Ik ben echt geen 1.60 hoor. Was ik maar zo groot. Iedereen op fok weet toch dat ik een liliputter benquote:
Inderdaad, dat dus... Ik heb ook een collega die zo is, maar die ziet er dan ook uit als zo'n baviaan. Oh nee, er mag niemand aan zijn vriendin komen of überhaupt maar naar kijken, dat vind ik toch altijd zo kansloos.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:48 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ohneeiemand heeft mijn vriendin op haar kont geslagen/ naar haar gelachen/ aan haar arm gezeten. Nu wil ze met hem neuken. Ik moet hem meteen in elkaar slaan zodat zij ziet dat ik de alpha ben, dan wil ze hem vast niet meer en alleen mi nog.
Een serieuze reactie dan:quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:14 schreef SambalKaas het volgende:
[..]
Niet zozeer. Dat ik bij het analyseren van de situatie dingen hoor waar ik niet blij van zou worden leek me op voorhand evident. Ik ben namelijk niet blij met de situatie. Niet omdat er daadwerkelijk iets gebeurd, maar omdat het in m'n hoofd spookt dat het zou kunnen gebeuren. Ik heb er niets aan deze posts hier omdat het loos gestook is. Had gehoopt op reacties van niveau. Mensen die de situatie herkennen, die me tips konden geven, voor geruststelling konden zorgen, datgene wat je mag verwachten van je medemens op momenten dat je om hulp vraagt. Maar ja, zo steken mensen hier schijnbaar niet in elkaar.
Maar ja, schijnbaar stel ik me aan. Maar nu? Hoe zorg ik ervoor dat ik daadwerkelijk kan berusten in de situatie? Tips? Of durven mensen die niet te geven door alle lolbroeken hier? Dit zal wel weer een tevergeefse poging zijn gezien het niveau van de eerdere reacties, maar goed.
Op zich wel vreemd. Aan de ene kant 724.000 R&P topics over hoe je met vrouwen moet praten en wanneer ze je nou leuk vinden en wat je nou moet doen om ze het bed in te krijgen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:18 schreef Metalfreak het volgende:
Inderdaad, dat dus... Ik heb ook een collega die zo is, maar die ziet er dan ook uit als zo'n baviaan. Oh nee, er mag niemand aan zijn vriendin komen of überhaupt maar naar kijken, dat vind ik toch altijd zo kansloos.
Dat willen we toch ook?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:52 schreef SicSicSics het volgende:
En aan de andere kant hebben we mannen die denken dat als je hun vriendin aanraakt/ -kijkt ze je meteen wil ketsen
Wij wel, maar zij waarschijnlijk nietquote:
Details, details.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wij wel, maar zij waarschijnlijk niet
Maar misschien is TS ook wel zo aan zijn vriendin gekomen, wie weetquote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:52 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Op zich wel vreemd. Aan de ene kant 724.000 R&P topics over hoe je met vrouwen moet praten en wanneer ze je nou leuk vinden en wat je nou moet doen om ze het bed in te krijgen.En aan de andere kant hebben we mannen die denken dat als je hun vriendin aanraakt/ -kijkt ze je meteen wil ketsen
Want het feit dat je vriendin naar sziget gaat, mag je niet een beetje onzeker maken?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:09 schreef friekin_ het volgende:
Als mijn vriend zo had gedaan was het allang over. Dat bezitterige en jaloerse gedrag maakt alles kapot. Een vrouw heeft gewoon recht op plezier maken. Of dat nu in de woonplaats in de kroeg is of op een festival.
Ik snap niet dat er mannen rondlopen die zo denken zoals een paar voorbeelden in dit topic.
Het mag je best een beetje onzeker maken, maar niet op de manier waarop de TS post. Ik vind het allemaal nogal beperkend.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Want het feit dat je vriendin naar sziget gaat, mag je niet een beetje onzeker maken?
Omdat je een vervelend gevoel en kleine angst dat je liefje een ander treft ben je meteen bezitterig en jaloers?
Wat een bullshit. Als de algemene consensus binnen een relatie is dat er niet onafhankelijk van elkaar naar festivals ed. wordt gegaan, dan is dat toch prima?
Gelul altijd dat je zo 'vrij' moet zijn en lol maken en je eigen ding moet hebben. Echte relaties zie je tegenwoordig niet meer, ieder 'wil zijn eigen ding' blijf dan single ffs. Die obscure opvatting inzake relaties tegenwoordig is echt zum kotsen.
Het lijkt me beter als je je temperament in de knoop legt....quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:19 schreef SambalKaas het volgende:
Ik zit oprecht met m'n gevoelens in de knoop en jij denkt lollig te moeten lopen doen?
Precies "beperkend". Een relatie impliceert een mate van aanpassing naar elkaar waarden en normen. En als die aanpassing beperkend wordt gevonden dan is het schadelijk en verstikkend, en slecht voor je individuele kant. Gelul imo gezien een relatie een beperking van individualisme impliceert.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:09 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het mag je best een beetje onzeker maken, maar niet op de manier waarop de TS post. Ik vind het allemaal nogal beperkend.
Er is niets mis met tijd met vrienden door willen brengen, je relatie is niet je totale sociale leven.
Klopt maar TS komt een beetje over als een tiran. En zijn vriendin dan eindelijk "bevrijdt" is op een plek waar ook nog eens de alcohol rijkelijk vloeit, dan krijgt een mens al snel jeuk om je eens flink te laten gaan.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Precies "beperkend". Een relatie impliceert een mate van aanpassing naar elkaar waarden en normen. En als die aanpassing beperkend wordt gevonden dan is het schadelijk en verstikkend, en slecht voor je individuele kant. Gelul imo gezien een relatie een beperking van individualisme impliceert.
Mensen zijn gewoon vergeten dat je offers moet brengen voor een goede ( tweezijdige, relatie bestaat uit 2 personen, dus als Ts er anders over denk dan vriendin soit, maakt hem geen tiran)
Jammer dat mensen, zoals jij, het gelijk onder de noemer bezitterig en jaloers schuiven. Je mag best van iemand vragen dingen te laten voor the sake of de relatie. Andersom ook, en naar mijn ervaring doe ik dat zonder moeite voor mijn lief en andersom hetzelfde.
Maar van elkaar dingen verlagen mag blijkbaar niet meer.
Ik proef hier een beetje feminisme...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:09 schreef friekin_ het volgende:
Als mijn vriend zo had gedaan was het allang over. Dat bezitterige en jaloerse gedrag maakt alles kapot. Een vrouw heeft gewoon recht op plezier maken. Of dat nu in de woonplaats in de kroeg is of op een festival.
Ik snap niet dat er mannen rondlopen die zo denken zoals een paar voorbeelden in dit topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |