Die van mij is nog uit de tijd dat ik niet alleen wasquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Heeft iedereen hier een auto? Wat een luxedieren.
Ok, dus iemand met een blauwe auto is alcoholist?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:22 schreef Tem het volgende:
Ok, bruine auto. Dat is inderdaad een hint.
Hmmm , ben geen fan van Mercedes. Doet mij altijd aan de broertjes Van der Kerkhof denken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Deze, maar dan andere kleur dus.
[ afbeelding ]
Turkenauto.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Grappig. Ik heb dan weer ongeveer zo'n kleur auto, maar een heel ander merk en modelquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moet er van houden, het opa/Turken gehalte is groot inderdaad.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Hmmm , ben geen fan van Mercedes. Doet mij altijd aan de broertjes Van der Kerkhof denken.
Ik heb een blauwe auto.....quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ok, dus iemand met een blauwe auto is alcoholist?
Ik heb zelfs houten afwerking in het interieur.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:28 schreef Karina het volgende:
BMW of Mercedes, dan kies ik toch voor BMW ik vind Mercedes een beetje oubollig.
Toen was je nog een neger.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |