quote:
whoresquarequote:Is er niet een soort seksfoursquarevariant?
Been there, done that, in Frankrijk, tot er ineens een echte mongool naar de plee moest.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:39 schreef Cockwhale het volgende:
Gadverdamme, een dixie.. Een gehandicapten wc is veel geschikter.
Onmogelijk ditquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:57 schreef shifto het volgende:
Raarste plek, in een sauna van 95 graden. Dat het ademen door je neus ervoor zorgde dat de druppels op je neus begonnen te koken en serieus fucking zeer deed.Ach ja, was wel leuk.
quote:
Was ook geen sprake van penetratie ofzo, gewoon een beetje rommelen ja toch. En viel wel mee als je tantoe dronken bent merk je daar toch niks van.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan zou mij de zin toch vergaan. Wij verhuren ze ook dus ik weet hoe die dingen meuren en daar word ik niet geil van.
Dat is niks speciaals.quote:
Valt mee hoor..quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:58 schreef Versemelk het volgende:
Vraag me eerlijk gezegd af hoe je het onder de douche wil doen? Door het water wordt dat toch ontzettend ruw en de condoom verliest het glijmiddel ook daardoor?
Nooit last van gehad. Ik vind het eerder onhandig door de ruimte die wat krap is.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:58 schreef Versemelk het volgende:
Vraag me eerlijk gezegd af hoe je het onder de douche wil doen? Door het water wordt dat toch ontzettend ruw en de condoom verliest het glijmiddel ook daardoor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |