En daarna de kindjes lekker in je sperm laten spelenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:19 schreef JenHermes het volgende:
In een boomhut midden in de nacht die kinderen gebouwd hebben. Ik wist toevallig dat daar een boomhut was aangezien ik daar dagelijks de hond die ik niet heb ging uitlaten. Gelukkig konden we er makkelijk inkomen, de kans dat we gestoord zouden worden was zeer klein aangezien het 03:30 was.
Met mijn ex....Langs een bos fietspad, en het scheelde erg weinig of een paar fietsers hadden ons gezien...die dag ook regen tussendoor toen we net bezig waren pfffff, maar het was het dik waardquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:29 schreef vigen98 het volgende:
Zie tt, waar was het en waren er ook mensen bij die het gezien hebben? Ik hoop dat ik vandaag mijn vriendin in de douche kan nemen maar ik denk niet dat ze dat wil
Valt hartstikke mee en geeft juist een grappig gevoelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En serieus:in de autohail getinte ramen
ik rij bmw, adoreer mij.
oppasmoeders zijn vaak lekkerquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 06:01 schreef superbly het volgende:
Toilet in kinderdagverblijf(Met een oppasmoeder)
Moskee
Kerk
De Efteling
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |