Waarom? Ik heb toch een reden opgegeven? En tevens het topic gerapporteerd als iets wat verwijderd mag worden?quote:
Ik zie toch wel een paar bruikbare posts, strekking is gewoon dat je je aan het aanstellen bent.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:41 schreef SambalKaas het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb toch een reden opgegeven? En tevens het topic gerapporteerd als iets wat verwijderd mag worden?
Ik heb een poging gedaan advies te vragen, maar het ledenbestand van fok lijkt alleen in staat om te stoken, te haten en lollig te lopen doen. Daar heb ik geen trek in. Zeker nu niet.
We verwijderen geen topics. Men is namelijk te snel op z'n teentjes getrapt; er zou weinig overblijven van dit forum.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:41 schreef SambalKaas het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb toch een reden opgegeven? En tevens het topic gerapporteerd als iets wat verwijderd mag worden?
Dan reageer je niet meer en zakt het topic vanzelf weg.quote:Ik heb een poging gedaan advies te vragen, maar het ledenbestand van fok lijkt alleen in staat om te stoken, te haten en lollig te lopen doen. Daar heb ik geen trek in. Zeker nu niet.
Krijg ballen en leer ermee omgaanquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:41 schreef SambalKaas het volgende:
[..]
Ik heb een poging gedaan advies te vragen, maar het ledenbestand van fok lijkt alleen in staat om te stoken, te haten en lollig te lopen doen. Daar heb ik geen trek in. Zeker nu niet.
Zo willekeurig is het anders niet, het is een reactie op de tekst in jouw openingspost.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:44 schreef SambalKaas het volgende:
En denk je echt dat ik behoefte heb om dat ongenuanceerd in een berichtje te moeten lezen waar ik ook nog eens willekeurig voor agressieve randdebiel word uitgemaakt? Ik zoek advies, hier heb ik niets aan.
Verbaast me niets. Mensen hier lijken erg hun best te doen om op tenen te trappen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:44 schreef zarGon het volgende:
Men is namelijk te snel op z'n teentjes getrapt; er zou weinig overblijven van dit forum.
Nou, advies:quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:44 schreef SambalKaas het volgende:
En denk je echt dat ik behoefte heb om dat ongenuanceerd in een berichtje te moeten lezen waar ik ook nog eens willekeurig voor agressieve randdebiel word uitgemaakt? Ik zoek advies, hier heb ik niets aan.
Je hebt er niets aan omdat het niet is wat je wil horen. Dat maakt het niet minder waar hè. Maar nu zal ik je wel op je teentjes trappenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:44 schreef SambalKaas het volgende:
Je moet iets doen aan je jaloezie. Dit gaat je relatie kapot maken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:19 schreef SambalKaas het volgende:
Ik zit oprecht met m'n gevoelens in de knoop en jij denkt lollig te moeten lopen doen?
Ga je ons nou ook allemaal het ziekenhuis in hoeken?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:57 schreef SambalKaas het volgende:
Ja ja.. heel lollig..
Super stoer achter de PC. Wees er maar trots op.
En daaruit kun je dus opmaken dat je je druk maakt om niks.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:41 schreef SambalKaas het volgende:
[..]
Niet zozeer. Dat ik bij het analyseren van de situatie dingen hoor waar ik niet blij van zou worden leek me op voorhand evident. Ik ben namelijk niet blij met de situatie. Niet omdat er daadwerkelijk iets gebeurd, maar omdat het in m'n hoofd spookt dat het zou kunnen gebeuren. Ik heb er niets aan deze posts hier omdat het loos gestook is. Had gehoopt op reacties van niveau. Mensen die de situatie herkennen, die me tips konden geven, voor geruststelling konden zorgen, datgene wat je mag verwachten van je medemens op momenten dat je om hulp vraagt. Maar ja, zo steken mensen hier schijnbaar niet in elkaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:59 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je hebt er niets aan omdat het niet is wat je wil horen. Dat maakt het niet minder waar hè. Maar nu zal ik je wel op je teentjes trappen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |