abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129758727
M'n vriendin (half jaar) is samen met een vriendin van haar naar Sziget. Nou levert mij dit wat moeilijk te plaatsen gevoelens op. Wellicht kunnen mensen mij hier ietwat mee helpen? Het is niet dat ik bang ben haar kwijt te raken en ik wil ook niet overkomen op haar alsof ik d'r niet vertrouw, maar ik voel me alles behalve blij met de situatie.

Het is er tegen de 40 graden en in zo'n festival crowd doorgaans dusdanig druk dat "voor hetzelfde geld" mijn schaars geklede schatje de halve week al dan niet gewillig door willekeurige gasten geschuurd gaat worden.. Normaal gesproken maak ik me niet zo snel druk dat ze iets zou toelaten, maar deze specifieke vriendin van haar kan behoorlijk sletterig zijn.

Ik weet echt niet hoe ik me tegenover haar moet houden.. Als iemand m'n meisje een tik op d'r billen zou geven zou ik die persoon het ziekenhuis in tikken. Schril contrast met de huidige situatie :/ Ik besefte op voorhand niet dat dit mij zo zou raken, dus heb het er ook totaal niet met haar over gehad dat het een issue zou zijn voor mij.

Wat moet ik hier mee? Als er écht iets gebeurd kom ik er toch niet achter zolang ze het mij niet zou willen vertellen. Moet ik me zorgen maken? Wrok voelen? Of loop ik me aan te stellen?

[ Bericht 94% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2013 17:35:37 ]
pi_129758758
Even serieus. Dit is echt te tries voor woorden. :')

quote:
15s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:17 schreef SambalKaas het volgende:
Als iemand m'n meisje een tik op d'r billen zou geven zou ik die persoon het ziekenhuis in tikken
En dit is al helemaal kansloos. :')
pi_129758772
Je kan er niks aan veranderen wat daar gebeurd, dus chill.
"The past is our definition. We may strive, with good reason, to escape it, or to escape what is bad in it, but we will escape it only by adding something better to it." - Wendell Berry
pi_129758788
Ik zit oprecht met m'n gevoelens in de knoop en jij denkt lollig te moeten lopen doen?
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:19:52 #5
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_129758792
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:18 schreef erikkll het volgende:
Even serieus. Dit is echt te tries voor woorden. :')

[..]

En dit is al helemaal kansloos. :')
Want een tik op de billen van jou vriendin, dat mag wel? :P
pi_129758803
Ze heeft toch niet voor niets iets met jou? Waarom zou ze willen vreemdgaan? Als ze dat doet is het toch prima dat je er nu al achter komt, kun je 't uitmaken. Ze verdient sowieso beter dan zo'n jaloerse drol :')
pi_129758816
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:19 schreef SambalKaas het volgende:
Ik zit oprecht met m'n gevoelens in de knoop en jij denkt lollig te moeten lopen doen?
Ja. Get a grip man. Jaloers gedoe beklemt haar alleen maar en is op den duur schadelijk voor je relatie.
pi_129758822
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:19 schreef NoXia het volgende:

[..]

Want een tik op de billen van jou vriendin, dat mag wel? :P
Nee, maar iemand die dat doet ga ik niet het ziekenhuis in slaan.
pi_129758859
quote:
mijn schaars geklede schatje
:r
pi_129758877
Waarom ben je dan niet meegegaan?
pi_129758909
Je maakt een grapje hoop ik.
pi_129758943
In Sziget gaat het wel iets verder dan een onschuldige tik op de billen.
pi_129758976
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:24 schreef Plantagehouder het volgende:
In Sziget gaat het wel iets verder dan een onschuldige tik op de billen.
Dit kan ik beamen. Op Sziget neukt iedereen met iedereen. Ook door de invloed van xtc en zo. Verlegt toch een beetje je grenzen he.
pi_129759007
Je vertrouwt haar niet en bent bang om haar kwijt te raken
Aap uit de mouw
pi_129759019
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:25 schreef erikkll het volgende:

[..]

Dit kan ik beamen. Op Sziget neukt iedereen met iedereen. Ook door de invloed van xtc en zo. Verlegt toch een beetje je grenzen he.
Mannen met mannen, vrouwen met vrouwen, mannen met vrouwen, en als er verdwaalde dieren rondlopen zijn die ook de klos. Ja, Sziget is me de orgy wel :9~
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:27:19 #16
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_129759042
Ze gaat daar vast op zoek naar iemand met een ruggengraat en iemand die haar wel vertrouwt.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_129759052
Waarom zouden ze dat doen?
Er lopen ook genoeg knappe vrouwen rond :P
dude here
pi_129759061
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:21 schreef erikkll het volgende:

[..]

Prima wanneer jij fysiek gegeil op je eigen vriendin toelaat, maar zo steek ik dus niet in elkaar. Heb verder ook 0,0 interesse om hier over te gaan discussiëren. Advies is welkom, maar ik denk niet dat jij mij verder kunt helpen gezien onze afwijkende denkwijzes.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:27:56 #19
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_129759063
quote:
Het is er tegen de 40 graden en in zo'n festival crowd doorgaans dusdanig druk dat "voor hetzelfde geld" mijn schaars geklede schatje de halve week al dan niet gewillig door willekeurige gasten geschuurd gaat worden..
Geschuurd worden op een festival. Gast. :')
pi_129759111
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:27 schreef SambalKaas het volgende:

[..]

Prima wanneer jij fysiek gegeil op je eigen vriendin toelaat, maar zo steek ik dus niet in elkaar. Heb verder ook 0,0 interesse om hier over te gaan discussiëren. Advies is welkom, maar ik denk niet dat jij mij verder kunt helpen gezien onze afwijkende denkwijzes.
Nou. Misschien juist wel om je te doen inzien hoe belachelijk die denkwijzes van jou zijn. Niet toestaan is niet hetzelfde als het ziekenhuis in slaan.
pi_129759122
quote:

[..]

:'( :'( :'( :'( :'(

Over twee jaar heb je ze opgesloten in de kelder ts?
pi_129759180
quote:

[..]

Wat een prachtvolk leeft er in dit land toch _O-.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_129759194
Ik wilde eerst TS vriendelijk gaan uitleggen dat het echt niet zo erg is en dat als hij zijn vriendin vertrouwt hij zich geen zorgen hoeft te maken - maar TS is zo te zien een jaloerse, agressieve man.

Dus TS: hopen dat ze geen SOA's oploopt.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2013 17:38:24 ]
pi_129759263
Alle knappe poezen hebben seks op Sziget. Op basis van die informatie kun je je conclusies trekken, TS.

Ze wilde je niet meenemen.
pi_129759390
OP is terug.
pi_129759582
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:36 schreef zarGon het volgende:
OP is terug.
Waarom? Ik heb toch een reden opgegeven? En tevens het topic gerapporteerd als iets wat verwijderd mag worden?

Ik heb een poging gedaan advies te vragen, maar het ledenbestand van fok lijkt alleen in staat om te stoken, te haten en lollig te lopen doen. Daar heb ik geen trek in. Zeker nu niet.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:42:44 #27
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_129759596
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:41 schreef SambalKaas het volgende:

[..]

Waarom? Ik heb toch een reden opgegeven? En tevens het topic gerapporteerd als iets wat verwijderd mag worden?

Ik heb een poging gedaan advies te vragen, maar het ledenbestand van fok lijkt alleen in staat om te stoken, te haten en lollig te lopen doen. Daar heb ik geen trek in. Zeker nu niet.
Ik zie toch wel een paar bruikbare posts, strekking is gewoon dat je je aan het aanstellen bent.
pi_129759641
quote:

[..]

We verwijderen geen topics. Men is namelijk te snel op z'n teentjes getrapt; er zou weinig overblijven van dit forum.

Rapporteer maar de posts waar jij het niet mee eens bent, dan kunnen de mods (waaronder ik) ernaar kijken. Ik heb het topic trouwens ietwat opgeschoond.

quote:
Dan reageer je niet meer en zakt het topic vanzelf weg.
pi_129759645
En denk je echt dat ik behoefte heb om dat ongenuanceerd in een berichtje te moeten lezen waar ik ook nog eens willekeurig voor agressieve randdebiel word uitgemaakt? Ik zoek advies, hier heb ik niets aan.
pi_129759698
quote:

[..]

Krijg ballen en leer ermee omgaan

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2013 17:46:54 ]
pi_129759713
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:44 schreef SambalKaas het volgende:
En denk je echt dat ik behoefte heb om dat ongenuanceerd in een berichtje te moeten lezen waar ik ook nog eens willekeurig voor agressieve randdebiel word uitgemaakt? Ik zoek advies, hier heb ik niets aan.
Zo willekeurig is het anders niet, het is een reactie op de tekst in jouw openingspost.

Reageer dan op de nuttige posts, en meld de stomme posts.
pi_129759751
Oi. Dat persoonlijke mag achterwege blijven; graag weer on-topic.
pi_129759752
Hij reageert ook op de nuttige posts. Maar dan wel met nog meer onzin. Kom op he.
In Southern Sun
pi_129759756
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:44 schreef zarGon het volgende:
Men is namelijk te snel op z'n teentjes getrapt; er zou weinig overblijven van dit forum.
Verbaast me niets. Mensen hier lijken erg hun best te doen om op tenen te trappen.
  Eindredactie Games dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:47:48 #35
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_129759762
Ts is bang dat zijn vriendin anaal wordt bevredigt op sziget :? Overigens helemaal terecht, aangezien zelfs FOK!'ers daar triootjes kunnen regelen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_129759784
quote:
Nou, advies:

- Je vertrouwt je vriendin niet. Dat is een slecht teken in je relatie. Leer vertrouwen te kweken in je vriendin, dan gaan de nare gevoelens ook weg.
  † In Memoriam † dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:51:44 #37
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_129759894
Naar Sziget ga je om bewust de spanning en kick van de erotiek op te zoeken. Dat ze daar alleen heen gaat met haar vriendin, een sletje ook nog, is wel een duidelijke alarmbel.

Bereid je maar voor op slecht nieuws.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_129760000
Die gaat door alle nationaliteiten (behalve de Hollandsche) uitgewoond worden. Reken daar maar op. :Y
pi_129760070
Ja ja.. heel lollig..

Super stoer achter de PC. Wees er maar trots op.
pi_129760116
Wacht maar tot ze al die flinke Balkanslagers daar ziet, dan is ze haar metroseksuele mannetje uit Nederland zo vergeten. :9~
pi_129760139
quote:
Je hebt er niets aan omdat het niet is wat je wil horen. Dat maakt het niet minder waar hè. Maar nu zal ik je wel op je teentjes trappen :')
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:01:40 #42
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_129760212
Ik werd er vorig jaar al een keer 5 of bevoeld, beschuurd (geen woord maar goed :') ) enz.

Bij jouw vriendin is dat waarschijnlijk keer 100.
Succes de komende week!
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_129760280
Er zijn hier redelijk wat goede adviesen gegeven :)

Probeer vertrouwen te hebben in haar, ze is niet voor niets jouw vriendin. Dat haar vriendin 'sletterig' is betekent niet dat jouw vriendin dat ook is.

En ja, ze zullen misschien lekker dansen met andere mannen of vrouwen. Laat ze lekker genieten! Maak je niet teveel zorgen :)
pi_129760336
quote:
Je moet iets doen aan je jaloezie. Dit gaat je relatie kapot maken.
pi_129760354
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:57 schreef SambalKaas het volgende:
Ja ja.. heel lollig..

Super stoer achter de PC. Wees er maar trots op.
Ga je ons nou ook allemaal het ziekenhuis in hoeken?
In Southern Sun
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:07:16 #46
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_129760367
Maar TS als ze zich daar niet verleiden tot vreemdgaan, dan weet je dat je een blijvertje hebt.

Bekijk het eens van een positieve kant.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:10:29 #47
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_129760460
Stel je aan zeg.
All she wants and needs is just a little taste..
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:13:30 #48
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_129760544
quote:

[..]

En daaruit kun je dus opmaken dat je je druk maakt om niks.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_129760562
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:59 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Je hebt er niets aan omdat het niet is wat je wil horen. Dat maakt het niet minder waar hè. Maar nu zal ik je wel op je teentjes trappen :')
Niet zozeer. Dat ik bij het analyseren van de situatie dingen hoor waar ik niet blij van zou worden leek me op voorhand evident. Ik ben namelijk niet blij met de situatie. Niet omdat er daadwerkelijk iets gebeurd, maar omdat het in m'n hoofd spookt dat het zou kunnen gebeuren. Ik heb er niets aan deze posts hier omdat het loos gestook is. Had gehoopt op reacties van niveau. Mensen die de situatie herkennen, die me tips konden geven, voor geruststelling konden zorgen, datgene wat je mag verwachten van je medemens op momenten dat je om hulp vraagt. Maar ja, zo steken mensen hier schijnbaar niet in elkaar.

Maar ja, schijnbaar stel ik me aan. Maar nu? Hoe zorg ik ervoor dat ik daadwerkelijk kan berusten in de situatie? Tips? Of durven mensen die niet te geven door alle lolbroeken hier? Dit zal wel weer een tevergeefse poging zijn gezien het niveau van de eerdere reacties, maar goed.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:17:46 #50
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_129760638
Denk er niet teveel over na en ga met vrienden (als je die hebt) dingen doen.

Als het zo is is het toch zo.
pi_129760653
Wat kunnen wij doen? Wij weten niet hoe jouw vriendin in elkaar zit en of ze te vertrouwen is. Je hebt eigenlijk maar één keuze, de situatie nemen zoals hij is en je vriendin vooral niet laten merken dat je zo jaloers bent.

Is niet echt een aantrekkelijke eigenschap namelijk.
ze zijn fucking nice.
pi_129760737
Bedankt overigens voor de daadwerkelijk serieuze reacties. Had niet verwacht die nog hier te mogen lezen ;)
pi_129760768
Op Sziget heerst inderdaad wel een aparte sfeer wat dat betreft, maar als je je er normaal nooit zorgen over maakt, hoeft dat nu ook niet.
pi_129760901
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:18 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Wat kunnen wij doen? Wij weten niet hoe jouw vriendin in elkaar zit en of ze te vertrouwen is. Je hebt eigenlijk maar één keuze, de situatie nemen zoals hij is en je vriendin vooral niet laten merken dat je zo jaloers bent.

Is niet echt een aantrekkelijke eigenschap namelijk.
Ja dat besef ik me terdege. Toch denk ik wel dat ik het wel luchtig met haar ga proberen te bespreken zodra ze terug is.. Ik ben niet zo goed in dingen voor me houden die me dwars zitten :)

Misschien wat advies hoe ik me via de sms/whatsapp moet gedragen? Ik speel nu met de gedachte om een zekere geruststelling uit te lokken, maar kan me voorstellen dat dat raar overkomt wanneer ik het ondoordacht formuleer..
pi_129761006
Vraag jezelf eerder af waarom je zo onzeker bent en doe daar wat aan.
ze zijn fucking nice.
pi_129761106
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:14 schreef SambalKaas het volgende:

[..]

Niet zozeer. Dat ik bij het analyseren van de situatie dingen hoor waar ik niet blij van zou worden leek me op voorhand evident. Ik ben namelijk niet blij met de situatie. Niet omdat er daadwerkelijk iets gebeurd, maar omdat het in m'n hoofd spookt dat het zou kunnen gebeuren. Ik heb er niets aan deze posts hier omdat het loos gestook is. Had gehoopt op reacties van niveau. Mensen die de situatie herkennen, die me tips konden geven, voor geruststelling konden zorgen, datgene wat je mag verwachten van je medemens op momenten dat je om hulp vraagt. Maar ja, zo steken mensen hier schijnbaar niet in elkaar.

Maar ja, schijnbaar stel ik me aan. Maar nu? Hoe zorg ik ervoor dat ik daadwerkelijk kan berusten in de situatie? Tips? Of durven mensen die niet te geven door alle lolbroeken hier? Dit zal wel weer een tevergeefse poging zijn gezien het niveau van de eerdere reacties, maar goed.
2 tips:
- stel je niet aan
- sla geen mensen het ziekenhuis in
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:37:25 #57
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_129761157
ze laat zich daar gewoon goed nemen en je weet van niets
pi_129761299
What happens in Sziget, stays in Sziget.
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_129761423
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:42 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Ik ben er nu. Dat zeggen mn vrienden ook altijd. Lekker schuren.

TS Je vriendin zoent lekker! :)
pi_129761516
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:45 schreef Atemno het volgende:

[..]

Ik ben er nu. Dat zeggen mn vrienden ook altijd. Lekker schuren.

TS Je vriendin zoent lekker! :)
Dat bedoel ik maar, maar ik wil niemand op stang jagen.

"Stop effe!!, ik probeer mijn vriend te appen!"

*Likt op verschillende plekken haar nek en oor*

Anyways, cheer up.
pi_129761606
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:33 schreef Panzermaus het volgende:
Alle knappe poezen hebben seks op Sziget. Op basis van die informatie kun je je conclusies trekken, TS.

Ze wilde je niet meenemen.
maar de vriendin van TS is zo lelijk als de nacht. Die sletterige vriendin, die moet je hebben.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_129761667
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:51 schreef DroogDok het volgende:

[..]

maar de vriendin van TS is zo lelijk als de nacht. Die sletterige vriendin, die moet je hebben.
Met alcohol op zou ik dr raken. Trio met de sletterige vriendin erbij. :D
pi_129761744
Als iemand mijn vriendin in der kont of tieten knijpt moet ik ook nog maar zien of ik die persoon geen tik verkoop hoor
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_129761808
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:55 schreef Seamonkey- het volgende:
Als iemand mijn vriendin in der kont of tieten knijpt moet ik ook nog maar zien of ik die persoon geen tik verkoop hoor
Tieten is alweer heel wat anders. Als een dronkenmalloot in dr kont knijpt maak ik geen ruzie. ;)
pi_129762662
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:57 schreef Atemno het volgende:

[..]

Tieten is alweer heel wat anders. Als een dronkenmalloot in dr kont knijpt maak ik geen ruzie. ;)
Dat ligt er maar net aan of je een tieten of kontenman bent naturlijk
ze zijn fucking nice.
pi_129762727
quote:

Haha dat je haar laat gaan. Sizget is het festival van de seks man. De kans is groter dat het niet bij schuren blijft dan dat het dat niet doet. Waarom ook niet. Alsof SambalKaas daar vele kilometers verderop ooit achter gaat komen. Zal die vriendin haar ook wel inpeperen. En terecht. Wat niet weet wat niet deert..
pi_129763051
Ik had een vakantie naar Sziget moeten plannen als ik dit zo lees.. :')

Verder, tja, ik denk dat als je vriendin te vertrouwen is je haar dat vertrouwen moet geven. Want anders is je relatie op wantrouwen gebaseerd en dat lijkt me geen recept voor een langdurige, stabiele relatie. :P
pi_129763106
Maar nogmaals TS, waarom heb je niet voorgesteld om mee te gaan?
pi_129763978
quote:

Misschien is het handig om je eerst af te vragen wat je graag zou willen. De illusie of de keiharde waarheid of ze met iemand geneukt / gezoend heeft.
pi_129764037
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:55 schreef Seamonkey- het volgende:
Als die kerel nou niet weet dat het je vriendin is? Of mep je elke kerel in elkaar die aan de billen van een meisje zit?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_129764085
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:54 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Als die kerel nou niet weet dat het je vriendin is? Of mep je elke kerel in elkaar die aan de billen van een meisje zit?
Als die kerel het niet weet is het weer een ander verhaal maar ook dan zal ik er op zijn minst wat van zeggen
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_129764216
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:54 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Dan is het een mongool die ongevraagd (gaan we voor het gemak maar even van uit) aan de billen van vrouwen zit, en dat dan bij de verkeerde heeft gedaan. Als dat mijn vriendin zou overkomen dan zou ik toch wel even verhaal gaan halen met het nodige duw en trekwerk, zeggen dat ie met z'n poten van m'n vriendin af moet blijven.
ze zijn fucking nice.
pi_129764567
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:28 schreef SambalKaas het volgende:
Misschien wat advies hoe ik me via de sms/whatsapp moet gedragen? Ik speel nu met de gedachte om een zekere geruststelling uit te lokken, maar kan me voorstellen dat dat raar overkomt wanneer ik het ondoordacht formuleer..
Niets laten weten in elk geval. Jaloezie is absoluut niet aantrekkelijk en door laten schemeren dat je haar vertrouwt voor zo ver je haar kunt gooien al helemaal niet.
  Eindredactie Games dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:21:51 #74
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_129765197
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:42 schreef Opnieuw-energie het volgende:
behalve aids en soa's, die neem je mee
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_129765317
Dat jaloezie. Vriendin wijzen op dit topic zodat ze meteen een normale vent kan zoeken op dat festival.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_129765532
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:21 schreef donald_dick het volgende:

[..]

behalve aids en soa's, die neem je mee
Part off the deal natuurlijk!
pi_129765552
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:00 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:

[..]

Dan is het een mongool die ongevraagd (gaan we voor het gemak maar even van uit) aan de billen van vrouwen zit, en dat dan bij de verkeerde heeft gedaan. Als dat mijn vriendin zou overkomen dan zou ik toch wel even verhaal gaan halen met het nodige duw en trekwerk, zeggen dat ie met z'n poten van m'n vriendin af moet blijven.
je moet wat als je wat te compenseren hebt he
pi_129765799
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:29 schreef Adames het volgende:

[..]

je moet wat als je wat te compenseren hebt he
Vertel eens, wat heeft het met compensatie te maken om verhaal te halen als er iemand ongevraagd aan je vriendin zit waar je zelf bij bent? Vind jij dat normaal? Ik vind het behoorlijk onbeschoft om zomaar aan een vrouw te plukken tijdens het uitgaan, en dat wil ik gerust even duidelijk maken.

Hoe zou jij reageren als er iemand, zonder dat je vriendin daar behoefte aan heeft, aan dr kont/tieten zit en je zit er met je neus bovenop?
ze zijn fucking nice.
pi_129765979
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:34 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:

[..]

Vertel eens, wat heeft het met compensatie te maken om verhaal te halen als er iemand ongevraagd aan je vriendin zit waar je zelf bij bent? Vind jij dat normaal? Ik vind het behoorlijk onbeschoft om zomaar aan een vrouw te plukken tijdens het uitgaan, en dat wil ik gerust even duidelijk maken.

Hoe zou jij reageren als er iemand, zonder dat je vriendin daar behoefte aan heeft, aan dr kont/tieten zit en je zit er met je neus bovenop?
mijn vriendin kan dat prima zelf regelen
pi_129766053
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:39 schreef Adames het volgende:

[..]

mijn vriendin kan dat prima zelf regelen
Dat is leuk voor je, maar dat is niet bij alle vrouwen het geval. Als jij dan vervolgens, als vriend zijnde, verhaal gaat halen is dat dan een vorm van compensatie? Snap ik niet helemaal..... ook niet hetgeen wat je dan zou moeten compenseren. Onzekerheid? Lijkt me niet. Eerder onbeschoft gedrag jegens iemand waar je om geeft niet zomaar over je kant laten gaan.
ze zijn fucking nice.
pi_129766130
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:40 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:

[..]

Dat is leuk voor je, maar dat is niet bij alle vrouwen het geval. Als jij dan vervolgens, als vriend zijnde, verhaal gaat halen is dat dan een vorm van compensatie? Snap ik niet helemaal.....
zelfs als je dat gaat doen, dan hoeft dat niet altijd met het nodige duw- en trekwerk. zo'n jongen zet zichzelf al genoeg voor schut met dat soort kansloos gedrag, dan hoef je er niet als een mongool bovenop te springen.
pi_129766216
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:42 schreef Adames het volgende:

[..]

zelfs als je dat gaat doen, dan hoeft dat niet altijd met het nodige duw- en trekwerk. zo'n jongen zet zichzelf al genoeg voor schut met dat soort kansloos gedrag, dan hoef je er niet als een mongool bovenop te springen.
Goed. Een verschil van mening. Ik zou hem dat nog graag even willen vertellen.... maar snap nog niet wat ik dan zou willen compenseren. In mijn optiek is het eerder wat lafjes om zoiets maar te accepteren onder het mom van; "die jongen zet zichzelf al genoeg voor schut".
ze zijn fucking nice.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:48:34 #83
405222 Ataturko
Mussie Kemal
pi_129766426
Dilemma mijn zoon. De Westerse slettencultuur is niet compatibel met jouw gedachtengang.
pi_129766995
Wat je op dit moment kunt doen, is accepteren dat je geen grip hebt op de situatie en wat er al dan niet zal gebeuren. Klinkt wellicht heel makkelijk, maar zij zal doen en laten wat ze wil, daar kun jij niets aan veranderen.

Als je vertrouwen in haar hebt, zou ik me om andere mannen niet zo druk maken. Er zal vast wel wat geprobeerd worden, maar vertrouwen betekent ook dat je er vertrouwen in hebt dat ze daar niet op ingaat. En dan is eigenlijk niets aan de hand.

Ik zou zeker geen geruststellng uitlokken via Whatsapp of hoe dan ook. Zoek niet zoveel contact en ga leuke dingen doen.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_129769914
:') dit topic. Jij bent zeker nog nooit op een festival geweest of wel? Een festival kom je voor de muziek. De chicks zijn mooi mee genomen, maar als ik wil scoren ga ik wel naar de lokale discotheek...
  woensdag 7 augustus 2013 @ 02:27:47 #86
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_129779395
Wat een gejank over gasten slaan die aan vriendinnen zitten zeg :')

Als iemand in mijn kont knijpt hoeft mijn vriend diegene niet te slaan hoor, die persoon krijgt een vieze blik of wordt wat door mij aangesproken maar behalve dat mijn vriend me daarna een flinke pets mag geven op de achterkant hoeft hij niets te doen, tenzij ik daadwerkelijk herhaaldelijk lastig wordt gevallen maar vechten zou dan nog steeds uit den boze zijn.

Wat een onzin zeg, als vrouw moet je ook niet willen dat je vriend gaat meppen vanwege een zielige klap op je reet. Dan ben je een gare dramatische aandachtshoer en als 'man' gewoon een debiel die de avond verneukt.
Bay of Plenty
pi_129779427
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:02 schreef mafkees10 het volgende:
:') dit topic. Jij bent zeker nog nooit op een festival geweest of wel? Een festival kom je voor de muziek. De chicks zijn mooi mee genomen, maar als ik wil scoren ga ik wel naar de lokale discotheek...
Sziget is nou net een festival waar de muziek bijzaak is...
pi_129779520
TS, ben je op vakantie geweest met je vrienden (bijv. Salou) toen je een relatie had met haar of iemand anders?
pi_129782420
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 02:27 schreef oLexie het volgende:
Wat een gejank over gasten slaan die aan vriendinnen zitten zeg :')

Als iemand in mijn kont knijpt hoeft mijn vriend diegene niet te slaan hoor, die persoon krijgt een vieze blik of wordt wat door mij aangesproken maar behalve dat mijn vriend me daarna een flinke pets mag geven op de achterkant hoeft hij niets te doen, tenzij ik daadwerkelijk herhaaldelijk lastig wordt gevallen maar vechten zou dan nog steeds uit den boze zijn.

Wat een onzin zeg, als vrouw moet je ook niet willen dat je vriend gaat meppen vanwege een zielige klap op je reet. Dan ben je een gare dramatische aandachtshoer en als 'man' gewoon een debiel die de avond verneukt.
Aandachtshoeren noem je ze maar je laat je wel door onbekenden op je kont slaan. Ach ja.
pi_129782475
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:57 schreef Ataturko het volgende:
Aandachtshoeren noem je ze maar je laat je wel door onbekenden op je kont slaan. Ach ja.
Waar lees jij dat zij zich door onbekenden op haar kont laat slaan? Wat is dit voor debiel topic? :') |:(
  Official ESF Kreviewer woensdag 7 augustus 2013 @ 10:04:03 #91
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_129782588
Je kunt er niks mee nu. Je vertrouwt je vriendin kennelijk niet. Ik zou gewoon zoveel mogelijk je gedachten gaan verzetten en ervoor zorgen dat je iets doet aan je onzekerheid en wantrouwen.
pi_129783352
Heb je er al met haar over gepraat, TS?
pi_129783422
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:59 schreef erikkll het volgende:

[..]

Waar lees jij dat zij zich door onbekenden op haar kont laat slaan? Wat is dit voor debiel topic? :') |:(
Gozer, doe beter je best a.u.b.
pi_129783593
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:33 schreef Ataturko het volgende:

[..]

Gozer, doe beter je best a.u.b.
WAAR zegt ze dan dat ze het toestaat? Oké, diegene wordt niet finaal het ziekenhuis in geslagen maar dat is toch ook volstrekt debiel?
pi_129784215
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:21 schreef erikkll het volgende:

[..]

dat kun je niet...is wat anders
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_129784641
Ik was altijd erg jaloers en achteraf altijd om niks. Dat was funest voor die relatie uiteindelijk.
Ik zou je niet te druk maken, het is zoals het is en de kans is groot dat ze gewoon een toffe week heeft waar niks gebeurd als wellicht een keer dansen. Dat gespook in je hoofd moet je maar uitschakelen, ga lekker bier drinken ofzo.

Wat een gezeur trouwens om dat slaan :')
Friendcode: 5257-9420-8367 - Sjim
pi_129784932
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:02 schreef Thezappa het volgende:

[..]

dat kun je niet...is wat anders
Kom maar langs jongeh!
pi_129785344
Uit voorzorg thuis gewoon minimaal 3 sletten neuken, zodat je gelijk staat.
Scheren is voor schapen!
pi_129785348
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:29 schreef erikkll het volgende:

[..]

Kom maar langs jongeh!
Bitchfight!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 augustus 2013 @ 11:51:04 #100
163650 Greys
pi_129785476
Als je vriendin zich daar laat uitwonen (maar dat kan je zelf toch wel een beetje inschatten??) dan is ze je sowieso niet waard en dan weet je dat maar.

Maar een beetje lol maken en flirten etc mag toch wel? :?
Daar honger laten krijgen, thuis eten, als je het goed speelt heb je er alleen maar profijt van :Y)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_129785717
Daar honger laten krijgen? Dan zit het al helemaal fout...

Als mijn vriendin naar zo'n festival zou gaan met een vriendin, dan is dat prima maar dan is het over. Ik geloof best dat ze niet de intentie heeft om wat uit te spoken, maar als het moment daar is dan is de kans aardig groot dat het alsnog fout gaat. En nu kun je zeggen dat ik mijn vriendin niet vertrouw en al dat liberale geshitzooi van alles moet kunnen. Maar het is gewoon de kat op het spek binden, daar kun je niet omheen. Als ze een gezellige avond heeft met wat alcohol erbij.. goede muziek.. en één of andere gladjakker die haar op de juiste manier inpakt.. dan is het gewoon afgelopen.

Ik zou het dus niet pikken en er een eind aan maken, we kunnen best samen gaan, maar niet alleen. Het is hetzelfde als wanneer ze met wat vriendinnen 2 weken naar Ibiza gaat. Pff, ja best.. maar daarna ga ik :)

Voor nu TS, je moet voor jezelf bepalen of je dit binnen jouw grenzen valt. Probeer in ieder geval zo te denken, als ze je belazert.. dan kan het maar beter nu zijn als over 10 jaar wanneer je wat verder bent met elkaar.. weten waar je aan toe bent!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 augustus 2013 @ 12:03:16 #102
163650 Greys
pi_129785801
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:00 schreef maktgalen het volgende:
Daar honger laten krijgen? Dan zit het al helemaal fout...

Als mijn vriendin naar zo'n festival zou gaan met een vriendin, dan is dat prima maar dan is het over. Ik geloof best dat ze niet de intentie heeft om wat uit te spoken, maar als het moment daar is dan is de kans aardig groot dat het alsnog fout gaat. En nu kun je zeggen dat ik mijn vriendin niet vertrouw en al dat liberale geshitzooi van alles moet kunnen. Maar het is gewoon de kat op het spek binden, daar kun je niet omheen. Als ze een gezellige avond heeft met wat alcohol erbij.. goede muziek.. en één of andere gladjakker die haar op de juiste manier inpakt.. dan is het gewoon afgelopen.

Heb je d'r halsband al besteld? :{

Ik krijg gewoon de kriebels van je post.
Mag niet. Kan niet. Brrrrr. Nu al medelijden met je vriendin.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 7 augustus 2013 @ 12:04:37 #103
137949 Disana
pi_129785835
quote:

Als mijn vriendin naar zo'n festival zou gaan met een vriendin, dan is dat prima maar dan is het over.
Mag jouw vrouw later wel alleen boodschappen doen, of koop je een burka voor haar.
pi_129785855
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb je d'r halsband al besteld? :{

Ik krijg gewoon de kriebels van je post.
Mag niet. Kan niet. Brrrrr. Nu al medelijden met je vriendin.
Geen halsband nodig, en je hoeft ook geen kriebels te krijgen...

Zij is ten alle tijde vrij om te doen wat ze wilt.. al wilt ze in een space shuttle vol met lekkere gasten naar de maan.. moet ze zelf weten. Ik geef alleen mijn grenzen aan, en die zijn voor mezelf. Kan zij zich vinden daarin? Prima.. dan passen we bij elkaar. Anders verschillen we wellicht teveel en moeten we misschien verder opzoek.
pi_129785879
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:04 schreef Disana het volgende:

[..]

Mag jouw vrouw later wel alleen boodschappen doen, of koop je een burka voor haar.
Goede vergelijking.. erg sterk.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 augustus 2013 @ 12:07:02 #106
163650 Greys
pi_129785911
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:05 schreef maktgalen het volgende:

[..]

Geen halsband nodig, en je hoeft ook geen kriebels te krijgen...

Zij is ten alle tijde vrij om te doen wat ze wilt.. al wilt ze in een space shuttle vol met lekkere gasten naar de maan.. moet ze zelf weten. Ik geef alleen mijn grenzen aan, en die zijn voor mezelf. Kan zij zich vinden daarin? Prima.. dan passen we bij elkaar. Anders verschillen we wellicht teveel en moeten we misschien verder opzoek.
Maar waar ligt jouw grens dan?
Zou ze van jou bijvoorbeeld met haar zus of vriendin een weekje op zonvakantie mogen zonder jou?
Of mogen, mogen... kennelijk mag ze alles, maar is het dan wel uit? :D

Ben je zo onzeker over jezelf dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 7 augustus 2013 @ 12:07:28 #107
137949 Disana
pi_129785923
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:06 schreef maktgalen het volgende:

[..]

Goede vergelijking.. erg sterk.
Ik vind jouw grenzen veel verontrustender.
pi_129785973
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar waar ligt jouw grens dan?
Zou ze van jou bijvoorbeeld met haar zus of vriendin een weekje op zonvakantie mogen zonder jou?
Of mogen, mogen... kennelijk mag ze alles, maar is het dan wel uit? :D
Tuurlijk mag ze alles, zij is een individueel met dezelfde mensenrechten als ieder ander mens. Ik zal haar nooit beperken in haar doen en laten. Ik geef wel aan wat ik vind kunnen en wat niet, maar ik leg wel de nadruk op haar vrije keuze. Andersom hetzelfde...

Een weekje met haar zus een stedentrip o.i.d. heb ik geen problemen mee. Maar een feestvakantie van 2 weken of een festival Sziget (met een sletterige vriendin nogwel) daar heb ik veel problemen mee.
pi_129786007
Mijn vriendin is naar Solar geweest met 30 graden, maar ik vertrouw haar volledig en gun haar alle plezier zonder dat ze zich druk hoeft te maken over een jaloers vriendje dat thuis blijft.

Zo zielig doen, maar wel stoer praten dat je degene die je meisje een tik op de billen geeft het ziekenhuis in zou slaan..
Grow up..

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2013 12:36:44 ]
pi_129786046
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:10 schreef Sant. het volgende:
Mijn vriendin is naar Solar geweest met 30 graden, maar ik vertrouw haar volledig en gun haar alle plezier zonder dat ze zich druk hoeft te maken over een jaloers vriendje dat thuis blijft.

Zo zielig doen, maar wel stoer praten dat je degene die je meisje een tik op de billen geeft het ziekenhuis in zou slaan..
Grow up..
Wat ben jij bekrompen zeg.. je hebt kennelijk maar begrip voor één bepaalde soort gedachtegang, En dat is die van jou...

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2013 12:36:51 ]
pi_129786049
Moet wel een geweldige relatie zijn als je er al bijna van uit gaat dat je gf op een festival vreemdgaat :')
Succes!
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  † In Memoriam † woensdag 7 augustus 2013 @ 12:12:45 #112
137949 Disana
pi_129786098
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:11 schreef maktgalen het volgende:

[..]

Wat ben jij bekrompen zeg.. je hebt kennelijk maar begrip voor één bepaalde soort gedachtegang, En dat is die van jou...
Jouw bekrompenheid slaat echter alles: jij dreigt met het beëindigen van de relatie als je vriendin iets doet wat jij niet accepteert. En dan gaat het niet eens om grote dingen, maar gewoon om een beetje plezier hebben zonder jou.
pi_129786310
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:11 schreef maktgalen het volgende:

[..]

Pot ketel verhaal.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_129786355
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:12 schreef Disana het volgende:

[..]

Jouw bekrompenheid slaat echter alles: jij dreigt met het beëindigen van de relatie als je vriendin iets doet wat jij niet accepteert. En dan gaat het niet eens om grote dingen, maar gewoon om een beetje plezier hebben zonder jou.
Dus ik moet volgens jou wel accepteren dat zij dingen doet waar ik met niet prettig bij voel, maar zij wel. En als ik haar vraag om zich aan te passen zodat ik me prettig voel en zij wat minder prettig.. dan is dat bekrompen.

Dus eigenlijk gebruik jij jouw eigen maatstaven voor mij om te bepalen dat ik bekrompen ben. Waarom moet ik toegeven aan een mening die door het grootste deel van de maatschappij gedeeld wordt?

Het overgrote deel van de mensen vind het normaal als je partner lekker alleen op een feestvakantie gaat, DUS iedereen die dat niet normaal vind is een zielige tyfus mongool die zijn vriendin aan een halsband wil hebben en boodschappen wil laten doen met een burka.

Wat een bullshit.
pi_129786386
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:18 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Pot ketel verhaal.
Niet helemaal.. ik kan namelijk best begrip opbrengen voor mensen die elkaar wel heel vrij daarin laten. Ik geef alleen aan dat het voor mij niet werkt en dat ik TS dus heel goed kan begrijpen.
pi_129786442
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:28 schreef SambalKaas het volgende:

[..]

Ja dat besef ik me terdege. Toch denk ik wel dat ik het wel luchtig met haar ga proberen te bespreken zodra ze terug is.. Ik ben niet zo goed in dingen voor me houden die me dwars zitten :)

Een dikke vette :') x 1000 is hier op zijn plaats.
"Ik ga het met haar bespreken als ze terug is" whahahahaha
Wat ga je doen, haar verbieden in het vervolg met vriendinnen op pad te gaan? Heb je de kelder al klaar manneke?

Wat een potentietopic is dit! :D
  † In Memoriam † woensdag 7 augustus 2013 @ 12:23:26 #117
137949 Disana
pi_129786469
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:20 schreef maktgalen het volgende:

[..]

Dus ik moet volgens jou wel accepteren dat zij dingen doet waar ik met niet prettig bij voel, maar zij wel. En als ik haar vraag om zich aan te passen zodat ik me prettig voel en zij wat minder prettig.. dan is dat bekrompen.

Dus eigenlijk gebruik jij jouw eigen maatstaven voor mij om te bepalen dat ik bekrompen ben. Waarom moet ik toegeven aan een mening die door het grootste deel van de maatschappij gedeeld wordt?

Het overgrote deel van de mensen vind het normaal als je partner lekker alleen op een feestvakantie gaat, DUS iedereen die dat niet normaal vind is een zielige tyfus mongool die zijn vriendin aan een halsband wil hebben en boodschappen wil laten doen met een burka.

Wat een bullshit.
Maar dat is juist het punt: je vraagt het haar niet, je dreigt met het beëindigen van de relatie. Ze heeft geen keus als ze van je houdt, je dwingt haar jouw zin te doen. Het kan best zijn dat je een vrouw vindt die hiermee genoegen neemt, maar over het algemeen is een relatie waarin je elkaar speelruimte geeft toch fijner.
pi_129786549
Ik sta echt versteld van wat voor mensen er blijkbaar in Nederland rondlopen.
pi_129786562
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:21 schreef maktgalen het volgende:

[..]

Niet helemaal.. ik kan namelijk best begrip opbrengen voor mensen die elkaar wel heel vrij daarin laten. Ik geef alleen aan dat het voor mij niet werkt en dat ik TS dus heel goed kan begrijpen.
En als je zelf weg wil naar een feestje/festivalletje. Mag dat dan wel?
pi_129786600
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:23 schreef Disana het volgende:

[..]

Maar dat is juist het punt: je vraagt het haar niet, je dreigt met het beëindigen van de relatie. Ze heeft geen keus als ze van je houdt, je dwingt haar jouw zin te doen. Het kan best zijn dat je een vrouw vindt die hiermee genoegen neemt, maar over het algemeen is een relatie waarin je elkaar speelruimte geeft toch fijner.
Nee, sorry dan heb ik het misschien verkeerd overgebracht. Natuurlijk zal ik het met haar bespreken, waarschijnlijk is het ook al ter sprake gekomen RUIM voordat zoiets überhaupt op de proppen komt. Je praat tenslotte met elkaar en leert elkaar kennen. Als je dit soort dingen pas bespreekt vlak voordat ze weg gaat, of als ze al op vakantie is.. dan is het te laat, dan zet je haar inderdaad voor het blok.
pi_129786720
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:26 schreef erikkll het volgende:

[..]

En als je zelf weg wil naar een feestje/festivalletje. Mag dat dan wel?
Ligt eraan, niet naar Sziget...

En als ik naar een festival wil, dan zou ik het liefst willen dat me vriendin gezellig meegaat. Maar ik zou echt niet alleen, samen met een vriend.. naar het festival in Sziget gaan. Je kan toch wel begrijpen dat je vriendin daar vraagtekens bij zet dan? Nogmaals.. het is de kat op het spek binden.
  † In Memoriam † woensdag 7 augustus 2013 @ 12:31:22 #122
137949 Disana
pi_129786755
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:27 schreef maktgalen het volgende:

[..]

Nee, sorry dan heb ik het misschien verkeerd overgebracht. Natuurlijk zal ik het met haar bespreken, waarschijnlijk is het ook al ter sprake gekomen RUIM voordat zoiets überhaupt op de proppen komt. Je praat tenslotte met elkaar en leert elkaar kennen. Als je dit soort dingen pas bespreekt vlak voordat ze weg gaat, of als ze al op vakantie is.. dan is het te laat, dan zet je haar inderdaad voor het blok.
Of en wanneer je het bespreekt, doet feitelijk niet terzake als ik je goed heb begrepen. Want wat ze ook zegt, voor jou staat vast dat ze niet naar zo'n festival mag. Nou ja, ze mag wel, maar dan zet jij haar buiten de deur.
pi_129786778
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:30 schreef maktgalen het volgende:

[..]

En als ik naar een festival wil, dan zou ik het liefst willen dat me vriendin gezellig meegaat. Maar ik zou echt niet alleen, samen met een vriend.. naar het festival in Sziget gaan. Je kan toch wel begrijpen dat je vriendin daar vraagtekens bij zet dan? Nogmaals.. het is de kat op het spek binden.
Stel jij houdt van festivals (ik hou daar wel van, namelijk) en je vriendin houdt niet van festivals. Wat moet je dan? Ik zou persoonlijk nooit vreemdgaan en dus ook niet op een festival. Ik vind dat m'n vriendin mij daarin moet vertrouwen en zou het erg onredelijk vinden als ze daar vraagtekens bij zet, ja.
pi_129786837
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:31 schreef Disana het volgende:

[..]

Of en wanneer je het bespreekt, doet feitelijk niet terzake als ik je goed heb begrepen. Want wat ze ook zegt, voor jou staat vast dat ze niet naar zo'n festival mag. Nou ja, ze mag wel, maar dan zet jij haar buiten de deur.
Het doet wel terzake.. je kan namelijk al vroeg aangeven hoe jij over bepaalde dingen denkt, je kan vroegtijdig aangeven wat jij wel vind kunnen en niet. Als je dat pas gaat doen als ze haar koffer aan het inpakken is.. dan geef je haar niet echt de kans om erover na te denken en zich af te vragen of dit het dan wel voor haar is.
pi_129786894
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:30 schreef maktgalen het volgende:

[..]

Jij moet serieus praten met je vriendin als ze naar een festival gaat? En als je dat niet doet gaat ze wel vreemd?
Neuk je een robot?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_129786931
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:32 schreef erikkll het volgende:

[..]

Stel jij houdt van festivals (ik hou daar wel van, namelijk) en je vriendin houdt niet van festivals. Wat moet je dan? Ik zou persoonlijk nooit vreemdgaan en dus ook niet op een festival. Ik vind dat m'n vriendin mij daarin moet vertrouwen en zou het erg onredelijk vinden als ze daar vraagtekens bij zet, ja.
Nou, even ter verduidelijking. Er zit denk ik wel een verschil tussen feestvakanties op b.v. Ibiza, een festival in Sziget en leuke vakanties zonder te feesten, festivals in Nederland zoals Dancevalley.

Ik vind ook dat je elkaar de ruimte moet geven, maar die ruimte is niet onbeperkt. Ik zou zelf geen problemen hebben als mijn vriendin met wat vrienden naar een festival hier in Nederland gaat waar ik niet bij ben. Ik zou wel problemen hebben met een feestvakantie van 2 weken of het beruchte Sziget festival in Hongarije.
  † In Memoriam † woensdag 7 augustus 2013 @ 12:36:50 #127
137949 Disana
pi_129786935
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:33 schreef maktgalen het volgende:

[..]

Het doet wel terzake.. je kan namelijk al vroeg aangeven hoe jij over bepaalde dingen denkt, je kan vroegtijdig aangeven wat jij wel vind kunnen en niet. Als je dat pas gaat doen als ze haar koffer aan het inpakken is.. dan geef je haar niet echt de kans om erover na te denken en zich af te vragen of dit het dan wel voor haar is.
Ja dat zei ik al, het kan zijn dat je een vrouw vindt die bereid is hier genoegen mee te nemen. Mij lijkt het niet zo'n prettige gedachte zo'n gehoorzame partner te hebben.
pi_129786957
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:35 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Jij moet serieus praten met je vriendin als ze naar een festival gaat? En als je dat niet doet gaat ze wel vreemd?
Neuk je een robot?
Ja klopt, ik praat graag met mijn vriendin als ze naar een festival in Sziget wilt.

Jij vind een briefje op de tafel voldoende begrijp ik?
pi_129787011
Ik heb behoord dat sziget de Hongaarse tegenhanger is van de Italiaanse bunga bunga feesten.
Succes TS!
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_129787030
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:36 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja dat zei ik al, het kan zijn dat je een vrouw vindt die bereid is hier genoegen mee te nemen. Mij lijkt het niet zo'n prettige gedachte zo'n gehoorzame partner te hebben.
Het gaat er niet om dat je elkaar gehoorzaamt, dat klinkt zo afschuwelijk. Het gaat erom dat je manier van denken een beetje met elkaar overeen komt. Zodanig overeen dat het je niet ongelukkig maakt of dat je er geen problemen mee hebt. Als dat het geval is dan ervaar je het ook niet als dat de één de ander moet gehoorzamen.
  † In Memoriam † woensdag 7 augustus 2013 @ 12:43:33 #131
137949 Disana
pi_129787123
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:40 schreef maktgalen het volgende:

[..]

Het gaat er niet om dat je elkaar gehoorzaamt, dat klinkt zo afschuwelijk. Het gaat erom dat je manier van denken een beetje met elkaar overeen komt. Zodanig overeen dat het je niet ongelukkig maakt of dat je er geen problemen mee hebt. Als dat het geval is dan ervaar je het ook niet als dat de één de ander moet gehoorzamen.
Mij lijkt het niks, een relatie beginnen met een setje voorwaarden.
pi_129787278
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:40 schreef maktgalen het volgende:

[..]

Maar als je zegt "je mag best met je vriendin op vakantie, maar als je dat doet is het uit" is natuurlijk niet echt "mogen" he? Dan verplicht je haar gewoon te kiezen tussen jou en iets anders wat ze graag wil. Ben benieuwd hoever je daarmee gaat komen.
pi_129787288
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:43 schreef Disana het volgende:

[..]

Mij lijkt het niks, een relatie beginnen met een setje voorwaarden.
"Een setje voorwaarden" vind ik wel een wat negatieve schetsing van het idee. Het ligt er maar net aan wat jij zelf wilt. Ik kan me eigen totaal niet vinden in de voor mij extreem vrije gedachten van tegenwoordig.
pi_129787343
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:47 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Maar als je zegt "je mag best met je vriendin op vakantie, maar als je dat doet is het uit" is natuurlijk niet echt "mogen" he? Dan verplicht je haar gewoon te kiezen tussen jou en iets anders wat ze graag wil. Ben benieuwd hoever je daarmee gaat komen.
En als zij nou zegt, ik wil met mijn vriendin naar het festival in Sziget.. en als je dat niet accepteert dan is het uit. Precies hetzelfde toch?
  † In Memoriam † woensdag 7 augustus 2013 @ 12:50:00 #135
137949 Disana
pi_129787354
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:47 schreef maktgalen het volgende:

[..]

"Een setje voorwaarden" vind ik wel een wat negatieve schetsing van het idee. Het ligt er maar net aan wat jij zelf wilt. Ik kan me eigen totaal niet vinden in de voor mij extreem vrije gedachten van tegenwoordig.
Ik vind twee vriendinnen die naar Sziget willen nou niet echt extreem.
pi_129787397
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:50 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vind samen met je vriendin naar Sziget willen nou niet echt extreem.
Oke, ik vind het wel iets teveel van het vrije. Maar goed, gelukkig is iedereen anders.. anders zou er niet op ieder potje een dekseltje passen.
pi_129787404
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:47 schreef maktgalen het volgende:

[..]

Tjow. Een weekje festival met een vriendin is toch gewoon leuk? Daar is niks extreem vrij's aan. :{
pi_129787430
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:49 schreef maktgalen het volgende:

[..]

En als zij nou zegt, ik wil met mijn vriendin naar het festival in Sziget.. en als je dat niet accepteert dan is het uit. Precies hetzelfde toch?
Dan laat je haar niet vrij, dan zet je haar voor het blok.
pi_129787434
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:51 schreef erikkll het volgende:

[..]

Tjow. Een weekje festival met een vriendin is toch gewoon leuk? Daar is niks extreem vrij's aan. :{
Tuurlijk is het leuk.. voor degene die gaat dan.. daar twijfel ik niet aan.
pi_129787467
quote:
Het is hetzelfde als wanneer ze met wat vriendinnen 2 weken naar Ibiza gaat. Pff, ja best.. maar daarna ga ik
Net als dit. Wat zou er moeten gebeuren dan? Als ze vreemdgaat kom je er toch wel achter en kun je het alsnog uitmaken. Zelfde resultaat.
pi_129787529
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:52 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Dan laat je haar niet vrij, dan zet je haar voor het blok.
Ja maar hallo.. het hele leven bestaat uit keuzes maken. Misschien dat de twee dan toch niet zo goed bij elkaar passen als dat ze dachten? Waarom zou de 1 wel moeten toegeven en de ander niet? Ik krijg een beetje het gevoel dat er maar 1 persoon concessies moet doen, en dat is de boo-man die niet vrij genoeg is.
pi_129787563
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:53 schreef erikkll het volgende:

[..]

Net als dit. Wat zou er moeten gebeuren dan? Als ze vreemdgaat kom je er toch wel achter en kun je het alsnog uitmaken. Zelfde resultaat.
Kom je er toch wel achter...

Dat is een aanname, dat hoeft natuurlijk niet eens zo te zijn. En ja dan kun je nu zeggen wat niet weet wat niet deert.. maar zo denk IK niet.
pi_129787591
wat een onzin. als iemand vreemd wil gaan doen ze dat toch wel hoor, daar zullen ze echt niet speciaal voor naar een buitenlandse funvakantie gaan.

ts; je vertrouwt je vriendin of je vertrouwt haar niet. zo simpel is het. zonder meer heb je geen zeggenschap over een ander. hier of elders, ongeacht de omstandigheden
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_129787660
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:56 schreef maktgalen het volgende:
Dat is een aanname, dat hoeft natuurlijk niet eens zo te zijn. En ja dan kun je nu zeggen wat niet weet wat niet deert..
Ehm. Tja. Ik ga ervan uit dat mijn vriendin eerlijk tegen mij is, en ik ga er ook van uit dat ze niet vreemdgaat. :') Zoals je zegt praat je met elkaar en ik ben zeker op zoek naar iemand die eerlijk en open is. Dat vind ík namelijk belangrijk, zodat ik niet een ander hoef te beperken in haar ontwikkeling en plezier.
pi_129787707
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:49 schreef maktgalen het volgende:

[..]

Als dat soort dreigementen erbij komen dan houdt het al heel snel op, maar dan is het niet omdat ze weg wil naar een festival.
Mijn vrouw wil graag nog een meerdaags festival doen ergens, ik heb daar geen trek in dus ze wil nog eens met een vriendin weg. Echt absoluut geen probleem en dan maakt het niet uit of het Lowlands is of Sziget (waar we samen heen zijn geweest). Kwestie van vertrouwen, andersom ga ik ook een lang weekend weg met vrienden (wel naar een spellenbeurs, dus de kans dat daar wat gebeurt is minder dan 0 maar toch...)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_129787829
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:57 schreef simmu het volgende:
wat een onzin. als iemand vreemd wil gaan doen ze dat toch wel hoor, daar zullen ze echt niet speciaal voor naar een buitenlandse funvakantie gaan.

ts; je vertrouwt je vriendin of je vertrouwt haar niet. zo simpel is het. zonder meer heb je geen zeggenschap over een ander. hier of elders, ongeacht de omstandigheden
Nee, dit is te zwart/wit.

Mensen zijn niet zwart/wit, mensen zijn onlogisch.. we zijn primitieve wezens en als we op de juiste momenten met de juiste ingredienten geprikkeld worden.. dan is de kans gewoon zeer aannemelijk dat er wat gebeurt. En meestal hebben ze er dan nog spijt van ook daarna, omdat dan de geile bui vertrokken is.
pi_129787883
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:04 schreef maktgalen het volgende:
dan is de kans gewoon zeer aannemelijk dat er wat gebeurt.
Daarover verschillen wij dan geheel van mening. Als je een goede relatie hebt acht ik de kans helemaal niet 'zeer aannemelijk'.
pi_129787888
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:59 schreef erikkll het volgende:

[..]

Ehm. Tja. Ik ga ervan uit dat mijn vriendin eerlijk tegen mij is, en ik ga er ook van uit dat ze niet vreemdgaat. :') Zoals je zegt praat je met elkaar en ik ben zeker op zoek naar iemand die eerlijk en open is. Dat vind ík namelijk belangrijk, zodat ik niet een ander hoef te beperken in haar ontwikkeling en plezier.
Als jouw vriendin echt van je houd.. ga daar dan maar niet van uit. Want dan zal ze er alles voor over hebben om bij jou te kunnen blijven. En als ze maar denkt dat het haar zal lukken om het te verbergen.. dan probeert ze dat om problemen te voorkomen. Zo zijn mensen toch...
pi_129787913
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:06 schreef maktgalen het volgende:
Want dan zal ze er alles voor over hebben om bij jou te kunnen blijven.
Dan weet ze dat ze het gewoon kan vertellen zonder dat het uitgaat. Ik kan best accepteren dat ze een fout heeft gemaakt, niemand is perfect. Als ze vreemdgaat en ik kom er achter dat ze het mij niet heeft verteld, daarentegen, dan is dat geen fout maar dan is dat gewoon doorlopend bedonderen/bedriegen. Dat vind ik veel erger.
pi_129787989
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:07 schreef erikkll het volgende:

[..]

Dan weet ze dat ze het gewoon kan vertellen zonder dat het uitgaat. Ik kan best accepteren dat ze een fout heeft gemaakt, niemand is perfect. Als ze vreemdgaat en ik kom er achter dat ze het mij niet heeft verteld, daarentegen, dan is dat geen fout maar dan is dat gewoon doorlopend bedonderen/bedriegen. Dat vind ik veel erger.
Maar toch blijft de angst bestaan dat je de fout niet zal accepteren, dat gebeurt namelijk heel vaak.
pi_129788058
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:04 schreef maktgalen het volgende:

[..]

Nee, dit is te zwart/wit.

Mensen zijn niet zwart/wit, mensen zijn onlogisch.. we zijn primitieve wezens en als we op de juiste momenten met de juiste ingredienten geprikkeld worden.. dan is de kans gewoon zeer aannemelijk dat er wat gebeurt. En meestal hebben ze er dan nog spijt van ook daarna, omdat dan de geile bui vertrokken is.
als dat je insteek is kan je denk ik beter niet aan relaties beginnen :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_129788134
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:09 schreef maktgalen het volgende:

[..]

Maar toch blijft de angst bestaan dat je de fout niet zal accepteren, dat gebeurt namelijk heel vaak.
Die angst mag ze ook hebben. Maar ik denk dat ze wel weet dat ze mij alles kan vertellen. :). Dat zou ik dan wel weer bespreken, in plaats van een gesprek over wat ze allemaal wel en niet mag.
pi_129788161
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:14 schreef erikkll het volgende:

[..]

Die angst mag ze ook hebben. Maar ik denk dat ze wel weet dat ze mij alles kan vertellen. :)
Haha, nee dat hoop je.. maar eerlijk, ik hoop het ook voor je man! :)
pi_129788185
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:14 schreef maktgalen het volgende:

[..]

Haha, nee dat hoop je.. maar eerlijk, ik hoop het ook voor je man! :)
Daar maak ik me echt volstrekt geen zorgen over. Net als dat ik me volstrekt geen zorgen zou maken over dat ze graag naar een festival wil.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 13:17:28 #155
362234 Sound.Cloud
Beginnend Amateur
pi_129788231
What happens in Budapest, stays in Budapest
pi_129788248
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:17 schreef Sound.Cloud het volgende:
What happens in Budapest, stays in Budapest
Zoals mijn zonnebril en de complete tent van vrienden van me :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 7 augustus 2013 @ 13:23:31 #157
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_129788389
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:51 schreef Greys het volgende:
Maar een beetje lol maken en flirten etc mag toch wel?
Daar honger laten krijgen, thuis eten, als je het goed speelt heb je er alleen maar profijt van
:')

En voor je het weet is ze zo geil, kan ze zich niet meer beheersen en zijn alle grenzen los.
Verder heb ik een schijthekel aan cockteasers dus als een meid dat bij mij flikt ga ik haar ook flink verleiden.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 augustus 2013 @ 13:27:53 #158
163650 Greys
pi_129788527
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:23 schreef wickedmen het volgende:

[..]

En voor je het weet is ze zo geil, kan ze zich niet meer beheersen en zijn alle grenzen los.
Verder heb ik een schijthekel aan cockteasers dus als een meid dat bij mij flikt ga ik haar ook flink verleiden.

Ik bedoel van zon en vakantiesfeer en muziek etc kan je ook een prima mood krijgen. Da's goed voor je hormonen, waar de partner bij thuiskomst dan weer plezier van heeft.
Je hoeft echt niet persé te gaan lopen cockteasen om het naar je zin te hebben.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 7 augustus 2013 @ 13:30:32 #159
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_129788601
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik bedoel van zon en vakantiesfeer en muziek etc kan je ook een prima mood krijgen. Da's goed voor je hormonen, waar de partner bij thuiskomst dan weer plezier van heeft.
Je hoeft echt niet persé te gaan lopen cockteasen om het naar je zin te hebben.
Ahhhhh op die manier.
pi_129788709
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:18 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Zoals mijn zonnebril en de complete tent van vrienden van me :')
Bier is goedkoop daar, dan wil je weleens wat vergeten :D
  woensdag 7 augustus 2013 @ 13:34:00 #161
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_129788732
TS kan zn eigen vriendin niet eens vertrouwen. :')
pi_129788748
Nou, dan heeft mijn vriend wel een kutvriendin, want ik ben gek op festivals en hij totaal niet en ik ga dus ook vaak met vriendinnen die single zijn. :Y) Jeetje, beetje vertrouwen in je vriendin gast.
pi_129788765
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:33 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Bier is goedkoop daar, dan wil je weleens wat vergeten :D
er wordt gejat bij het leven daar, tent van vrienden incl alle spullen. auto opengebroken van een vriend. en dat zijn alleen de dingen die ik direct al heb meegemaakt, als je rondvraagt heeft iedereen wel wat daar.
pi_129788801
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:34 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

er wordt gejat bij het leven daar, tent van vrienden incl alle spullen. auto opengebroken van een vriend. en dat zijn alleen de dingen die ik direct al heb meegemaakt, als je rondvraagt heeft iedereen wel wat daar.
Ach, het zijn maar spullen. TS is straks zijn vriendin kwijt, denk daar eens aan!
pi_129788817
TS, je bent een idioot.
Tevens advies :
http://oi42.tinypic.com/21ceeyh.jpg
en bewaar de sleutel goed :
http://naft.wzl.be/balzak/core/balzak/bz22/kuisheidsgordel.jpg
pi_129788950
TS
Je moet je vriendin bij thuiskomt dit topic laten lezen man..

Echt ik ben met stomheid geslagen.
Je vriendin verbieden om naar Sziget Festival te gaan, omdat de kans bestaat dat ze versiert gaat worden.
Wakey wakey, volgens mij is je vriendin daar zelf bij, vertrouw haar eens man. En dat lulverhaal met de kat op t spek binden. Zo ken ik er nog wel 100..
Ik ken mensen die elkaar bij de slager hebben leren kennen en zelfs een bij het stoplicht.
Wat ga je daar aan doen dan?

Ik krijg juist de kriebels wanneer mijn vriendin NIET meer de dingen gaat doen die ze wil.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 augustus 2013 @ 13:42:43 #167
163650 Greys
pi_129789012
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:41 schreef Sant. het volgende:
TS
Je moet je vriendin bij thuiskomt dit topic laten lezen man..

Echt ik ben met stomheid geslagen.
Je vriendin verbieden om naar Sziget Festival te gaan, omdat de kans bestaat dat ze versiert gaat worden.
Wakey wakey, volgens mij is je vriendin daar zelf bij, vertrouw haar eens man. En dat lulverhaal met de kat op t spek binden. Zo ken ik er nog wel 100..
Ik ken mensen die elkaar bij de slager hebben leren kennen en zelfs een bij het stoplicht.
Wat ga je daar aan doen dan?

Ik krijg juist de kriebels wanneer mijn vriendin NIET meer de dingen gaat doen die ze wil.
Je leest niet goed.
Hij heeft haar helemaal niks verboden. Ze is er al.
Je verwart TS nu met een andere user in het topic die zei dat ie het zou verbieden denk ik :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_129789073
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Je leest niet goed.
Hij heeft haar helemaal niks verboden. Ze is er al.
Je verwart TS nu met een andere user in het topic die zei dat ie het zou verbieden denk ik :)
Dan wil ik graag zeggen dat ik zowel TS als die andere user eng vind.
Ik zou haar dit nooit verbieden.
Ten eerste zou ik meegaan, want Sziget is een bazenfeest! Kees van Hondt :D
Daarnaast ben je een tobber als je je vriendin zo weinig vertrouwd en kun je het beter direct uitmaken. Wat een basis heb je dan zeg..
  woensdag 7 augustus 2013 @ 14:15:39 #169
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_129790201
Ik word een beetje kriebelig van die bavianen hier die hun vriendin als hun bezit beschouwen en meteen willen slaan als iemand even (per ongeluk/niet wetende dat ze bezet is) aan hun vriendin zit. Hebben die mensen dan echt zo'n hulpeloze puppy als vriendin die altijd de hulp van anderen nodig heeft? Of ben je zelf dan zo onzeker dat je echt denkt dat bij de minste of geringste verleiding je vriendin er meteen met die ander vandoor gaat? Vrouwen kunnen anno 2013 goed voor zichzelf opkomen hoor.

Ik ben trouwens afgelopen weekend lekker met vrienden naar Solar geweest, zonder vriendin, want die heeft niets met festivals. Er lopen veel ontzettend mooie vrouwen daar rond en ja, daar worden zat opmerkingen over gemaakt, maar toch blijf ik er vanaf. Mijn vriendin gaat daar ook vanuit en mocht het toch gebeuren, dan wil dat eigenlijk zeggen dat er toch al iets niet goed zit in je eigen relatie. Dan moet je niet het festival de schuld gaan geven, je kunt je partner niet in een glazen vitrinekast gaan bewaren.
Don't let my username fool you...
pi_129790329
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:29 schreef erikkll het volgende:

[..]

Kom maar langs jongeh!
hahahaha...

iemand van 1,60 hahahahaha
pi_129791085
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:19 schreef Thezappa het volgende:

[..]

hahahaha...

iemand van 1,60 hahahahaha
Wie, ik :?
  woensdag 7 augustus 2013 @ 14:48:43 #172
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_129791457
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:15 schreef Metalfreak het volgende:
Ik word een beetje kriebelig van die bavianen hier die hun vriendin als hun bezit beschouwen en meteen willen slaan als iemand even (per ongeluk/niet wetende dat ze bezet is) aan hun vriendin zit. Hebben die mensen dan echt zo'n hulpeloze puppy als vriendin die altijd de hulp van anderen nodig heeft? Of ben je zelf dan zo onzeker dat je echt denkt dat bij de minste of geringste verleiding je vriendin er meteen met die ander vandoor gaat? Vrouwen kunnen anno 2013 goed voor zichzelf opkomen hoor.
Ohnee :o iemand heeft mijn vriendin op haar kont geslagen/ naar haar gelachen/ aan haar arm gezeten. Nu wil ze met hem neuken. Ik moet hem meteen in elkaar slaan zodat zij ziet dat ik de alpha ben, dan wil ze hem vast niet meer en alleen mi nog. 8-)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_129791462
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:38 schreef erikkll het volgende:

[..]

Wie, ik :?
ja jij meisje
  woensdag 7 augustus 2013 @ 15:08:29 #174
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_129792225
Het probleem is dus niet dat er dingen kunnen gebeuren daar, het probleem is dat TS zijn vriendin niet vertrouwd en claimt van wel (want ja die vriendin is sletterig). :')

Maak t uit voor ze iets kan flikken! Of ga zelf alvast vreemd voor ze terug komt! Wat zul je der hebben joh!

Thinking about thinking of you.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 15:09:07 #175
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_129792247
quote:
6s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:48 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ohnee :o iemand heeft mijn vriendin op haar kont geslagen/ naar haar gelachen/ aan haar arm gezeten. Nu wil ze met hem neuken. Ik moet hem meteen in elkaar slaan zodat zij ziet dat ik de alpha ben, dan wil ze hem vast niet meer en alleen mi nog. 8-)
Ik zat alleen aan der kont omdat ik dacht dat het een jongetje was :@
Thinking about thinking of you.
pi_129793984
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:48 schreef Thezappa het volgende:

[..]

ja jij meisje
Ik ben echt geen 1.60 hoor. Was ik maar zo groot. Iedereen op fok weet toch dat ik een liliputter ben :{
  woensdag 7 augustus 2013 @ 16:18:34 #177
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_129794983
quote:
6s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:48 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Inderdaad, dat dus... Ik heb ook een collega die zo is, maar die ziet er dan ook uit als zo'n baviaan. Oh nee, er mag niemand aan zijn vriendin komen of überhaupt maar naar kijken, dat vind ik toch altijd zo kansloos.
pi_129795002
quote:

[..]

Een serieuze reactie dan:
- als je iemand gelijk in elkaar mept als ie je vriendin ook maar aanraakt heb je wel issues. Als ze serieus lastig gevallen wordt is dat natuurlijk een ander verhaal.
- als je relatie nog niet zo lang duurt kun je je wat onzeker voelen. Zeker als ze naar een festival gaat dat een naam heeft en ze ook nog eens een sletterige vriendin meeneemt. Dan is de verleiding er gewoon.. Je kunt het mss. gewoon tegen haar zeggen en haar je vertrouwen geven. Als je jaloers doet, werkt dat verstikkend en raak je haar gegandeerd kwijt.
Gewoon laten gaan. Als ze idd gaat liggen klooien was ze je niet waard.
pi_129796136
Die gaat gevingerd worden door zoveel vingers tegelijk dat ze nooit meer zelfstandig tot 10 hoeft te tellen.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_129796838
Als mijn vriend zo had gedaan was het allang over. Dat bezitterige en jaloerse gedrag maakt alles kapot. Een vrouw heeft gewoon recht op plezier maken. Of dat nu in de woonplaats in de kroeg is of op een festival.
Ik snap niet dat er mannen rondlopen die zo denken zoals een paar voorbeelden in dit topic. :')
pi_129797159
Absoluut riskant, alcohol, feestje en geen partner in de buurt is altijd reden om even lekker los te gaan. Gewoon niet naar vragen, en zelf ook beetje afleiding zoeken. Zit allemaal tussen je oren, of er nu wel of niet iets gebeurt, je kunt toch niets doen.

En je leeft een stuk gelukkiger als je onafhankelijk van elkaar plezier kunt maken denk ik. Vertrouw haar intenties en denk hier niet over na.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:48:35 #182
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_129805290
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 02:56:11 #183
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_129819895
Beste topic dat ik in tijden heb gelezen _O_

Komen TS en deze makvangalen van de bible belt ofzo :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_129819925
Pffff Sziget.....

Kijk Lowlands, Rock Werchter oid zou ik geen probleem mee hebben, maar Sziget.....

Je weet dat dat Hongaars is voor Erotica?
pi_129819950
Deze Ts :')

Overproductie van oestrogeen vermoed ik. Godverdomme man, je komt over als een jaloers wijf!
pi_129819984
Ach ja, je vriendin wil gewoon 'iets' nieuws proeven. Gun haar dat pleziertje. Anders ging ze niet naar sziget.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 08:51:58 #187
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_129821325
Straks komt ze terug met pornoblond haar en over een week kan iedereen haar bewonderen op Internet.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 08:52:24 #188
116015 SicSicSics
pi_129821332
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 16:18 schreef Metalfreak het volgende:
Inderdaad, dat dus... Ik heb ook een collega die zo is, maar die ziet er dan ook uit als zo'n baviaan. Oh nee, er mag niemand aan zijn vriendin komen of überhaupt maar naar kijken, dat vind ik toch altijd zo kansloos.
Op zich wel vreemd. Aan de ene kant 724.000 R&P topics over hoe je met vrouwen moet praten en wanneer ze je nou leuk vinden en wat je nou moet doen om ze het bed in te krijgen. _O- En aan de andere kant hebben we mannen die denken dat als je hun vriendin aanraakt/ -kijkt ze je meteen wil ketsen :')
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_129821371
Geen zorgen TS, je vriendin laat zichzelf even helemaal suf neuken daaro en pakt daarna haar huisje boompje beestje leven weer op met jou.
pi_129821378
quote:
6s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 08:52 schreef SicSicSics het volgende:
En aan de andere kant hebben we mannen die denken dat als je hun vriendin aanraakt/ -kijkt ze je meteen wil ketsen :')
Dat willen we toch ook?
  donderdag 8 augustus 2013 @ 08:56:09 #191
116015 SicSicSics
pi_129821388
quote:
6s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 08:55 schreef Scorpie het volgende:
Dat willen we toch ook?
Wij wel, maar zij waarschijnlijk niet :7
Fine, fuck you then!
pi_129821405
quote:
3s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 08:56 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Wij wel, maar zij waarschijnlijk niet :7
Details, details.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 09:38:57 #193
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_129822062
quote:
6s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 08:52 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Op zich wel vreemd. Aan de ene kant 724.000 R&P topics over hoe je met vrouwen moet praten en wanneer ze je nou leuk vinden en wat je nou moet doen om ze het bed in te krijgen. _O- En aan de andere kant hebben we mannen die denken dat als je hun vriendin aanraakt/ -kijkt ze je meteen wil ketsen :')
Maar misschien is TS ook wel zo aan zijn vriendin gekomen, wie weet :+ Even aanraken en hup, je hebt ineens een vriendin :')
  donderdag 8 augustus 2013 @ 12:08:05 #194
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_129826019
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 17:09 schreef friekin_ het volgende:
Als mijn vriend zo had gedaan was het allang over. Dat bezitterige en jaloerse gedrag maakt alles kapot. Een vrouw heeft gewoon recht op plezier maken. Of dat nu in de woonplaats in de kroeg is of op een festival.
Ik snap niet dat er mannen rondlopen die zo denken zoals een paar voorbeelden in dit topic. :')
Want het feit dat je vriendin naar sziget gaat, mag je niet een beetje onzeker maken?

Omdat je een vervelend gevoel en kleine angst dat je liefje een ander treft ben je meteen bezitterig en jaloers?

Wat een bullshit. Als de algemene consensus binnen een relatie is dat er niet onafhankelijk van elkaar naar festivals ed. wordt gegaan, dan is dat toch prima?

Gelul altijd dat je zo 'vrij' moet zijn en lol maken en je eigen ding moet hebben. Echte relaties zie je tegenwoordig niet meer, ieder 'wil zijn eigen ding' blijf dan single ffs. Die obscure opvatting inzake relaties tegenwoordig is echt zum kotsen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_129826049
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 12:08 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Want het feit dat je vriendin naar sziget gaat, mag je niet een beetje onzeker maken?

Omdat je een vervelend gevoel en kleine angst dat je liefje een ander treft ben je meteen bezitterig en jaloers?

Wat een bullshit. Als de algemene consensus binnen een relatie is dat er niet onafhankelijk van elkaar naar festivals ed. wordt gegaan, dan is dat toch prima?

Gelul altijd dat je zo 'vrij' moet zijn en lol maken en je eigen ding moet hebben. Echte relaties zie je tegenwoordig niet meer, ieder 'wil zijn eigen ding' blijf dan single ffs. Die obscure opvatting inzake relaties tegenwoordig is echt zum kotsen.
Het mag je best een beetje onzeker maken, maar niet op de manier waarop de TS post. Ik vind het allemaal nogal beperkend.
Er is niets mis met tijd met vrienden door willen brengen, je relatie is niet je totale sociale leven.
pi_129826051
quote:
Het lijkt me beter als je je temperament in de knoop legt....
Ja doei.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 12:17:46 #197
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_129826270
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 12:09 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Het mag je best een beetje onzeker maken, maar niet op de manier waarop de TS post. Ik vind het allemaal nogal beperkend.
Er is niets mis met tijd met vrienden door willen brengen, je relatie is niet je totale sociale leven.
Precies "beperkend". Een relatie impliceert een mate van aanpassing naar elkaar waarden en normen. En als die aanpassing beperkend wordt gevonden dan is het schadelijk en verstikkend, en slecht voor je individuele kant. Gelul imo gezien een relatie een beperking van individualisme impliceert.

Mensen zijn gewoon vergeten dat je offers moet brengen voor een goede ( tweezijdige, relatie bestaat uit 2 personen, dus als Ts er anders over denk dan vriendin soit, maakt hem geen tiran)
Jammer dat mensen, zoals jij, het gelijk onder de noemer bezitterig en jaloers schuiven. Je mag best van iemand vragen dingen te laten voor the sake of de relatie. Andersom ook, en naar mijn ervaring doe ik dat zonder moeite voor mijn lief en andersom hetzelfde.

Maar van elkaar dingen verlagen mag blijkbaar niet meer. :')
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_129826622
Jezus wat een vertrouwensproblemen hebben mensen hier :? Ik ben echt met stomheid geslagen
pi_129826680
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 12:17 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Precies "beperkend". Een relatie impliceert een mate van aanpassing naar elkaar waarden en normen. En als die aanpassing beperkend wordt gevonden dan is het schadelijk en verstikkend, en slecht voor je individuele kant. Gelul imo gezien een relatie een beperking van individualisme impliceert.

Mensen zijn gewoon vergeten dat je offers moet brengen voor een goede ( tweezijdige, relatie bestaat uit 2 personen, dus als Ts er anders over denk dan vriendin soit, maakt hem geen tiran)
Jammer dat mensen, zoals jij, het gelijk onder de noemer bezitterig en jaloers schuiven. Je mag best van iemand vragen dingen te laten voor the sake of de relatie. Andersom ook, en naar mijn ervaring doe ik dat zonder moeite voor mijn lief en andersom hetzelfde.

Maar van elkaar dingen verlagen mag blijkbaar niet meer. :')
Klopt maar TS komt een beetje over als een tiran. En zijn vriendin dan eindelijk "bevrijdt" is op een plek waar ook nog eens de alcohol rijkelijk vloeit, dan krijgt een mens al snel jeuk om je eens flink te laten gaan.

Als TS zeker van zichzelf is dat hij zich normaal gedraagd en goed voor zijn schatje heeft gezorgd dan zou hij zich wellicht ook minder zorgen maken? Als TS zich op dezelfde manier uit naar zijn vriendin als op dit forum, lijkt me de kans aanmerkelijk dat zijn angst een self-fulfilling prophecy wordt.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_129827017
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 17:09 schreef friekin_ het volgende:
Ik proef hier een beetje feminisme...

Ik zou eerder willen stellen dat ieder persoon recht heeft op plezier maken. Mijn manier van denken over het hebben van een relatie is namelijk niet alleen "beperkend" naar een vrouw toe, het geld net zo goed voor mannen.

En verder denk ik niet dat dit te maken heeft met een vertrouwensprobleem, ik ben gewoon realistisch. Als hij/zij zonder partner naar zulk soort plaatsen gaat dan moet hij/zij van hele goede huizen komen om de aandacht te weerstaan.

Een echte man zorgt gewoon dat hij met zijn vriendin meegaat. Doe je dat niet, dan moet je er ook niet gek van op kijken als ze een misstap begaat met een ander. Op dat moment krijgt ze namelijk geweldig veel aandacht van andere gasten en het ligt in haar natuur om daar op in te gaan. Natuurlijk zeg ik nu niet dat iedere vrouw dat ook zou doen, maar aangezien er een gezellige vakantiesfeer is, leuke mensen, veel alcohol, gezellige muziek.. de kans is gewoon groot. Ook wil ik niet de illusie wekken dat ik er als een pitbull constant achter haar aan zit, absoluut niet.. maar je bent er wel voor haar. Je kan dan je eigen gang gaan in Sziget, maar op de juiste momenten ben jij daar om haar de aandacht te geven.

En andersom precies hetzelfde he, als je als gozer ergens naartoe gaat met enorm veel mooie vrouwen die jou aandacht geven... vul maar in, zelfde verhaal.

En als je zegt dat je je partner zodanig vertrouwd om hem/haar alleen daar naartoe te laten gaan, prima.. maar achteraf ook niet zeiken als hij/zij is vreemd gegaan.
pi_129827146
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 12:43 schreef maktgalen het volgende:
Doe je dat niet, dan moet je er ook niet gek van op kijken als ze een misstap begaat met een ander. Op dat moment krijgt ze namelijk geweldig veel aandacht van andere gasten en het ligt in haar natuur om daar op in te gaan.
Vrouwen zijn willoze wezens zonder zelfbeheersing. Het is de taak van de man ze continue tegen de boze buitenwereld, en andere mannen in het bijzonder, te beschermen.
pi_129827199
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 12:49 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Vrouwen zijn willoze wezens zonder zelfbeheersing. Het is de taak van de man ze continue tegen de boze buitenwereld, en andere mannen in het bijzonder, te beschermen.
Deze man weet.
Ja doei.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 12:53:18 #203
116015 SicSicSics
pi_129827248
Toch weer wat te zeggen voor delen van de ReFo lifestyle! :7 binnenhouden dat tuig o|O en anders volledig afdekken en constant in de gaten houden. :Y
Fine, fuck you then!
pi_129827318
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 12:49 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Deze man weet niet..

Het gaat niet om bescherming tegen een boze buitenwereld. Moeten ze jou eens op een vliegtuig zetten naar een eiland met alle Victoria Secret modellen.. is kijken of jij je vriendin nog steeds zo trouw blijft.

Het is misschien een ondenkbaar voorbeeld, maar zo werkt het gewoon man.. en met vrouwen hetzelfde. Het zit in de natuur van de mens..
pi_129827374
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 12:56 schreef maktgalen het volgende:

[..]

Deze man weet niet..

Het gaat niet om bescherming tegen een boze buitenwereld. Moeten ze jou eens op een vliegtuig zetten naar een eiland met alle Victoria Secret modellen.. is kijken of jij je vriendin nog steeds zo trouw blijft.

Het is misschien een ondenkbaar voorbeeld, maar zo werkt het gewoon man.. en met vrouwen hetzelfde. Het zit in de natuur van de mens..
Voor mij is vreemdgaan helemaal niet zo vanzelfsprekend eigenlijk.
pi_129827487
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 12:56 schreef maktgalen het volgende:

[..]

Voortplantingsdrang zit erin ja, maar zelfbeheersing ook. Het meerendeel van de mensen is gewoon trouw aan de partner.

quote:
Het meest recente (serieuze) onderzoek naar vreemdgaan in Nederland, werd uitgevoerd door psycholoog Henk Noort. Hij onderzocht 1700 heteroseksuele mannen en vrouwen tussen 20 en 45 jaar. Uit dit onderzoek blijkt dat 25 procent van de Nederlanders vreemdgaat. Dit cijfer lijkt aan de lage kant. Uit het jaarlijkse seksonderzoek van Durex blijkt dat 31 procent van de Nederlanders vreemdgaat. Wereldwijd is dat (volgens Durex) 22 procent.
pi_129827535
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 12:58 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Voor mij is vreemdgaan helemaal niet zo vanzelfsprekend eigenlijk.
Dat insinueer ik ook niet... maar ik denk dat ik mijn punt wel duidelijk heb gemaakt.
pi_129827565
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 13:03 schreef maktgalen het volgende:

[..]

Dat insinueer ik ook niet... maar ik denk dat ik mijn punt wel duidelijk heb gemaakt.
Ja, vrouwen kunnen zichzelf niet in de hand houden in een omgeving met drank en muziek als ze niet worden begeleid door hun vriend. Goed punt ^O^
pi_129827643
quote:
12s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 13:04 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Ja, vrouwen kunnen zichzelf niet in de hand houden in een omgeving met drank en muziek als ze niet worden begeleid door hun vriend. Goed punt ^O^
Ja, als dat is wat jij eruit hebt begrepen.. dan is dat zo.

Lekker vrij zijn, je eigen ding doen en geen grenzen aangeven.. niks is te gek, alles toestaan.
pi_129827681
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 13:07 schreef maktgalen het volgende:

[..]

Ja, als dat is wat jij eruit hebt begrepen.. dan is dat zo.

Lekker vrij zijn, je eigen ding doen en geen grenzen aangeven.. niks is te gek, alles toestaan.
"Niet vreemdgaan" lijkt mij een vrij normale grens, "niet gaan" is geen normale grens.
pi_129827684
Neuken, als een malle, overal.
Ja doei.
pi_129828428
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
Neuken, als een malle, overal.
Ok. Waar beginnen we? :9
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_129828612
quote:

[..]

Ik zou eerder willen stellen dat ieder persoon recht heeft op plezier maken. Mijn manier van denken over het hebben van een relatie is namelijk niet alleen "beperkend" naar een vrouw toe, het geld net zo goed voor mannen.

En verder denk ik niet dat dit te maken heeft met een vertrouwensprobleem, ik ben gewoon realistisch. Als hij/zij zonder partner naar zulk soort plaatsen gaat dan moet hij/zij van hele goede huizen komen om de aandacht te weerstaan.

Een echte man zorgt gewoon dat hij met zijn vriendin meegaat. Doe je dat niet, dan moet je er ook niet gek van op kijken als ze een misstap begaat met een ander. Op dat moment krijgt ze namelijk geweldig veel aandacht van andere gasten en het ligt in haar natuur om daar op in te gaan. Natuurlijk zeg ik nu niet dat iedere vrouw dat ook zou doen, maar aangezien er een gezellige vakantiesfeer is, leuke mensen, veel alcohol, gezellige muziek.. de kans is gewoon groot. Ook wil ik niet de illusie wekken dat ik er als een pitbull constant achter haar aan zit, absoluut niet.. maar je bent er wel voor haar. Je kan dan je eigen gang gaan in Sziget, maar op de juiste momenten ben jij daar om haar de aandacht te geven.

En andersom precies hetzelfde he, als je als gozer ergens naartoe gaat met enorm veel mooie vrouwen die jou aandacht geven... vul maar in, zelfde verhaal.

En als je zegt dat je je partner zodanig vertrouwd om hem/haar alleen daar naartoe te laten gaan, prima.. maar achteraf ook niet zeiken als hij/zij is vreemd gegaan.
Als iemand vreemd wil gaan kan dat overal.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:04:29 #214
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_129829677
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 13:02 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Voortplantingsdrang zit erin ja, maar zelfbeheersing ook. Het meerendeel van de mensen is gewoon trouw aan de partner.

[..]

Mensen vinden het wel lastig uit de bek te trekken dat het aannemelijker is dat iemand vreemdgaat in context van een bezopen slettenfestival, dan dat dit zou gebeuren bij de bakker o.i.d. Je partner samen met een sletterige vriend/vriendin naar een festival laten gaan waarvan het bekend is dat er in overvloed wordt geneukt e.d. En dan blind vertrouwen is gruwelijke zelfoverschatting. En dan nog die mensen die met een stalen gezicht vertellen dat je de partner "vrijlaat" :')

ik kan mij best indenken dat de partner dit liever niet heeft, danwel liever meegaat. Het lot dat wordt getart, hoef je niet toe te staan.
pi_129829776
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:04 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Mensen vinden het wel lastig uit de bek te trekken dat het aannemelijker is dat iemand vreemdgaat in context van een bezopen slettenfestival, dan dat dit zou gebeuren bij de bakker o.i.d. Je partner samen met een sletterige vriend/vriendin naar een festival laten gaan waarvan het bekend is dat er in overvloed wordt geneukt e.d. En dan blind vertrouwen is gruwelijke zelfoverschatting. En dan nog die mensen die met een stalen gezicht vertellen dat je de partner "vrijlaat" :')

ik kan mij best indenken dat de partner dit liever niet heeft, danwel liever meegaat. Het lot dat wordt getart, hoef je niet toe te staan.
Vreemdgaan hou je toch niet tegen? Ze heeft toch haar eigen wil?
pi_129829781
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:04 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik ben zelf op dat festival geweest met m'n vriendin (inmiddels vrouw) ik zou haar daar zonder problemen met een vriendin heen sturen (en andersom ook). Maar dat zegt wellicht meer over ons dan over zuipende/feestende menigte waar we ons in bevinden. :D
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:08:31 #217
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_129829807
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 13:36 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Als iemand vreemd wil gaan kan dat overal.
Non argument. Wanneer ga je eerder vreemd? Als er 3 knappe gozers op je lopen te geilen op een lawaaiig festival als je veel gedronken hebt, en wel een klik voelt. Tevens ben je met een vriendin die er wel pap van lust en is je partner wel heel ver weg?

of bij de bakker waar iedereen op het brood wacht?

Omdat je in theorie overal vreemd kunt gaan, gebeurt dit in praktijk toch op plekken waar veel gelijkgestemden komen zoals festivals en kroegen etc.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:08:33 #218
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_129829809
IK HOOP DAT IK HAAR TEGENKOM EN DAN LOER IK HAAR HELEMAAL DE FUCK UIT EN JIJ KAN ER NIETS AAN DOEN
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_129829883
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:08 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Non argument. Wanneer ga je eerder vreemd? Als er 3 knappe gozers op je lopen te geilen op een lawaaiig festival als je veel gedronken hebt, en wel een klik voelt. Tevens ben je met een vriendin die er wel pap van lust en is je partner wel heel ver weg?

of bij de bakker waar iedereen op het brood wacht?

Omdat je in theorie overal vreemd kunt gaan, gebeurt dit in praktijk toch op plekken waar veel gelijkgestemden komen zoals festivals en kroegen etc.
Ho eens even, we weten niet eens of de vriendin van ts een mokkel is.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:12:29 #220
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_129829968
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:10 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Ho eens even, we weten niet eens of de vriendin van ts een mokkel is.
True :7

Dat zou alles anders maken natuurlijk :p
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:13:26 #221
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_129830001
Een beetje jaloezie ok, maar dit gaat wel erg ver.
pi_129830002
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:12 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

True :7

Dat zou alles anders maken natuurlijk :p
Nah, we hebben het de hele tijd over mensen die onder invloed zijn... en nu komt er uiterlijk bij kijken?
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:13:28 #223
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_129830003
quote:

[..]

Sjezus wat een Neanderthalergedachte... :') Zoals ik al zei: ik ben afgelopen weekend op het Solar Weekend Festival geweest, zonder vriendin en volgens mij liepen daar alle mooie vrouwen van Nederland rond. Toch is er niets gebeurd behalve veel bier drinken en leuk feesten, volgens jou moet ik dan vreemdgegaan zijn... Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken dat mijn vriendin mee was geweest, die heeft daar namelijk echt een hekel aan, ik voel me juist thuis op festivals. Liever lekker met vrienden feesten, dan dat je vriendin met tegenzin meegaat en die er continu met een lang gezicht bij staat.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:15:54 #224
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_129830083
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:13 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nah, we hebben het de hele tijd over mensen die onder invloed zijn... en nu komt er uiterlijk bij kijken?
Duh

Knappe mensen krijgen meer verleidingen te weerstaan omdatze meer aantrekkingskracht uitoefenen. Simpele rekensom toch?

verandert het feit niet dat ze eerder daar vreemd zou gaan dan bij de bakker oid. Then again, zelfs coyotes krijgen weleens een verdwaalde aanbidder :7
pi_129830117
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:15 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Duh

Knappe mensen krijgen meer verleidingen te weerstaan omdatze meer aantrekkingskracht uitoefenen. Simpele rekensom toch?

verandert het feit niet dat ze eerder daar vreemd zou gaan dan bij de bakker oid. Then again, zelfs coyotes krijgen weleens een verdwaalde aanbidder :7
Precies, zelfs ik ben een keer aangesproken door een knappe vrouw om het gezellig te maken.
(jammergenoeg was ik zelf zo bezopen dat ik antwoordde dat ik te moe was, maar dat terzijde)
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:17:02 #226
116015 SicSicSics
pi_129830127
Sowieso je uitleg beginnen met: 'Een echte man... ditdat' :')

Een echte man heeft dat soort krachttermen helemaal niet nodig! :7
Fine, fuck you then!
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:19:20 #227
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_129830201
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:16 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Precies, zelfs ik ben een keer aangesproken door een knappe vrouw om het gezellig te maken.
(jammergenoeg was ik zelf zo bezopen dat ik antwoordde dat ik te moe was, maar dat terzijde)
Wees reëel.

Jij hebt zelf gezien dat er mooie vrouwen liepen zeg jij. Wat zou jij doen als er 1 vroeg of je aan haar borsten wil voelen?
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:20:42 #228
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_129830254
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:17 schreef SicSicSics het volgende:
Sowieso je uitleg beginnen met: 'Een echte man... ditdat' :')

Een echte man heeft dat soort krachttermen helemaal niet nodig! :7
Een echte man geeft zijn vrouw het gevoel dat ze helemaal niet naar kut festivals hoeft. :7
pi_129830271
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:13 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Liever lekker met vrienden feesten, dan dat je vriendin met tegenzin meegaat en die er continu met een lang gezicht bij staat.
Dit dus.
pi_129830337
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:19 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Wees reëel.

Jij hebt zelf gezien dat er mooie vrouwen liepen zeg jij. Wat zou jij doen als er 1 vroeg of je aan haar borsten wil voelen?
Er lopen 50.000 man daar rond, natuurlijk lopen er ook mooie vrouwen tussen. Idem met elk festival.

En wat ik zou zeggen? 'Nee, dank je'.
pi_129830372
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:20 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Een echte man geeft zijn vrouw het gevoel dat ze helemaal niet naar kut festivals hoeft. :7
Maar als ze wel wil geeft hij haar de vrijheid om dat te doen.
pi_129830398
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:23 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Je bent een topkerel.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:24:49 #233
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_129830403
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:22 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En wat ik zou zeggen? 'Nee, dank je'.
:'):'):'):')

Het was een gechargeerd voorbeeld. Geef me even wat terrein Jah l!?!

:7
pi_129830431
En TS? is je vriendin lekker uitgescheurd teruggekomen?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_129830432
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:24 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Je bent een topkerel.
Hey, ik ben bezet hoor, haal je maar niks in je hoofd 8-)
pi_129830452
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:25 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Hey, ik ben bezet hoor, haal je maar niks in je hoofd 8-)
Wil je aan mijn tieten zitten?

Dan krijg je wel een flinke hengst van mijn vriend, uiteraard ;)
pi_129830469
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:24 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

:'):'):'):')

Het was een gechargeerd voorbeeld. Geef me even wat terrein Jah l!?!

:7
Het was mijn reactie in de topless-tent op Sziget 5 jaar geleden...
pi_129830482
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:26 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Wil je aan mijn tieten zitten?

Dan krijg je wel een flinke hengst van mijn vriend, uiteraard ;)
Even lekker voelen en een hengst op de koop toe, waar kan ik tekenen? :D
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:28:13 #239
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_129830538
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:23 schreef DroogDok het volgende:

[..]

In mijn beleving van een relatie zijn dat soort dingen, dingen wat je niet meer doet. En zonder geklaag, een biertje met vrienden tot daar aan toe, maar ik respecteer mijn relatie en heb geen behoefte om alleen te gaan om te feesten? kan met mijn vriendin erbij ook.

Snap niet wat je zoekt als je alleen gaat maargoed.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:29:44 #240
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_129830590
quote:
11s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:26 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Het was mijn reactie in de topless-tent op Sziget 5 jaar geleden...
Precies mijn punt, waarom dat soort verleidingen opzoeken. Zinloos en risicovol.
pi_129830619
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:28 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

In mijn beleving van een relatie zijn dat soort dingen, dingen wat je niet meer doet. En zonder geklaag, een biertje met vrienden tot daar aan toe, maar ik respecteer mijn relatie en heb geen behoefte om alleen te gaan om te feesten? kan met mijn vriendin erbij ook.

Je bent toch geen siamese tweeling als je een relatie hebt? De 1 gaat graag naar een festival, de ander gaat liever een weekend naar de Ardennen, dat kan prima zonder dat de partner persé mee moet.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:31:42 #242
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_129830661
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:30 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Je bent toch geen siamese tweeling als je een relatie hebt? De 1 gaat graag naar een festival, de ander gaat liever een weekend naar de Ardennen, dat kan prima zonder dat de partner persé mee moet.
Of je zoekt iets wat beiden trekt. Siamese tweeling hoeft niet maar relatie voorop is geen schande imo.
pi_129830717
quote:

[..]

Godver wat ik ben ik blij dat ik niet met zo'n type hoef te zijn.

Van die mensen die menen "dat je je naar je leeftijd dient te gedragen". Kom op, laat iedereen toch doen waar ze zich lekker bij voelen zonder elkaar verboden op te leggen.
pi_129830720
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:31 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Of je zoekt iets wat beiden trekt. Siamese tweeling hoeft niet maar relatie voorop is geen schande imo.
Als de 1 een weekend naar een festival wil en de ander een weekend gaat stappen met vienden houd je nog 50 weekenden over om dingen te doen die je beide leuk vind.
pi_129830888
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:29 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Precies mijn punt, waarom dat soort verleidingen opzoeken. Zinloos en risicovol.
Ik ging volledig met haar medeweten, maar mindere goden dan ik zouden daar moeite mee kunnen hebben ja.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:39:36 #246
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_129830984
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:33 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Godver wat ik ben ik blij dat ik niet met zo'n type hoef te zijn.

Van die mensen die menen "dat je je naar je leeftijd dient te gedragen". Kom op, laat iedereen toch doen waar ze zich lekker bij voelen zonder elkaar verboden op te leggen.
Helemaal niet. Behoefte accent verschuift zich gewoon. De rest kan echt doodvallen hoor. Geef gewoon mijn mening,laat mij daar dan ook lekker mee :7
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:42:59 #247
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_129831126
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:33 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Als de 1 een weekend naar een festival wil en de ander een weekend gaat stappen met vienden houd je nog 50 weekenden over om dingen te doen die je beide leuk vind.
Ja dat heb je heel goed uitgerekend ja :')

Imo moeten mensen niet zeiken als ze een ander ontmoeten. Of recentelijk nog een topic dat iemands vriendin op vakantie een ander gezoend heeft. Zal 99/100 keer goed gaan, maar die ene keer kan je vermijden, door andere dingen te doen of samen te gaan. Niet door dwang maar in goed overleg en oprechte wil. Dan pas slaag ik met iemand.
pi_129831251
Ik hoop dat TS z'n vriendin het naar haar zin heeft daar.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:47:16 #249
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_129831260
quote:

[..]

Dit soort gedachten vind ik eng, heel eng, als mijn vriendin zo'n gedachten zou hebben, zou ik heel hard wegrennen en drie dagen niet omkijken... Wat je zoekt? Lol, plezier, feest, ontspanning.... Of mag je dat alleen maar in het bijzijn van je vriendin hebben? Mijn god, wat een hel lijkt me dat...

Juist het af en toe dingen apart doen maakt het veel leuker in een relatie. Mijn vriendin gaat in oktober zelfs een aantal dagen zonder mij op vakantie met haar moeder en zusje, ik heb er echt geen enkel probleem mee. Ik hoef echt nier 24 uu per dag bij haar op de lip te zitten, sterker nog, als dat wel zo was, dan was ik er heel gauw klaar mee.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:50:23 #250
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_129831400
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:47 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Dit soort gedachten vind ik eng, heel eng, als mijn vriendin zo'n gedachten zou hebben, zou ik heel hard wegrennen en drie dagen niet omkijken... Wat je zoekt? Lol, plezier, feest, ontspanning.... Of mag je dat alleen maar in het bijzijn van je vriendin hebben? Mijn god, wat een hel lijkt me dat...

Juist het af en toe dingen apart doen maakt het veel leuker in een relatie. Mijn vriendin gaat in oktober zelfs een aantal dagen zonder mij op vakantie met haar moeder en zusje, ik heb er echt geen enkel probleem mee. Ik hoef echt nier 24 uu per dag bij haar op de lip te zitten, sterker nog, als dat wel zo was, dan was ik er heel gauw klaar mee.
Ja dat jij je doodirriteert aan je vriendin na wat dagjes, kut voor jou. Ik daarentegen kan oneindig dingen met haar doen en vind het juist minder om dingen met vrienden te doen. Kan met mijn verloofde ook feesten, ontspannen etc. drogreden van jouwerzijds.
pi_129831440
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:42 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ja dat heb je heel goed uitgerekend ja :')

Imo moeten mensen niet zeiken als ze een ander ontmoeten. Of recentelijk nog een topic dat iemands vriendin op vakantie een ander gezoend heeft. Zal 99/100 keer goed gaan, maar die ene keer kan je vermijden, door andere dingen te doen of samen te gaan. Niet door dwang maar in goed overleg en oprechte wil. Dan pas slaag ik met iemand.
En de beste manier om dat te vermijden is 24/7 in elkaar bijzijn te verkeren.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:54:25 #252
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_129831551
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:51 schreef DroogDok het volgende:

[..]

En de beste manier om dat te vermijden is 24/7 in elkaar bijzijn te verkeren.
Nee helemaal niet juist. Grote plannen met elkaar delen en vanuit de relatie als basis werken. Niet vanuit het individu. Geen ketting aan elkaar ofzo. In plaats van met de partner tv kijken en chips op de bank, en met vriendinnen op vakantie. Met vriendinnen op de bank en met partner op vakantie ;) vanuit mijn vriendins oogpunt dan :7
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:56:35 #253
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_129831637
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:50 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ja dat jij je doodirriteert aan je vriendin na wat dagjes, kut voor jou. Ik daarentegen kan oneindig dingen met haar doen en vind het juist minder om dingen met vrienden te doen. Kan met mijn verloofde ook feesten, ontspannen etc. drogreden van jouwerzijds.
Ja, dat jij je doodirriteert aan je "vrienden" na wat dagjes, kut voor jou. Ik doe ook leuke dingen met mijn vriendin, maar alleen maar dingen met je vriendin doen? Heb jij alleen maar gezamenlijke interesses? Matchende fiets en unisex jassen ook al gekocht? :')
pi_129831684
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:54 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Nee helemaal niet juist. Grote plannen met elkaar delen en vanuit de relatie als basis werken. Niet vanuit het individu. Geen ketting aan elkaar ofzo. In plaats van met de partner tv kijken en chips op de bank, en met vriendinnen op vakantie. Met vriendinnen op de bank en met partner op vakantie ;)
En je kan je niet voorstellen dat de interesses voor een vakantie bij partners uiteen kunnen lopen? De 1 wil actief, de ander wil zon-zee-strand, dan kan je perfect met vrienden de vakantie van je keuze vieren.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:59:22 #255
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_129831741
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:56 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ja, dat jij je doodirriteert aan je "vrienden" na wat dagjes, kut voor jou. Ik doe ook leuke dingen met mijn vriendin, maar alleen maar dingen met je vriendin doen? Heb jij alleen maar gezamenlijke interesses? Matchende fiets en unisex jassen ook al gekocht? :')
populistisch gelul.

Mijn vriendin en ik stellen elkaar voorop. Tegenwoordig is dat not done blijkbaar, i dont care. Maar als je ons zou zien zou je het totaal niet verwachten ;)
  donderdag 8 augustus 2013 @ 15:01:10 #256
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_129831806
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:57 schreef DroogDok het volgende:

[..]

En je kan je niet voorstellen dat de interesses voor een vakantie bij partners uiteen kunnen lopen? De 1 wil actief, de ander wil zon-zee-strand, dan kan je perfect met vrienden de vakantie van je keuze vieren.
Kan ik me indenken, maar tegelijkertijd vraag ik me dan af of de partners niet teveel uit elkaar liggen qua interesses. Uiteindelijk wil ik een mooie boulevard, mooie zeeën en feesten liever delen met mijn meisje.
pi_129831837
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:59 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

populistisch gelul.

Mijn vriendin en ik stellen elkaar voorop. Tegenwoordig is dat not done blijkbaar, i dont care. Maar als je ons zou zien zou je het totaal niet verwachten ;)
Mijn vriendin gaat in september 1 1/2 week haar zus in Duitsland opzoeken. Betekent dit dat ik haar en zij mij niet vooropsteld? Waarom moet het altijd het een of het ander zijn?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 15:01:58 #258
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_129831848
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:57 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Of je doet, zoals ik, beiden. Volgende week voor drie weken samen met vriendin op vakantie en zij gaat in oktober nog met haar moeder en zusje. Maar wat betreft festivals lopen de interesses bij mijn vriendin en mij ontzettend uit elkaar. Ik houd echt heel erg van festivals, zij heeft er helemaal niets mee. Als ik niet meer naar festivals zou "mogen" daardoor of als ik haar met tegenzin mee moest slepen, dan was het gauw voorbij. Wij laten elkaar gewoon in elkaars waarde...
pi_129831904
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:01 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Kan ik me indenken, maar tegelijkertijd vraag ik me dan af of de partners niet teveel uit elkaar liggen qua interesses. Uiteindelijk wil ik een mooie boulevard, mooie zeeën en feesten liever delen met mijn meisje.
Lijkt me saai samen te zijn met iemand die altijd hetzelfde wil als ik. Tegenpolen trekken elkaar aan, dat weet je toch?
  donderdag 8 augustus 2013 @ 15:14:39 #260
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_129832305
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:03 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Lijkt me saai samen te zijn met iemand die altijd hetzelfde wil als ik. Tegenpolen trekken elkaar aan, dat weet je toch?
Mwah herkenbaarheid geeft toch ook wel een heel fijn gevoel. Kijk, het is niet zo dat ik anti ben hoor. Mijn voorkeur ligt gewoon niet bij gescheiden dingen doen. Ben lang samen met mijn vriendin en ook al zou je het niet zeggen ik mis haar nog steeds elke dag als ze er niet is. Omgekeerd net zo. Zelfs als ik een avond met vrienden ben denk ik, zij zou nu dit zeggen of zo doen. Sommigen vinden het ongezond etc. Maar er is niemand die ik meer vertrouwen ,nodig heb etc. Ze voelt echt als mijn wederhelft, volgens mij is dat woord zo bedoelt.

Klinkt misschien spaced en weird en shit. Ook als ik het teruglees, ik weet zeker dat de omgeving er niets van merkt. Dit leidt tot onbegrip voor gescheiden shit enzo. Maar kan me indenken dat het bij andere anders in elkaar steekt.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 15:15:19 #261
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_129832340

[ Bericht 100% gewijzigd door inslagenreuring op 08-08-2013 15:16:15 (edit: foutje, kut mobiel :p) ]
pi_129832482
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:14 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Mwah herkenbaarheid geeft toch ook wel een heel fijn gevoel. Kijk, het is niet zo dat ik anti ben hoor. Mijn voorkeur ligt gewoon niet bij gescheiden dingen doen. Ben lang samen met mijn vriendin en ook al zou je het niet zeggen ik mis haar nog steeds elke dag als ze er niet is. Omgekeerd net zo. Zelfs als ik een avond met vrienden ben denk ik, zij zou nu dit zeggen of zo doen. Sommigen vinden het ongezond etc. Maar er is niemand die ik meer vertrouwen ,nodig heb etc. Ze voelt echt als mijn wederhelft, volgens mij is dat woord zo bedoelt.

Klinkt misschien spaced en weird en shit. Ook als ik het teruglees, ik weet zeker dat de omgeving er niets van merkt. Dit leidt tot onbegrip voor gescheiden shit enzo. Maar kan me indenken dat het bij andere anders in elkaar steekt.
Ach, het gaat om hoe je het ervaart. Ik zie het inderdaad als ongezonde afhankelijkheid, alsof je leven helemaal kapot zou zijn als ze weg zou gaan bij je, of op een andere manier verdwijnt uit je leven. Maar als jij je daar gelukkig bij voelt en dat heel ander ervaart dan kan ik daar niks van zeggen.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 15:21:37 #263
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_129832555
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:19 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ach, het gaat om hoe je het ervaart. Ik zie het inderdaad als ongezonde afhankelijkheid, alsof je leven helemaal kapot zou zijn als ze weg zou gaan bij je, of op een andere manier verdwijnt uit je leven. Maar als jij je daar gelukkig bij voelt en dat heel ander ervaart dan kan ik daar niks van zeggen.
Ja dat zeg jij. Maar ik koester het en noem het intense liefde. En dat stukje afhankelijk durven zijn is imo vertrouwen. Het is niet zo dat mijn zelfbeeld ervan afhangt maar ben het liefste bij haar.
pi_129833778
Brrr, ik ben heel graag bij mijn vriend en we zijn ook iedere dag samen, maar ik zou het vreselijk vinden als ik niet meer met vriendinnen uit eten zou mogen ofzo. Ik hoef niet ALLES met hem te delen.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 16:21:36 #265
406523 Nowyrok
hartverscheurende UI.
pi_129834627
Ik ga is kijken of ik die sletten tegenkom
ik rij bmw, adoreer mij.
pi_129834762
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:21 schreef Nowyrok het volgende:
Ik ga is kijken of ik die sletten tegenkom
Je zult ze waarschijnlijk vinden in de topless-tent.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 16:37:13 #267
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_129835133
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:19 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Aan de andere kant zou het raar zijn als je heen traan zou laten als bijvoorbeeld je ware liefde sterft. Dat is dan wel weer heel erg postmodern en rationeel.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 18:31:35 #268
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_129838455
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:37 schreef Mishu het volgende:

[..]

Aan de andere kant zou het raar zijn als je heen traan zou laten als bijvoorbeeld je ware liefde sterft. Dat is dan wel weer heel erg postmodern en rationeel.
In deze moderne tijd van onafhankelijkheid en individualisme ben je ziek indien je erg gehecht bent aan iemand. Zwak, onverstandig en gestoord. Je moet alles behalve teveel aan je partner hechten. Dus huilen als je geliefde doodgaat is niet 'appropriate'. Dan moet je lekker met vrienden naar een festival :7
pi_129838702
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Je zult ze waarschijnlijk vinden in de topless-tent.
De sponsoring door de lokale chocolade-fabrikant werd ook goed benut.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 09:28:26 #270
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_129855717
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:50 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Vrienden verwaarlozen, krijg je een klein wereldje van :X.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_129855761
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:37 schreef Mishu het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet. Maar ik hang niet mijn leven op aan mijn vriendin en wil graag dingen voor mijzelf blijven doen.
pi_129855881
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:28 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Dit ook.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 09:45:18 #273
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_129856035
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:28 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Heel erg waar, zie ik om me heen ook wel eens heel af en toe gebeuren. Die mensen komen nergens meer, krijgen niets meer mee van wat er om hun heen gebeurt en als je ze weer eens ziet, hebben ze werkelijk niets te vertellen.
pi_129856464
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 18:31 schreef inslagenreuring het volgende:
Dus huilen als je geliefde doodgaat is niet 'appropriate'. Dan moet je lekker met vrienden naar een festival :7
Jij bent echt geen troll :? :o Wat een twee uitersten die totaal de plank mis slaan zeg.....
Que Sera ~
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 22:48:45 #275
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_129881806
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:31 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet. Maar ik hang niet mijn leven op aan mijn vriendin en wil graag dingen voor mijzelf blijven doen.
Leven ophangen vind ik zon melodramatische uitdrukking. Ik vind dat gewoon leuker, niet per definitie inhoudende dat ik niks meer zelf doe ofzo. Allergische reacties altijd als je het over dingen doen met partner hebt.

Voor mij geen straf hoor..
pi_129885119
Ik heb niet de hele discussie gevolgd, maar ik kan het gevoel van TS wel begrijpen. Festivals staan redelijk bekend om hun tamelijk losse seksuele moraal. Maar dat hoeft niets te zeggen lijkt me? 20% van de mensen gaat nooit vreemd, zelfs niet als ze Madonna/Brad Pitt schaars gekleed op een verder onbewoond eiland tegenkomen.
pi_129905901
en hier is een stukje van het feest :

http://www.telegraaf.nl/b(...)oelwit_rovers__.html

liever jatten dan neuken, ben je nu gerust gesteld ?
pi_129906524
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 18:40 schreef quirigua het volgende:
en hier is een stukje van het feest :

http://www.telegraaf.nl/b(...)oelwit_rovers__.html

liever jatten dan neuken, ben je nu gerust gesteld ?
Is op al die festivals wel het geval tegenwoordig. :{ Echt triest.
  zondag 11 augustus 2013 @ 00:13:13 #279
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_129920306
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')