abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129758727
M'n vriendin (half jaar) is samen met een vriendin van haar naar Sziget. Nou levert mij dit wat moeilijk te plaatsen gevoelens op. Wellicht kunnen mensen mij hier ietwat mee helpen? Het is niet dat ik bang ben haar kwijt te raken en ik wil ook niet overkomen op haar alsof ik d'r niet vertrouw, maar ik voel me alles behalve blij met de situatie.

Het is er tegen de 40 graden en in zo'n festival crowd doorgaans dusdanig druk dat "voor hetzelfde geld" mijn schaars geklede schatje de halve week al dan niet gewillig door willekeurige gasten geschuurd gaat worden.. Normaal gesproken maak ik me niet zo snel druk dat ze iets zou toelaten, maar deze specifieke vriendin van haar kan behoorlijk sletterig zijn.

Ik weet echt niet hoe ik me tegenover haar moet houden.. Als iemand m'n meisje een tik op d'r billen zou geven zou ik die persoon het ziekenhuis in tikken. Schril contrast met de huidige situatie :/ Ik besefte op voorhand niet dat dit mij zo zou raken, dus heb het er ook totaal niet met haar over gehad dat het een issue zou zijn voor mij.

Wat moet ik hier mee? Als er écht iets gebeurd kom ik er toch niet achter zolang ze het mij niet zou willen vertellen. Moet ik me zorgen maken? Wrok voelen? Of loop ik me aan te stellen?

[ Bericht 94% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2013 17:35:37 ]
pi_129758758
Even serieus. Dit is echt te tries voor woorden. :')

quote:
15s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:17 schreef SambalKaas het volgende:
Als iemand m'n meisje een tik op d'r billen zou geven zou ik die persoon het ziekenhuis in tikken
En dit is al helemaal kansloos. :')
pi_129758772
Je kan er niks aan veranderen wat daar gebeurd, dus chill.
"The past is our definition. We may strive, with good reason, to escape it, or to escape what is bad in it, but we will escape it only by adding something better to it." - Wendell Berry
pi_129758788
Ik zit oprecht met m'n gevoelens in de knoop en jij denkt lollig te moeten lopen doen?
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:19:52 #5
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_129758792
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:18 schreef erikkll het volgende:
Even serieus. Dit is echt te tries voor woorden. :')

[..]

En dit is al helemaal kansloos. :')
Want een tik op de billen van jou vriendin, dat mag wel? :P
pi_129758803
Ze heeft toch niet voor niets iets met jou? Waarom zou ze willen vreemdgaan? Als ze dat doet is het toch prima dat je er nu al achter komt, kun je 't uitmaken. Ze verdient sowieso beter dan zo'n jaloerse drol :')
pi_129758816
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:19 schreef SambalKaas het volgende:
Ik zit oprecht met m'n gevoelens in de knoop en jij denkt lollig te moeten lopen doen?
Ja. Get a grip man. Jaloers gedoe beklemt haar alleen maar en is op den duur schadelijk voor je relatie.
pi_129758822
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:19 schreef NoXia het volgende:

[..]

Want een tik op de billen van jou vriendin, dat mag wel? :P
Nee, maar iemand die dat doet ga ik niet het ziekenhuis in slaan.
pi_129758859
quote:
mijn schaars geklede schatje
:r
pi_129758877
Waarom ben je dan niet meegegaan?
pi_129758909
Je maakt een grapje hoop ik.
pi_129758943
In Sziget gaat het wel iets verder dan een onschuldige tik op de billen.
pi_129758976
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:24 schreef Plantagehouder het volgende:
In Sziget gaat het wel iets verder dan een onschuldige tik op de billen.
Dit kan ik beamen. Op Sziget neukt iedereen met iedereen. Ook door de invloed van xtc en zo. Verlegt toch een beetje je grenzen he.
pi_129759007
Je vertrouwt haar niet en bent bang om haar kwijt te raken
Aap uit de mouw
pi_129759019
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:25 schreef erikkll het volgende:

[..]

Dit kan ik beamen. Op Sziget neukt iedereen met iedereen. Ook door de invloed van xtc en zo. Verlegt toch een beetje je grenzen he.
Mannen met mannen, vrouwen met vrouwen, mannen met vrouwen, en als er verdwaalde dieren rondlopen zijn die ook de klos. Ja, Sziget is me de orgy wel :9~
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:27:19 #16
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_129759042
Ze gaat daar vast op zoek naar iemand met een ruggengraat en iemand die haar wel vertrouwt.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_129759052
Waarom zouden ze dat doen?
Er lopen ook genoeg knappe vrouwen rond :P
dude here
pi_129759061
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:21 schreef erikkll het volgende:

[..]

Nee, maar iemand die dat doet ga ik niet het ziekenhuis in slaan.
Prima wanneer jij fysiek gegeil op je eigen vriendin toelaat, maar zo steek ik dus niet in elkaar. Heb verder ook 0,0 interesse om hier over te gaan discussiėren. Advies is welkom, maar ik denk niet dat jij mij verder kunt helpen gezien onze afwijkende denkwijzes.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:27:56 #19
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_129759063
quote:
Het is er tegen de 40 graden en in zo'n festival crowd doorgaans dusdanig druk dat "voor hetzelfde geld" mijn schaars geklede schatje de halve week al dan niet gewillig door willekeurige gasten geschuurd gaat worden..
Geschuurd worden op een festival. Gast. :')
pi_129759111
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:27 schreef SambalKaas het volgende:

[..]

Prima wanneer jij fysiek gegeil op je eigen vriendin toelaat, maar zo steek ik dus niet in elkaar. Heb verder ook 0,0 interesse om hier over te gaan discussiėren. Advies is welkom, maar ik denk niet dat jij mij verder kunt helpen gezien onze afwijkende denkwijzes.
Nou. Misschien juist wel om je te doen inzien hoe belachelijk die denkwijzes van jou zijn. Niet toestaan is niet hetzelfde als het ziekenhuis in slaan.
pi_129759122
quote:

[..]

:'( :'( :'( :'( :'(

Over twee jaar heb je ze opgesloten in de kelder ts?
pi_129759180
quote:

[..]

Wat een prachtvolk leeft er in dit land toch _O-.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_129759194
Ik wilde eerst TS vriendelijk gaan uitleggen dat het echt niet zo erg is en dat als hij zijn vriendin vertrouwt hij zich geen zorgen hoeft te maken - maar TS is zo te zien een jaloerse, agressieve man.

Dus TS: hopen dat ze geen SOA's oploopt.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2013 17:38:24 ]
pi_129759263
Alle knappe poezen hebben seks op Sziget. Op basis van die informatie kun je je conclusies trekken, TS.

Ze wilde je niet meenemen.
pi_129759390
OP is terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')