abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129765935
Ik denk dat je misschien al wel iets te emotioneel reageerd op haar. Je verteld haar zelfs dat je minder berichtjes gaat sturen, "lekker puh"? Ik denk niet dat zoiets goed overkomt. Misschien overstelp je haar wel een beetje zo.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:43:46 #52
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_129766213
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:34 schreef PeterPastoor het volgende:
Oww ik word gek hier zo'n beetje. Zit nu op het punt om haar echt totaal geen berichtjes meer te sturen en om het initiatief van haar kant te laten komen. Alles komt van mijn kant en ik krijg totaal geen bericht van haar als ik eerst niks gestuurd heb. Vana zou ik haar bellen maar ze neemt niet op maar ik zie haar daarna wel online zijn op whatsapp.

Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Ze zei tijdens de date maar ook nog gisteren dat ze me een leuke kerel vond waar ze zeker nog een keer mee af wil spreken. Waarom komt er dan niks van haar kant uit?

Heb haar dus al een berichtje gestuurd dat ik even wat minder berichtjes ga sturen op Whatsapp. Ik stuurde al erg weinig.
Misschien zit ze gewoon je te testen. Je moet gewoon geduldig zijn en haar niet teveel aandacht geven. Anders kom je wanhopig over.

Of ze vind je gewoon niet leuk genoeg. Meer berichtjes sturen werkt in iedere geval contraproductief. :)
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_129766461
Met de discussie over wel of geen berichten krijgen en/of sturen in het achterhoofd: wat zegt het eigenlijk als iemand in de aanloop naar een date eigenlijk totaal niets laat horen?

Er staat in principe aanstaande zaterdag een date met een Paiq-dame gepland, maar er zit momenteel geen enkele 'beweging' in van haar kant. Nu ben ik nuchter genoeg om te weten dat, waar ik het altijd wel leuk vind om in de aanloop naar een date nog redelijk enthousiast wat berichten over en weer te sturen, dat voor een ander niet hoeft te gelden en zij gewoon liever een radiostilte in acht wenst te nemen, maar in dit geval blijft het wel verdacht stil terwijl we nog steeds een concrete locatie vast moeten stellen. Ik had haar ook om haar nummer gevraagd, want met een date in het verschiet zou dat wel eens handig kunnen zijn, maar daar hoor je vervolgens ook niets op dan een vaag "ik zal het je van de week wel geven".

Ik zeg al: het hoeft allemaal niets te willen zeggen, maar ik krijg toch een beetje het gevoel dat er nog wel een afzegging-op-de-valreep aan zit te komen, en vaak heeft mijn gevoel het wel bij het rechte eind.

Of ik denk gewoon te veel vanuit mijn eigen referentiekader...dat kan ook :P
pi_129766668
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 16:51 schreef dyna18 het volgende:
Herkennen mensen dit?
Je bent met een vrouw op een datingsite aan het mailen. En na enkele berichten wordt er ineens niet meer gereageerd.
Regelmatig gehad. En zoals iemand anders al zei, zelfs nadat er contact wordt gezocht met mij. Heb daar totaal geen problemen mee. Wat ik erger vind is als je een date hebt gehad en dan helemaal niks meer hoort ineens. Vind dat je dan op z'n minst te horen moet krijgen dat ze het verder niet ziet te zitten.
  Moderator dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:59:02 #55
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_129767008
quote:

Heb haar dus al een berichtje gestuurd dat ik even wat minder berichtjes ga sturen op Whatsapp.
:|W
What can change the nature of a man?
pi_129767105
quote:
Oww ik word gek hier zo'n beetje. Zit nu op het punt om haar echt totaal geen berichtjes meer te sturen en om het initiatief van haar kant te laten komen. Alles komt van mijn kant en ik krijg totaal geen bericht van haar als ik eerst niks gestuurd heb. Vana zou ik haar bellen maar ze neemt niet op maar ik zie haar daarna wel online zijn op whatsapp.

Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Ze zei tijdens de date maar ook nog gisteren dat ze me een leuke kerel vond waar ze zeker nog een keer mee af wil spreken. Waarom komt er dan niks van haar kant uit?

Heb haar dus al een berichtje gestuurd dat ik even wat minder berichtjes ga sturen op Whatsapp. Ik stuurde al erg weinig.
In deze context komt dat wel erg verwijtend over. Je had dat beter kunnen zeggen op het moment dat je met haar in gesprek was. En dan zeggen: "Laat maar wat van je horen als je kan praten :)"
pi_129767127
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:59 schreef Coco98 het volgende:

[..]

:|W
Wel op een iets andere manier maar klopt: had ik niet moeten doen. :{
pi_129767138
quote:

Man man man, wat herken ik jouw situatie zeg. Meerdere keren meegemaakt in het verleden, waardoor ik nu mijn huidige date ga vergelijken daarmee en al meteen denk dat ze me niet meer ziet zitten als ze een paar uur niet reageert. Wat zegt jouw gevoel over wat ze daadwerkelijk van je vind? Dingen zeggen en daadwerkelijk denken is bij veel vrouwen nogal eens verschillend he? Als jou gevoel zegt dat ze er eigenlijk geen zin in heeft, zou ik haar lekker links laten liggen. Ik vind dat zelf ook altijd erg moeilijk, als ik iemand heel leuk vindt, maar uiteindelijk word je daar zelf ook niet echt vrolijk van, van al die onzekerheid.
pi_129767184
Ik heb net volgens mij een blunder begaan.. Heb haar een bericht gestuurd, hoe het met haar was.. Ging goed, ze ging sporten.. Vraag ik met mijn stomme kop of we vanavond even kunnen appen.. :o }:| :X ..
pi_129767290
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 21:03 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik heb net volgens mij een blunder begaan.. Heb haar een bericht gestuurd, hoe het met haar was.. Ging goed, ze ging sporten.. Vraag ik met mijn stomme kop of we vanavond even kunnen appen.. :o }:| :X ..
Waarom is dat een blunder? Of heeft ze geen antwoord meer gegeven?
pi_129767365
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 21:04 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Waarom is dat een blunder? Of heeft ze geen antwoord meer gegeven?
Geen antwoord meer indeed.. Zegt nog niets, maar achteraf voelde het zo stom.. als in needy overkomen, ik wil je graag spreken idee..

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2013 21:06:49 ]
pi_129767738
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 21:06 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Geen antwoord meer indeed.. Zegt nog niets, maar achteraf voelde het zo stom.. als in needy overkomen, ik wil je graag spreken idee..
Oh op die manier. Tja, soms lees ik ook weleens iets terug waarvan ik denk, had ik dat wel moeten sturen, maar dan heb ik zoiets van, ach boeiend. Zou wel triest zijn, als ze van één opmerking al zoiets heeft van laat maar zitten. En dat ze niks stuurt wil idd niks zeggen, misschien stuurt ze straks zelf wel iets als ze klaar is met sporten.
pi_129767748
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 21:02 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Als jou gevoel zegt dat ze er eigenlijk geen zin in heeft, zou ik haar lekker links laten liggen. Ik vind dat zelf ook altijd erg moeilijk, als ik iemand heel leuk vindt, maar uiteindelijk word je daar zelf ook niet echt vrolijk van, van al die onzekerheid.
Eigenlijk dus hetzelfde als wat ik heb met die 'aanstaande' date van me die ik hierboven beschrijf. Waarvan ik me dus afvraag of die radiostilte aan haar kant eigenlijk iets zegt over het al dan niet doorgaan daarvan :P
pi_129767797
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 21:14 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Oh op die manier. Tja, soms lees ik ook weleens iets terug waarvan ik denk, had ik dat wel moeten sturen, maar dan heb ik zoiets van, ach boeiend. Zou wel triest zijn, als ze van één opmerking al zoiets heeft van laat maar zitten. En dat ze niks stuurt wil idd niks zeggen, misschien stuurt ze straks zelf wel iets als ze klaar is met sporten.
Precies, we zullen het wel zien.. *aannames ook altijd.. :P
pi_129767867
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 21:15 schreef Capstan het volgende:

[..]

Eigenlijk dus hetzelfde als wat ik heb met die 'aanstaande' date van me die ik hierboven beschrijf. Waarvan ik me dus afvraag of die radiostilte aan haar kant eigenlijk iets zegt over het al dan niet doorgaan daarvan :P
Ik heb het ook weleens gehad hoor. Een dame die 3 weken niks meer liet horen. Ging er toen al vanuit dat het niet door zou gaan en heb die avond gewoon wat anders gepland toen. Wat denk je, zegt ze na 3 weken stilte een dag vantevoren af, maar plant ze wel een nieuwe datum. Ik totaal in shock :P. Maar goed, datepoging 2 naderde en hoorde weer 2 weken niks. Zegt ze een dag vantevoren weer af. Toen heb ik dr maar uit m'n telefoon gegooit :P
pi_129767955
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 21:17 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ik heb het ook weleens gehad hoor. Een dame die 3 weken niks meer liet horen. Ging er toen al vanuit dat het niet door zou gaan en heb die avond gewoon wat anders gepland toen. Wat denk je, zegt ze na 3 weken stilte een dag vantevoren af, maar plant ze wel een nieuwe datum. Ik totaal in shock :P. Maar goed, datepoging 2 naderde en hoorde weer 2 weken niks. Zegt ze een dag vantevoren weer af. Toen heb ik dr maar uit m'n telefoon gegooit :P
Tja, sommige mensen nemen nu eenmaal de tijd om te reageren.. Van bepaalde mensen weet ik dat ze vrij vlot reageren, anders iets langzamer..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2013 21:19:58 ]
pi_129768028
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:49 schreef Capstan het volgende:
Met de discussie over wel of geen berichten krijgen en/of sturen in het achterhoofd: wat zegt het eigenlijk als iemand in de aanloop naar een date eigenlijk totaal niets laat horen?

Er staat in principe aanstaande zaterdag een date met een Paiq-dame gepland, maar er zit momenteel geen enkele 'beweging' in van haar kant. Nu ben ik nuchter genoeg om te weten dat, waar ik het altijd wel leuk vind om in de aanloop naar een date nog redelijk enthousiast wat berichten over en weer te sturen, dat voor een ander niet hoeft te gelden en zij gewoon liever een radiostilte in acht wenst te nemen, maar in dit geval blijft het wel verdacht stil terwijl we nog steeds een concrete locatie vast moeten stellen. Ik had haar ook om haar nummer gevraagd, want met een date in het verschiet zou dat wel eens handig kunnen zijn, maar daar hoor je vervolgens ook niets op dan een vaag "ik zal het je van de week wel geven".

Ik zeg al: het hoeft allemaal niets te willen zeggen, maar ik krijg toch een beetje het gevoel dat er nog wel een afzegging-op-de-valreep aan zit te komen, en vaak heeft mijn gevoel het wel bij het rechte eind.

Of ik denk gewoon te veel vanuit mijn eigen referentiekader...dat kan ook :P
Klinkt niet echt goed, nee. Als iemand mn nummer vraagt en ik vind diegene leuk, dan geef ik dezelfde dag nog mn nummer. Haar antwoord klinkt alsof ze er van af wil zijn.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_129768237
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 21:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Tja, sommige mensen nemen nu eenmaal de tijd om te reageren.. Van bepaalde mensen weet ik dat ze vrij vlot reageren, anders iets langzamer..
Na tig dates te hebben gehad ben ik daar inmiddels ook wel achter ja.
pi_129768346
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 21:21 schreef Fascination het volgende:

[..]

Klinkt niet echt goed, nee. Als iemand mn nummer vraagt en ik vind diegene leuk, dan geef ik dezelfde dag nog mn nummer. Haar antwoord klinkt alsof ze er van af wil zijn.
Ik denk dan maar weer: zeg dan ook geen ja tegen een date...

De tijd zal het leren. Over een dag of drie moet die afzegging toch zo langzamerhand wel binnen zijn :P
pi_129768388
Lees de TT toch heren!
pi_129768447
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 21:29 schreef Rickario het volgende:
Lees de TT toch heren!
Waarheid als een koe, maar met een beetje enthousiasme aan de andere kant van de lijn is ook niets mis.
pi_129768527
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 21:30 schreef Capstan het volgende:

[..]

Waarheid als een koe, maar met een beetje enthousiasme aan de andere kant van de lijn is ook niets mis.
Zit wat in. :P
Als je geduld echt op raakt gewoon voor het blok zetten en jezelf niet te kwetsbaar opstellen ;)
Graag of niet moet je ook maar denken
pi_129768718
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 21:30 schreef Capstan het volgende:

[..]

Dat enthousiasme mis ik nu ook een beetje met mijn huidige date. In het begin vond ik het lastig, maar nu accepteer ik het gewoon en zie ik het wel. Voorlopig staat die 2e date nog gepland. Zolang ze iig nog 1x op een dag iets terugstuurt zal het wel goed zijn ;)
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 21:45:25 #74
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_129769153
Misschien een stomme opmerking, maar ik vind zelf niet leuk om tussen dates flink te gaan appen of veel berichtjes te ontvangen. Mijn laatste date deed dat ook. Het is gewoon leuker om het mysterieus te houden en tijdens de dates elkaar echt te leren kennen?
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_129769243
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 21:45 schreef Zihuatanejo het volgende:
Misschien een stomme opmerking, maar ik vind zelf niet leuk om tussen dates flink te gaan appen of veel berichtjes te ontvangen. Mijn laatste date deed dat ook. Het is gewoon leuker om het mysterieus te houden en tijdens de dates elkaar echt te leren kennen?
Dat kan wel, maar dat werpt (bij mij ;) ) zoveel vragen op.. Heeft de andere kant nog wel zin.. stel dat er een dag of 4 tussen een app zit.. Wacht je op elkaar om iets te sturen..? Grote kans dat de interesse dan weg ebt voor er een vervolgdate staat..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')