Weet je hoe lastig dat is zonder zwaartekracht?quote:
Ik ga dit keer bij haarquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:31 schreef DroogDok het volgende:
Als je maar uitkijkt dat je moeder je niet ziet.
waarom niet?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:29 schreef vigen98 het volgende:
Ik hoop dat ik vandaag mijn vriendin in de douche kan nemen maar ik denk niet dat ze dat wil
bedankt dat je me fantasie hebt verpest...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:32 schreef nutoj het volgende:
[..]
waarom niet?
antwoord op de vraag: het kontgat van je moeder
Gast ik ben nog maar een beginnerquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:33 schreef Daeron het volgende:
Wauw, in de douche wat spannend! Dat je dat durft zeg!
Man, op mijn 15de was ik allang wekelijks bezig met het organiseren van orgies in het bos.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:34 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Gast ik ben nog maar een beginner15 jaar he?
SPOILER: Pics van TS zijn vriendinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:40 schreef Dimens het volgende:
SPOILER: Pics van TS zijn vriendinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:40 schreef Dimens het volgende:
Ik duwde mijn beeldscherm omver tijdens de high-fiveSPOILER: Pics van TS zijn vriendinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:41 schreef Oneandonlyselina het volgende:
In de bosjes, op de wetlands, tussen de koeien
Dat ist eerste waar ik aan denk als ik hoor sex op het strand.. Nee bedankt..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:45 schreef Oneandonlyselina het volgende:
Oh! En in de duinen.
maar dat was verschrikkelijk.
Zand op plekken waar je het liever niet hebt
Was ook eenmalig hahaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:46 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Dat ist eerste waar ik aan denk als ik hoor sex op het strand.. Nee bedankt..
Nee 4 dagen geledenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:47 schreef hoink581 het volgende:
TS is vandaag ontmaagd en opent er vervolgens een legio topics over.
Ditquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:47 schreef hoink581 het volgende:
Dit. Best sneu eigelijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:47 schreef hoink581 het volgende:
Haha dat is baas.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:45 schreef Fok-it het volgende:
in een bubbelbad in een zwembad met mensen om ons heen.
En gelijk doggy, douche, alles willen doen.quote:
Zat het in je poezelpoesje?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:45 schreef Oneandonlyselina het volgende:
Oh! En in de duinen.
maar dat was verschrikkelijk.
Zand op plekken waar je het liever niet hebt
Het schuim coverde het een beetje gelukkigquote:
Ja, lekker te schurenquote:
En de week erop gezellig met de familie er aan etenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:01 schreef hoink581 het volgende:
Ik doe een duit in het zakje: de keukentafel van schoonmoeders.
gatver....quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Water en instantsoep toevoegen, dan laten uitlepelen.
Ik ben heel open minded hoor, maar dat is gewoon ranzigquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Closed-minded much. Nee, jij was het nooit geworden.
Zou je een theatrale act uitvoeren waarbij je naakt en ten overstaande van 50 man een ongekookt kippenei uit je forewomb wringt, waarna het met een harde tik in een plastic teil valt? Vanaf dat moment breekt je beste vriendin het ei verder open, en beginnen jullie gepassioneerd te snowballen met de dooier en de rest van het produce.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:15 schreef Oneandonlyselina het volgende:
[..]
Ik ben heel open minded hoor, maar dat is gewoon ranzig
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zou je een theatrale act uitvoeren waarbij je naakt en ten overstaande van 50 man een ongekookt kippenei uit je forewomb wringt, waarna het met een harde tik in een plastic teil valt? Vanaf dat moment breekt je beste vriendin het ei verder open, en beginnen jullie gepassioneerd te snowballen met de dooier en de rest van het produce.
Dit symboliseert de perversiteit van nieuw leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“When there is no desire, all things are at peace.”
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zou je een theatrale act uitvoeren waarbij je naakt en ten overstaande van 50 man een ongekookt kippenei uit je forewomb wringt, waarna het met een harde tik in een plastic teil valt? Vanaf dat moment breekt je beste vriendin het ei verder open, en beginnen jullie gepassioneerd te snowballen met de dooier en de rest van het produce.
Gadverdamme, ga in een hoekje staan en schaam je. In een steegje oke... Maar in een biechthokje? Heb jij wel eens nagedacht dat je in een religieuze gebouw bevindt?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:19 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Owja, ik vergat het biechthokje nog trouwens.. Gaat het luikje open...de arme man zal wel gedacht hebben!
Deze was verzonnen,maar niet minder leuk natuurlijk!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:32 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Gadverdamme, ga in een hoekje staan en schaam je. In een steegje oke... Maar in een biechthokje? Heb jij wel eens respect dat je in een religieuze gebouw bevindt?
Heb je het teruggeven?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:33 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Deze was verzonnen,maar niet minder leuk natuurlijk!
Wel eens wat geld uit een collecte bakje gepakt. Maar dat is vergeven begreep ik.
Nee, ik reken het onder armenbelasting voor mijzelf.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:40 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Nee, ik reken het onder armenbelasting voor mijzelf.
Ik geef gewoon het goeie voorbeeld. That's all.quote:
Gast. Biechthokjes worden al sinds 1500 gebruikt voor meer dan alleen een biecht. Welkom op planeet aardequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:32 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Gadverdamme, ga in een hoekje staan en schaam je. In een steegje oke... Maar in een biechthokje? Heb jij wel eens nagedacht dat je in een religieuze gebouw bevindt?
op mijn werk...in de pauze, en een stuk vaker gebeurd dan 10 keer in die periode...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:29 schreef vigen98 het volgende:
Zie tt, waar was het en waren er ook mensen bij die het gezien hebben? Ik hoop dat ik vandaag mijn vriendin in de douche kan nemen maar ik denk niet dat ze dat wil
Dude wat is mis met jouquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Godver, jij en je debiele exenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb iets met een chick gehad die ^ dat heeft gedaan.Openminded indeed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: tegen een kerk aan midden in Utrecht.![]()
Sickminded bedoel je wtfquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb iets met een chick gehad die ^ dat heeft gedaan.Openminded indeed.
Ze had een 9.nogwat als beoordeling gekregen van een internationale jury.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Godver, jij en je debiele exenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: tegen een kerk aan midden in Utrecht.![]()
Want het was niet met je vriend?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:28 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wilde het posten, maar mijn vriend zit ook op FOK! dus laat maar.
Jawelquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |