En heb je haar nog gesproken?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:03 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik heb net volgens mij een blunder begaan.. Heb haar een bericht gestuurd, hoe het met haar was.. Ging goed, ze ging sporten.. Vraag ik met mijn stomme kop of we vanavond even kunnen appen..![]()
![]()
..
Geen reactie meer.. Wel online geweest op Whatsapp en actief op de site.. Krijg er totaal geen hoogte meer van..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:06 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
En heb je haar nog gesproken?
En heb je al die vragen al ingevuld?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:58 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
Laat ik dat maar eens doen idd. Dat lijkt al een stuk meer op de kroeg. Niet dat ik in de kroeg zo'n held ben en vrouwen bij de sleet versier maar als ik dan met een vrouw praat weet dan moet ze wel aantrekkelijk zijn anders begin ik er niet aan. Dat is voor mij niet eens de belangrijkste voorwaarde, maar die matches zijn zo uitzonderlijk wat ik NIET zoek. Net eens zo'n rondje foto beoordelen gedaan, rechtse kolom is dan met de beste matches, niet geheel ontoevallig zijn dat bij mij de mensen met zowat de laagste cijfers.
Oh btw, als mensen gaan roepen dat ik vaker naar de kroeg moet gaan: ik ben een beetje op zo'n leeftijd dat je niet meer elke week naar de kroeg gaat en dat je je op de meeste locaties ouder voelt dan de rest.
Als ze al 100kg leek te wegen dan is nog eens 20 niet zo probleem. Toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:01 schreef m1st1g het volgende:
Korte samenvatting van mijn date van vanavond.
IJsje was lekker.![]()
Eerste gedachte die mij te binnen schoot toen ik de date zag: Is dit wel echt de dame van de foto's ? +/- 20 kilo zwaarder en duidelijk een ouder gezicht.![]()
Morgen nieuwe ronde en nieuwe kansen op paiq.
Op de foto's schatte ik haar op +/- 65 kg.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 07:46 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Als ze al 100kg leek te wegen dan is nog eens 20 niet zo probleem. Toch?![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 07:46 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Als ze al 100kg leek te wegen dan is nog eens 20 niet zo probleem. Toch?![]()
Misschien ben je zelf ook wel hoogopgeleid en aantrekkelijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:13 schreef Rickario het volgende:
Ik weet niet hoe het komt, maar ik word voornamelijk aan aantrekkelijke hoogopgeleide dames gekoppeld
Tering wat slechtquote:
Die chick die gaat voelen is wel grappigquote:
Whehe only in Muricah!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die chick die gaat voelen is wel grappig
Hmmm dat is zuur voor je. Die duidelijkheid die jij wilt hebben, is voor mij ook altijd heel belangrijk. Zeker als ik al een date met haar heb gehad. Probeer je er niet teveel op te focussen en als je het echt wilt weten, gewoon direct vragen. Je hebt in principe niets meer te verliezen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 06:46 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Geen reactie meer.. Wel online geweest op Whatsapp en actief op de site.. Krijg er totaal geen hoogte meer van..
Voor mijn gevoel heeft ze er geen zin meer in, en houdt ze mij aan het lijntje.. Achter de hand als 2de of 3de viool.. Spijtig maar helaas.. Zou willen dat ze zegt hoe de vork in de steel zit, ongeacht wat de uitkomst daarvan is..
Wellicht teveel gevraagd ineens.. kan tig redenen verzinnen, het is en blijft afwachten..
Ze kiezen in ieder geval niet de lelijkste uitquote:
Ik kan het inderdaad gewoon vragen, kan niet in iemands geest kijken, voor hetzelfde geldt gewoon druk of is er iets, god knows.. Eens kijken of er vandaag reactie komt..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:46 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Hmmm dat is zuur voor je. Die duidelijkheid die jij wilt hebben, is voor mij ook altijd heel belangrijk. Zeker als ik al een date met haar heb gehad. Probeer je er niet teveel op te focussen en als je het echt wilt weten, gewoon direct vragen. Je hebt in principe niets meer te verliezen.
Overigens heeft de mijne blijkbaar ook een policy van "Ik stuur max 1 whatsapp bericht per dag"
Wanneer zou het zijn?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:12 schreef Rickario het volgende:
Hmm m'n date is verplaatst naar Zondag
Da's gewoon beleefdheidquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:31 schreef Rickario het volgende:
[..]
Zaterdag. Dus maar een dagje opgeschoven. En ze zei dat ze er zin in had
Het is idd erg dramatisch af en toe hierquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:47 schreef Sannne het volgende:
Goh. Ik dacht dat vrouwen zich vooral veel onzekerheden en twijfels in hun hoofd hielden, maar de mannen kunnen er ook wat van hier!
Jongens, chill.. Dat is veel aantrekkelijker!
Volgende week date 3 met haar. Gehad over de vorige situatie en mijn terughoudendheid bleek compleet verkeerd ingeschat door mij.quote:
Ben benieuwd ja. Gewoon vragen, is niks mis mee. Maar ik ben ff kwijt of je inmiddels al een date met haar hebt gehad of dat je alleen nog maar aan het appen was?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:05 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik kan het inderdaad gewoon vragen, kan niet in iemands geest kijken, voor hetzelfde geldt gewoon druk of is er iets, god knows.. Eens kijken of er vandaag reactie komt..
Vroeger was ik ook niet zo. Het is een beetje gekomen dankzij alle dates die ik heb gehad. Nou eigenlijk dankzij 1 dame waarmee ik 2 maanden heb gedate. Maar goed, ik begin er langzaam weer een beetje relaxt in te staan, gelukkig.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:47 schreef Sannne het volgende:
Goh. Ik dacht dat vrouwen zich vooral veel onzekerheden en twijfels in hun hoofd hielden, maar de mannen kunnen er ook wat van hier!
Inderdaad. Gewoon ouwehoeren over de meest grote onzin. We hebben ons kapot gelachen op de eerste datequote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:11 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom hebben jullie allemaal zulke serieuze gesprekken op dateszeker de eerste 2/3 dates hou je het toch lekker luchtig
Tuurlijk mag er wel een serieuze noot aanzitten, maar de vragen die ik hier af en toe voorbij zie komen die richting dates worden gesteld
![]()
True. Heey ik ben er 5/6 jaar uitgeweest. Ik moet er weer even inkomen want dit is pas mijn eerste date weer hahaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:47 schreef Sannne het volgende:
Ik doelde eigenlijk meer op deze reactie:quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:17 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
True. Heey ik ben er 5/6 jaar uitgeweest. Ik moet er weer even inkomen want dit is pas mijn eerste date weer haha
Maar je hebt wel gelijk hoor
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:49 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Volgende week date 3 met haar. Gehad over de vorige situatie en mijn terughoudendheid bleek compleet verkeerd ingeschat door mij.
Zal toch ook veel te maken hebben met dat je elkaar niet goed kent en signalen lastig kan plaatsen? Onbewust ga je dan alle manieren af hoe je een relatief simpele opmerking moet opvatten. Al werkt dat niet in je voordeel dan natuurlijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:47 schreef Sannne het volgende:
Dit was niet tijdens een date maar ik snap je punt wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op deze reactie:
[..]
Oke niet tijdens de date, maar wel voor je 3e date al zulk relatief "zware" gesprekken hebben over de verstandhouding tussen jou en je date... Ik vind het nogal watquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:21 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Zal toch ook veel te maken hebben met dat je elkaar niet goed kent en signalen lastig kan plaatsen? Onbewust ga je dan alle manieren af hoe je een relatief simpele opmerking moet opvatten. Al werkt dat niet in je voordeel dan natuurlijk.
[..]
Dit was niet tijdens een date maar ik snap je punt wel.
Ik reageerde dan ook op Sannne en niet op jouquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op deze reactie:
[..]
Kan per persoon en per situatie verschillen lijkt mij? Het is net hoe dingen lopen denk ik. Hierin verschillen onze meningen dan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oke niet tijdens de date, maar wel voor je 3e date al zulk relatief "zware" gesprekken hebben over de verstandhouding tussen jou en je date... Ik vind het nogal wat
Inderdaad, ik ga er ook vanuit dat mijn dates daar ook helemaal niet op zitten te wachten de eerste paar keer, dus meestal gewoon lekker relaxt een eind weg ouwehoeren.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:11 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom hebben jullie allemaal zulke serieuze gesprekken op dateszeker de eerste 2/3 dates hou je het toch lekker luchtig
Tuurlijk mag er wel een serieuze noot aanzitten, maar de vragen die ik hier af en toe voorbij zie komen die richting dates worden gesteld
![]()
Klopt, het is net hoe het loopt en wie je tegenover je hebt... Maar als ik zo iemand tegenover me heb die dat soort onderwerpen aankaart etc... krijg ik de kriebelsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:25 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Kan per persoon en per situatie verschillen lijkt mij? Het is net hoe dingen lopen denk ik. Hierin verschillen onze meningen dan.
Oh dat zou ik over het algemeen ook hebben hoor. Alleen kwamen hier door het vele en lange contact behoorlijk snel de 'zware' onderwerpen al op tafel van beide kanten. Contact loopt ook al redelijk lang.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt, het is net hoe het loopt en wie je tegenover je hebt... Maar als ik zo iemand tegenover me heb die dat soort onderwerpen aankaart etc... krijg ik de kriebels(in de niet positieve zin
).
Dat scheelt idd, als je elkaar al wat langer kentquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:36 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Oh dat zou ik over het algemeen ook hebben hoor. Alleen kwamen hier door het vele en lange contact behoorlijk snel de 'zware' onderwerpen al op tafel van beide kanten. Contact loopt ook al redelijk lang.
Al een date gehad, en bijna een tweede gepland. Locatie was en is al bekend, alleen dag en tijd nog niet..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:58 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ben benieuwd ja. Gewoon vragen, is niks mis mee. Maar ik ben ff kwijt of je inmiddels al een date met haar hebt gehad of dat je alleen nog maar aan het appen was?
Heb zelf m'n whatsapp voor vandaag alweer binnen. Dus zal wel weer een dag duren nu
.
Okee, dan is het inderdaad vreemd en niet netjes dat ze niks meer laat horen. Ik heb altijd zoiets van, als je het druk hebt, geef het dan gewoon aan. Maar goed, je weet het niet. Hoe kwam ze op jouw over tijdens die date? Zag je aan haar dat ze het echt gezellig vond of twijfelde je daarover?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:35 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Al een date gehad, en bijna een tweede gepland. Locatie was en is al bekend, alleen dag en tijd nog niet..
Geen twijfel, was een gezellige en leuke avond. Merkte ook dat ze ervan genoot.. Geen haast om weg te komen of wat dan ook..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:40 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Okee, dan is het inderdaad vreemd en niet netjes dat ze niks meer laat horen. Ik heb altijd zoiets van, als je het druk hebt, geef het dan gewoon aan. Maar goed, je weet het niet. Hoe kwam ze op jouw over tijdens die date? Zag je aan haar dat ze het echt gezellig vond of twijfelde je daarover?
Ik denk dat het aan onze avatars ligtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:41 schreef blessed19 het volgende:
Het doet me goed om hier te lezen dat niet iedereen erg serieus is zijn de eerste paar dates, begon een beetje aan mezelf te twijfelen.
Ik heb een deuk in mijn wagen. Als mensen vragen wat er is gebeurd, zeg ik soms dat ik m eens op een handicap parkeerplaats heb geparkeerd.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat het aan onze avatars ligt
Kan nogal een groot verschil zitten tussen hoe hij het hier verwoord en hoe het gesprek is gegaan hequote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oke niet tijdens de date, maar wel voor je 3e date al zulk relatief "zware" gesprekken hebben over de verstandhouding tussen jou en je date... Ik vind het nogal wat
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:10 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik heb een deuk in mijn wagen. Als mensen vragen wat er is gebeurd, zeg ik soms dat ik m eens op een handicap parkeerplaats heb geparkeerd.
Nemen ze dat nog serieus ook...
Da's waar, het is de toon die de muziek maakt natuurlijkquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan nogal een groot verschil zitten tussen hoe hij het hier verwoord en hoe het gesprek is gegaan he
Hij kan ook hebben gezegd van "he sorry, was de vorige keer volgens mij nogal terughoudend" zij: "ow maakt niet uit, niets van gemerkt"
Indeedquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
Da's waar, het is de toon die de muziek maakt natuurlijk
Een zwaar onderwerp licht bespreken was het in dit geval ook inderdaad. Als je dat niet doet krijgen zware onderwerpen helemaal een loodzware lading. Dat zou ook niet mijn specialiteit zijn qua subtiliteit dan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[..]
Da's waar, het is de toon die de muziek maakt natuurlijk
Mwa, om na de tweede date al met verontschuldigingen te komen....quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Indeed![]()
Dat is het nadeel van het geschreven woord, het komt er vaak te analyserend over omdat men de juiste woorden zoekt en het graag duidelijk wil beschrijven.
Een menu uit een drie sterrenrestaurant kan je heel luxe omschrijving, maar ook gewoon als vlees met groenten
Ik weet niet wat ie precies heeft gezegd he. Dat was dan ook niet het punt van m'n postquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:31 schreef blessed19 het volgende:
Mwa, om na de tweede date al met verontschuldigingen te komen....
Ohja, verkeerde post gequote. Ben nog niet helemaal wakker.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ie precies heeft gezegd he. Dat was dan ook niet het punt van m'n post
Hij had je toch al met doorlopen mascara gezien?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hahaha, mooi toch?
Ik vind het stiekem toch wel leuk altijd, dat zoeken naar de perfécte outfit voor een date. Of met trillende handen proberen mascara op te doenom die er vervolgens af te spoelen als je besluit tóch de zee maar in te gaan...
Met Adobe Photoshop is tegenwoordig alles mogelijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Op de foto's schatte ik haar op +/- 65 kg.
Hmmm dat is idd erg vreemd dan. Ja je vraagt je af en toe echt af wat er in die hoofden omgaat.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:42 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Geen twijfel, was een gezellige en leuke avond. Merkte ook dat ze ervan genoot.. Geen haast om weg te komen of wat dan ook..
Ik begrijp werkelijk niet wat bepaalde mensen motiveren om zoiets voor een datingsite gaat doen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:55 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Met Adobe Photoshop is tegenwoordig alles mogelijk.
Nouja als je puur wat belichting doet ofzo, is het niet erg. Maar als je het doet omdat je je er mooier uit wilt laten zien... zal het utieindelijk toch tegenvallen voor de ander.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:24 schreef blessed19 het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet wat bepaalde mensen motiveren om zoiets voor een datingsite gaat doen.
Het probleem is dat dat misschien als man zijnde bij vrouwen werkt, maar wij mannen het uiterlijk toch wel degelijk belangrijk vinden.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja als je puur wat belichting doet ofzo, is het niet erg. Maar als je het doet omdat je je er mooier uit wilt laten zien... zal het utieindelijk toch tegenvallen voor de ander.
Wss hopen ze erop dat ze dan met hun geweldige innerlijk de ander al overtuigd hebben en dat het uiterlijk er niet echt toe doet
Vrouwen kijken dan miss meer naar het aspect "hij loog erover"quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:32 schreef blessed19 het volgende:
Het probleem is dat dat misschien als man zijnde bij vrouwen werkt, maar wij mannen het uiterlijk toch wel degelijk belangrijk vinden.
Trouwens, als je aan het fotoshoppen slaat, kan je beter beginnen met sporten, dan is het na een tijdje nog echt ook!
Daarom ben ik als een gek aan het bootcampen nu in Apeldoorn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:32 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Het probleem is dat dat misschien als man zijnde bij vrouwen werkt, maar wij mannen het uiterlijk toch wel degelijk belangrijk vinden.
Trouwens, als je aan het fotoshoppen slaat, kan je beter beginnen met sporten, dan is het na een tijdje nog echt ook!
De donald duck heeft ook eens een verhaal gemaakt waarbij Donald aan het internetdaten slaat. Heb me kapot gelachen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vrouwen kijken dan miss meer naar het aspect "hij loog erover"
Het is hoe dan ook niet slim om te doen
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
De donald duck heeft ook eens een verhaal gemaakt waarbij Donald aan het internetdaten slaat. Heb me kapot gelachen.
Niet helemaal mee eens. Bij mij gaat innerlijk echt voor.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:32 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Innerlijk gaat bij mij ook voor, maar uiterlijk is wel een belangrijke tweede. Mijn laatste vriendin was klein, 1.64 m maar ook erg fors. Maar het sierde haar wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:47 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Bij mij gaat innerlijk echt voor.
Máár als je vantevoren iemand van 65 kg verwacht en daarna iemand van 100 tegenkomt is het gewoon anders. Als ik diegene meteen tegenkom als 100 en het innerlijk is leuk.....dan zou ik er voor gaan. Nu heeft ze gewoon zitten liegen en daar knap ik dan op af.
Ik zal hem zometeen eens opzoeken en kijken of ik er wat foto's van kan maken en die hier plaatsen. Of krijg ik dan een ban omdat het copyright is, oid?quote:
En stiekem ook multimiljonair?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:50 schreef Silenus het volgende:
Ook als ze zegt dat ze 110 kilo weegt en ze blijkt in werkelijkheid -naast dat ze leuk is- ook nog eens een prima figuurtje te hebben?
Doe maar in PMquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:51 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik zal hem zometeen eens opzoeken en kijken of ik er wat foto's van kan maken en die hier plaatsen. Of krijg ik dan een ban omdat het copyright is, oid?
Liegen is liegen, ookal zou het in haar voordeel zijn. Ik begrijp jouw punt, maar er zijn gewoon bepaalde zaken waar je eerlijk in moet zijn. Een sweet little lie heb ik geen problemen mee, maar je begrijpt ook wel dat dat nu niet het punt is.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:50 schreef Silenus het volgende:
Ook als ze zegt dat ze 110 kilo weegt en ze blijkt in werkelijkheid -naast dat ze leuk is- ook nog eens een prima figuurtje te hebben?
Wat is een facing? Neptanden?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:54 schreef eefje801 het volgende:
Ik ben trouwens ook oppervlakkig maar de Strateeg had facings laten zetten en ik vond het eerlijk gezegd mooier toen het nog niet zo'n Gert en Hermien gebitje was..
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:36 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Daarom ben ik als een gek aan het bootcampen nu in Apeldoorn.Ik heb overigens nog nooit een foto aangepast voor een datingsite..
Ja die worden over je echte tanden geplaatst. Ik dacht meteen al: er is iets anders aan zijn gezicht. Zag het na een tijdje. Daarvoor hadden ze ook een andere vorm. Kan iemand echt veranderen.quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:54 schreef eefje801 het volgende:
Ik ben trouwens ook oppervlakkig maar de Strateeg had facings laten zetten en ik vond het eerlijk gezegd mooier toen het nog niet zo'n Gert en Hermien gebitje was..
Ze weet wel waarom.quote:
Ok.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:58 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Doe het dan via DM of leg het hier uit.
Wtf is een Gert-gebit?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:58 schreef eefje801 het volgende:
Heus waar, het was echt een Gert gebit geworden.. ik snap die hang naar perfectie niet zo.
Net als tanden bleken (of een andere uiteinde bleken). Echt wtf....quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Heus waar, het was echt een Gert gebit geworden.. ik snap die hang naar perfectie niet zo.
Hij was nu opeens veranderd in Cecar Millan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ja die worden over je echte tanden geplaatst. Ik dacht meteen al: er is iets anders aan zijn gezicht. Zag het na een tijdje. Daarvoor hadden ze ook een andere vorm. Kan iemand echt veranderen.
Dat effect had het wel jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:00 schreef Wolken het volgende:
[..]
Hij was nu opeens veranderd in Cecar Milan?
Jammer dat het geen blijvertje is!
Tanden kunnen idd een hoop doen. Soms kijk ik een horror, oid, en zie ik een actrice met hele scheve/verrotte tanden. Afzichtelijk... Als ik haar daarna in een andere film zie, dan is het net alsof een totaal andere actrice is.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat effect had het wel jaNou ja, hij is verder natuurlijk best cute maar het verandert toch iemands trekken.
ja, vind ik ook hoor.. je hoopt toch altijd stiekem wel. Maar toch een goed gevoel achteraf
Ik vind het niet te perfect, gewoon niet zo mooi.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat vind je een te perfect gebit?
Middels een humoropmerking verzonden en weer een paar apps heen en weer.. Denk teveel erover na.. gewoon luchtig houden (zoals meerdere mensen al melden hier, dank) en we zien het wel..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:05 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Hmmm dat is idd erg vreemd dan. Ja je vraagt je af en toe echt af wat er in die hoofden omgaat.Maar goed, heb zelf ook wel gezellige en leuke dates gehad, maar dan wisten we allebei al dat het niks zou worden. Wellicht vond zij het ook erg gezellig, maar weet ze voor zichzelf nu al dat het niks gaat worden verder en doet ze daarom iets voorzichtiger met reageren. Maar goed, ik ken haar natuurlijk niet. Ik kan er ook helemaal naast zitten.
Ok mooi zoquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Middels een humoropmerking verzonden en weer een paar apps heen en weer.. Denk teveel erover na.. gewoon luchtig houden (zoals meerdere mensen al melden hier, dank) en we zien het wel..
Inmiddels wel iets meer info verkregen..
Nou dat ze meerdere malen per week met een collega gaat eten, dat gebruikte ze toen ik een 2de date wilde plannen.. Dacht dat ze verder niet veel deed.. (aannamequote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:07 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ok mooi zo. Ja die neiging heb ik af en toe ook wel hoor. Met mijn huidige date exact hetzelfde. Die reageert nauwelijks op whatsapp, maar merk gewoon dat ze niet zo daarvan is. Op zich ook niet erg, heb je tenminste genoeg te bespreken tijdens de date zelf.
Wat bedoel je met meer info trouwens? Over wanneer je date plaatsvind?
Dat betekent niet dat ik er vervolgens als Ma Flodder bij moet lopenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:40 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Hij had je toch al met doorlopen mascara gezien?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat ik er vervolgens als Ma Flodder bij moet lopen
Goed zo!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat ik er vervolgens als Ma Flodder bij moet lopen
Precies. Dus ik doe nog steeds minimaal 1,5 uur over me douchen, aankleden, opmaken, etc. Omdat het kan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed zo!
Verschrikkelijk...Van die mensen die totaal geen moeite meer doen er nog leuk uit te zien voor elkaar!
(En daarmee ook hun omgeving er mee lastig vallen)
Da's lang!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:27 schreef Kekaa het volgende:
Duss.... eerste date gepland.. en nu ben ik al een soort van zenuwachtig... pfff... duurt nog bijna 3 weken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Dat is veel te ver weg, in de tussentijd gewoon nog 3 andere dates plannen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:27 schreef Kekaa het volgende:
Duss.... eerste date gepland.. en nu ben ik al een soort van zenuwachtig... pfff... duurt nog bijna 3 weken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |