand bij mij op de achterkant, ik heb 3 dagen lopen shaken. Dat gaf me een klap, en het was maar een lage snelheid gelukkig.
Ik ben zelf een keer op de achterkant van een SAAB gereden met een Peugeot 206, die SAAB had niet eens een kras, mijn voorkant compleet in elkaar. Gelukkig niet total loss, al rijd ik niet in een eigen auto...en die SAAB was ook een lease. Dus dat regelt gelukkig makkelijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Paar jaar daarvoor had ik ook al een redelijke aanrijding gehad, die keer was het niet mijn schuld, oliebol die even langs een bus wilde en mij niet zag rijdenWas wel grappig eigenlijk, die vent stond me toch te vloeken toen we de formulieren invullen: godver godver sorry sorry ik zag je niet
Nog een derde keer wat gehad. Ook niet mijn schuld, in de eerste jaren heb ik aardig wat gezeik gehad. Stond bij het stoplicht, aan de overkant was een ongeluk gebeurd, politie erbij, gozer rijdt keihard achterop en ik schiet naar voren. Politie kon meteen met ons verderquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben zelf een keer op de achterkant van een SAAB gereden met een Peugeot 206, die SAAB had niet eens een kras, mijn voorkant compleet in elkaar. Gelukkig niet total loss, al rijd ik niet in een eigen auto...en die SAAB was ook een lease. Dus dat regelt gelukkig makkelijk.
Wel handig dat ze er al waren, scheelt weer een belletjequote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog een derde keer wat gehad. Ook niet mijn schuld, in de eerste jaren heb ik aardig wat gezeik gehad. Stond bij het stoplicht, aan de overkant was een ongeluk gebeurd, politie erbij, gozer rijdt keihard achterop en ik schiet naar voren. Politie kon meteen met ons verderAuto voor me was een grote Volvo die had toen ook geen krasje, mijn voorkant zat in elkaar. Dat was ook een total loss, economisch dan. Was een tweedehandsje.
Met deze nog niks gehad, alleen een zooi krassen dus. Maar ja wat wil je na 9 jaar.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wel handig dat ze er al waren, scheelt weer een belletje
Maar *even afkloppen* met deze gelukkig weinig gehad...hopelijk de volgende nog iets minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |