Part off the deal natuurlijk!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:21 schreef donald_dick het volgende:
[..]
behalve aids en soa's, die neem je mee
je moet wat als je wat te compenseren hebt hequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:00 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Dan is het een mongool die ongevraagd (gaan we voor het gemak maar even van uit) aan de billen van vrouwen zit, en dat dan bij de verkeerde heeft gedaan. Als dat mijn vriendin zou overkomen dan zou ik toch wel even verhaal gaan halen met het nodige duw en trekwerk, zeggen dat ie met z'n poten van m'n vriendin af moet blijven.
Vertel eens, wat heeft het met compensatie te maken om verhaal te halen als er iemand ongevraagd aan je vriendin zit waar je zelf bij bent? Vind jij dat normaal? Ik vind het behoorlijk onbeschoft om zomaar aan een vrouw te plukken tijdens het uitgaan, en dat wil ik gerust even duidelijk maken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:29 schreef Adames het volgende:
[..]
je moet wat als je wat te compenseren hebt he
mijn vriendin kan dat prima zelf regelenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:34 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Vertel eens, wat heeft het met compensatie te maken om verhaal te halen als er iemand ongevraagd aan je vriendin zit waar je zelf bij bent? Vind jij dat normaal? Ik vind het behoorlijk onbeschoft om zomaar aan een vrouw te plukken tijdens het uitgaan, en dat wil ik gerust even duidelijk maken.
Hoe zou jij reageren als er iemand, zonder dat je vriendin daar behoefte aan heeft, aan dr kont/tieten zit en je zit er met je neus bovenop?
Dat is leuk voor je, maar dat is niet bij alle vrouwen het geval. Als jij dan vervolgens, als vriend zijnde, verhaal gaat halen is dat dan een vorm van compensatie? Snap ik niet helemaal..... ook niet hetgeen wat je dan zou moeten compenseren. Onzekerheid? Lijkt me niet. Eerder onbeschoft gedrag jegens iemand waar je om geeft niet zomaar over je kant laten gaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:39 schreef Adames het volgende:
[..]
mijn vriendin kan dat prima zelf regelen
zelfs als je dat gaat doen, dan hoeft dat niet altijd met het nodige duw- en trekwerk. zo'n jongen zet zichzelf al genoeg voor schut met dat soort kansloos gedrag, dan hoef je er niet als een mongool bovenop te springen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:40 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Dat is leuk voor je, maar dat is niet bij alle vrouwen het geval. Als jij dan vervolgens, als vriend zijnde, verhaal gaat halen is dat dan een vorm van compensatie? Snap ik niet helemaal.....
Goed. Een verschil van mening. Ik zou hem dat nog graag even willen vertellen.... maar snap nog niet wat ik dan zou willen compenseren. In mijn optiek is het eerder wat lafjes om zoiets maar te accepteren onder het mom van; "die jongen zet zichzelf al genoeg voor schut".quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:42 schreef Adames het volgende:
[..]
zelfs als je dat gaat doen, dan hoeft dat niet altijd met het nodige duw- en trekwerk. zo'n jongen zet zichzelf al genoeg voor schut met dat soort kansloos gedrag, dan hoef je er niet als een mongool bovenop te springen.
Sziget is nou net een festival waar de muziek bijzaak is...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:02 schreef mafkees10 het volgende:
dit topic. Jij bent zeker nog nooit op een festival geweest of wel? Een festival kom je voor de muziek. De chicks zijn mooi mee genomen, maar als ik wil scoren ga ik wel naar de lokale discotheek...
Aandachtshoeren noem je ze maar je laat je wel door onbekenden op je kont slaan. Ach ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 02:27 schreef oLexie het volgende:
Wat een gejank over gasten slaan die aan vriendinnen zitten zeg
Als iemand in mijn kont knijpt hoeft mijn vriend diegene niet te slaan hoor, die persoon krijgt een vieze blik of wordt wat door mij aangesproken maar behalve dat mijn vriend me daarna een flinke pets mag geven op de achterkant hoeft hij niets te doen, tenzij ik daadwerkelijk herhaaldelijk lastig wordt gevallen maar vechten zou dan nog steeds uit den boze zijn.
Wat een onzin zeg, als vrouw moet je ook niet willen dat je vriend gaat meppen vanwege een zielige klap op je reet. Dan ben je een gare dramatische aandachtshoer en als 'man' gewoon een debiel die de avond verneukt.
Waar lees jij dat zij zich door onbekenden op haar kont laat slaan? Wat is dit voor debiel topic?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:57 schreef Ataturko het volgende:
Aandachtshoeren noem je ze maar je laat je wel door onbekenden op je kont slaan. Ach ja.
Gozer, doe beter je best a.u.b.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:59 schreef erikkll het volgende:
[..]
Waar lees jij dat zij zich door onbekenden op haar kont laat slaan? Wat is dit voor debiel topic?![]()
WAAR zegt ze dan dat ze het toestaat? Oké, diegene wordt niet finaal het ziekenhuis in geslagen maar dat is toch ook volstrekt debiel?quote:
dat kun je niet...is wat andersquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:21 schreef erikkll het volgende:
[..]
Nee, maar iemand die dat doet ga ik niet het ziekenhuis in slaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |