uhmmm dat lijkt me niet een aantrekkelijke plaats ervoor persoonlijk....nogal te kil voor mijn smaakquote:
Deze is wel bijzonder. Doorgaans ben ik tijdens of vlak na een crematie met veel bezig maar niet met seks.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:05 schreef emil23 het volgende:
Op het toilet in een crematorium vlak na een crematie. Op zulke momenten kom je mensen tegen die je lang niet gezien hebt.......
Dat dacht ik dus ook xDquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:19 schreef F1978 het volgende:
[..]
uhmmm dat lijkt me niet een aantrekkelijke plaats ervoor persoonlijk....nogal te kil voor mijn smaak
hoax je hebt geen vriendin.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:29 schreef vigen98 het volgende:
Zie tt, waar was het en waren er ook mensen bij die het gezien hebben? Ik hoop dat ik vandaag mijn vriendin in de douche kan nemen maar ik denk niet dat ze dat wil
Ja een spannende omgeving ok, kan ik mee leven, maar ik heb ook mijn grenzenquote:
Ze gaven iig geen kick helaas.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:19 schreef F1978 het volgende:
[..]
uhmmm dat lijkt me niet een aantrekkelijke plaats ervoor persoonlijk....nogal te kil voor mijn smaak
Seks in een taxi? Nee handwerk en mond oké dat is normaal vind ik heb ik ook een keer gedaan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:50 schreef vigen98 het volgende:
trouwens mensen doen het ook in een taxi als ze rijden wtf
Ik ook niet. Maar in dit geval wel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Deze is wel bijzonder. Doorgaans ben ik tijdens of vlak na een crematie met veel bezig maar niet met seks.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Godver, jij en je debiele exenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: tegen een kerk aan midden in Utrecht.![]()
hahaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:32 schreef nutoj het volgende:
[..]
waarom niet?
antwoord op de vraag: het kontgat van je moeder
op een terras in hartje amsterdam.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:29 schreef vigen98 het volgende:
Zie tt, waar was het en waren er ook mensen bij die het gezien hebben? Ik hoop dat ik vandaag mijn vriendin in de douche kan nemen maar ik denk niet dat ze dat wil
Niet tussen de vleermuisdrollen, maar in die kruiptunnelquote:
De gedachte dat je in een vleermuisgrot hebt liggen ketsen is gewoon grappig. Maar waarom niet als het rustig is ja.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:05 schreef very het volgende:
[..]
Niet tussen de vleermuisdrollen, maar in die kruiptunnel
Was lekker rustig in de dierentuin, dus waarom niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |