En dit is al helemaal kansloos.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:17 schreef SambalKaas het volgende:
Als iemand m'n meisje een tik op d'r billen zou geven zou ik die persoon het ziekenhuis in tikken
Want een tik op de billen van jou vriendin, dat mag wel?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:18 schreef erikkll het volgende:
Even serieus. Dit is echt te tries voor woorden.
[..]
En dit is al helemaal kansloos.
Ja. Get a grip man. Jaloers gedoe beklemt haar alleen maar en is op den duur schadelijk voor je relatie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:19 schreef SambalKaas het volgende:
Ik zit oprecht met m'n gevoelens in de knoop en jij denkt lollig te moeten lopen doen?
Nee, maar iemand die dat doet ga ik niet het ziekenhuis in slaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:19 schreef NoXia het volgende:
[..]
Want een tik op de billen van jou vriendin, dat mag wel?
Dit kan ik beamen. Op Sziget neukt iedereen met iedereen. Ook door de invloed van xtc en zo. Verlegt toch een beetje je grenzen he.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:24 schreef Plantagehouder het volgende:
In Sziget gaat het wel iets verder dan een onschuldige tik op de billen.
Mannen met mannen, vrouwen met vrouwen, mannen met vrouwen, en als er verdwaalde dieren rondlopen zijn die ook de klos. Ja, Sziget is me de orgy welquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:25 schreef erikkll het volgende:
[..]
Dit kan ik beamen. Op Sziget neukt iedereen met iedereen. Ook door de invloed van xtc en zo. Verlegt toch een beetje je grenzen he.
Prima wanneer jij fysiek gegeil op je eigen vriendin toelaat, maar zo steek ik dus niet in elkaar. Heb verder ook 0,0 interesse om hier over te gaan discussiëren. Advies is welkom, maar ik denk niet dat jij mij verder kunt helpen gezien onze afwijkende denkwijzes.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:21 schreef erikkll het volgende:
[..]
Nee, maar iemand die dat doet ga ik niet het ziekenhuis in slaan.
Geschuurd worden op een festival. Gast.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:17 schreef SambalKaas het volgende:
Het is er tegen de 40 graden en in zo'n festival crowd doorgaans dusdanig druk dat "voor hetzelfde geld" mijn schaars geklede schatje de halve week al dan niet gewillig door willekeurige gasten geschuurd gaat worden..
Nou. Misschien juist wel om je te doen inzien hoe belachelijk die denkwijzes van jou zijn. Niet toestaan is niet hetzelfde als het ziekenhuis in slaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:27 schreef SambalKaas het volgende:
[..]
Prima wanneer jij fysiek gegeil op je eigen vriendin toelaat, maar zo steek ik dus niet in elkaar. Heb verder ook 0,0 interesse om hier over te gaan discussiëren. Advies is welkom, maar ik denk niet dat jij mij verder kunt helpen gezien onze afwijkende denkwijzes.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:27 schreef SambalKaas het volgende:
[..]
Prima wanneer jij fysiek gegeil op je eigen vriendin toelaat, maar zo steek ik dus niet in elkaar. Heb verder ook 0,0 interesse om hier over te gaan discussiëren. Advies is welkom, maar ik denk niet dat jij mij verder kunt helpen gezien onze afwijkende denkwijzes.
Wat een prachtvolk leeft er in dit land tochquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:27 schreef SambalKaas het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb toch een reden opgegeven? En tevens het topic gerapporteerd als iets wat verwijderd mag worden?quote:
Ik zie toch wel een paar bruikbare posts, strekking is gewoon dat je je aan het aanstellen bent.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:41 schreef SambalKaas het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb toch een reden opgegeven? En tevens het topic gerapporteerd als iets wat verwijderd mag worden?
Ik heb een poging gedaan advies te vragen, maar het ledenbestand van fok lijkt alleen in staat om te stoken, te haten en lollig te lopen doen. Daar heb ik geen trek in. Zeker nu niet.
We verwijderen geen topics. Men is namelijk te snel op z'n teentjes getrapt; er zou weinig overblijven van dit forum.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:41 schreef SambalKaas het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb toch een reden opgegeven? En tevens het topic gerapporteerd als iets wat verwijderd mag worden?
Dan reageer je niet meer en zakt het topic vanzelf weg.quote:Ik heb een poging gedaan advies te vragen, maar het ledenbestand van fok lijkt alleen in staat om te stoken, te haten en lollig te lopen doen. Daar heb ik geen trek in. Zeker nu niet.
Krijg ballen en leer ermee omgaanquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:41 schreef SambalKaas het volgende:
[..]
Ik heb een poging gedaan advies te vragen, maar het ledenbestand van fok lijkt alleen in staat om te stoken, te haten en lollig te lopen doen. Daar heb ik geen trek in. Zeker nu niet.
Zo willekeurig is het anders niet, het is een reactie op de tekst in jouw openingspost.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:44 schreef SambalKaas het volgende:
En denk je echt dat ik behoefte heb om dat ongenuanceerd in een berichtje te moeten lezen waar ik ook nog eens willekeurig voor agressieve randdebiel word uitgemaakt? Ik zoek advies, hier heb ik niets aan.
Verbaast me niets. Mensen hier lijken erg hun best te doen om op tenen te trappen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:44 schreef zarGon het volgende:
Men is namelijk te snel op z'n teentjes getrapt; er zou weinig overblijven van dit forum.
Nou, advies:quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:44 schreef SambalKaas het volgende:
En denk je echt dat ik behoefte heb om dat ongenuanceerd in een berichtje te moeten lezen waar ik ook nog eens willekeurig voor agressieve randdebiel word uitgemaakt? Ik zoek advies, hier heb ik niets aan.
Je hebt er niets aan omdat het niet is wat je wil horen. Dat maakt het niet minder waar hè. Maar nu zal ik je wel op je teentjes trappenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:44 schreef SambalKaas het volgende:
Je moet iets doen aan je jaloezie. Dit gaat je relatie kapot maken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:19 schreef SambalKaas het volgende:
Ik zit oprecht met m'n gevoelens in de knoop en jij denkt lollig te moeten lopen doen?
Ga je ons nou ook allemaal het ziekenhuis in hoeken?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:57 schreef SambalKaas het volgende:
Ja ja.. heel lollig..
Super stoer achter de PC. Wees er maar trots op.
En daaruit kun je dus opmaken dat je je druk maakt om niks.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:41 schreef SambalKaas het volgende:
[..]
Niet zozeer. Dat ik bij het analyseren van de situatie dingen hoor waar ik niet blij van zou worden leek me op voorhand evident. Ik ben namelijk niet blij met de situatie. Niet omdat er daadwerkelijk iets gebeurd, maar omdat het in m'n hoofd spookt dat het zou kunnen gebeuren. Ik heb er niets aan deze posts hier omdat het loos gestook is. Had gehoopt op reacties van niveau. Mensen die de situatie herkennen, die me tips konden geven, voor geruststelling konden zorgen, datgene wat je mag verwachten van je medemens op momenten dat je om hulp vraagt. Maar ja, zo steken mensen hier schijnbaar niet in elkaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:59 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je hebt er niets aan omdat het niet is wat je wil horen. Dat maakt het niet minder waar hè. Maar nu zal ik je wel op je teentjes trappen
Ja dat besef ik me terdege. Toch denk ik wel dat ik het wel luchtig met haar ga proberen te bespreken zodra ze terug is.. Ik ben niet zo goed in dingen voor me houden die me dwars zittenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:18 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Wat kunnen wij doen? Wij weten niet hoe jouw vriendin in elkaar zit en of ze te vertrouwen is. Je hebt eigenlijk maar één keuze, de situatie nemen zoals hij is en je vriendin vooral niet laten merken dat je zo jaloers bent.
Is niet echt een aantrekkelijke eigenschap namelijk.
2 tips:quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:14 schreef SambalKaas het volgende:
[..]
Niet zozeer. Dat ik bij het analyseren van de situatie dingen hoor waar ik niet blij van zou worden leek me op voorhand evident. Ik ben namelijk niet blij met de situatie. Niet omdat er daadwerkelijk iets gebeurd, maar omdat het in m'n hoofd spookt dat het zou kunnen gebeuren. Ik heb er niets aan deze posts hier omdat het loos gestook is. Had gehoopt op reacties van niveau. Mensen die de situatie herkennen, die me tips konden geven, voor geruststelling konden zorgen, datgene wat je mag verwachten van je medemens op momenten dat je om hulp vraagt. Maar ja, zo steken mensen hier schijnbaar niet in elkaar.
Maar ja, schijnbaar stel ik me aan. Maar nu? Hoe zorg ik ervoor dat ik daadwerkelijk kan berusten in de situatie? Tips? Of durven mensen die niet te geven door alle lolbroeken hier? Dit zal wel weer een tevergeefse poging zijn gezien het niveau van de eerdere reacties, maar goed.
Ik ben er nu. Dat zeggen mn vrienden ook altijd. Lekker schuren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:42 schreef Opnieuw-energie het volgende:
What happens in Sziget, stays in Sziget.
Dat bedoel ik maar, maar ik wil niemand op stang jagen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:45 schreef Atemno het volgende:
[..]
Ik ben er nu. Dat zeggen mn vrienden ook altijd. Lekker schuren.
TS Je vriendin zoent lekker!
maar de vriendin van TS is zo lelijk als de nacht. Die sletterige vriendin, die moet je hebben.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:33 schreef Panzermaus het volgende:
Alle knappe poezen hebben seks op Sziget. Op basis van die informatie kun je je conclusies trekken, TS.
Ze wilde je niet meenemen.
Met alcohol op zou ik dr raken. Trio met de sletterige vriendin erbij.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:51 schreef DroogDok het volgende:
[..]
maar de vriendin van TS is zo lelijk als de nacht. Die sletterige vriendin, die moet je hebben.
Tieten is alweer heel wat anders. Als een dronkenmalloot in dr kont knijpt maak ik geen ruzie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:55 schreef Seamonkey- het volgende:
Als iemand mijn vriendin in der kont of tieten knijpt moet ik ook nog maar zien of ik die persoon geen tik verkoop hoor
Dat ligt er maar net aan of je een tieten of kontenman bent naturlijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:57 schreef Atemno het volgende:
[..]
Tieten is alweer heel wat anders. Als een dronkenmalloot in dr kont knijpt maak ik geen ruzie.
Haha dat je haar laat gaan. Sizget is het festival van de seks man. De kans is groter dat het niet bij schuren blijft dan dat het dat niet doet. Waarom ook niet. Alsof SambalKaas daar vele kilometers verderop ooit achter gaat komen. Zal die vriendin haar ook wel inpeperen. En terecht. Wat niet weet wat niet deert..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:14 schreef SambalKaas het volgende:
Maar ja, schijnbaar stel ik me aan. Maar nu? Hoe zorg ik ervoor dat ik daadwerkelijk kan berusten in de situatie? Tips? Of durven mensen die niet te geven door alle lolbroeken hier? Dit zal wel weer een tevergeefse poging zijn gezien het niveau van de eerdere reacties, maar goed.
Misschien is het handig om je eerst af te vragen wat je graag zou willen. De illusie of de keiharde waarheid of ze met iemand geneukt / gezoend heeft.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:14 schreef SambalKaas het volgende:
Als die kerel nou niet weet dat het je vriendin is? Of mep je elke kerel in elkaar die aan de billen van een meisje zit?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:55 schreef Seamonkey- het volgende:
Als iemand mijn vriendin in der kont of tieten knijpt moet ik ook nog maar zien of ik die persoon geen tik verkoop hoor
Als die kerel het niet weet is het weer een ander verhaal maar ook dan zal ik er op zijn minst wat van zeggenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:54 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Als die kerel nou niet weet dat het je vriendin is? Of mep je elke kerel in elkaar die aan de billen van een meisje zit?
Dan is het een mongool die ongevraagd (gaan we voor het gemak maar even van uit) aan de billen van vrouwen zit, en dat dan bij de verkeerde heeft gedaan. Als dat mijn vriendin zou overkomen dan zou ik toch wel even verhaal gaan halen met het nodige duw en trekwerk, zeggen dat ie met z'n poten van m'n vriendin af moet blijven.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:54 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Als die kerel nou niet weet dat het je vriendin is? Of mep je elke kerel in elkaar die aan de billen van een meisje zit?
Niets laten weten in elk geval. Jaloezie is absoluut niet aantrekkelijk en door laten schemeren dat je haar vertrouwt voor zo ver je haar kunt gooien al helemaal niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:28 schreef SambalKaas het volgende:
Misschien wat advies hoe ik me via de sms/whatsapp moet gedragen? Ik speel nu met de gedachte om een zekere geruststelling uit te lokken, maar kan me voorstellen dat dat raar overkomt wanneer ik het ondoordacht formuleer..
behalve aids en soa's, die neem je meequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:42 schreef Opnieuw-energie het volgende:
What happens in Sziget, stays in Sziget.
Part off the deal natuurlijk!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:21 schreef donald_dick het volgende:
[..]
behalve aids en soa's, die neem je mee
je moet wat als je wat te compenseren hebt hequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:00 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Dan is het een mongool die ongevraagd (gaan we voor het gemak maar even van uit) aan de billen van vrouwen zit, en dat dan bij de verkeerde heeft gedaan. Als dat mijn vriendin zou overkomen dan zou ik toch wel even verhaal gaan halen met het nodige duw en trekwerk, zeggen dat ie met z'n poten van m'n vriendin af moet blijven.
Vertel eens, wat heeft het met compensatie te maken om verhaal te halen als er iemand ongevraagd aan je vriendin zit waar je zelf bij bent? Vind jij dat normaal? Ik vind het behoorlijk onbeschoft om zomaar aan een vrouw te plukken tijdens het uitgaan, en dat wil ik gerust even duidelijk maken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:29 schreef Adames het volgende:
[..]
je moet wat als je wat te compenseren hebt he
mijn vriendin kan dat prima zelf regelenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:34 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Vertel eens, wat heeft het met compensatie te maken om verhaal te halen als er iemand ongevraagd aan je vriendin zit waar je zelf bij bent? Vind jij dat normaal? Ik vind het behoorlijk onbeschoft om zomaar aan een vrouw te plukken tijdens het uitgaan, en dat wil ik gerust even duidelijk maken.
Hoe zou jij reageren als er iemand, zonder dat je vriendin daar behoefte aan heeft, aan dr kont/tieten zit en je zit er met je neus bovenop?
Dat is leuk voor je, maar dat is niet bij alle vrouwen het geval. Als jij dan vervolgens, als vriend zijnde, verhaal gaat halen is dat dan een vorm van compensatie? Snap ik niet helemaal..... ook niet hetgeen wat je dan zou moeten compenseren. Onzekerheid? Lijkt me niet. Eerder onbeschoft gedrag jegens iemand waar je om geeft niet zomaar over je kant laten gaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:39 schreef Adames het volgende:
[..]
mijn vriendin kan dat prima zelf regelen
zelfs als je dat gaat doen, dan hoeft dat niet altijd met het nodige duw- en trekwerk. zo'n jongen zet zichzelf al genoeg voor schut met dat soort kansloos gedrag, dan hoef je er niet als een mongool bovenop te springen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:40 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Dat is leuk voor je, maar dat is niet bij alle vrouwen het geval. Als jij dan vervolgens, als vriend zijnde, verhaal gaat halen is dat dan een vorm van compensatie? Snap ik niet helemaal.....
Goed. Een verschil van mening. Ik zou hem dat nog graag even willen vertellen.... maar snap nog niet wat ik dan zou willen compenseren. In mijn optiek is het eerder wat lafjes om zoiets maar te accepteren onder het mom van; "die jongen zet zichzelf al genoeg voor schut".quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:42 schreef Adames het volgende:
[..]
zelfs als je dat gaat doen, dan hoeft dat niet altijd met het nodige duw- en trekwerk. zo'n jongen zet zichzelf al genoeg voor schut met dat soort kansloos gedrag, dan hoef je er niet als een mongool bovenop te springen.
Sziget is nou net een festival waar de muziek bijzaak is...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:02 schreef mafkees10 het volgende:
dit topic. Jij bent zeker nog nooit op een festival geweest of wel? Een festival kom je voor de muziek. De chicks zijn mooi mee genomen, maar als ik wil scoren ga ik wel naar de lokale discotheek...
Aandachtshoeren noem je ze maar je laat je wel door onbekenden op je kont slaan. Ach ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 02:27 schreef oLexie het volgende:
Wat een gejank over gasten slaan die aan vriendinnen zitten zeg
Als iemand in mijn kont knijpt hoeft mijn vriend diegene niet te slaan hoor, die persoon krijgt een vieze blik of wordt wat door mij aangesproken maar behalve dat mijn vriend me daarna een flinke pets mag geven op de achterkant hoeft hij niets te doen, tenzij ik daadwerkelijk herhaaldelijk lastig wordt gevallen maar vechten zou dan nog steeds uit den boze zijn.
Wat een onzin zeg, als vrouw moet je ook niet willen dat je vriend gaat meppen vanwege een zielige klap op je reet. Dan ben je een gare dramatische aandachtshoer en als 'man' gewoon een debiel die de avond verneukt.
Waar lees jij dat zij zich door onbekenden op haar kont laat slaan? Wat is dit voor debiel topic?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:57 schreef Ataturko het volgende:
Aandachtshoeren noem je ze maar je laat je wel door onbekenden op je kont slaan. Ach ja.
Gozer, doe beter je best a.u.b.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:59 schreef erikkll het volgende:
[..]
Waar lees jij dat zij zich door onbekenden op haar kont laat slaan? Wat is dit voor debiel topic?![]()
WAAR zegt ze dan dat ze het toestaat? Oké, diegene wordt niet finaal het ziekenhuis in geslagen maar dat is toch ook volstrekt debiel?quote:
dat kun je niet...is wat andersquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:21 schreef erikkll het volgende:
[..]
Nee, maar iemand die dat doet ga ik niet het ziekenhuis in slaan.
Heb je d'r halsband al besteld?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:00 schreef maktgalen het volgende:
Daar honger laten krijgen? Dan zit het al helemaal fout...
Als mijn vriendin naar zo'n festival zou gaan met een vriendin, dan is dat prima maar dan is het over. Ik geloof best dat ze niet de intentie heeft om wat uit te spoken, maar als het moment daar is dan is de kans aardig groot dat het alsnog fout gaat. En nu kun je zeggen dat ik mijn vriendin niet vertrouw en al dat liberale geshitzooi van alles moet kunnen. Maar het is gewoon de kat op het spek binden, daar kun je niet omheen. Als ze een gezellige avond heeft met wat alcohol erbij.. goede muziek.. en één of andere gladjakker die haar op de juiste manier inpakt.. dan is het gewoon afgelopen.
Mag jouw vrouw later wel alleen boodschappen doen, of koop je een burka voor haar.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:00 schreef maktgalen het volgende:
Als mijn vriendin naar zo'n festival zou gaan met een vriendin, dan is dat prima maar dan is het over.
Geen halsband nodig, en je hoeft ook geen kriebels te krijgen...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je d'r halsband al besteld?![]()
Ik krijg gewoon de kriebels van je post.
Mag niet. Kan niet. Brrrrr. Nu al medelijden met je vriendin.
Goede vergelijking.. erg sterk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag jouw vrouw later wel alleen boodschappen doen, of koop je een burka voor haar.
Maar waar ligt jouw grens dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:05 schreef maktgalen het volgende:
[..]
Geen halsband nodig, en je hoeft ook geen kriebels te krijgen...
Zij is ten alle tijde vrij om te doen wat ze wilt.. al wilt ze in een space shuttle vol met lekkere gasten naar de maan.. moet ze zelf weten. Ik geef alleen mijn grenzen aan, en die zijn voor mezelf. Kan zij zich vinden daarin? Prima.. dan passen we bij elkaar. Anders verschillen we wellicht teveel en moeten we misschien verder opzoek.
Ik vind jouw grenzen veel verontrustender.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:06 schreef maktgalen het volgende:
[..]
Goede vergelijking.. erg sterk.
Tuurlijk mag ze alles, zij is een individueel met dezelfde mensenrechten als ieder ander mens. Ik zal haar nooit beperken in haar doen en laten. Ik geef wel aan wat ik vind kunnen en wat niet, maar ik leg wel de nadruk op haar vrije keuze. Andersom hetzelfde...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar waar ligt jouw grens dan?
Zou ze van jou bijvoorbeeld met haar zus of vriendin een weekje op zonvakantie mogen zonder jou?
Of mogen, mogen... kennelijk mag ze alles, maar is het dan wel uit?
Wat ben jij bekrompen zeg.. je hebt kennelijk maar begrip voor één bepaalde soort gedachtegang, En dat is die van jou...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:10 schreef Sant. het volgende:
Mijn vriendin is naar Solar geweest met 30 graden, maar ik vertrouw haar volledig en gun haar alle plezier zonder dat ze zich druk hoeft te maken over een jaloers vriendje dat thuis blijft.
Zo zielig doen, maar wel stoer praten dat je degene die je meisje een tik op de billen geeft het ziekenhuis in zou slaan..
Grow up..
Jouw bekrompenheid slaat echter alles: jij dreigt met het beëindigen van de relatie als je vriendin iets doet wat jij niet accepteert. En dan gaat het niet eens om grote dingen, maar gewoon om een beetje plezier hebben zonder jou.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:11 schreef maktgalen het volgende:
[..]
Wat ben jij bekrompen zeg.. je hebt kennelijk maar begrip voor één bepaalde soort gedachtegang, En dat is die van jou...
Pot ketel verhaal.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:11 schreef maktgalen het volgende:
[..]
Wat ben jij bekrompen zeg.. je hebt kennelijk maar begrip voor één bepaalde soort gedachtegang, En dat is die van jou...
Dus ik moet volgens jou wel accepteren dat zij dingen doet waar ik met niet prettig bij voel, maar zij wel. En als ik haar vraag om zich aan te passen zodat ik me prettig voel en zij wat minder prettig.. dan is dat bekrompen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Jouw bekrompenheid slaat echter alles: jij dreigt met het beëindigen van de relatie als je vriendin iets doet wat jij niet accepteert. En dan gaat het niet eens om grote dingen, maar gewoon om een beetje plezier hebben zonder jou.
Niet helemaal.. ik kan namelijk best begrip opbrengen voor mensen die elkaar wel heel vrij daarin laten. Ik geef alleen aan dat het voor mij niet werkt en dat ik TS dus heel goed kan begrijpen.quote:
Een dikke vettequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:28 schreef SambalKaas het volgende:
[..]
Ja dat besef ik me terdege. Toch denk ik wel dat ik het wel luchtig met haar ga proberen te bespreken zodra ze terug is.. Ik ben niet zo goed in dingen voor me houden die me dwars zitten
Misschien wat advies hoe ik me via de sms/whatsapp moet gedragen? Ik speel nu met de gedachte om een zekere geruststelling uit te lokken, maar kan me voorstellen dat dat raar overkomt wanneer ik het ondoordacht formuleer..
Maar dat is juist het punt: je vraagt het haar niet, je dreigt met het beëindigen van de relatie. Ze heeft geen keus als ze van je houdt, je dwingt haar jouw zin te doen. Het kan best zijn dat je een vrouw vindt die hiermee genoegen neemt, maar over het algemeen is een relatie waarin je elkaar speelruimte geeft toch fijner.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:20 schreef maktgalen het volgende:
[..]
Dus ik moet volgens jou wel accepteren dat zij dingen doet waar ik met niet prettig bij voel, maar zij wel. En als ik haar vraag om zich aan te passen zodat ik me prettig voel en zij wat minder prettig.. dan is dat bekrompen.
Dus eigenlijk gebruik jij jouw eigen maatstaven voor mij om te bepalen dat ik bekrompen ben. Waarom moet ik toegeven aan een mening die door het grootste deel van de maatschappij gedeeld wordt?
Het overgrote deel van de mensen vind het normaal als je partner lekker alleen op een feestvakantie gaat, DUS iedereen die dat niet normaal vind is een zielige tyfus mongool die zijn vriendin aan een halsband wil hebben en boodschappen wil laten doen met een burka.
Wat een bullshit.
En als je zelf weg wil naar een feestje/festivalletje. Mag dat dan wel?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:21 schreef maktgalen het volgende:
[..]
Niet helemaal.. ik kan namelijk best begrip opbrengen voor mensen die elkaar wel heel vrij daarin laten. Ik geef alleen aan dat het voor mij niet werkt en dat ik TS dus heel goed kan begrijpen.
Nee, sorry dan heb ik het misschien verkeerd overgebracht. Natuurlijk zal ik het met haar bespreken, waarschijnlijk is het ook al ter sprake gekomen RUIM voordat zoiets überhaupt op de proppen komt. Je praat tenslotte met elkaar en leert elkaar kennen. Als je dit soort dingen pas bespreekt vlak voordat ze weg gaat, of als ze al op vakantie is.. dan is het te laat, dan zet je haar inderdaad voor het blok.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dat is juist het punt: je vraagt het haar niet, je dreigt met het beëindigen van de relatie. Ze heeft geen keus als ze van je houdt, je dwingt haar jouw zin te doen. Het kan best zijn dat je een vrouw vindt die hiermee genoegen neemt, maar over het algemeen is een relatie waarin je elkaar speelruimte geeft toch fijner.
Ligt eraan, niet naar Sziget...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:26 schreef erikkll het volgende:
[..]
En als je zelf weg wil naar een feestje/festivalletje. Mag dat dan wel?
Of en wanneer je het bespreekt, doet feitelijk niet terzake als ik je goed heb begrepen. Want wat ze ook zegt, voor jou staat vast dat ze niet naar zo'n festival mag. Nou ja, ze mag wel, maar dan zet jij haar buiten de deur.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:27 schreef maktgalen het volgende:
[..]
Nee, sorry dan heb ik het misschien verkeerd overgebracht. Natuurlijk zal ik het met haar bespreken, waarschijnlijk is het ook al ter sprake gekomen RUIM voordat zoiets überhaupt op de proppen komt. Je praat tenslotte met elkaar en leert elkaar kennen. Als je dit soort dingen pas bespreekt vlak voordat ze weg gaat, of als ze al op vakantie is.. dan is het te laat, dan zet je haar inderdaad voor het blok.
Stel jij houdt van festivals (ik hou daar wel van, namelijk) en je vriendin houdt niet van festivals. Wat moet je dan? Ik zou persoonlijk nooit vreemdgaan en dus ook niet op een festival. Ik vind dat m'n vriendin mij daarin moet vertrouwen en zou het erg onredelijk vinden als ze daar vraagtekens bij zet, ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:30 schreef maktgalen het volgende:
[..]
Ligt eraan, niet naar Sziget...
En als ik naar een festival wil, dan zou ik het liefst willen dat me vriendin gezellig meegaat. Maar ik zou echt niet alleen, samen met een vriend.. naar het festival in Sziget gaan. Je kan toch wel begrijpen dat je vriendin daar vraagtekens bij zet dan? Nogmaals.. het is de kat op het spek binden.
Het doet wel terzake.. je kan namelijk al vroeg aangeven hoe jij over bepaalde dingen denkt, je kan vroegtijdig aangeven wat jij wel vind kunnen en niet. Als je dat pas gaat doen als ze haar koffer aan het inpakken is.. dan geef je haar niet echt de kans om erover na te denken en zich af te vragen of dit het dan wel voor haar is.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Of en wanneer je het bespreekt, doet feitelijk niet terzake als ik je goed heb begrepen. Want wat ze ook zegt, voor jou staat vast dat ze niet naar zo'n festival mag. Nou ja, ze mag wel, maar dan zet jij haar buiten de deur.
Jij moet serieus praten met je vriendin als ze naar een festival gaat? En als je dat niet doet gaat ze wel vreemd?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:30 schreef maktgalen het volgende:
[..]
Ligt eraan, niet naar Sziget...
En als ik naar een festival wil, dan zou ik het liefst willen dat me vriendin gezellig meegaat. Maar ik zou echt niet alleen, samen met een vriend.. naar het festival in Sziget gaan. Je kan toch wel begrijpen dat je vriendin daar vraagtekens bij zet dan? Nogmaals.. het is de kat op het spek binden.
Nou, even ter verduidelijking. Er zit denk ik wel een verschil tussen feestvakanties op b.v. Ibiza, een festival in Sziget en leuke vakanties zonder te feesten, festivals in Nederland zoals Dancevalley.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:32 schreef erikkll het volgende:
[..]
Stel jij houdt van festivals (ik hou daar wel van, namelijk) en je vriendin houdt niet van festivals. Wat moet je dan? Ik zou persoonlijk nooit vreemdgaan en dus ook niet op een festival. Ik vind dat m'n vriendin mij daarin moet vertrouwen en zou het erg onredelijk vinden als ze daar vraagtekens bij zet, ja.
Ja dat zei ik al, het kan zijn dat je een vrouw vindt die bereid is hier genoegen mee te nemen. Mij lijkt het niet zo'n prettige gedachte zo'n gehoorzame partner te hebben.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:33 schreef maktgalen het volgende:
[..]
Het doet wel terzake.. je kan namelijk al vroeg aangeven hoe jij over bepaalde dingen denkt, je kan vroegtijdig aangeven wat jij wel vind kunnen en niet. Als je dat pas gaat doen als ze haar koffer aan het inpakken is.. dan geef je haar niet echt de kans om erover na te denken en zich af te vragen of dit het dan wel voor haar is.
Ja klopt, ik praat graag met mijn vriendin als ze naar een festival in Sziget wilt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Jij moet serieus praten met je vriendin als ze naar een festival gaat? En als je dat niet doet gaat ze wel vreemd?
Neuk je een robot?
Het gaat er niet om dat je elkaar gehoorzaamt, dat klinkt zo afschuwelijk. Het gaat erom dat je manier van denken een beetje met elkaar overeen komt. Zodanig overeen dat het je niet ongelukkig maakt of dat je er geen problemen mee hebt. Als dat het geval is dan ervaar je het ook niet als dat de één de ander moet gehoorzamen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat zei ik al, het kan zijn dat je een vrouw vindt die bereid is hier genoegen mee te nemen. Mij lijkt het niet zo'n prettige gedachte zo'n gehoorzame partner te hebben.
Mij lijkt het niks, een relatie beginnen met een setje voorwaarden.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:40 schreef maktgalen het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat je elkaar gehoorzaamt, dat klinkt zo afschuwelijk. Het gaat erom dat je manier van denken een beetje met elkaar overeen komt. Zodanig overeen dat het je niet ongelukkig maakt of dat je er geen problemen mee hebt. Als dat het geval is dan ervaar je het ook niet als dat de één de ander moet gehoorzamen.
Maar als je zegt "je mag best met je vriendin op vakantie, maar als je dat doet is het uit" is natuurlijk niet echt "mogen" he? Dan verplicht je haar gewoon te kiezen tussen jou en iets anders wat ze graag wil. Ben benieuwd hoever je daarmee gaat komen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:40 schreef maktgalen het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat je elkaar gehoorzaamt, dat klinkt zo afschuwelijk. Het gaat erom dat je manier van denken een beetje met elkaar overeen komt. Zodanig overeen dat het je niet ongelukkig maakt of dat je er geen problemen mee hebt. Als dat het geval is dan ervaar je het ook niet als dat de één de ander moet gehoorzamen.
"Een setje voorwaarden" vind ik wel een wat negatieve schetsing van het idee. Het ligt er maar net aan wat jij zelf wilt. Ik kan me eigen totaal niet vinden in de voor mij extreem vrije gedachten van tegenwoordig.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Mij lijkt het niks, een relatie beginnen met een setje voorwaarden.
En als zij nou zegt, ik wil met mijn vriendin naar het festival in Sziget.. en als je dat niet accepteert dan is het uit. Precies hetzelfde toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:47 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Maar als je zegt "je mag best met je vriendin op vakantie, maar als je dat doet is het uit" is natuurlijk niet echt "mogen" he? Dan verplicht je haar gewoon te kiezen tussen jou en iets anders wat ze graag wil. Ben benieuwd hoever je daarmee gaat komen.
Ik vind twee vriendinnen die naar Sziget willen nou niet echt extreem.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:47 schreef maktgalen het volgende:
[..]
"Een setje voorwaarden" vind ik wel een wat negatieve schetsing van het idee. Het ligt er maar net aan wat jij zelf wilt. Ik kan me eigen totaal niet vinden in de voor mij extreem vrije gedachten van tegenwoordig.
Oke, ik vind het wel iets teveel van het vrije. Maar goed, gelukkig is iedereen anders.. anders zou er niet op ieder potje een dekseltje passen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind samen met je vriendin naar Sziget willen nou niet echt extreem.
Tjow. Een weekje festival met een vriendin is toch gewoon leuk? Daar is niks extreem vrij's aan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:47 schreef maktgalen het volgende:
[..]
"Een setje voorwaarden" vind ik wel een wat negatieve schetsing van het idee. Het ligt er maar net aan wat jij zelf wilt. Ik kan me eigen totaal niet vinden in de voor mij extreem vrije gedachten van tegenwoordig.
Dan laat je haar niet vrij, dan zet je haar voor het blok.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:49 schreef maktgalen het volgende:
[..]
En als zij nou zegt, ik wil met mijn vriendin naar het festival in Sziget.. en als je dat niet accepteert dan is het uit. Precies hetzelfde toch?
Tuurlijk is het leuk.. voor degene die gaat dan.. daar twijfel ik niet aan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:51 schreef erikkll het volgende:
[..]
Tjow. Een weekje festival met een vriendin is toch gewoon leuk? Daar is niks extreem vrij's aan.
Net als dit. Wat zou er moeten gebeuren dan? Als ze vreemdgaat kom je er toch wel achter en kun je het alsnog uitmaken. Zelfde resultaat.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:00 schreef maktgalen het volgende:
Het is hetzelfde als wanneer ze met wat vriendinnen 2 weken naar Ibiza gaat. Pff, ja best.. maar daarna ga ik
Ja maar hallo.. het hele leven bestaat uit keuzes maken. Misschien dat de twee dan toch niet zo goed bij elkaar passen als dat ze dachten? Waarom zou de 1 wel moeten toegeven en de ander niet? Ik krijg een beetje het gevoel dat er maar 1 persoon concessies moet doen, en dat is de boo-man die niet vrij genoeg is.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:52 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Dan laat je haar niet vrij, dan zet je haar voor het blok.
Kom je er toch wel achter...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:53 schreef erikkll het volgende:
[..]
Net als dit. Wat zou er moeten gebeuren dan? Als ze vreemdgaat kom je er toch wel achter en kun je het alsnog uitmaken. Zelfde resultaat.
Ehm. Tja. Ik ga ervan uit dat mijn vriendin eerlijk tegen mij is, en ik ga er ook van uit dat ze niet vreemdgaat.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:56 schreef maktgalen het volgende:
Dat is een aanname, dat hoeft natuurlijk niet eens zo te zijn. En ja dan kun je nu zeggen wat niet weet wat niet deert..
Als dat soort dreigementen erbij komen dan houdt het al heel snel op, maar dan is het niet omdat ze weg wil naar een festival.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:49 schreef maktgalen het volgende:
[..]
En als zij nou zegt, ik wil met mijn vriendin naar het festival in Sziget.. en als je dat niet accepteert dan is het uit. Precies hetzelfde toch?
Nee, dit is te zwart/wit.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:57 schreef simmu het volgende:
wat een onzin. als iemand vreemd wil gaan doen ze dat toch wel hoor, daar zullen ze echt niet speciaal voor naar een buitenlandse funvakantie gaan.
ts; je vertrouwt je vriendin of je vertrouwt haar niet. zo simpel is het. zonder meer heb je geen zeggenschap over een ander. hier of elders, ongeacht de omstandigheden
Daarover verschillen wij dan geheel van mening. Als je een goede relatie hebt acht ik de kans helemaal niet 'zeer aannemelijk'.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:04 schreef maktgalen het volgende:
dan is de kans gewoon zeer aannemelijk dat er wat gebeurt.
Als jouw vriendin echt van je houd.. ga daar dan maar niet van uit. Want dan zal ze er alles voor over hebben om bij jou te kunnen blijven. En als ze maar denkt dat het haar zal lukken om het te verbergen.. dan probeert ze dat om problemen te voorkomen. Zo zijn mensen toch...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:59 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ehm. Tja. Ik ga ervan uit dat mijn vriendin eerlijk tegen mij is, en ik ga er ook van uit dat ze niet vreemdgaat.Zoals je zegt praat je met elkaar en ik ben zeker op zoek naar iemand die eerlijk en open is. Dat vind ík namelijk belangrijk, zodat ik niet een ander hoef te beperken in haar ontwikkeling en plezier.
Dan weet ze dat ze het gewoon kan vertellen zonder dat het uitgaat. Ik kan best accepteren dat ze een fout heeft gemaakt, niemand is perfect. Als ze vreemdgaat en ik kom er achter dat ze het mij niet heeft verteld, daarentegen, dan is dat geen fout maar dan is dat gewoon doorlopend bedonderen/bedriegen. Dat vind ik veel erger.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:06 schreef maktgalen het volgende:
Want dan zal ze er alles voor over hebben om bij jou te kunnen blijven.
Maar toch blijft de angst bestaan dat je de fout niet zal accepteren, dat gebeurt namelijk heel vaak.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:07 schreef erikkll het volgende:
[..]
Dan weet ze dat ze het gewoon kan vertellen zonder dat het uitgaat. Ik kan best accepteren dat ze een fout heeft gemaakt, niemand is perfect. Als ze vreemdgaat en ik kom er achter dat ze het mij niet heeft verteld, daarentegen, dan is dat geen fout maar dan is dat gewoon doorlopend bedonderen/bedriegen. Dat vind ik veel erger.
als dat je insteek is kan je denk ik beter niet aan relaties beginnenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:04 schreef maktgalen het volgende:
[..]
Nee, dit is te zwart/wit.
Mensen zijn niet zwart/wit, mensen zijn onlogisch.. we zijn primitieve wezens en als we op de juiste momenten met de juiste ingredienten geprikkeld worden.. dan is de kans gewoon zeer aannemelijk dat er wat gebeurt. En meestal hebben ze er dan nog spijt van ook daarna, omdat dan de geile bui vertrokken is.
Die angst mag ze ook hebben. Maar ik denk dat ze wel weet dat ze mij alles kan vertellen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:09 schreef maktgalen het volgende:
[..]
Maar toch blijft de angst bestaan dat je de fout niet zal accepteren, dat gebeurt namelijk heel vaak.
Haha, nee dat hoop je.. maar eerlijk, ik hoop het ook voor je man!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:14 schreef erikkll het volgende:
[..]
Die angst mag ze ook hebben. Maar ik denk dat ze wel weet dat ze mij alles kan vertellen.
Daar maak ik me echt volstrekt geen zorgen over. Net als dat ik me volstrekt geen zorgen zou maken over dat ze graag naar een festival wil.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:14 schreef maktgalen het volgende:
[..]
Haha, nee dat hoop je.. maar eerlijk, ik hoop het ook voor je man!
Zoals mijn zonnebril en de complete tent van vrienden van mequote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:17 schreef Sound.Cloud het volgende:
What happens in Budapest, stays in Budapest
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:51 schreef Greys het volgende:
Maar een beetje lol maken en flirten etc mag toch wel?
Daar honger laten krijgen, thuis eten, als je het goed speelt heb je er alleen maar profijt van
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:23 schreef wickedmen het volgende:
[..]
En voor je het weet is ze zo geil, kan ze zich niet meer beheersen en zijn alle grenzen los.
Verder heb ik een schijthekel aan cockteasers dus als een meid dat bij mij flikt ga ik haar ook flink verleiden.
Ahhhhh op die manier.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoel van zon en vakantiesfeer en muziek etc kan je ook een prima mood krijgen. Da's goed voor je hormonen, waar de partner bij thuiskomst dan weer plezier van heeft.
Je hoeft echt niet persé te gaan lopen cockteasen om het naar je zin te hebben.
Bier is goedkoop daar, dan wil je weleens wat vergetenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:18 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zoals mijn zonnebril en de complete tent van vrienden van me
er wordt gejat bij het leven daar, tent van vrienden incl alle spullen. auto opengebroken van een vriend. en dat zijn alleen de dingen die ik direct al heb meegemaakt, als je rondvraagt heeft iedereen wel wat daar.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:33 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Bier is goedkoop daar, dan wil je weleens wat vergeten
Ach, het zijn maar spullen. TS is straks zijn vriendin kwijt, denk daar eens aan!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
er wordt gejat bij het leven daar, tent van vrienden incl alle spullen. auto opengebroken van een vriend. en dat zijn alleen de dingen die ik direct al heb meegemaakt, als je rondvraagt heeft iedereen wel wat daar.
Je leest niet goed.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:41 schreef Sant. het volgende:
TS
Je moet je vriendin bij thuiskomt dit topic laten lezen man..
Echt ik ben met stomheid geslagen.
Je vriendin verbieden om naar Sziget Festival te gaan, omdat de kans bestaat dat ze versiert gaat worden.
Wakey wakey, volgens mij is je vriendin daar zelf bij, vertrouw haar eens man. En dat lulverhaal met de kat op t spek binden. Zo ken ik er nog wel 100..
Ik ken mensen die elkaar bij de slager hebben leren kennen en zelfs een bij het stoplicht.
Wat ga je daar aan doen dan?
Ik krijg juist de kriebels wanneer mijn vriendin NIET meer de dingen gaat doen die ze wil.
Dan wil ik graag zeggen dat ik zowel TS als die andere user eng vind.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Je leest niet goed.
Hij heeft haar helemaal niks verboden. Ze is er al.
Je verwart TS nu met een andere user in het topic die zei dat ie het zou verbieden denk ik
Wie, ikquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:19 schreef Thezappa het volgende:
[..]
hahahaha...
iemand van 1,60 hahahahaha
Ohneequote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:15 schreef Metalfreak het volgende:
Ik word een beetje kriebelig van die bavianen hier die hun vriendin als hun bezit beschouwen en meteen willen slaan als iemand even (per ongeluk/niet wetende dat ze bezet is) aan hun vriendin zit. Hebben die mensen dan echt zo'n hulpeloze puppy als vriendin die altijd de hulp van anderen nodig heeft? Of ben je zelf dan zo onzeker dat je echt denkt dat bij de minste of geringste verleiding je vriendin er meteen met die ander vandoor gaat? Vrouwen kunnen anno 2013 goed voor zichzelf opkomen hoor.
Ik zat alleen aan der kont omdat ik dacht dat het een jongetje wasquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:48 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ohneeiemand heeft mijn vriendin op haar kont geslagen/ naar haar gelachen/ aan haar arm gezeten. Nu wil ze met hem neuken. Ik moet hem meteen in elkaar slaan zodat zij ziet dat ik de alpha ben, dan wil ze hem vast niet meer en alleen mi nog.
Ik ben echt geen 1.60 hoor. Was ik maar zo groot. Iedereen op fok weet toch dat ik een liliputter benquote:
Inderdaad, dat dus... Ik heb ook een collega die zo is, maar die ziet er dan ook uit als zo'n baviaan. Oh nee, er mag niemand aan zijn vriendin komen of überhaupt maar naar kijken, dat vind ik toch altijd zo kansloos.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:48 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ohneeiemand heeft mijn vriendin op haar kont geslagen/ naar haar gelachen/ aan haar arm gezeten. Nu wil ze met hem neuken. Ik moet hem meteen in elkaar slaan zodat zij ziet dat ik de alpha ben, dan wil ze hem vast niet meer en alleen mi nog.
Een serieuze reactie dan:quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:14 schreef SambalKaas het volgende:
[..]
Niet zozeer. Dat ik bij het analyseren van de situatie dingen hoor waar ik niet blij van zou worden leek me op voorhand evident. Ik ben namelijk niet blij met de situatie. Niet omdat er daadwerkelijk iets gebeurd, maar omdat het in m'n hoofd spookt dat het zou kunnen gebeuren. Ik heb er niets aan deze posts hier omdat het loos gestook is. Had gehoopt op reacties van niveau. Mensen die de situatie herkennen, die me tips konden geven, voor geruststelling konden zorgen, datgene wat je mag verwachten van je medemens op momenten dat je om hulp vraagt. Maar ja, zo steken mensen hier schijnbaar niet in elkaar.
Op zich wel vreemd. Aan de ene kant 724.000 R&P topics over hoe je met vrouwen moet praten en wanneer ze je nou leuk vinden en wat je nou moet doen om ze het bed in te krijgen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:18 schreef Metalfreak het volgende:
Inderdaad, dat dus... Ik heb ook een collega die zo is, maar die ziet er dan ook uit als zo'n baviaan. Oh nee, er mag niemand aan zijn vriendin komen of überhaupt maar naar kijken, dat vind ik toch altijd zo kansloos.
Dat willen we toch ook?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:52 schreef SicSicSics het volgende:
En aan de andere kant hebben we mannen die denken dat als je hun vriendin aanraakt/ -kijkt ze je meteen wil ketsen
Wij wel, maar zij waarschijnlijk nietquote:
Details, details.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wij wel, maar zij waarschijnlijk niet
Maar misschien is TS ook wel zo aan zijn vriendin gekomen, wie weetquote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:52 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Op zich wel vreemd. Aan de ene kant 724.000 R&P topics over hoe je met vrouwen moet praten en wanneer ze je nou leuk vinden en wat je nou moet doen om ze het bed in te krijgen.En aan de andere kant hebben we mannen die denken dat als je hun vriendin aanraakt/ -kijkt ze je meteen wil ketsen
Want het feit dat je vriendin naar sziget gaat, mag je niet een beetje onzeker maken?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:09 schreef friekin_ het volgende:
Als mijn vriend zo had gedaan was het allang over. Dat bezitterige en jaloerse gedrag maakt alles kapot. Een vrouw heeft gewoon recht op plezier maken. Of dat nu in de woonplaats in de kroeg is of op een festival.
Ik snap niet dat er mannen rondlopen die zo denken zoals een paar voorbeelden in dit topic.
Het mag je best een beetje onzeker maken, maar niet op de manier waarop de TS post. Ik vind het allemaal nogal beperkend.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Want het feit dat je vriendin naar sziget gaat, mag je niet een beetje onzeker maken?
Omdat je een vervelend gevoel en kleine angst dat je liefje een ander treft ben je meteen bezitterig en jaloers?
Wat een bullshit. Als de algemene consensus binnen een relatie is dat er niet onafhankelijk van elkaar naar festivals ed. wordt gegaan, dan is dat toch prima?
Gelul altijd dat je zo 'vrij' moet zijn en lol maken en je eigen ding moet hebben. Echte relaties zie je tegenwoordig niet meer, ieder 'wil zijn eigen ding' blijf dan single ffs. Die obscure opvatting inzake relaties tegenwoordig is echt zum kotsen.
Het lijkt me beter als je je temperament in de knoop legt....quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:19 schreef SambalKaas het volgende:
Precies "beperkend". Een relatie impliceert een mate van aanpassing naar elkaar waarden en normen. En als die aanpassing beperkend wordt gevonden dan is het schadelijk en verstikkend, en slecht voor je individuele kant. Gelul imo gezien een relatie een beperking van individualisme impliceert.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:09 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het mag je best een beetje onzeker maken, maar niet op de manier waarop de TS post. Ik vind het allemaal nogal beperkend.
Er is niets mis met tijd met vrienden door willen brengen, je relatie is niet je totale sociale leven.
Klopt maar TS komt een beetje over als een tiran. En zijn vriendin dan eindelijk "bevrijdt" is op een plek waar ook nog eens de alcohol rijkelijk vloeit, dan krijgt een mens al snel jeuk om je eens flink te laten gaan.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Precies "beperkend". Een relatie impliceert een mate van aanpassing naar elkaar waarden en normen. En als die aanpassing beperkend wordt gevonden dan is het schadelijk en verstikkend, en slecht voor je individuele kant. Gelul imo gezien een relatie een beperking van individualisme impliceert.
Mensen zijn gewoon vergeten dat je offers moet brengen voor een goede ( tweezijdige, relatie bestaat uit 2 personen, dus als Ts er anders over denk dan vriendin soit, maakt hem geen tiran)
Jammer dat mensen, zoals jij, het gelijk onder de noemer bezitterig en jaloers schuiven. Je mag best van iemand vragen dingen te laten voor the sake of de relatie. Andersom ook, en naar mijn ervaring doe ik dat zonder moeite voor mijn lief en andersom hetzelfde.
Maar van elkaar dingen verlagen mag blijkbaar niet meer.
Ik proef hier een beetje feminisme...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:09 schreef friekin_ het volgende:
Als mijn vriend zo had gedaan was het allang over. Dat bezitterige en jaloerse gedrag maakt alles kapot. Een vrouw heeft gewoon recht op plezier maken. Of dat nu in de woonplaats in de kroeg is of op een festival.
Ik snap niet dat er mannen rondlopen die zo denken zoals een paar voorbeelden in dit topic.
Vrouwen zijn willoze wezens zonder zelfbeheersing. Het is de taak van de man ze continue tegen de boze buitenwereld, en andere mannen in het bijzonder, te beschermen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:43 schreef maktgalen het volgende:
Doe je dat niet, dan moet je er ook niet gek van op kijken als ze een misstap begaat met een ander. Op dat moment krijgt ze namelijk geweldig veel aandacht van andere gasten en het ligt in haar natuur om daar op in te gaan.
Deze man weet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:49 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Vrouwen zijn willoze wezens zonder zelfbeheersing. Het is de taak van de man ze continue tegen de boze buitenwereld, en andere mannen in het bijzonder, te beschermen.
Deze man weet niet..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:49 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Vrouwen zijn willoze wezens zonder zelfbeheersing. Het is de taak van de man ze continue tegen de boze buitenwereld, en andere mannen in het bijzonder, te beschermen.
Voor mij is vreemdgaan helemaal niet zo vanzelfsprekend eigenlijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:56 schreef maktgalen het volgende:
[..]
Deze man weet niet..
Het gaat niet om bescherming tegen een boze buitenwereld. Moeten ze jou eens op een vliegtuig zetten naar een eiland met alle Victoria Secret modellen.. is kijken of jij je vriendin nog steeds zo trouw blijft.
Het is misschien een ondenkbaar voorbeeld, maar zo werkt het gewoon man.. en met vrouwen hetzelfde. Het zit in de natuur van de mens..
Voortplantingsdrang zit erin ja, maar zelfbeheersing ook. Het meerendeel van de mensen is gewoon trouw aan de partner.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:56 schreef maktgalen het volgende:
[..]
Het gaat niet om bescherming tegen een boze buitenwereld. Moeten ze jou eens op een vliegtuig zetten naar een eiland met alle Victoria Secret modellen.. is kijken of jij je vriendin nog steeds zo trouw blijft.
Het is misschien een ondenkbaar voorbeeld, maar zo werkt het gewoon man.. en met vrouwen hetzelfde. Het zit in de natuur van de mens..
quote:Het meest recente (serieuze) onderzoek naar vreemdgaan in Nederland, werd uitgevoerd door psycholoog Henk Noort. Hij onderzocht 1700 heteroseksuele mannen en vrouwen tussen 20 en 45 jaar. Uit dit onderzoek blijkt dat 25 procent van de Nederlanders vreemdgaat. Dit cijfer lijkt aan de lage kant. Uit het jaarlijkse seksonderzoek van Durex blijkt dat 31 procent van de Nederlanders vreemdgaat. Wereldwijd is dat (volgens Durex) 22 procent.
Dat insinueer ik ook niet... maar ik denk dat ik mijn punt wel duidelijk heb gemaakt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:58 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Voor mij is vreemdgaan helemaal niet zo vanzelfsprekend eigenlijk.
Ja, vrouwen kunnen zichzelf niet in de hand houden in een omgeving met drank en muziek als ze niet worden begeleid door hun vriend. Goed puntquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:03 schreef maktgalen het volgende:
[..]
Dat insinueer ik ook niet... maar ik denk dat ik mijn punt wel duidelijk heb gemaakt.
Ja, als dat is wat jij eruit hebt begrepen.. dan is dat zo.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:04 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ja, vrouwen kunnen zichzelf niet in de hand houden in een omgeving met drank en muziek als ze niet worden begeleid door hun vriend. Goed punt
"Niet vreemdgaan" lijkt mij een vrij normale grens, "niet gaan" is geen normale grens.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:07 schreef maktgalen het volgende:
[..]
Ja, als dat is wat jij eruit hebt begrepen.. dan is dat zo.
Lekker vrij zijn, je eigen ding doen en geen grenzen aangeven.. niks is te gek, alles toestaan.
Ok. Waar beginnen we?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
Neuken, als een malle, overal.
Als iemand vreemd wil gaan kan dat overal.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:43 schreef maktgalen het volgende:
[..]
Ik proef hier een beetje feminisme...
Ik zou eerder willen stellen dat ieder persoon recht heeft op plezier maken. Mijn manier van denken over het hebben van een relatie is namelijk niet alleen "beperkend" naar een vrouw toe, het geld net zo goed voor mannen.
En verder denk ik niet dat dit te maken heeft met een vertrouwensprobleem, ik ben gewoon realistisch. Als hij/zij zonder partner naar zulk soort plaatsen gaat dan moet hij/zij van hele goede huizen komen om de aandacht te weerstaan.
Een echte man zorgt gewoon dat hij met zijn vriendin meegaat. Doe je dat niet, dan moet je er ook niet gek van op kijken als ze een misstap begaat met een ander. Op dat moment krijgt ze namelijk geweldig veel aandacht van andere gasten en het ligt in haar natuur om daar op in te gaan. Natuurlijk zeg ik nu niet dat iedere vrouw dat ook zou doen, maar aangezien er een gezellige vakantiesfeer is, leuke mensen, veel alcohol, gezellige muziek.. de kans is gewoon groot. Ook wil ik niet de illusie wekken dat ik er als een pitbull constant achter haar aan zit, absoluut niet.. maar je bent er wel voor haar. Je kan dan je eigen gang gaan in Sziget, maar op de juiste momenten ben jij daar om haar de aandacht te geven.
En andersom precies hetzelfde he, als je als gozer ergens naartoe gaat met enorm veel mooie vrouwen die jou aandacht geven... vul maar in, zelfde verhaal.
En als je zegt dat je je partner zodanig vertrouwd om hem/haar alleen daar naartoe te laten gaan, prima.. maar achteraf ook niet zeiken als hij/zij is vreemd gegaan.
Mensen vinden het wel lastig uit de bek te trekken dat het aannemelijker is dat iemand vreemdgaat in context van een bezopen slettenfestival, dan dat dit zou gebeuren bij de bakker o.i.d. Je partner samen met een sletterige vriend/vriendin naar een festival laten gaan waarvan het bekend is dat er in overvloed wordt geneukt e.d. En dan blind vertrouwen is gruwelijke zelfoverschatting. En dan nog die mensen die met een stalen gezicht vertellen dat je de partner "vrijlaat"quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Voortplantingsdrang zit erin ja, maar zelfbeheersing ook. Het meerendeel van de mensen is gewoon trouw aan de partner.
[..]
Vreemdgaan hou je toch niet tegen? Ze heeft toch haar eigen wil?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mensen vinden het wel lastig uit de bek te trekken dat het aannemelijker is dat iemand vreemdgaat in context van een bezopen slettenfestival, dan dat dit zou gebeuren bij de bakker o.i.d. Je partner samen met een sletterige vriend/vriendin naar een festival laten gaan waarvan het bekend is dat er in overvloed wordt geneukt e.d. En dan blind vertrouwen is gruwelijke zelfoverschatting. En dan nog die mensen die met een stalen gezicht vertellen dat je de partner "vrijlaat"
ik kan mij best indenken dat de partner dit liever niet heeft, danwel liever meegaat. Het lot dat wordt getart, hoef je niet toe te staan.
Ik ben zelf op dat festival geweest met m'n vriendin (inmiddels vrouw) ik zou haar daar zonder problemen met een vriendin heen sturen (en andersom ook). Maar dat zegt wellicht meer over ons dan over zuipende/feestende menigte waar we ons in bevinden.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mensen vinden het wel lastig uit de bek te trekken dat het aannemelijker is dat iemand vreemdgaat in context van een bezopen slettenfestival, dan dat dit zou gebeuren bij de bakker o.i.d. Je partner samen met een sletterige vriend/vriendin naar een festival laten gaan waarvan het bekend is dat er in overvloed wordt geneukt e.d. En dan blind vertrouwen is gruwelijke zelfoverschatting. En dan nog die mensen die met een stalen gezicht vertellen dat je de partner "vrijlaat"
ik kan mij best indenken dat de partner dit liever niet heeft, danwel liever meegaat. Het lot dat wordt getart, hoef je niet toe te staan.
Non argument. Wanneer ga je eerder vreemd? Als er 3 knappe gozers op je lopen te geilen op een lawaaiig festival als je veel gedronken hebt, en wel een klik voelt. Tevens ben je met een vriendin die er wel pap van lust en is je partner wel heel ver weg?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Als iemand vreemd wil gaan kan dat overal.
Ho eens even, we weten niet eens of de vriendin van ts een mokkel is.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Non argument. Wanneer ga je eerder vreemd? Als er 3 knappe gozers op je lopen te geilen op een lawaaiig festival als je veel gedronken hebt, en wel een klik voelt. Tevens ben je met een vriendin die er wel pap van lust en is je partner wel heel ver weg?
of bij de bakker waar iedereen op het brood wacht?
Omdat je in theorie overal vreemd kunt gaan, gebeurt dit in praktijk toch op plekken waar veel gelijkgestemden komen zoals festivals en kroegen etc.
Truequote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ho eens even, we weten niet eens of de vriendin van ts een mokkel is.
Nah, we hebben het de hele tijd over mensen die onder invloed zijn... en nu komt er uiterlijk bij kijken?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
True
Dat zou alles anders maken natuurlijk :p
Sjezus wat een Neanderthalergedachte...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:43 schreef maktgalen het volgende:
[..]
Ik proef hier een beetje feminisme...
Ik zou eerder willen stellen dat ieder persoon recht heeft op plezier maken. Mijn manier van denken over het hebben van een relatie is namelijk niet alleen "beperkend" naar een vrouw toe, het geld net zo goed voor mannen.
En verder denk ik niet dat dit te maken heeft met een vertrouwensprobleem, ik ben gewoon realistisch. Als hij/zij zonder partner naar zulk soort plaatsen gaat dan moet hij/zij van hele goede huizen komen om de aandacht te weerstaan.
Een echte man zorgt gewoon dat hij met zijn vriendin meegaat. Doe je dat niet, dan moet je er ook niet gek van op kijken als ze een misstap begaat met een ander. Op dat moment krijgt ze namelijk geweldig veel aandacht van andere gasten en het ligt in haar natuur om daar op in te gaan. Natuurlijk zeg ik nu niet dat iedere vrouw dat ook zou doen, maar aangezien er een gezellige vakantiesfeer is, leuke mensen, veel alcohol, gezellige muziek.. de kans is gewoon groot. Ook wil ik niet de illusie wekken dat ik er als een pitbull constant achter haar aan zit, absoluut niet.. maar je bent er wel voor haar. Je kan dan je eigen gang gaan in Sziget, maar op de juiste momenten ben jij daar om haar de aandacht te geven.
En andersom precies hetzelfde he, als je als gozer ergens naartoe gaat met enorm veel mooie vrouwen die jou aandacht geven... vul maar in, zelfde verhaal.
En als je zegt dat je je partner zodanig vertrouwd om hem/haar alleen daar naartoe te laten gaan, prima.. maar achteraf ook niet zeiken als hij/zij is vreemd gegaan.
Duhquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nah, we hebben het de hele tijd over mensen die onder invloed zijn... en nu komt er uiterlijk bij kijken?
Precies, zelfs ik ben een keer aangesproken door een knappe vrouw om het gezellig te maken.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Duh
Knappe mensen krijgen meer verleidingen te weerstaan omdatze meer aantrekkingskracht uitoefenen. Simpele rekensom toch?
verandert het feit niet dat ze eerder daar vreemd zou gaan dan bij de bakker oid. Then again, zelfs coyotes krijgen weleens een verdwaalde aanbidder
Wees reëel.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Precies, zelfs ik ben een keer aangesproken door een knappe vrouw om het gezellig te maken.
(jammergenoeg was ik zelf zo bezopen dat ik antwoordde dat ik te moe was, maar dat terzijde)
Een echte man geeft zijn vrouw het gevoel dat ze helemaal niet naar kut festivals hoeft.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:17 schreef SicSicSics het volgende:
Sowieso je uitleg beginnen met: 'Een echte man... ditdat'
Een echte man heeft dat soort krachttermen helemaal niet nodig!
Dit dus.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:13 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Liever lekker met vrienden feesten, dan dat je vriendin met tegenzin meegaat en die er continu met een lang gezicht bij staat.
Er lopen 50.000 man daar rond, natuurlijk lopen er ook mooie vrouwen tussen. Idem met elk festival.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wees reëel.
Jij hebt zelf gezien dat er mooie vrouwen liepen zeg jij. Wat zou jij doen als er 1 vroeg of je aan haar borsten wil voelen?
Maar als ze wel wil geeft hij haar de vrijheid om dat te doen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Een echte man geeft zijn vrouw het gevoel dat ze helemaal niet naar kut festivals hoeft.
Je bent een topkerel.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:23 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Maar als ze wel wil geeft hij haar de vrijheid om dat te doen.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En wat ik zou zeggen? 'Nee, dank je'.
Hey, ik ben bezet hoor, haal je maar niks in je hoofdquote:
Wil je aan mijn tieten zitten?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:25 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Hey, ik ben bezet hoor, haal je maar niks in je hoofd
Het was mijn reactie in de topless-tent op Sziget 5 jaar geleden...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]:'):'):')
Het was een gechargeerd voorbeeld. Geef me even wat terrein Jah l!?!
Even lekker voelen en een hengst op de koop toe, waar kan ik tekenen?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wil je aan mijn tieten zitten?
Dan krijg je wel een flinke hengst van mijn vriend, uiteraard
In mijn beleving van een relatie zijn dat soort dingen, dingen wat je niet meer doet. En zonder geklaag, een biertje met vrienden tot daar aan toe, maar ik respecteer mijn relatie en heb geen behoefte om alleen te gaan om te feesten? kan met mijn vriendin erbij ook.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:23 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Maar als ze wel wil geeft hij haar de vrijheid om dat te doen.
Precies mijn punt, waarom dat soort verleidingen opzoeken. Zinloos en risicovol.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het was mijn reactie in de topless-tent op Sziget 5 jaar geleden...
Je bent toch geen siamese tweeling als je een relatie hebt? De 1 gaat graag naar een festival, de ander gaat liever een weekend naar de Ardennen, dat kan prima zonder dat de partner persé mee moet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
In mijn beleving van een relatie zijn dat soort dingen, dingen wat je niet meer doet. En zonder geklaag, een biertje met vrienden tot daar aan toe, maar ik respecteer mijn relatie en heb geen behoefte om alleen te gaan om te feesten? kan met mijn vriendin erbij ook.
Snap niet wat je zoekt als je alleen gaat maargoed.
Of je zoekt iets wat beiden trekt. Siamese tweeling hoeft niet maar relatie voorop is geen schande imo.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:30 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Je bent toch geen siamese tweeling als je een relatie hebt? De 1 gaat graag naar een festival, de ander gaat liever een weekend naar de Ardennen, dat kan prima zonder dat de partner persé mee moet.
Godver wat ik ben ik blij dat ik niet met zo'n type hoef te zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
In mijn beleving van een relatie zijn dat soort dingen, dingen wat je niet meer doet. En zonder geklaag, een biertje met vrienden tot daar aan toe, maar ik respecteer mijn relatie en heb geen behoefte om alleen te gaan om te feesten? kan met mijn vriendin erbij ook.
Als de 1 een weekend naar een festival wil en de ander een weekend gaat stappen met vienden houd je nog 50 weekenden over om dingen te doen die je beide leuk vind.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Of je zoekt iets wat beiden trekt. Siamese tweeling hoeft niet maar relatie voorop is geen schande imo.
Ik ging volledig met haar medeweten, maar mindere goden dan ik zouden daar moeite mee kunnen hebben ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Precies mijn punt, waarom dat soort verleidingen opzoeken. Zinloos en risicovol.
Helemaal niet. Behoefte accent verschuift zich gewoon. De rest kan echt doodvallen hoor. Geef gewoon mijn mening,laat mij daar dan ook lekker meequote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Godver wat ik ben ik blij dat ik niet met zo'n type hoef te zijn.
Van die mensen die menen "dat je je naar je leeftijd dient te gedragen". Kom op, laat iedereen toch doen waar ze zich lekker bij voelen zonder elkaar verboden op te leggen.
Ja dat heb je heel goed uitgerekend jaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:33 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Als de 1 een weekend naar een festival wil en de ander een weekend gaat stappen met vienden houd je nog 50 weekenden over om dingen te doen die je beide leuk vind.
Dit soort gedachten vind ik eng, heel eng, als mijn vriendin zo'n gedachten zou hebben, zou ik heel hard wegrennen en drie dagen niet omkijken... Wat je zoekt? Lol, plezier, feest, ontspanning.... Of mag je dat alleen maar in het bijzijn van je vriendin hebben? Mijn god, wat een hel lijkt me dat...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja dat jij je doodirriteert aan je vriendin na wat dagjes, kut voor jou. Ik daarentegen kan oneindig dingen met haar doen en vind het juist minder om dingen met vrienden te doen. Kan met mijn verloofde ook feesten, ontspannen etc. drogreden van jouwerzijds.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:47 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dit soort gedachten vind ik eng, heel eng, als mijn vriendin zo'n gedachten zou hebben, zou ik heel hard wegrennen en drie dagen niet omkijken... Wat je zoekt? Lol, plezier, feest, ontspanning.... Of mag je dat alleen maar in het bijzijn van je vriendin hebben? Mijn god, wat een hel lijkt me dat...
Juist het af en toe dingen apart doen maakt het veel leuker in een relatie. Mijn vriendin gaat in oktober zelfs een aantal dagen zonder mij op vakantie met haar moeder en zusje, ik heb er echt geen enkel probleem mee. Ik hoef echt nier 24 uu per dag bij haar op de lip te zitten, sterker nog, als dat wel zo was, dan was ik er heel gauw klaar mee.
En de beste manier om dat te vermijden is 24/7 in elkaar bijzijn te verkeren.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja dat heb je heel goed uitgerekend ja
Imo moeten mensen niet zeiken als ze een ander ontmoeten. Of recentelijk nog een topic dat iemands vriendin op vakantie een ander gezoend heeft. Zal 99/100 keer goed gaan, maar die ene keer kan je vermijden, door andere dingen te doen of samen te gaan. Niet door dwang maar in goed overleg en oprechte wil. Dan pas slaag ik met iemand.
Nee helemaal niet juist. Grote plannen met elkaar delen en vanuit de relatie als basis werken. Niet vanuit het individu. Geen ketting aan elkaar ofzo. In plaats van met de partner tv kijken en chips op de bank, en met vriendinnen op vakantie. Met vriendinnen op de bank en met partner op vakantiequote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:51 schreef DroogDok het volgende:
[..]
En de beste manier om dat te vermijden is 24/7 in elkaar bijzijn te verkeren.
Ja, dat jij je doodirriteert aan je "vrienden" na wat dagjes, kut voor jou. Ik doe ook leuke dingen met mijn vriendin, maar alleen maar dingen met je vriendin doen? Heb jij alleen maar gezamenlijke interesses? Matchende fiets en unisex jassen ook al gekocht?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja dat jij je doodirriteert aan je vriendin na wat dagjes, kut voor jou. Ik daarentegen kan oneindig dingen met haar doen en vind het juist minder om dingen met vrienden te doen. Kan met mijn verloofde ook feesten, ontspannen etc. drogreden van jouwerzijds.
En je kan je niet voorstellen dat de interesses voor een vakantie bij partners uiteen kunnen lopen? De 1 wil actief, de ander wil zon-zee-strand, dan kan je perfect met vrienden de vakantie van je keuze vieren.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee helemaal niet juist. Grote plannen met elkaar delen en vanuit de relatie als basis werken. Niet vanuit het individu. Geen ketting aan elkaar ofzo. In plaats van met de partner tv kijken en chips op de bank, en met vriendinnen op vakantie. Met vriendinnen op de bank en met partner op vakantie
populistisch gelul.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, dat jij je doodirriteert aan je "vrienden" na wat dagjes, kut voor jou. Ik doe ook leuke dingen met mijn vriendin, maar alleen maar dingen met je vriendin doen? Heb jij alleen maar gezamenlijke interesses? Matchende fiets en unisex jassen ook al gekocht?
Kan ik me indenken, maar tegelijkertijd vraag ik me dan af of de partners niet teveel uit elkaar liggen qua interesses. Uiteindelijk wil ik een mooie boulevard, mooie zeeën en feesten liever delen met mijn meisje.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:57 schreef DroogDok het volgende:
[..]
En je kan je niet voorstellen dat de interesses voor een vakantie bij partners uiteen kunnen lopen? De 1 wil actief, de ander wil zon-zee-strand, dan kan je perfect met vrienden de vakantie van je keuze vieren.
Mijn vriendin gaat in september 1 1/2 week haar zus in Duitsland opzoeken. Betekent dit dat ik haar en zij mij niet vooropsteld? Waarom moet het altijd het een of het ander zijn?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
populistisch gelul.
Mijn vriendin en ik stellen elkaar voorop. Tegenwoordig is dat not done blijkbaar, i dont care. Maar als je ons zou zien zou je het totaal niet verwachten
Of je doet, zoals ik, beiden. Volgende week voor drie weken samen met vriendin op vakantie en zij gaat in oktober nog met haar moeder en zusje. Maar wat betreft festivals lopen de interesses bij mijn vriendin en mij ontzettend uit elkaar. Ik houd echt heel erg van festivals, zij heeft er helemaal niets mee. Als ik niet meer naar festivals zou "mogen" daardoor of als ik haar met tegenzin mee moest slepen, dan was het gauw voorbij. Wij laten elkaar gewoon in elkaars waarde...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:57 schreef DroogDok het volgende:
[..]
En je kan je niet voorstellen dat de interesses voor een vakantie bij partners uiteen kunnen lopen? De 1 wil actief, de ander wil zon-zee-strand, dan kan je perfect met vrienden de vakantie van je keuze vieren.
Lijkt me saai samen te zijn met iemand die altijd hetzelfde wil als ik. Tegenpolen trekken elkaar aan, dat weet je toch?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kan ik me indenken, maar tegelijkertijd vraag ik me dan af of de partners niet teveel uit elkaar liggen qua interesses. Uiteindelijk wil ik een mooie boulevard, mooie zeeën en feesten liever delen met mijn meisje.
Mwah herkenbaarheid geeft toch ook wel een heel fijn gevoel. Kijk, het is niet zo dat ik anti ben hoor. Mijn voorkeur ligt gewoon niet bij gescheiden dingen doen. Ben lang samen met mijn vriendin en ook al zou je het niet zeggen ik mis haar nog steeds elke dag als ze er niet is. Omgekeerd net zo. Zelfs als ik een avond met vrienden ben denk ik, zij zou nu dit zeggen of zo doen. Sommigen vinden het ongezond etc. Maar er is niemand die ik meer vertrouwen ,nodig heb etc. Ze voelt echt als mijn wederhelft, volgens mij is dat woord zo bedoelt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:03 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Lijkt me saai samen te zijn met iemand die altijd hetzelfde wil als ik. Tegenpolen trekken elkaar aan, dat weet je toch?
Ach, het gaat om hoe je het ervaart. Ik zie het inderdaad als ongezonde afhankelijkheid, alsof je leven helemaal kapot zou zijn als ze weg zou gaan bij je, of op een andere manier verdwijnt uit je leven. Maar als jij je daar gelukkig bij voelt en dat heel ander ervaart dan kan ik daar niks van zeggen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah herkenbaarheid geeft toch ook wel een heel fijn gevoel. Kijk, het is niet zo dat ik anti ben hoor. Mijn voorkeur ligt gewoon niet bij gescheiden dingen doen. Ben lang samen met mijn vriendin en ook al zou je het niet zeggen ik mis haar nog steeds elke dag als ze er niet is. Omgekeerd net zo. Zelfs als ik een avond met vrienden ben denk ik, zij zou nu dit zeggen of zo doen. Sommigen vinden het ongezond etc. Maar er is niemand die ik meer vertrouwen ,nodig heb etc. Ze voelt echt als mijn wederhelft, volgens mij is dat woord zo bedoelt.
Klinkt misschien spaced en weird en shit. Ook als ik het teruglees, ik weet zeker dat de omgeving er niets van merkt. Dit leidt tot onbegrip voor gescheiden shit enzo. Maar kan me indenken dat het bij andere anders in elkaar steekt.
Ja dat zeg jij. Maar ik koester het en noem het intense liefde. En dat stukje afhankelijk durven zijn is imo vertrouwen. Het is niet zo dat mijn zelfbeeld ervan afhangt maar ben het liefste bij haar.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ach, het gaat om hoe je het ervaart. Ik zie het inderdaad als ongezonde afhankelijkheid, alsof je leven helemaal kapot zou zijn als ze weg zou gaan bij je, of op een andere manier verdwijnt uit je leven. Maar als jij je daar gelukkig bij voelt en dat heel ander ervaart dan kan ik daar niks van zeggen.
Je zult ze waarschijnlijk vinden in de topless-tent.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:21 schreef Nowyrok het volgende:
Ik ga is kijken of ik die sletten tegenkom
Aan de andere kant zou het raar zijn als je heen traan zou laten als bijvoorbeeld je ware liefde sterft. Dat is dan wel weer heel erg postmodern en rationeel.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ach, het gaat om hoe je het ervaart. Ik zie het inderdaad als ongezonde afhankelijkheid, alsof je leven helemaal kapot zou zijn als ze weg zou gaan bij je, of op een andere manier verdwijnt uit je leven. Maar als jij je daar gelukkig bij voelt en dat heel ander ervaart dan kan ik daar niks van zeggen.
In deze moderne tijd van onafhankelijkheid en individualisme ben je ziek indien je erg gehecht bent aan iemand. Zwak, onverstandig en gestoord. Je moet alles behalve teveel aan je partner hechten. Dus huilen als je geliefde doodgaat is niet 'appropriate'. Dan moet je lekker met vrienden naar een festivalquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:37 schreef Mishu het volgende:
[..]
Aan de andere kant zou het raar zijn als je heen traan zou laten als bijvoorbeeld je ware liefde sterft. Dat is dan wel weer heel erg postmodern en rationeel.
De sponsoring door de lokale chocolade-fabrikant werd ook goed benut.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je zult ze waarschijnlijk vinden in de topless-tent.
Vrienden verwaarlozen, krijg je een klein wereldje vanquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja dat jij je doodirriteert aan je vriendin na wat dagjes, kut voor jou. Ik daarentegen kan oneindig dingen met haar doen en vind het juist minder om dingen met vrienden te doen. Kan met mijn verloofde ook feesten, ontspannen etc. drogreden van jouwerzijds.
Dat zeg ik ook niet. Maar ik hang niet mijn leven op aan mijn vriendin en wil graag dingen voor mijzelf blijven doen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:37 schreef Mishu het volgende:
[..]
Aan de andere kant zou het raar zijn als je heen traan zou laten als bijvoorbeeld je ware liefde sterft. Dat is dan wel weer heel erg postmodern en rationeel.
Dit ook.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vrienden verwaarlozen, krijg je een klein wereldje van.
Heel erg waar, zie ik om me heen ook wel eens heel af en toe gebeuren. Die mensen komen nergens meer, krijgen niets meer mee van wat er om hun heen gebeurt en als je ze weer eens ziet, hebben ze werkelijk niets te vertellen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vrienden verwaarlozen, krijg je een klein wereldje van.
Jij bent echt geen trollquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:31 schreef inslagenreuring het volgende:
Dus huilen als je geliefde doodgaat is niet 'appropriate'. Dan moet je lekker met vrienden naar een festival
Leven ophangen vind ik zon melodramatische uitdrukking. Ik vind dat gewoon leuker, niet per definitie inhoudende dat ik niks meer zelf doe ofzo. Allergische reacties altijd als je het over dingen doen met partner hebt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar ik hang niet mijn leven op aan mijn vriendin en wil graag dingen voor mijzelf blijven doen.
Is op al die festivals wel het geval tegenwoordig.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:40 schreef quirigua het volgende:
en hier is een stukje van het feest :
http://www.telegraaf.nl/b(...)oelwit_rovers__.html
liever jatten dan neuken, ben je nu gerust gesteld ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |