En dit is al helemaal kansloos.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:17 schreef SambalKaas het volgende:
Als iemand m'n meisje een tik op d'r billen zou geven zou ik die persoon het ziekenhuis in tikken
Want een tik op de billen van jou vriendin, dat mag wel?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:18 schreef erikkll het volgende:
Even serieus. Dit is echt te tries voor woorden.
[..]
En dit is al helemaal kansloos.
Ja. Get a grip man. Jaloers gedoe beklemt haar alleen maar en is op den duur schadelijk voor je relatie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:19 schreef SambalKaas het volgende:
Ik zit oprecht met m'n gevoelens in de knoop en jij denkt lollig te moeten lopen doen?
Nee, maar iemand die dat doet ga ik niet het ziekenhuis in slaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:19 schreef NoXia het volgende:
[..]
Want een tik op de billen van jou vriendin, dat mag wel?
Dit kan ik beamen. Op Sziget neukt iedereen met iedereen. Ook door de invloed van xtc en zo. Verlegt toch een beetje je grenzen he.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:24 schreef Plantagehouder het volgende:
In Sziget gaat het wel iets verder dan een onschuldige tik op de billen.
Mannen met mannen, vrouwen met vrouwen, mannen met vrouwen, en als er verdwaalde dieren rondlopen zijn die ook de klos. Ja, Sziget is me de orgy welquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:25 schreef erikkll het volgende:
[..]
Dit kan ik beamen. Op Sziget neukt iedereen met iedereen. Ook door de invloed van xtc en zo. Verlegt toch een beetje je grenzen he.
Prima wanneer jij fysiek gegeil op je eigen vriendin toelaat, maar zo steek ik dus niet in elkaar. Heb verder ook 0,0 interesse om hier over te gaan discussiëren. Advies is welkom, maar ik denk niet dat jij mij verder kunt helpen gezien onze afwijkende denkwijzes.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:21 schreef erikkll het volgende:
[..]
Nee, maar iemand die dat doet ga ik niet het ziekenhuis in slaan.
Geschuurd worden op een festival. Gast.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:17 schreef SambalKaas het volgende:
Het is er tegen de 40 graden en in zo'n festival crowd doorgaans dusdanig druk dat "voor hetzelfde geld" mijn schaars geklede schatje de halve week al dan niet gewillig door willekeurige gasten geschuurd gaat worden..
Nou. Misschien juist wel om je te doen inzien hoe belachelijk die denkwijzes van jou zijn. Niet toestaan is niet hetzelfde als het ziekenhuis in slaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:27 schreef SambalKaas het volgende:
[..]
Prima wanneer jij fysiek gegeil op je eigen vriendin toelaat, maar zo steek ik dus niet in elkaar. Heb verder ook 0,0 interesse om hier over te gaan discussiëren. Advies is welkom, maar ik denk niet dat jij mij verder kunt helpen gezien onze afwijkende denkwijzes.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:27 schreef SambalKaas het volgende:
[..]
Prima wanneer jij fysiek gegeil op je eigen vriendin toelaat, maar zo steek ik dus niet in elkaar. Heb verder ook 0,0 interesse om hier over te gaan discussiëren. Advies is welkom, maar ik denk niet dat jij mij verder kunt helpen gezien onze afwijkende denkwijzes.
Wat een prachtvolk leeft er in dit land tochquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:27 schreef SambalKaas het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb toch een reden opgegeven? En tevens het topic gerapporteerd als iets wat verwijderd mag worden?quote:
Ik zie toch wel een paar bruikbare posts, strekking is gewoon dat je je aan het aanstellen bent.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:41 schreef SambalKaas het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb toch een reden opgegeven? En tevens het topic gerapporteerd als iets wat verwijderd mag worden?
Ik heb een poging gedaan advies te vragen, maar het ledenbestand van fok lijkt alleen in staat om te stoken, te haten en lollig te lopen doen. Daar heb ik geen trek in. Zeker nu niet.
We verwijderen geen topics. Men is namelijk te snel op z'n teentjes getrapt; er zou weinig overblijven van dit forum.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:41 schreef SambalKaas het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb toch een reden opgegeven? En tevens het topic gerapporteerd als iets wat verwijderd mag worden?
Dan reageer je niet meer en zakt het topic vanzelf weg.quote:Ik heb een poging gedaan advies te vragen, maar het ledenbestand van fok lijkt alleen in staat om te stoken, te haten en lollig te lopen doen. Daar heb ik geen trek in. Zeker nu niet.
Krijg ballen en leer ermee omgaanquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:41 schreef SambalKaas het volgende:
[..]
Ik heb een poging gedaan advies te vragen, maar het ledenbestand van fok lijkt alleen in staat om te stoken, te haten en lollig te lopen doen. Daar heb ik geen trek in. Zeker nu niet.
Zo willekeurig is het anders niet, het is een reactie op de tekst in jouw openingspost.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:44 schreef SambalKaas het volgende:
En denk je echt dat ik behoefte heb om dat ongenuanceerd in een berichtje te moeten lezen waar ik ook nog eens willekeurig voor agressieve randdebiel word uitgemaakt? Ik zoek advies, hier heb ik niets aan.
Verbaast me niets. Mensen hier lijken erg hun best te doen om op tenen te trappen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:44 schreef zarGon het volgende:
Men is namelijk te snel op z'n teentjes getrapt; er zou weinig overblijven van dit forum.
Nou, advies:quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:44 schreef SambalKaas het volgende:
En denk je echt dat ik behoefte heb om dat ongenuanceerd in een berichtje te moeten lezen waar ik ook nog eens willekeurig voor agressieve randdebiel word uitgemaakt? Ik zoek advies, hier heb ik niets aan.
Je hebt er niets aan omdat het niet is wat je wil horen. Dat maakt het niet minder waar hè. Maar nu zal ik je wel op je teentjes trappenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:44 schreef SambalKaas het volgende:
Je moet iets doen aan je jaloezie. Dit gaat je relatie kapot maken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:19 schreef SambalKaas het volgende:
Ik zit oprecht met m'n gevoelens in de knoop en jij denkt lollig te moeten lopen doen?
Ga je ons nou ook allemaal het ziekenhuis in hoeken?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:57 schreef SambalKaas het volgende:
Ja ja.. heel lollig..
Super stoer achter de PC. Wees er maar trots op.
En daaruit kun je dus opmaken dat je je druk maakt om niks.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:41 schreef SambalKaas het volgende:
[..]
Niet zozeer. Dat ik bij het analyseren van de situatie dingen hoor waar ik niet blij van zou worden leek me op voorhand evident. Ik ben namelijk niet blij met de situatie. Niet omdat er daadwerkelijk iets gebeurd, maar omdat het in m'n hoofd spookt dat het zou kunnen gebeuren. Ik heb er niets aan deze posts hier omdat het loos gestook is. Had gehoopt op reacties van niveau. Mensen die de situatie herkennen, die me tips konden geven, voor geruststelling konden zorgen, datgene wat je mag verwachten van je medemens op momenten dat je om hulp vraagt. Maar ja, zo steken mensen hier schijnbaar niet in elkaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:59 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je hebt er niets aan omdat het niet is wat je wil horen. Dat maakt het niet minder waar hè. Maar nu zal ik je wel op je teentjes trappen
Ja dat besef ik me terdege. Toch denk ik wel dat ik het wel luchtig met haar ga proberen te bespreken zodra ze terug is.. Ik ben niet zo goed in dingen voor me houden die me dwars zittenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:18 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Wat kunnen wij doen? Wij weten niet hoe jouw vriendin in elkaar zit en of ze te vertrouwen is. Je hebt eigenlijk maar één keuze, de situatie nemen zoals hij is en je vriendin vooral niet laten merken dat je zo jaloers bent.
Is niet echt een aantrekkelijke eigenschap namelijk.
2 tips:quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:14 schreef SambalKaas het volgende:
[..]
Niet zozeer. Dat ik bij het analyseren van de situatie dingen hoor waar ik niet blij van zou worden leek me op voorhand evident. Ik ben namelijk niet blij met de situatie. Niet omdat er daadwerkelijk iets gebeurd, maar omdat het in m'n hoofd spookt dat het zou kunnen gebeuren. Ik heb er niets aan deze posts hier omdat het loos gestook is. Had gehoopt op reacties van niveau. Mensen die de situatie herkennen, die me tips konden geven, voor geruststelling konden zorgen, datgene wat je mag verwachten van je medemens op momenten dat je om hulp vraagt. Maar ja, zo steken mensen hier schijnbaar niet in elkaar.
Maar ja, schijnbaar stel ik me aan. Maar nu? Hoe zorg ik ervoor dat ik daadwerkelijk kan berusten in de situatie? Tips? Of durven mensen die niet te geven door alle lolbroeken hier? Dit zal wel weer een tevergeefse poging zijn gezien het niveau van de eerdere reacties, maar goed.
Ik ben er nu. Dat zeggen mn vrienden ook altijd. Lekker schuren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:42 schreef Opnieuw-energie het volgende:
What happens in Sziget, stays in Sziget.
Dat bedoel ik maar, maar ik wil niemand op stang jagen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:45 schreef Atemno het volgende:
[..]
Ik ben er nu. Dat zeggen mn vrienden ook altijd. Lekker schuren.
TS Je vriendin zoent lekker!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |