abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129827146
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 12:43 schreef maktgalen het volgende:
Doe je dat niet, dan moet je er ook niet gek van op kijken als ze een misstap begaat met een ander. Op dat moment krijgt ze namelijk geweldig veel aandacht van andere gasten en het ligt in haar natuur om daar op in te gaan.
Vrouwen zijn willoze wezens zonder zelfbeheersing. Het is de taak van de man ze continue tegen de boze buitenwereld, en andere mannen in het bijzonder, te beschermen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_129827199
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 12:49 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Vrouwen zijn willoze wezens zonder zelfbeheersing. Het is de taak van de man ze continue tegen de boze buitenwereld, en andere mannen in het bijzonder, te beschermen.
Deze man weet.
Ja doei.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 12:53:18 #203
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_129827248
Toch weer wat te zeggen voor delen van de ReFo lifestyle! :7 binnenhouden dat tuig o|O en anders volledig afdekken en constant in de gaten houden. :Y
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_129827318
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 12:49 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Deze man weet niet..

Het gaat niet om bescherming tegen een boze buitenwereld. Moeten ze jou eens op een vliegtuig zetten naar een eiland met alle Victoria Secret modellen.. is kijken of jij je vriendin nog steeds zo trouw blijft.

Het is misschien een ondenkbaar voorbeeld, maar zo werkt het gewoon man.. en met vrouwen hetzelfde. Het zit in de natuur van de mens..
pi_129827374
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 12:56 schreef maktgalen het volgende:

[..]

Deze man weet niet..

Het gaat niet om bescherming tegen een boze buitenwereld. Moeten ze jou eens op een vliegtuig zetten naar een eiland met alle Victoria Secret modellen.. is kijken of jij je vriendin nog steeds zo trouw blijft.

Het is misschien een ondenkbaar voorbeeld, maar zo werkt het gewoon man.. en met vrouwen hetzelfde. Het zit in de natuur van de mens..
Voor mij is vreemdgaan helemaal niet zo vanzelfsprekend eigenlijk.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_129827487
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 12:56 schreef maktgalen het volgende:

[..]

Voortplantingsdrang zit erin ja, maar zelfbeheersing ook. Het meerendeel van de mensen is gewoon trouw aan de partner.

quote:
Het meest recente (serieuze) onderzoek naar vreemdgaan in Nederland, werd uitgevoerd door psycholoog Henk Noort. Hij onderzocht 1700 heteroseksuele mannen en vrouwen tussen 20 en 45 jaar. Uit dit onderzoek blijkt dat 25 procent van de Nederlanders vreemdgaat. Dit cijfer lijkt aan de lage kant. Uit het jaarlijkse seksonderzoek van Durex blijkt dat 31 procent van de Nederlanders vreemdgaat. Wereldwijd is dat (volgens Durex) 22 procent.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_129827535
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 12:58 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Voor mij is vreemdgaan helemaal niet zo vanzelfsprekend eigenlijk.
Dat insinueer ik ook niet... maar ik denk dat ik mijn punt wel duidelijk heb gemaakt.
pi_129827565
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 13:03 schreef maktgalen het volgende:

[..]

Dat insinueer ik ook niet... maar ik denk dat ik mijn punt wel duidelijk heb gemaakt.
Ja, vrouwen kunnen zichzelf niet in de hand houden in een omgeving met drank en muziek als ze niet worden begeleid door hun vriend. Goed punt ^O^
pi_129827643
quote:
12s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 13:04 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Ja, vrouwen kunnen zichzelf niet in de hand houden in een omgeving met drank en muziek als ze niet worden begeleid door hun vriend. Goed punt ^O^
Ja, als dat is wat jij eruit hebt begrepen.. dan is dat zo.

Lekker vrij zijn, je eigen ding doen en geen grenzen aangeven.. niks is te gek, alles toestaan.
pi_129827681
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 13:07 schreef maktgalen het volgende:

[..]

Ja, als dat is wat jij eruit hebt begrepen.. dan is dat zo.

Lekker vrij zijn, je eigen ding doen en geen grenzen aangeven.. niks is te gek, alles toestaan.
"Niet vreemdgaan" lijkt mij een vrij normale grens, "niet gaan" is geen normale grens.
pi_129827684
Neuken, als een malle, overal.
Ja doei.
pi_129828428
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
Neuken, als een malle, overal.
Ok. Waar beginnen we? :9
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_129828612
quote:

[..]

Ik proef hier een beetje feminisme...

Ik zou eerder willen stellen dat ieder persoon recht heeft op plezier maken. Mijn manier van denken over het hebben van een relatie is namelijk niet alleen "beperkend" naar een vrouw toe, het geld net zo goed voor mannen.

En verder denk ik niet dat dit te maken heeft met een vertrouwensprobleem, ik ben gewoon realistisch. Als hij/zij zonder partner naar zulk soort plaatsen gaat dan moet hij/zij van hele goede huizen komen om de aandacht te weerstaan.

Een echte man zorgt gewoon dat hij met zijn vriendin meegaat. Doe je dat niet, dan moet je er ook niet gek van op kijken als ze een misstap begaat met een ander. Op dat moment krijgt ze namelijk geweldig veel aandacht van andere gasten en het ligt in haar natuur om daar op in te gaan. Natuurlijk zeg ik nu niet dat iedere vrouw dat ook zou doen, maar aangezien er een gezellige vakantiesfeer is, leuke mensen, veel alcohol, gezellige muziek.. de kans is gewoon groot. Ook wil ik niet de illusie wekken dat ik er als een pitbull constant achter haar aan zit, absoluut niet.. maar je bent er wel voor haar. Je kan dan je eigen gang gaan in Sziget, maar op de juiste momenten ben jij daar om haar de aandacht te geven.

En andersom precies hetzelfde he, als je als gozer ergens naartoe gaat met enorm veel mooie vrouwen die jou aandacht geven... vul maar in, zelfde verhaal.

En als je zegt dat je je partner zodanig vertrouwd om hem/haar alleen daar naartoe te laten gaan, prima.. maar achteraf ook niet zeiken als hij/zij is vreemd gegaan.
Als iemand vreemd wil gaan kan dat overal.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:04:29 #214
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_129829677
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 13:02 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Voortplantingsdrang zit erin ja, maar zelfbeheersing ook. Het meerendeel van de mensen is gewoon trouw aan de partner.

[..]

Mensen vinden het wel lastig uit de bek te trekken dat het aannemelijker is dat iemand vreemdgaat in context van een bezopen slettenfestival, dan dat dit zou gebeuren bij de bakker o.i.d. Je partner samen met een sletterige vriend/vriendin naar een festival laten gaan waarvan het bekend is dat er in overvloed wordt geneukt e.d. En dan blind vertrouwen is gruwelijke zelfoverschatting. En dan nog die mensen die met een stalen gezicht vertellen dat je de partner "vrijlaat" :')

ik kan mij best indenken dat de partner dit liever niet heeft, danwel liever meegaat. Het lot dat wordt getart, hoef je niet toe te staan.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_129829776
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:04 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Mensen vinden het wel lastig uit de bek te trekken dat het aannemelijker is dat iemand vreemdgaat in context van een bezopen slettenfestival, dan dat dit zou gebeuren bij de bakker o.i.d. Je partner samen met een sletterige vriend/vriendin naar een festival laten gaan waarvan het bekend is dat er in overvloed wordt geneukt e.d. En dan blind vertrouwen is gruwelijke zelfoverschatting. En dan nog die mensen die met een stalen gezicht vertellen dat je de partner "vrijlaat" :')

ik kan mij best indenken dat de partner dit liever niet heeft, danwel liever meegaat. Het lot dat wordt getart, hoef je niet toe te staan.
Vreemdgaan hou je toch niet tegen? Ze heeft toch haar eigen wil?
pi_129829781
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:04 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik ben zelf op dat festival geweest met m'n vriendin (inmiddels vrouw) ik zou haar daar zonder problemen met een vriendin heen sturen (en andersom ook). Maar dat zegt wellicht meer over ons dan over zuipende/feestende menigte waar we ons in bevinden. :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:08:31 #217
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_129829807
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 13:36 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Als iemand vreemd wil gaan kan dat overal.
Non argument. Wanneer ga je eerder vreemd? Als er 3 knappe gozers op je lopen te geilen op een lawaaiig festival als je veel gedronken hebt, en wel een klik voelt. Tevens ben je met een vriendin die er wel pap van lust en is je partner wel heel ver weg?

of bij de bakker waar iedereen op het brood wacht?

Omdat je in theorie overal vreemd kunt gaan, gebeurt dit in praktijk toch op plekken waar veel gelijkgestemden komen zoals festivals en kroegen etc.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:08:33 #218
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_129829809
IK HOOP DAT IK HAAR TEGENKOM EN DAN LOER IK HAAR HELEMAAL DE FUCK UIT EN JIJ KAN ER NIETS AAN DOEN
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_129829883
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:08 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Non argument. Wanneer ga je eerder vreemd? Als er 3 knappe gozers op je lopen te geilen op een lawaaiig festival als je veel gedronken hebt, en wel een klik voelt. Tevens ben je met een vriendin die er wel pap van lust en is je partner wel heel ver weg?

of bij de bakker waar iedereen op het brood wacht?

Omdat je in theorie overal vreemd kunt gaan, gebeurt dit in praktijk toch op plekken waar veel gelijkgestemden komen zoals festivals en kroegen etc.
Ho eens even, we weten niet eens of de vriendin van ts een mokkel is.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:12:29 #220
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_129829968
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:10 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Ho eens even, we weten niet eens of de vriendin van ts een mokkel is.
True :7

Dat zou alles anders maken natuurlijk :p
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:13:26 #221
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_129830001
Een beetje jaloezie ok, maar dit gaat wel erg ver.
pi_129830002
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:12 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

True :7

Dat zou alles anders maken natuurlijk :p
Nah, we hebben het de hele tijd over mensen die onder invloed zijn... en nu komt er uiterlijk bij kijken?
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:13:28 #223
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_129830003
quote:

[..]

Ik proef hier een beetje feminisme...

Ik zou eerder willen stellen dat ieder persoon recht heeft op plezier maken. Mijn manier van denken over het hebben van een relatie is namelijk niet alleen "beperkend" naar een vrouw toe, het geld net zo goed voor mannen.

En verder denk ik niet dat dit te maken heeft met een vertrouwensprobleem, ik ben gewoon realistisch. Als hij/zij zonder partner naar zulk soort plaatsen gaat dan moet hij/zij van hele goede huizen komen om de aandacht te weerstaan.

Een echte man zorgt gewoon dat hij met zijn vriendin meegaat. Doe je dat niet, dan moet je er ook niet gek van op kijken als ze een misstap begaat met een ander. Op dat moment krijgt ze namelijk geweldig veel aandacht van andere gasten en het ligt in haar natuur om daar op in te gaan. Natuurlijk zeg ik nu niet dat iedere vrouw dat ook zou doen, maar aangezien er een gezellige vakantiesfeer is, leuke mensen, veel alcohol, gezellige muziek.. de kans is gewoon groot. Ook wil ik niet de illusie wekken dat ik er als een pitbull constant achter haar aan zit, absoluut niet.. maar je bent er wel voor haar. Je kan dan je eigen gang gaan in Sziget, maar op de juiste momenten ben jij daar om haar de aandacht te geven.

En andersom precies hetzelfde he, als je als gozer ergens naartoe gaat met enorm veel mooie vrouwen die jou aandacht geven... vul maar in, zelfde verhaal.

En als je zegt dat je je partner zodanig vertrouwd om hem/haar alleen daar naartoe te laten gaan, prima.. maar achteraf ook niet zeiken als hij/zij is vreemd gegaan.
Sjezus wat een Neanderthalergedachte... :') Zoals ik al zei: ik ben afgelopen weekend op het Solar Weekend Festival geweest, zonder vriendin en volgens mij liepen daar alle mooie vrouwen van Nederland rond. Toch is er niets gebeurd behalve veel bier drinken en leuk feesten, volgens jou moet ik dan vreemdgegaan zijn... Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken dat mijn vriendin mee was geweest, die heeft daar namelijk echt een hekel aan, ik voel me juist thuis op festivals. Liever lekker met vrienden feesten, dan dat je vriendin met tegenzin meegaat en die er continu met een lang gezicht bij staat.
Don't let my username fool you...
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:15:54 #224
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_129830083
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:13 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nah, we hebben het de hele tijd over mensen die onder invloed zijn... en nu komt er uiterlijk bij kijken?
Duh

Knappe mensen krijgen meer verleidingen te weerstaan omdatze meer aantrekkingskracht uitoefenen. Simpele rekensom toch?

verandert het feit niet dat ze eerder daar vreemd zou gaan dan bij de bakker oid. Then again, zelfs coyotes krijgen weleens een verdwaalde aanbidder :7
pi_129830117
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:15 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Duh

Knappe mensen krijgen meer verleidingen te weerstaan omdatze meer aantrekkingskracht uitoefenen. Simpele rekensom toch?

verandert het feit niet dat ze eerder daar vreemd zou gaan dan bij de bakker oid. Then again, zelfs coyotes krijgen weleens een verdwaalde aanbidder :7
Precies, zelfs ik ben een keer aangesproken door een knappe vrouw om het gezellig te maken.
(jammergenoeg was ik zelf zo bezopen dat ik antwoordde dat ik te moe was, maar dat terzijde)
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:17:02 #226
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_129830127
Sowieso je uitleg beginnen met: 'Een echte man... ditdat' :')

Een echte man heeft dat soort krachttermen helemaal niet nodig! :7
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:19:20 #227
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_129830201
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:16 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Precies, zelfs ik ben een keer aangesproken door een knappe vrouw om het gezellig te maken.
(jammergenoeg was ik zelf zo bezopen dat ik antwoordde dat ik te moe was, maar dat terzijde)
Wees reëel.

Jij hebt zelf gezien dat er mooie vrouwen liepen zeg jij. Wat zou jij doen als er 1 vroeg of je aan haar borsten wil voelen?
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:20:42 #228
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_129830254
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:17 schreef SicSicSics het volgende:
Sowieso je uitleg beginnen met: 'Een echte man... ditdat' :')

Een echte man heeft dat soort krachttermen helemaal niet nodig! :7
Een echte man geeft zijn vrouw het gevoel dat ze helemaal niet naar kut festivals hoeft. :7
pi_129830271
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:13 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Liever lekker met vrienden feesten, dan dat je vriendin met tegenzin meegaat en die er continu met een lang gezicht bij staat.
Dit dus.
pi_129830337
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:19 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Wees reëel.

Jij hebt zelf gezien dat er mooie vrouwen liepen zeg jij. Wat zou jij doen als er 1 vroeg of je aan haar borsten wil voelen?
Er lopen 50.000 man daar rond, natuurlijk lopen er ook mooie vrouwen tussen. Idem met elk festival.

En wat ik zou zeggen? 'Nee, dank je'.
pi_129830372
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:20 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Een echte man geeft zijn vrouw het gevoel dat ze helemaal niet naar kut festivals hoeft. :7
Maar als ze wel wil geeft hij haar de vrijheid om dat te doen.
pi_129830398
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:23 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Je bent een topkerel.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:24:49 #233
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_129830403
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:22 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En wat ik zou zeggen? 'Nee, dank je'.
:'):'):'):')

Het was een gechargeerd voorbeeld. Geef me even wat terrein Jah l!?!

:7
pi_129830431
En TS? is je vriendin lekker uitgescheurd teruggekomen?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_129830432
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:24 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Je bent een topkerel.
Hey, ik ben bezet hoor, haal je maar niks in je hoofd 8-)
pi_129830452
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:25 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Hey, ik ben bezet hoor, haal je maar niks in je hoofd 8-)
Wil je aan mijn tieten zitten?

Dan krijg je wel een flinke hengst van mijn vriend, uiteraard ;)
pi_129830469
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:24 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

:'):'):'):')

Het was een gechargeerd voorbeeld. Geef me even wat terrein Jah l!?!

:7
Het was mijn reactie in de topless-tent op Sziget 5 jaar geleden...
pi_129830482
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:26 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Wil je aan mijn tieten zitten?

Dan krijg je wel een flinke hengst van mijn vriend, uiteraard ;)
Even lekker voelen en een hengst op de koop toe, waar kan ik tekenen? :D
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:28:13 #239
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_129830538
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:23 schreef DroogDok het volgende:

[..]

In mijn beleving van een relatie zijn dat soort dingen, dingen wat je niet meer doet. En zonder geklaag, een biertje met vrienden tot daar aan toe, maar ik respecteer mijn relatie en heb geen behoefte om alleen te gaan om te feesten? kan met mijn vriendin erbij ook.

Snap niet wat je zoekt als je alleen gaat maargoed.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:29:44 #240
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_129830590
quote:
11s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:26 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Het was mijn reactie in de topless-tent op Sziget 5 jaar geleden...
Precies mijn punt, waarom dat soort verleidingen opzoeken. Zinloos en risicovol.
pi_129830619
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:28 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

In mijn beleving van een relatie zijn dat soort dingen, dingen wat je niet meer doet. En zonder geklaag, een biertje met vrienden tot daar aan toe, maar ik respecteer mijn relatie en heb geen behoefte om alleen te gaan om te feesten? kan met mijn vriendin erbij ook.

Je bent toch geen siamese tweeling als je een relatie hebt? De 1 gaat graag naar een festival, de ander gaat liever een weekend naar de Ardennen, dat kan prima zonder dat de partner persé mee moet.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:31:42 #242
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_129830661
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:30 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Je bent toch geen siamese tweeling als je een relatie hebt? De 1 gaat graag naar een festival, de ander gaat liever een weekend naar de Ardennen, dat kan prima zonder dat de partner persé mee moet.
Of je zoekt iets wat beiden trekt. Siamese tweeling hoeft niet maar relatie voorop is geen schande imo.
pi_129830717
quote:

[..]

Godver wat ik ben ik blij dat ik niet met zo'n type hoef te zijn.

Van die mensen die menen "dat je je naar je leeftijd dient te gedragen". Kom op, laat iedereen toch doen waar ze zich lekker bij voelen zonder elkaar verboden op te leggen.
pi_129830720
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:31 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Of je zoekt iets wat beiden trekt. Siamese tweeling hoeft niet maar relatie voorop is geen schande imo.
Als de 1 een weekend naar een festival wil en de ander een weekend gaat stappen met vienden houd je nog 50 weekenden over om dingen te doen die je beide leuk vind.
pi_129830888
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:29 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Precies mijn punt, waarom dat soort verleidingen opzoeken. Zinloos en risicovol.
Ik ging volledig met haar medeweten, maar mindere goden dan ik zouden daar moeite mee kunnen hebben ja.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:39:36 #246
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_129830984
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:33 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Godver wat ik ben ik blij dat ik niet met zo'n type hoef te zijn.

Van die mensen die menen "dat je je naar je leeftijd dient te gedragen". Kom op, laat iedereen toch doen waar ze zich lekker bij voelen zonder elkaar verboden op te leggen.
Helemaal niet. Behoefte accent verschuift zich gewoon. De rest kan echt doodvallen hoor. Geef gewoon mijn mening,laat mij daar dan ook lekker mee :7
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:42:59 #247
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_129831126
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:33 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Als de 1 een weekend naar een festival wil en de ander een weekend gaat stappen met vienden houd je nog 50 weekenden over om dingen te doen die je beide leuk vind.
Ja dat heb je heel goed uitgerekend ja :')

Imo moeten mensen niet zeiken als ze een ander ontmoeten. Of recentelijk nog een topic dat iemands vriendin op vakantie een ander gezoend heeft. Zal 99/100 keer goed gaan, maar die ene keer kan je vermijden, door andere dingen te doen of samen te gaan. Niet door dwang maar in goed overleg en oprechte wil. Dan pas slaag ik met iemand.
pi_129831251
Ik hoop dat TS z'n vriendin het naar haar zin heeft daar.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:47:16 #249
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_129831260
quote:

[..]

Dit soort gedachten vind ik eng, heel eng, als mijn vriendin zo'n gedachten zou hebben, zou ik heel hard wegrennen en drie dagen niet omkijken... Wat je zoekt? Lol, plezier, feest, ontspanning.... Of mag je dat alleen maar in het bijzijn van je vriendin hebben? Mijn god, wat een hel lijkt me dat...

Juist het af en toe dingen apart doen maakt het veel leuker in een relatie. Mijn vriendin gaat in oktober zelfs een aantal dagen zonder mij op vakantie met haar moeder en zusje, ik heb er echt geen enkel probleem mee. Ik hoef echt nier 24 uu per dag bij haar op de lip te zitten, sterker nog, als dat wel zo was, dan was ik er heel gauw klaar mee.
Don't let my username fool you...
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:50:23 #250
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_129831400
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:47 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Dit soort gedachten vind ik eng, heel eng, als mijn vriendin zo'n gedachten zou hebben, zou ik heel hard wegrennen en drie dagen niet omkijken... Wat je zoekt? Lol, plezier, feest, ontspanning.... Of mag je dat alleen maar in het bijzijn van je vriendin hebben? Mijn god, wat een hel lijkt me dat...

Juist het af en toe dingen apart doen maakt het veel leuker in een relatie. Mijn vriendin gaat in oktober zelfs een aantal dagen zonder mij op vakantie met haar moeder en zusje, ik heb er echt geen enkel probleem mee. Ik hoef echt nier 24 uu per dag bij haar op de lip te zitten, sterker nog, als dat wel zo was, dan was ik er heel gauw klaar mee.
Ja dat jij je doodirriteert aan je vriendin na wat dagjes, kut voor jou. Ik daarentegen kan oneindig dingen met haar doen en vind het juist minder om dingen met vrienden te doen. Kan met mijn verloofde ook feesten, ontspannen etc. drogreden van jouwerzijds.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')