Ja? Je kon 30 vergaste joden mee horen schreeuwen toen je op je hoogtepunt kwam?quote:
Beschimmelde muren en muffe lucht? Echt? Ach ieder zijn ding. Zal wel goeie beurt geweest zijnquote:
Jij hebt sex gehad in een snel stromende rivier? petje afquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Ouders bed ( ontmaagd)
Zee
Snel stromende rivier
Fietspad
Duinen
Bergheuvel
Auto
Afgetrokken in de bios (Jennifers body )
Gepijpt in het reuzenrad (Walibi)
Sauna ( kut )
Mijn tuin haar tuin
Balkon
Verschillende hotelkamers
Was hem wel denk ik.
Dat is meer lachen dan neukenquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:44 schreef Sjarrel78 het volgende:
[..]
Jij hebt sex gehad in een snel stromende rivier? petje af
Gatverdamme ransaap. Daar wil ik alleen al niks aanraken, jullie gaan er met zijn tweeën in. Lekker in zo'n krappe compleet ondergescheten dixie.quote:
Haha! Vond je het geen goede?quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Gatverdamme ransaap. Daar wil ik alleen al niks aanraken, jullie gaan er met zijn tweeën in. Lekker in zo'n krappe compleet ondergescheten dixie.
Gatverdamme.
Viel daar wel mee. En zo tussen dat grauwe militaire beton heeft wel wat.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:35 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
Beschimmelde muren en muffe lucht? Echt? Ach ieder zijn ding. Zal wel goeie beurt geweest zijn
Ik hoor het al, een romantisch type. Zelf kaars vastgehouden?quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:30 schreef MrsGreen het volgende:
[..]
Viel daar wel mee. En zo tussen dat grauwe militaire beton heeft wel wat.
quote:
whoresquarequote:Is er niet een soort seksfoursquarevariant?
Been there, done that, in Frankrijk, tot er ineens een echte mongool naar de plee moest.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:39 schreef Cockwhale het volgende:
Gadverdamme, een dixie.. Een gehandicapten wc is veel geschikter.
Onmogelijk ditquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:57 schreef shifto het volgende:
Raarste plek, in een sauna van 95 graden. Dat het ademen door je neus ervoor zorgde dat de druppels op je neus begonnen te koken en serieus fucking zeer deed.Ach ja, was wel leuk.
quote:
Was ook geen sprake van penetratie ofzo, gewoon een beetje rommelen ja toch. En viel wel mee als je tantoe dronken bent merk je daar toch niks van.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan zou mij de zin toch vergaan. Wij verhuren ze ook dus ik weet hoe die dingen meuren en daar word ik niet geil van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |