abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129765532
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:21 schreef donald_dick het volgende:

[..]

behalve aids en soa's, die neem je mee
Part off the deal natuurlijk!
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_129765552
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:00 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:

[..]

Dan is het een mongool die ongevraagd (gaan we voor het gemak maar even van uit) aan de billen van vrouwen zit, en dat dan bij de verkeerde heeft gedaan. Als dat mijn vriendin zou overkomen dan zou ik toch wel even verhaal gaan halen met het nodige duw en trekwerk, zeggen dat ie met z'n poten van m'n vriendin af moet blijven.
je moet wat als je wat te compenseren hebt he
pi_129765799
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:29 schreef Adames het volgende:

[..]

je moet wat als je wat te compenseren hebt he
Vertel eens, wat heeft het met compensatie te maken om verhaal te halen als er iemand ongevraagd aan je vriendin zit waar je zelf bij bent? Vind jij dat normaal? Ik vind het behoorlijk onbeschoft om zomaar aan een vrouw te plukken tijdens het uitgaan, en dat wil ik gerust even duidelijk maken.

Hoe zou jij reageren als er iemand, zonder dat je vriendin daar behoefte aan heeft, aan dr kont/tieten zit en je zit er met je neus bovenop?
ze zijn fucking nice.
pi_129765979
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:34 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:

[..]

Vertel eens, wat heeft het met compensatie te maken om verhaal te halen als er iemand ongevraagd aan je vriendin zit waar je zelf bij bent? Vind jij dat normaal? Ik vind het behoorlijk onbeschoft om zomaar aan een vrouw te plukken tijdens het uitgaan, en dat wil ik gerust even duidelijk maken.

Hoe zou jij reageren als er iemand, zonder dat je vriendin daar behoefte aan heeft, aan dr kont/tieten zit en je zit er met je neus bovenop?
mijn vriendin kan dat prima zelf regelen
pi_129766053
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:39 schreef Adames het volgende:

[..]

mijn vriendin kan dat prima zelf regelen
Dat is leuk voor je, maar dat is niet bij alle vrouwen het geval. Als jij dan vervolgens, als vriend zijnde, verhaal gaat halen is dat dan een vorm van compensatie? Snap ik niet helemaal..... ook niet hetgeen wat je dan zou moeten compenseren. Onzekerheid? Lijkt me niet. Eerder onbeschoft gedrag jegens iemand waar je om geeft niet zomaar over je kant laten gaan.
ze zijn fucking nice.
pi_129766130
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:40 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:

[..]

Dat is leuk voor je, maar dat is niet bij alle vrouwen het geval. Als jij dan vervolgens, als vriend zijnde, verhaal gaat halen is dat dan een vorm van compensatie? Snap ik niet helemaal.....
zelfs als je dat gaat doen, dan hoeft dat niet altijd met het nodige duw- en trekwerk. zo'n jongen zet zichzelf al genoeg voor schut met dat soort kansloos gedrag, dan hoef je er niet als een mongool bovenop te springen.
pi_129766216
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:42 schreef Adames het volgende:

[..]

zelfs als je dat gaat doen, dan hoeft dat niet altijd met het nodige duw- en trekwerk. zo'n jongen zet zichzelf al genoeg voor schut met dat soort kansloos gedrag, dan hoef je er niet als een mongool bovenop te springen.
Goed. Een verschil van mening. Ik zou hem dat nog graag even willen vertellen.... maar snap nog niet wat ik dan zou willen compenseren. In mijn optiek is het eerder wat lafjes om zoiets maar te accepteren onder het mom van; "die jongen zet zichzelf al genoeg voor schut".
ze zijn fucking nice.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:48:34 #83
405222 Ataturko
Mussie Kemal
pi_129766426
Dilemma mijn zoon. De Westerse slettencultuur is niet compatibel met jouw gedachtengang.
pi_129766995
Wat je op dit moment kunt doen, is accepteren dat je geen grip hebt op de situatie en wat er al dan niet zal gebeuren. Klinkt wellicht heel makkelijk, maar zij zal doen en laten wat ze wil, daar kun jij niets aan veranderen.

Als je vertrouwen in haar hebt, zou ik me om andere mannen niet zo druk maken. Er zal vast wel wat geprobeerd worden, maar vertrouwen betekent ook dat je er vertrouwen in hebt dat ze daar niet op ingaat. En dan is eigenlijk niets aan de hand.

Ik zou zeker geen geruststellng uitlokken via Whatsapp of hoe dan ook. Zoek niet zoveel contact en ga leuke dingen doen.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_129769914
:') dit topic. Jij bent zeker nog nooit op een festival geweest of wel? Een festival kom je voor de muziek. De chicks zijn mooi mee genomen, maar als ik wil scoren ga ik wel naar de lokale discotheek...
  woensdag 7 augustus 2013 @ 02:27:47 #86
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_129779395
Wat een gejank over gasten slaan die aan vriendinnen zitten zeg :')

Als iemand in mijn kont knijpt hoeft mijn vriend diegene niet te slaan hoor, die persoon krijgt een vieze blik of wordt wat door mij aangesproken maar behalve dat mijn vriend me daarna een flinke pets mag geven op de achterkant hoeft hij niets te doen, tenzij ik daadwerkelijk herhaaldelijk lastig wordt gevallen maar vechten zou dan nog steeds uit den boze zijn.

Wat een onzin zeg, als vrouw moet je ook niet willen dat je vriend gaat meppen vanwege een zielige klap op je reet. Dan ben je een gare dramatische aandachtshoer en als 'man' gewoon een debiel die de avond verneukt.
Bay of Plenty
pi_129779427
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:02 schreef mafkees10 het volgende:
:') dit topic. Jij bent zeker nog nooit op een festival geweest of wel? Een festival kom je voor de muziek. De chicks zijn mooi mee genomen, maar als ik wil scoren ga ik wel naar de lokale discotheek...
Sziget is nou net een festival waar de muziek bijzaak is...
pi_129779520
TS, ben je op vakantie geweest met je vrienden (bijv. Salou) toen je een relatie had met haar of iemand anders?
pi_129782420
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 02:27 schreef oLexie het volgende:
Wat een gejank over gasten slaan die aan vriendinnen zitten zeg :')

Als iemand in mijn kont knijpt hoeft mijn vriend diegene niet te slaan hoor, die persoon krijgt een vieze blik of wordt wat door mij aangesproken maar behalve dat mijn vriend me daarna een flinke pets mag geven op de achterkant hoeft hij niets te doen, tenzij ik daadwerkelijk herhaaldelijk lastig wordt gevallen maar vechten zou dan nog steeds uit den boze zijn.

Wat een onzin zeg, als vrouw moet je ook niet willen dat je vriend gaat meppen vanwege een zielige klap op je reet. Dan ben je een gare dramatische aandachtshoer en als 'man' gewoon een debiel die de avond verneukt.
Aandachtshoeren noem je ze maar je laat je wel door onbekenden op je kont slaan. Ach ja.
pi_129782475
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:57 schreef Ataturko het volgende:
Aandachtshoeren noem je ze maar je laat je wel door onbekenden op je kont slaan. Ach ja.
Waar lees jij dat zij zich door onbekenden op haar kont laat slaan? Wat is dit voor debiel topic? :') |:(
  Official ESF Kreviewer woensdag 7 augustus 2013 @ 10:04:03 #91
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_129782588
Je kunt er niks mee nu. Je vertrouwt je vriendin kennelijk niet. Ik zou gewoon zoveel mogelijk je gedachten gaan verzetten en ervoor zorgen dat je iets doet aan je onzekerheid en wantrouwen.
pi_129783352
Heb je er al met haar over gepraat, TS?
pi_129783422
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:59 schreef erikkll het volgende:

[..]

Waar lees jij dat zij zich door onbekenden op haar kont laat slaan? Wat is dit voor debiel topic? :') |:(
Gozer, doe beter je best a.u.b.
pi_129783593
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:33 schreef Ataturko het volgende:

[..]

Gozer, doe beter je best a.u.b.
WAAR zegt ze dan dat ze het toestaat? Oké, diegene wordt niet finaal het ziekenhuis in geslagen maar dat is toch ook volstrekt debiel?
pi_129784215
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:21 schreef erikkll het volgende:

[..]

Nee, maar iemand die dat doet ga ik niet het ziekenhuis in slaan.
dat kun je niet...is wat anders
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_129784641
Ik was altijd erg jaloers en achteraf altijd om niks. Dat was funest voor die relatie uiteindelijk.
Ik zou je niet te druk maken, het is zoals het is en de kans is groot dat ze gewoon een toffe week heeft waar niks gebeurd als wellicht een keer dansen. Dat gespook in je hoofd moet je maar uitschakelen, ga lekker bier drinken ofzo.

Wat een gezeur trouwens om dat slaan :')
Friendcode: 5257-9420-8367 - Sjim
pi_129784932
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:02 schreef Thezappa het volgende:

[..]

dat kun je niet...is wat anders
Kom maar langs jongeh!
pi_129785344
Uit voorzorg thuis gewoon minimaal 3 sletten neuken, zodat je gelijk staat.
Scheren is voor schapen!
pi_129785348
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:29 schreef erikkll het volgende:

[..]

Kom maar langs jongeh!
Bitchfight!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 augustus 2013 @ 11:51:04 #100
163650 Greys
pi_129785476
Als je vriendin zich daar laat uitwonen (maar dat kan je zelf toch wel een beetje inschatten??) dan is ze je sowieso niet waard en dan weet je dat maar.

Maar een beetje lol maken en flirten etc mag toch wel? :?
Daar honger laten krijgen, thuis eten, als je het goed speelt heb je er alleen maar profijt van :Y)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')