En daarna de kindjes lekker in je sperm laten spelenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:19 schreef JenHermes het volgende:
In een boomhut midden in de nacht die kinderen gebouwd hebben. Ik wist toevallig dat daar een boomhut was aangezien ik daar dagelijks de hond die ik niet heb ging uitlaten. Gelukkig konden we er makkelijk inkomen, de kans dat we gestoord zouden worden was zeer klein aangezien het 03:30 was.
Met mijn ex....Langs een bos fietspad, en het scheelde erg weinig of een paar fietsers hadden ons gezien...die dag ook regen tussendoor toen we net bezig waren pfffff, maar het was het dik waardquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:29 schreef vigen98 het volgende:
Zie tt, waar was het en waren er ook mensen bij die het gezien hebben? Ik hoop dat ik vandaag mijn vriendin in de douche kan nemen maar ik denk niet dat ze dat wil
Valt hartstikke mee en geeft juist een grappig gevoelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En serieus:in de autohail getinte ramen
ik rij bmw, adoreer mij.
oppasmoeders zijn vaak lekkerquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 06:01 schreef superbly het volgende:
Toilet in kinderdagverblijf(Met een oppasmoeder)
Moskee
Kerk
De Efteling
uhmmm dat lijkt me niet een aantrekkelijke plaats ervoor persoonlijk....nogal te kil voor mijn smaakquote:
Deze is wel bijzonder. Doorgaans ben ik tijdens of vlak na een crematie met veel bezig maar niet met seks.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:05 schreef emil23 het volgende:
Op het toilet in een crematorium vlak na een crematie. Op zulke momenten kom je mensen tegen die je lang niet gezien hebt.......
Dat dacht ik dus ook xDquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:19 schreef F1978 het volgende:
[..]
uhmmm dat lijkt me niet een aantrekkelijke plaats ervoor persoonlijk....nogal te kil voor mijn smaak
hoax je hebt geen vriendin.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:29 schreef vigen98 het volgende:
Zie tt, waar was het en waren er ook mensen bij die het gezien hebben? Ik hoop dat ik vandaag mijn vriendin in de douche kan nemen maar ik denk niet dat ze dat wil
Ja een spannende omgeving ok, kan ik mee leven, maar ik heb ook mijn grenzenquote:
Ze gaven iig geen kick helaas.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:19 schreef F1978 het volgende:
[..]
uhmmm dat lijkt me niet een aantrekkelijke plaats ervoor persoonlijk....nogal te kil voor mijn smaak
Seks in een taxi? Nee handwerk en mond oké dat is normaal vind ik heb ik ook een keer gedaan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:50 schreef vigen98 het volgende:
trouwens mensen doen het ook in een taxi als ze rijden wtf
Ik ook niet. Maar in dit geval wel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Deze is wel bijzonder. Doorgaans ben ik tijdens of vlak na een crematie met veel bezig maar niet met seks.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Godver, jij en je debiele exenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: tegen een kerk aan midden in Utrecht.![]()
hahaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:32 schreef nutoj het volgende:
[..]
waarom niet?
antwoord op de vraag: het kontgat van je moeder
op een terras in hartje amsterdam.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:29 schreef vigen98 het volgende:
Niet tussen de vleermuisdrollen, maar in die kruiptunnelquote:
De gedachte dat je in een vleermuisgrot hebt liggen ketsen is gewoon grappig. Maar waarom niet als het rustig is ja.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:05 schreef very het volgende:
[..]
Niet tussen de vleermuisdrollen, maar in die kruiptunnel
Was lekker rustig in de dierentuin, dus waarom niet
Hou die gedachte maar in je hoofd volgende keer dat je daar bentquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:10 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
De gedachte dat je in een vleermuisgrot hebt liggen ketsen is gewoon grappig. Maar waarom niet als het rustig is ja.
Op een fatboy tijdens een meet terwijl er iemand naast ligt te slapen komt niet eens in het rijtje voor?quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:27 schreef Ezechielk het volgende:
Raarste moet toch wel in een lege kamer van het ziekenhuis waar ik werkte geweest zijn.
Voor de rest het hele 'standaard' rijtje van bos, auto, kleedhok bij zwembad/kledingwinkel, zee/meertje, gepijpt worden tijdens het rijden en uiteraard alle ruimtes in het huis ook wel gehad.
quote:
Met de juffrouw van de koffie?quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:36 schreef Nebulous het volgende:
in een serverruimte (en ja, met de airco gewoon aan he)
Was jij dat???quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:34 schreef DuracellPower het volgende:
Dak van veerboot in Griekenland,
Fucking geil, meer van dit soort materiaal.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:41 schreef lippenstift het volgende:
Ik had hele stenge ouders (ik was zelfs stiekem aan de pil, want sex voor het huwelijk keurden mijn ouders absoluut af) en hierdoor moest ik toen ik nog thuis woonde altijd een plekje zoeken om te sexen met een vriendje als het bij hem niet kon. Vaak werd het dan buiten in een speeltuintje of een weiland, maar ook wel de dugout op het voetbalveld. 's Winters vaak in zijn auto of op het toilet. Of in ons schuutrtje in de achtertuin.
Waar ik me nog steeds en beetje om moet lachen is dat ik toen ik zestien was een keer iemand gepijpt heb in een telefooncel. Dit was niet zo'n glazen hok, maar een soort inpandige telefooncel in het postkantoor, dus alleen de deur was van glas.
En op mijn zeventiende was ik na een ruzie met mijn ouders een keer zo boos dat ik die zondag erop deed alsof ik ziek was en niet mee kon naar kerk. Ik had met een jongen uit het dorp afgesproken dat hij zou wachten dat mijn ouders met mijn broers en zus vertrokken waren en toen hebben we bijna twee uur liggen neuken in het bed van mijn ouders. Hij was net op tijd weer de deur uit. Waarom dit me toen zoveel voldoening gaf weet ik niet meer, maar ik herinner me het nog steeds.
Mijn gedachte.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Fucking geil, meer van dit soort materiaal.
You are a TRUE hero!!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:41 schreef lippenstift het volgende:
Ik had hele stenge ouders (ik was zelfs stiekem aan de pil, want sex voor het huwelijk keurden mijn ouders absoluut af) en hierdoor moest ik toen ik nog thuis woonde altijd een plekje zoeken om te sexen met een vriendje als het bij hem niet kon. Vaak werd het dan buiten in een speeltuintje of een weiland, maar ook wel de dugout op het voetbalveld. 's Winters vaak in zijn auto of op het toilet. Of in ons schuutrtje in de achtertuin.
Waar ik me nog steeds en beetje om moet lachen is dat ik toen ik zestien was een keer iemand gepijpt heb in een telefooncel. Dit was niet zo'n glazen hok, maar een soort inpandige telefooncel in het postkantoor, dus alleen de deur was van glas.
En op mijn zeventiende was ik na een ruzie met mijn ouders een keer zo boos dat ik die zondag erop deed alsof ik ziek was en niet mee kon naar kerk. Ik had met een jongen uit het dorp afgesproken dat hij zou wachten dat mijn ouders met mijn broers en zus vertrokken waren en toen hebben we bijna twee uur liggen neuken in het bed van mijn ouders. Hij was net op tijd weer de deur uit. Waarom dit me toen zoveel voldoening gaf weet ik niet meer, maar ik herinner me het nog steeds.
Je bent niet de enige, hahaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Na het lezen van dit topic ben ik tot de conclusie gekomen dat ik een saaie lul ben.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Na het lezen van dit topic ben ik tot de conclusie gekomen dat ik een saaie lul ben saaie vriendin heb.
Ben singlequote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:40 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik duwde mijn beeldscherm omver tijdens de high-five
Zwaartekracht genoeg, je valt alleen de hele tijdquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je hoe lastig dat is zonder zwaartekracht?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:41 schreef lippenstift het volgende:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:40 schreef Dimens het volgende:
Mensen die met links fappenSPOILER: Pics van TS zijn vriendinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar gaat de romantiek.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:24 schreef gustaf het volgende:
[..]
nou ik een paar meter achter de kerk....het kerkhof!
ja dat was niet normaal!! Ik was aan het stappen en naast die tent stond de kerk met daar achter het kerkhof,die is tegen de avond op slot,maar als je met je hand een stuk achter de tralies ging kreeg je hem net open,dus ik met die meid het kerkhof op en heb haar even kort maar krachtig genomen zeg maar,we zijn wel op een pad gebleven,we hebben dus niet over of op graven liggen bonken of zo iets...maar inderdaad romantiek was ver te zoeken toen...quote:
Als de geilheid aan je is mag het zijn waar het wilquote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:19 schreef gustaf het volgende:
[..]
ja dat was niet normaal!! Ik was aan het stappen en naast die tent stond de kerk met daar achter het kerkhof,die is tegen de avond op slot,maar als je met je hand een stuk achter de tralies ging kreeg je hem net open,dus ik met die meid het kerkhof op en heb haar even kort maar krachtig genomen zeg maar,we zijn wel op een pad gebleven,we hebben dus niet over of op graven liggen bonken of zo iets...maar inderdaad romantiek was ver te zoeken toen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |