Vrouwen zijn willoze wezens zonder zelfbeheersing. Het is de taak van de man ze continue tegen de boze buitenwereld, en andere mannen in het bijzonder, te beschermen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:43 schreef maktgalen het volgende:
Doe je dat niet, dan moet je er ook niet gek van op kijken als ze een misstap begaat met een ander. Op dat moment krijgt ze namelijk geweldig veel aandacht van andere gasten en het ligt in haar natuur om daar op in te gaan.
Deze man weet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:49 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Vrouwen zijn willoze wezens zonder zelfbeheersing. Het is de taak van de man ze continue tegen de boze buitenwereld, en andere mannen in het bijzonder, te beschermen.
Deze man weet niet..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:49 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Vrouwen zijn willoze wezens zonder zelfbeheersing. Het is de taak van de man ze continue tegen de boze buitenwereld, en andere mannen in het bijzonder, te beschermen.
Voor mij is vreemdgaan helemaal niet zo vanzelfsprekend eigenlijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:56 schreef maktgalen het volgende:
[..]
Deze man weet niet..
Het gaat niet om bescherming tegen een boze buitenwereld. Moeten ze jou eens op een vliegtuig zetten naar een eiland met alle Victoria Secret modellen.. is kijken of jij je vriendin nog steeds zo trouw blijft.
Het is misschien een ondenkbaar voorbeeld, maar zo werkt het gewoon man.. en met vrouwen hetzelfde. Het zit in de natuur van de mens..
Voortplantingsdrang zit erin ja, maar zelfbeheersing ook. Het meerendeel van de mensen is gewoon trouw aan de partner.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:56 schreef maktgalen het volgende:
[..]
Het gaat niet om bescherming tegen een boze buitenwereld. Moeten ze jou eens op een vliegtuig zetten naar een eiland met alle Victoria Secret modellen.. is kijken of jij je vriendin nog steeds zo trouw blijft.
Het is misschien een ondenkbaar voorbeeld, maar zo werkt het gewoon man.. en met vrouwen hetzelfde. Het zit in de natuur van de mens..
quote:Het meest recente (serieuze) onderzoek naar vreemdgaan in Nederland, werd uitgevoerd door psycholoog Henk Noort. Hij onderzocht 1700 heteroseksuele mannen en vrouwen tussen 20 en 45 jaar. Uit dit onderzoek blijkt dat 25 procent van de Nederlanders vreemdgaat. Dit cijfer lijkt aan de lage kant. Uit het jaarlijkse seksonderzoek van Durex blijkt dat 31 procent van de Nederlanders vreemdgaat. Wereldwijd is dat (volgens Durex) 22 procent.
Dat insinueer ik ook niet... maar ik denk dat ik mijn punt wel duidelijk heb gemaakt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:58 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Voor mij is vreemdgaan helemaal niet zo vanzelfsprekend eigenlijk.
Ja, vrouwen kunnen zichzelf niet in de hand houden in een omgeving met drank en muziek als ze niet worden begeleid door hun vriend. Goed puntquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:03 schreef maktgalen het volgende:
[..]
Dat insinueer ik ook niet... maar ik denk dat ik mijn punt wel duidelijk heb gemaakt.
Ja, als dat is wat jij eruit hebt begrepen.. dan is dat zo.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:04 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ja, vrouwen kunnen zichzelf niet in de hand houden in een omgeving met drank en muziek als ze niet worden begeleid door hun vriend. Goed punt
"Niet vreemdgaan" lijkt mij een vrij normale grens, "niet gaan" is geen normale grens.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:07 schreef maktgalen het volgende:
[..]
Ja, als dat is wat jij eruit hebt begrepen.. dan is dat zo.
Lekker vrij zijn, je eigen ding doen en geen grenzen aangeven.. niks is te gek, alles toestaan.
Ok. Waar beginnen we?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
Neuken, als een malle, overal.
Als iemand vreemd wil gaan kan dat overal.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:43 schreef maktgalen het volgende:
[..]
Ik proef hier een beetje feminisme...
Ik zou eerder willen stellen dat ieder persoon recht heeft op plezier maken. Mijn manier van denken over het hebben van een relatie is namelijk niet alleen "beperkend" naar een vrouw toe, het geld net zo goed voor mannen.
En verder denk ik niet dat dit te maken heeft met een vertrouwensprobleem, ik ben gewoon realistisch. Als hij/zij zonder partner naar zulk soort plaatsen gaat dan moet hij/zij van hele goede huizen komen om de aandacht te weerstaan.
Een echte man zorgt gewoon dat hij met zijn vriendin meegaat. Doe je dat niet, dan moet je er ook niet gek van op kijken als ze een misstap begaat met een ander. Op dat moment krijgt ze namelijk geweldig veel aandacht van andere gasten en het ligt in haar natuur om daar op in te gaan. Natuurlijk zeg ik nu niet dat iedere vrouw dat ook zou doen, maar aangezien er een gezellige vakantiesfeer is, leuke mensen, veel alcohol, gezellige muziek.. de kans is gewoon groot. Ook wil ik niet de illusie wekken dat ik er als een pitbull constant achter haar aan zit, absoluut niet.. maar je bent er wel voor haar. Je kan dan je eigen gang gaan in Sziget, maar op de juiste momenten ben jij daar om haar de aandacht te geven.
En andersom precies hetzelfde he, als je als gozer ergens naartoe gaat met enorm veel mooie vrouwen die jou aandacht geven... vul maar in, zelfde verhaal.
En als je zegt dat je je partner zodanig vertrouwd om hem/haar alleen daar naartoe te laten gaan, prima.. maar achteraf ook niet zeiken als hij/zij is vreemd gegaan.
Mensen vinden het wel lastig uit de bek te trekken dat het aannemelijker is dat iemand vreemdgaat in context van een bezopen slettenfestival, dan dat dit zou gebeuren bij de bakker o.i.d. Je partner samen met een sletterige vriend/vriendin naar een festival laten gaan waarvan het bekend is dat er in overvloed wordt geneukt e.d. En dan blind vertrouwen is gruwelijke zelfoverschatting. En dan nog die mensen die met een stalen gezicht vertellen dat je de partner "vrijlaat"quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Voortplantingsdrang zit erin ja, maar zelfbeheersing ook. Het meerendeel van de mensen is gewoon trouw aan de partner.
[..]
Vreemdgaan hou je toch niet tegen? Ze heeft toch haar eigen wil?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mensen vinden het wel lastig uit de bek te trekken dat het aannemelijker is dat iemand vreemdgaat in context van een bezopen slettenfestival, dan dat dit zou gebeuren bij de bakker o.i.d. Je partner samen met een sletterige vriend/vriendin naar een festival laten gaan waarvan het bekend is dat er in overvloed wordt geneukt e.d. En dan blind vertrouwen is gruwelijke zelfoverschatting. En dan nog die mensen die met een stalen gezicht vertellen dat je de partner "vrijlaat"
ik kan mij best indenken dat de partner dit liever niet heeft, danwel liever meegaat. Het lot dat wordt getart, hoef je niet toe te staan.
Ik ben zelf op dat festival geweest met m'n vriendin (inmiddels vrouw) ik zou haar daar zonder problemen met een vriendin heen sturen (en andersom ook). Maar dat zegt wellicht meer over ons dan over zuipende/feestende menigte waar we ons in bevinden.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mensen vinden het wel lastig uit de bek te trekken dat het aannemelijker is dat iemand vreemdgaat in context van een bezopen slettenfestival, dan dat dit zou gebeuren bij de bakker o.i.d. Je partner samen met een sletterige vriend/vriendin naar een festival laten gaan waarvan het bekend is dat er in overvloed wordt geneukt e.d. En dan blind vertrouwen is gruwelijke zelfoverschatting. En dan nog die mensen die met een stalen gezicht vertellen dat je de partner "vrijlaat"
ik kan mij best indenken dat de partner dit liever niet heeft, danwel liever meegaat. Het lot dat wordt getart, hoef je niet toe te staan.
Non argument. Wanneer ga je eerder vreemd? Als er 3 knappe gozers op je lopen te geilen op een lawaaiig festival als je veel gedronken hebt, en wel een klik voelt. Tevens ben je met een vriendin die er wel pap van lust en is je partner wel heel ver weg?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Als iemand vreemd wil gaan kan dat overal.
Ho eens even, we weten niet eens of de vriendin van ts een mokkel is.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Non argument. Wanneer ga je eerder vreemd? Als er 3 knappe gozers op je lopen te geilen op een lawaaiig festival als je veel gedronken hebt, en wel een klik voelt. Tevens ben je met een vriendin die er wel pap van lust en is je partner wel heel ver weg?
of bij de bakker waar iedereen op het brood wacht?
Omdat je in theorie overal vreemd kunt gaan, gebeurt dit in praktijk toch op plekken waar veel gelijkgestemden komen zoals festivals en kroegen etc.
Truequote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ho eens even, we weten niet eens of de vriendin van ts een mokkel is.
Nah, we hebben het de hele tijd over mensen die onder invloed zijn... en nu komt er uiterlijk bij kijken?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
True
Dat zou alles anders maken natuurlijk :p
Sjezus wat een Neanderthalergedachte...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:43 schreef maktgalen het volgende:
[..]
Ik proef hier een beetje feminisme...
Ik zou eerder willen stellen dat ieder persoon recht heeft op plezier maken. Mijn manier van denken over het hebben van een relatie is namelijk niet alleen "beperkend" naar een vrouw toe, het geld net zo goed voor mannen.
En verder denk ik niet dat dit te maken heeft met een vertrouwensprobleem, ik ben gewoon realistisch. Als hij/zij zonder partner naar zulk soort plaatsen gaat dan moet hij/zij van hele goede huizen komen om de aandacht te weerstaan.
Een echte man zorgt gewoon dat hij met zijn vriendin meegaat. Doe je dat niet, dan moet je er ook niet gek van op kijken als ze een misstap begaat met een ander. Op dat moment krijgt ze namelijk geweldig veel aandacht van andere gasten en het ligt in haar natuur om daar op in te gaan. Natuurlijk zeg ik nu niet dat iedere vrouw dat ook zou doen, maar aangezien er een gezellige vakantiesfeer is, leuke mensen, veel alcohol, gezellige muziek.. de kans is gewoon groot. Ook wil ik niet de illusie wekken dat ik er als een pitbull constant achter haar aan zit, absoluut niet.. maar je bent er wel voor haar. Je kan dan je eigen gang gaan in Sziget, maar op de juiste momenten ben jij daar om haar de aandacht te geven.
En andersom precies hetzelfde he, als je als gozer ergens naartoe gaat met enorm veel mooie vrouwen die jou aandacht geven... vul maar in, zelfde verhaal.
En als je zegt dat je je partner zodanig vertrouwd om hem/haar alleen daar naartoe te laten gaan, prima.. maar achteraf ook niet zeiken als hij/zij is vreemd gegaan.
Duhquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nah, we hebben het de hele tijd over mensen die onder invloed zijn... en nu komt er uiterlijk bij kijken?
Precies, zelfs ik ben een keer aangesproken door een knappe vrouw om het gezellig te maken.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Duh
Knappe mensen krijgen meer verleidingen te weerstaan omdatze meer aantrekkingskracht uitoefenen. Simpele rekensom toch?
verandert het feit niet dat ze eerder daar vreemd zou gaan dan bij de bakker oid. Then again, zelfs coyotes krijgen weleens een verdwaalde aanbidder
Wees reëel.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Precies, zelfs ik ben een keer aangesproken door een knappe vrouw om het gezellig te maken.
(jammergenoeg was ik zelf zo bezopen dat ik antwoordde dat ik te moe was, maar dat terzijde)
Een echte man geeft zijn vrouw het gevoel dat ze helemaal niet naar kut festivals hoeft.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:17 schreef SicSicSics het volgende:
Sowieso je uitleg beginnen met: 'Een echte man... ditdat'
Een echte man heeft dat soort krachttermen helemaal niet nodig!
Dit dus.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:13 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Liever lekker met vrienden feesten, dan dat je vriendin met tegenzin meegaat en die er continu met een lang gezicht bij staat.
Er lopen 50.000 man daar rond, natuurlijk lopen er ook mooie vrouwen tussen. Idem met elk festival.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wees reëel.
Jij hebt zelf gezien dat er mooie vrouwen liepen zeg jij. Wat zou jij doen als er 1 vroeg of je aan haar borsten wil voelen?
Maar als ze wel wil geeft hij haar de vrijheid om dat te doen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Een echte man geeft zijn vrouw het gevoel dat ze helemaal niet naar kut festivals hoeft.
Je bent een topkerel.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:23 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Maar als ze wel wil geeft hij haar de vrijheid om dat te doen.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En wat ik zou zeggen? 'Nee, dank je'.
Hey, ik ben bezet hoor, haal je maar niks in je hoofdquote:
Wil je aan mijn tieten zitten?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:25 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Hey, ik ben bezet hoor, haal je maar niks in je hoofd
Het was mijn reactie in de topless-tent op Sziget 5 jaar geleden...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]:'):'):')
Het was een gechargeerd voorbeeld. Geef me even wat terrein Jah l!?!
Even lekker voelen en een hengst op de koop toe, waar kan ik tekenen?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wil je aan mijn tieten zitten?
Dan krijg je wel een flinke hengst van mijn vriend, uiteraard
In mijn beleving van een relatie zijn dat soort dingen, dingen wat je niet meer doet. En zonder geklaag, een biertje met vrienden tot daar aan toe, maar ik respecteer mijn relatie en heb geen behoefte om alleen te gaan om te feesten? kan met mijn vriendin erbij ook.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:23 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Maar als ze wel wil geeft hij haar de vrijheid om dat te doen.
Precies mijn punt, waarom dat soort verleidingen opzoeken. Zinloos en risicovol.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het was mijn reactie in de topless-tent op Sziget 5 jaar geleden...
Je bent toch geen siamese tweeling als je een relatie hebt? De 1 gaat graag naar een festival, de ander gaat liever een weekend naar de Ardennen, dat kan prima zonder dat de partner persé mee moet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
In mijn beleving van een relatie zijn dat soort dingen, dingen wat je niet meer doet. En zonder geklaag, een biertje met vrienden tot daar aan toe, maar ik respecteer mijn relatie en heb geen behoefte om alleen te gaan om te feesten? kan met mijn vriendin erbij ook.
Snap niet wat je zoekt als je alleen gaat maargoed.
Of je zoekt iets wat beiden trekt. Siamese tweeling hoeft niet maar relatie voorop is geen schande imo.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:30 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Je bent toch geen siamese tweeling als je een relatie hebt? De 1 gaat graag naar een festival, de ander gaat liever een weekend naar de Ardennen, dat kan prima zonder dat de partner persé mee moet.
Godver wat ik ben ik blij dat ik niet met zo'n type hoef te zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
In mijn beleving van een relatie zijn dat soort dingen, dingen wat je niet meer doet. En zonder geklaag, een biertje met vrienden tot daar aan toe, maar ik respecteer mijn relatie en heb geen behoefte om alleen te gaan om te feesten? kan met mijn vriendin erbij ook.
Als de 1 een weekend naar een festival wil en de ander een weekend gaat stappen met vienden houd je nog 50 weekenden over om dingen te doen die je beide leuk vind.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Of je zoekt iets wat beiden trekt. Siamese tweeling hoeft niet maar relatie voorop is geen schande imo.
Ik ging volledig met haar medeweten, maar mindere goden dan ik zouden daar moeite mee kunnen hebben ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Precies mijn punt, waarom dat soort verleidingen opzoeken. Zinloos en risicovol.
Helemaal niet. Behoefte accent verschuift zich gewoon. De rest kan echt doodvallen hoor. Geef gewoon mijn mening,laat mij daar dan ook lekker meequote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Godver wat ik ben ik blij dat ik niet met zo'n type hoef te zijn.
Van die mensen die menen "dat je je naar je leeftijd dient te gedragen". Kom op, laat iedereen toch doen waar ze zich lekker bij voelen zonder elkaar verboden op te leggen.
Ja dat heb je heel goed uitgerekend jaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:33 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Als de 1 een weekend naar een festival wil en de ander een weekend gaat stappen met vienden houd je nog 50 weekenden over om dingen te doen die je beide leuk vind.
Dit soort gedachten vind ik eng, heel eng, als mijn vriendin zo'n gedachten zou hebben, zou ik heel hard wegrennen en drie dagen niet omkijken... Wat je zoekt? Lol, plezier, feest, ontspanning.... Of mag je dat alleen maar in het bijzijn van je vriendin hebben? Mijn god, wat een hel lijkt me dat...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja dat jij je doodirriteert aan je vriendin na wat dagjes, kut voor jou. Ik daarentegen kan oneindig dingen met haar doen en vind het juist minder om dingen met vrienden te doen. Kan met mijn verloofde ook feesten, ontspannen etc. drogreden van jouwerzijds.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:47 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dit soort gedachten vind ik eng, heel eng, als mijn vriendin zo'n gedachten zou hebben, zou ik heel hard wegrennen en drie dagen niet omkijken... Wat je zoekt? Lol, plezier, feest, ontspanning.... Of mag je dat alleen maar in het bijzijn van je vriendin hebben? Mijn god, wat een hel lijkt me dat...
Juist het af en toe dingen apart doen maakt het veel leuker in een relatie. Mijn vriendin gaat in oktober zelfs een aantal dagen zonder mij op vakantie met haar moeder en zusje, ik heb er echt geen enkel probleem mee. Ik hoef echt nier 24 uu per dag bij haar op de lip te zitten, sterker nog, als dat wel zo was, dan was ik er heel gauw klaar mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |