En dit is al helemaal kansloos.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:17 schreef SambalKaas het volgende:
Als iemand m'n meisje een tik op d'r billen zou geven zou ik die persoon het ziekenhuis in tikken
Want een tik op de billen van jou vriendin, dat mag wel?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:18 schreef erikkll het volgende:
Even serieus. Dit is echt te tries voor woorden.
[..]
En dit is al helemaal kansloos.
Ja. Get a grip man. Jaloers gedoe beklemt haar alleen maar en is op den duur schadelijk voor je relatie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:19 schreef SambalKaas het volgende:
Ik zit oprecht met m'n gevoelens in de knoop en jij denkt lollig te moeten lopen doen?
Nee, maar iemand die dat doet ga ik niet het ziekenhuis in slaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:19 schreef NoXia het volgende:
[..]
Want een tik op de billen van jou vriendin, dat mag wel?
Dit kan ik beamen. Op Sziget neukt iedereen met iedereen. Ook door de invloed van xtc en zo. Verlegt toch een beetje je grenzen he.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:24 schreef Plantagehouder het volgende:
In Sziget gaat het wel iets verder dan een onschuldige tik op de billen.
Mannen met mannen, vrouwen met vrouwen, mannen met vrouwen, en als er verdwaalde dieren rondlopen zijn die ook de klos. Ja, Sziget is me de orgy welquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:25 schreef erikkll het volgende:
[..]
Dit kan ik beamen. Op Sziget neukt iedereen met iedereen. Ook door de invloed van xtc en zo. Verlegt toch een beetje je grenzen he.
Prima wanneer jij fysiek gegeil op je eigen vriendin toelaat, maar zo steek ik dus niet in elkaar. Heb verder ook 0,0 interesse om hier over te gaan discussiėren. Advies is welkom, maar ik denk niet dat jij mij verder kunt helpen gezien onze afwijkende denkwijzes.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:21 schreef erikkll het volgende:
[..]
Nee, maar iemand die dat doet ga ik niet het ziekenhuis in slaan.
Geschuurd worden op een festival. Gast.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:17 schreef SambalKaas het volgende:
Het is er tegen de 40 graden en in zo'n festival crowd doorgaans dusdanig druk dat "voor hetzelfde geld" mijn schaars geklede schatje de halve week al dan niet gewillig door willekeurige gasten geschuurd gaat worden..
Nou. Misschien juist wel om je te doen inzien hoe belachelijk die denkwijzes van jou zijn. Niet toestaan is niet hetzelfde als het ziekenhuis in slaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:27 schreef SambalKaas het volgende:
[..]
Prima wanneer jij fysiek gegeil op je eigen vriendin toelaat, maar zo steek ik dus niet in elkaar. Heb verder ook 0,0 interesse om hier over te gaan discussiėren. Advies is welkom, maar ik denk niet dat jij mij verder kunt helpen gezien onze afwijkende denkwijzes.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:27 schreef SambalKaas het volgende:
[..]
Prima wanneer jij fysiek gegeil op je eigen vriendin toelaat, maar zo steek ik dus niet in elkaar. Heb verder ook 0,0 interesse om hier over te gaan discussiėren. Advies is welkom, maar ik denk niet dat jij mij verder kunt helpen gezien onze afwijkende denkwijzes.
Wat een prachtvolk leeft er in dit land tochquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:27 schreef SambalKaas het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |