Wel mee eens, heb ik ook. In het echt is ook hoe het zal zijn, communiceert ook beter dan via tekst.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:45 schreef Zihuatanejo het volgende:
Misschien een stomme opmerking, maar ik vind zelf niet leuk om tussen dates flink te gaan appen of veel berichtjes te ontvangen. Mijn laatste date deed dat ook. Het is gewoon leuker om het mysterieus te houden en tijdens de dates elkaar echt te leren kennen?
Eens, maar ik vind het wel fijn om te weten waar ik aan toe ben. Daarom heb ik graag wel duidelijk of de ander nog een keer wil afspreken en wanneer. Verder app ik liever ook niet nonstop. Kost veel tijd en dan heb je bij een date nog maar weinig te bespreken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:45 schreef Zihuatanejo het volgende:
Misschien een stomme opmerking, maar ik vind zelf niet leuk om tussen dates flink te gaan appen of veel berichtjes te ontvangen. Mijn laatste date deed dat ook. Het is gewoon leuker om het mysterieus te houden en tijdens de dates elkaar echt te leren kennen?
Ik kan me dat van een ander inmiddels ook wel indenken, maar als die ander dus zó stil is dat het niet eens lukt om redelijk essentiële zaken te bepalen, dan zit er toch vaak iets niet goedquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wel mee eens, heb ik ook. In het echt is ook hoe het zal zijn, communiceert ook beter dan via tekst.
Veel plezier eef!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nou, ik ken hem al. En hij kon alleen vroeg op de dag omdat hij om zes uur moet werken. Dus had ik dat inderdaad bedachtDus morgen 9.30 date
Haha 9:30 een date. Dat zou echt niks voor mij zijn. Tenzij ik een hele dag met haar weg ben. Efteling ofzo. Wel leuk voor je iig!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nou, ik ken hem al. En hij kon alleen vroeg op de dag omdat hij om zes uur moet werken. Dus had ik dat inderdaad bedachtDus morgen 9.30 date
7.30 had ook gekund, vond ik een beetje overdrevenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:02 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Haha 9:30 een date. Dat zou echt niks voor mij zijn. Tenzij ik een hele dag met haar weg ben. Efteling ofzo. Wel leuk voor je iig!
Mensenkennisquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
7.30 had ook gekund, vond ik een beetje overdreven
bedankt allemaal!
Edit: het is idd één "kleren"bende hier
Hahaha, mooi toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
bedankt allemaal!
Die laatstequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:37 schreef SilentChaos het volgende:
Wat doet iedereen toch moeilijk met internetdaten
Ik ben nu alleen enigszins beledigd dat die jongen die een paar weken geleden mijn telefoon leende echt zijn moeder beldequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:37 schreef SilentChaos het volgende:
Wat doet iedereen toch moeilijk met internetdaten
Ach, die matches... Zou je niet eens wat oneliners versturen naar vrouwen die je er leuk uit vindt zien en een redelijke match-score hebben? Dan heb je bij het accepteren ervan in elk geval een match op uiterlijk en hoef je alleen nog maar te bekijken of het contact een beetje soepel loopt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:35 schreef kloon_bassie het volgende:
Oh man, mezelf ook maar eens aangemeld op Paiq een paar weken terug. Of dat systeem werkt niet goed of die dames liegen in hun profiel.
...
Is mijn profiel nu zo gaar of wat?
Laat ik dat maar eens doen idd. Dat lijkt al een stuk meer op de kroegquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:52 schreef RVDBRDM het volgende:
[..]
Ach, die matches... Zou je niet eens wat oneliners versturen naar vrouwen die je er leuk uit vindt zien en een redelijke match-score hebben? Dan heb je bij het accepteren ervan in elk geval een match op uiterlijk en hoef je alleen nog maar te bekijken of het contact een beetje soepel loopt.
Gewoon blijven schieten. Er zitten idd veel rotte appels tussen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:35 schreef kloon_bassie het volgende:
Oh man, mezelf ook maar eens aangemeld op Paiq een paar weken terug. Of dat systeem werkt niet goed of die dames liegen in hun profiel. Ik vul netjes in dat ik vrij sportief ben e.d. en dat ik ook wel een verzorgde partner wil. Eerste match was een beetje mollig maar goed die viel nog mee maar er was geen klik. Tot zo ver geen probleem.
De profielfoto van de 2e match was 20kg ouder dan haar facebook foto. Haar facebook foto was op vakantie genomen en ze vertelde dat ze daar pas van terug was![]()
Derde match was een nog grotere ramp. Drie ijsbrekers ingevuld, 3x exact het tegenovergestelde. Toch nog geprobeerd aardig te doen om de foto te kunnen zien, maar die maakte het alleen maar erger. Vervolgens op vrije nette manier laten weten dat ik het niet vind klikken en dat ik ook niet op haar uiterlijk val, begint ze te zeuren dat ik nog niets van haar weet enzo. Nou daar komt het niet mee goed schat![]()
Is mijn profiel nu zo gaar of wat?
Het schijnt dat het grote boze paiq-systeem leert van jouw beoordelingen, dus probeert jouw uiterlijke voorkeuren te begrijpen. De match is maar een deel op uiterlijk gebaseerd, dus het kan inderdaad nog steeds dat de rechterkolom gevuld is met spoken. Als ik een bericht stuur is het meestal naar iemand die in alle kolommen voorkomt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:58 schreef kloon_bassie het volgende:
Net eens zo'n rondje foto beoordelen gedaan, rechtse kolom is dan met de beste matches, niet geheel ontoevallig zijn dat bij mij de mensen met zowat de laagste cijfers.
Heel veel plezier eefje!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
bedankt allemaal!
Morgen vroeg gewoon de deur achter je dichttrekken en je pas druk maken over de bende als je terug komt van je date.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
bedankt allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |