Hou die gedachte maar in je hoofd volgende keer dat je daar bentquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:10 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
De gedachte dat je in een vleermuisgrot hebt liggen ketsen is gewoon grappig. Maar waarom niet als het rustig is ja.
Op een fatboy tijdens een meet terwijl er iemand naast ligt te slapen komt niet eens in het rijtje voor?quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:27 schreef Ezechielk het volgende:
Raarste moet toch wel in een lege kamer van het ziekenhuis waar ik werkte geweest zijn.
Voor de rest het hele 'standaard' rijtje van bos, auto, kleedhok bij zwembad/kledingwinkel, zee/meertje, gepijpt worden tijdens het rijden en uiteraard alle ruimtes in het huis ook wel gehad.
quote:
Met de juffrouw van de koffie?quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:36 schreef Nebulous het volgende:
in een serverruimte (en ja, met de airco gewoon aan he)
Was jij dat???quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:34 schreef DuracellPower het volgende:
Dak van veerboot in Griekenland,
Fucking geil, meer van dit soort materiaal.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:41 schreef lippenstift het volgende:
Ik had hele stenge ouders (ik was zelfs stiekem aan de pil, want sex voor het huwelijk keurden mijn ouders absoluut af) en hierdoor moest ik toen ik nog thuis woonde altijd een plekje zoeken om te sexen met een vriendje als het bij hem niet kon. Vaak werd het dan buiten in een speeltuintje of een weiland, maar ook wel de dugout op het voetbalveld. 's Winters vaak in zijn auto of op het toilet. Of in ons schuutrtje in de achtertuin.
Waar ik me nog steeds en beetje om moet lachen is dat ik toen ik zestien was een keer iemand gepijpt heb in een telefooncel. Dit was niet zo'n glazen hok, maar een soort inpandige telefooncel in het postkantoor, dus alleen de deur was van glas.
En op mijn zeventiende was ik na een ruzie met mijn ouders een keer zo boos dat ik die zondag erop deed alsof ik ziek was en niet mee kon naar kerk. Ik had met een jongen uit het dorp afgesproken dat hij zou wachten dat mijn ouders met mijn broers en zus vertrokken waren en toen hebben we bijna twee uur liggen neuken in het bed van mijn ouders. Hij was net op tijd weer de deur uit. Waarom dit me toen zoveel voldoening gaf weet ik niet meer, maar ik herinner me het nog steeds.
Mijn gedachte.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Fucking geil, meer van dit soort materiaal.
You are a TRUE hero!!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:41 schreef lippenstift het volgende:
Ik had hele stenge ouders (ik was zelfs stiekem aan de pil, want sex voor het huwelijk keurden mijn ouders absoluut af) en hierdoor moest ik toen ik nog thuis woonde altijd een plekje zoeken om te sexen met een vriendje als het bij hem niet kon. Vaak werd het dan buiten in een speeltuintje of een weiland, maar ook wel de dugout op het voetbalveld. 's Winters vaak in zijn auto of op het toilet. Of in ons schuutrtje in de achtertuin.
Waar ik me nog steeds en beetje om moet lachen is dat ik toen ik zestien was een keer iemand gepijpt heb in een telefooncel. Dit was niet zo'n glazen hok, maar een soort inpandige telefooncel in het postkantoor, dus alleen de deur was van glas.
En op mijn zeventiende was ik na een ruzie met mijn ouders een keer zo boos dat ik die zondag erop deed alsof ik ziek was en niet mee kon naar kerk. Ik had met een jongen uit het dorp afgesproken dat hij zou wachten dat mijn ouders met mijn broers en zus vertrokken waren en toen hebben we bijna twee uur liggen neuken in het bed van mijn ouders. Hij was net op tijd weer de deur uit. Waarom dit me toen zoveel voldoening gaf weet ik niet meer, maar ik herinner me het nog steeds.
Je bent niet de enige, hahaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Na het lezen van dit topic ben ik tot de conclusie gekomen dat ik een saaie lul ben.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Na het lezen van dit topic ben ik tot de conclusie gekomen dat ik een saaie lul ben saaie vriendin heb.
Ben singlequote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:40 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik duwde mijn beeldscherm omver tijdens de high-five
Zwaartekracht genoeg, je valt alleen de hele tijdquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je hoe lastig dat is zonder zwaartekracht?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:41 schreef lippenstift het volgende:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:40 schreef Dimens het volgende:
Mensen die met links fappenSPOILER: Pics van TS zijn vriendinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar gaat de romantiek.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:24 schreef gustaf het volgende:
[..]
nou ik een paar meter achter de kerk....het kerkhof!
ja dat was niet normaal!! Ik was aan het stappen en naast die tent stond de kerk met daar achter het kerkhof,die is tegen de avond op slot,maar als je met je hand een stuk achter de tralies ging kreeg je hem net open,dus ik met die meid het kerkhof op en heb haar even kort maar krachtig genomen zeg maar,we zijn wel op een pad gebleven,we hebben dus niet over of op graven liggen bonken of zo iets...maar inderdaad romantiek was ver te zoeken toen...quote:
Als de geilheid aan je is mag het zijn waar het wilquote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:19 schreef gustaf het volgende:
[..]
ja dat was niet normaal!! Ik was aan het stappen en naast die tent stond de kerk met daar achter het kerkhof,die is tegen de avond op slot,maar als je met je hand een stuk achter de tralies ging kreeg je hem net open,dus ik met die meid het kerkhof op en heb haar even kort maar krachtig genomen zeg maar,we zijn wel op een pad gebleven,we hebben dus niet over of op graven liggen bonken of zo iets...maar inderdaad romantiek was ver te zoeken toen...
Je scrollt terwijl je een filmpje kijktquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:35 schreef T42 het volgende:
[..]
makkelijk kun je met rechts nog de muis bedienen
ga je alle saaie stukjes zitte kijken die je niet boeien of niet lekker vindquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je scrollt terwijl je een filmpje kijkt
Die 2 sec. die je doet over het klikken maken ook niet uit.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:40 schreef T42 het volgende:
[..]
ga je alle saaie stukjes zitte kijken die je niet boeien of niet lekker vind
denk jijquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die 2 sec. die je doet over het klikken maken ook niet uit.
daar naaien ze iedereen dus niet echt een aparte plekquote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:27 schreef Khazad-dum het volgende:
In de Tweede Kamer op de stoel van de voorzitter.
Godverquote:Op maandag 2 juni 2014 18:34 schreef MultiBanaan het volgende:
In een capsule in de London Eye. Mocht niet in haar klaarkomen, dus had in het hoekje van de capsule geejaculeerd. Snel na afloop dat bakje uit, voordat ze die vieze zaadbende zouden opmerken
Was een ongeplande beurt, dus helaas niet bij me.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:40 schreef trolley het volgende:
[..]
Godver![]()
![]()
Maar heb je voor dat soort situaties geen condoom op om je zak?
Knus.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:19 schreef MrsGreen het volgende:
In een oude bunker uit de 2e wereldoorlog die ergens midden in de natuur stond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Ja? Je kon 30 vergaste joden mee horen schreeuwen toen je op je hoogtepunt kwam?quote:
Beschimmelde muren en muffe lucht? Echt? Ach ieder zijn ding. Zal wel goeie beurt geweest zijnquote:
Jij hebt sex gehad in een snel stromende rivier? petje afquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Ouders bed ( ontmaagd)
Zee
Snel stromende rivier
Fietspad
Duinen
Bergheuvel
Auto
Afgetrokken in de bios (Jennifers body )
Gepijpt in het reuzenrad (Walibi)
Sauna ( kut )
Mijn tuin haar tuin
Balkon
Verschillende hotelkamers
Was hem wel denk ik.
Dat is meer lachen dan neukenquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:44 schreef Sjarrel78 het volgende:
[..]
Jij hebt sex gehad in een snel stromende rivier? petje af
Gatverdamme ransaap. Daar wil ik alleen al niks aanraken, jullie gaan er met zijn tweeën in. Lekker in zo'n krappe compleet ondergescheten dixie.quote:
Haha! Vond je het geen goede?quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Gatverdamme ransaap. Daar wil ik alleen al niks aanraken, jullie gaan er met zijn tweeën in. Lekker in zo'n krappe compleet ondergescheten dixie.
Gatverdamme.
Viel daar wel mee. En zo tussen dat grauwe militaire beton heeft wel wat.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:35 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
Beschimmelde muren en muffe lucht? Echt? Ach ieder zijn ding. Zal wel goeie beurt geweest zijn
Ik hoor het al, een romantisch type. Zelf kaars vastgehouden?quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:30 schreef MrsGreen het volgende:
[..]
Viel daar wel mee. En zo tussen dat grauwe militaire beton heeft wel wat.
quote:
whoresquarequote:Is er niet een soort seksfoursquarevariant?
Been there, done that, in Frankrijk, tot er ineens een echte mongool naar de plee moest.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:39 schreef Cockwhale het volgende:
Gadverdamme, een dixie.. Een gehandicapten wc is veel geschikter.
Onmogelijk ditquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:57 schreef shifto het volgende:
Raarste plek, in een sauna van 95 graden. Dat het ademen door je neus ervoor zorgde dat de druppels op je neus begonnen te koken en serieus fucking zeer deed.Ach ja, was wel leuk.
quote:
Was ook geen sprake van penetratie ofzo, gewoon een beetje rommelen ja toch. En viel wel mee als je tantoe dronken bent merk je daar toch niks van.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan zou mij de zin toch vergaan. Wij verhuren ze ook dus ik weet hoe die dingen meuren en daar word ik niet geil van.
Dat is niks speciaals.quote:
Valt mee hoor..quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:58 schreef Versemelk het volgende:
Vraag me eerlijk gezegd af hoe je het onder de douche wil doen? Door het water wordt dat toch ontzettend ruw en de condoom verliest het glijmiddel ook daardoor?
Nooit last van gehad. Ik vind het eerder onhandig door de ruimte die wat krap is.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:58 schreef Versemelk het volgende:
Vraag me eerlijk gezegd af hoe je het onder de douche wil doen? Door het water wordt dat toch ontzettend ruw en de condoom verliest het glijmiddel ook daardoor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |