abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 augustus 2013 @ 11:11:15 #126
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129784437
Waarom hebben jullie allemaal zulke serieuze gesprekken op dates :D zeker de eerste 2/3 dates hou je het toch lekker luchtig :D Tuurlijk mag er wel een serieuze noot aanzitten, maar de vragen die ik hier af en toe voorbij zie komen die richting dates worden gesteld 8)7 8)7
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_129784472
quote:
2s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:11 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom hebben jullie allemaal zulke serieuze gesprekken op dates :D zeker de eerste 2/3 dates hou je het toch lekker luchtig :D Tuurlijk mag er wel een serieuze noot aanzitten, maar de vragen die ik hier af en toe voorbij zie komen die richting dates worden gesteld 8)7 8)7
Inderdaad. Gewoon ouwehoeren over de meest grote onzin. We hebben ons kapot gelachen op de eerste date :')
Op een gegeven moment ging het over het bleken of bruinen van bepaalde lichaamsdelen :')
pi_129784574
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:47 schreef Sannne het volgende:
Goh. Ik dacht dat vrouwen zich vooral veel onzekerheden en twijfels in hun hoofd hielden, maar de mannen kunnen er ook wat van hier!
Jongens, chill.. Dat is veel aantrekkelijker!
True. Heey ik ben er 5/6 jaar uitgeweest. Ik moet er weer even inkomen want dit is pas mijn eerste date weer haha :D

Maar je hebt wel gelijk hoor :)
  woensdag 7 augustus 2013 @ 11:20:53 #129
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129784693
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:17 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

True. Heey ik ben er 5/6 jaar uitgeweest. Ik moet er weer even inkomen want dit is pas mijn eerste date weer haha :D

Maar je hebt wel gelijk hoor :)
Ik doelde eigenlijk meer op deze reactie:

quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:49 schreef Ajaxfan het volgende:

[..]

Volgende week date 3 met haar. Gehad over de vorige situatie en mijn terughoudendheid bleek compleet verkeerd ingeschat door mij.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 11:21:20 #130
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_129784704
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:47 schreef Sannne het volgende:
Goh. Ik dacht dat vrouwen zich vooral veel onzekerheden en twijfels in hun hoofd hielden, maar de mannen kunnen er ook wat van hier!
Jongens, chill.. Dat is veel aantrekkelijker!
Zal toch ook veel te maken hebben met dat je elkaar niet goed kent en signalen lastig kan plaatsen? Onbewust ga je dan alle manieren af hoe je een relatief simpele opmerking moet opvatten. Al werkt dat niet in je voordeel dan natuurlijk. :(

quote:
2s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:20 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

[..]

Dit was niet tijdens een date maar ik snap je punt wel.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
  woensdag 7 augustus 2013 @ 11:24:26 #131
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129784778
quote:
11s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:21 schreef Ajaxfan het volgende:

[..]

Zal toch ook veel te maken hebben met dat je elkaar niet goed kent en signalen lastig kan plaatsen? Onbewust ga je dan alle manieren af hoe je een relatief simpele opmerking moet opvatten. Al werkt dat niet in je voordeel dan natuurlijk. :(

[..]

Dit was niet tijdens een date maar ik snap je punt wel.
Oke niet tijdens de date, maar wel voor je 3e date al zulk relatief "zware" gesprekken hebben over de verstandhouding tussen jou en je date... Ik vind het nogal wat :D
pi_129784795
quote:
2s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:20 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

[..]

Ik reageerde dan ook op Sannne en niet op jou :P
  woensdag 7 augustus 2013 @ 11:25:57 #133
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_129784825
quote:
2s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:24 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Oke niet tijdens de date, maar wel voor je 3e date al zulk relatief "zware" gesprekken hebben over de verstandhouding tussen jou en je date... Ik vind het nogal wat :D
Kan per persoon en per situatie verschillen lijkt mij? Het is net hoe dingen lopen denk ik. Hierin verschillen onze meningen dan. ;)
pi_129785009
quote:
2s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:11 schreef SilentChaos het volgende:
Inderdaad, ik ga er ook vanuit dat mijn dates daar ook helemaal niet op zitten te wachten de eerste paar keer, dus meestal gewoon lekker relaxt een eind weg ouwehoeren.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 11:34:07 #135
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129785019
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:25 schreef Ajaxfan het volgende:

[..]

Kan per persoon en per situatie verschillen lijkt mij? Het is net hoe dingen lopen denk ik. Hierin verschillen onze meningen dan. ;)
Klopt, het is net hoe het loopt en wie je tegenover je hebt... Maar als ik zo iemand tegenover me heb die dat soort onderwerpen aankaart etc... krijg ik de kriebels :D (in de niet positieve zin ;)).
  woensdag 7 augustus 2013 @ 11:36:40 #136
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_129785073
quote:
2s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:34 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Klopt, het is net hoe het loopt en wie je tegenover je hebt... Maar als ik zo iemand tegenover me heb die dat soort onderwerpen aankaart etc... krijg ik de kriebels :D (in de niet positieve zin ;)).
Oh dat zou ik over het algemeen ook hebben hoor. Alleen kwamen hier door het vele en lange contact behoorlijk snel de 'zware' onderwerpen al op tafel van beide kanten. Contact loopt ook al redelijk lang.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 11:38:09 #137
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129785101
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:36 schreef Ajaxfan het volgende:

[..]

Oh dat zou ik over het algemeen ook hebben hoor. Alleen kwamen hier door het vele en lange contact behoorlijk snel de 'zware' onderwerpen al op tafel van beide kanten. Contact loopt ook al redelijk lang.
Dat scheelt idd, als je elkaar al wat langer kent :).
Maar goed, ik ben sowieso niet van dat soort gesprekken :')
pi_129785273
Niks mis met een serieus gesprek. Soms raak je gewoon aan de praat en hou je nooit meer op..
pi_129786878
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:58 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ben benieuwd ja. Gewoon vragen, is niks mis mee. Maar ik ben ff kwijt of je inmiddels al een date met haar hebt gehad of dat je alleen nog maar aan het appen was?

Heb zelf m'n whatsapp voor vandaag alweer binnen :P. Dus zal wel weer een dag duren nu ;).
Al een date gehad, en bijna een tweede gepland. Locatie was en is al bekend, alleen dag en tijd nog niet..
pi_129787028
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:35 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Al een date gehad, en bijna een tweede gepland. Locatie was en is al bekend, alleen dag en tijd nog niet..
Okee, dan is het inderdaad vreemd en niet netjes dat ze niks meer laat horen. Ik heb altijd zoiets van, als je het druk hebt, geef het dan gewoon aan. Maar goed, je weet het niet. Hoe kwam ze op jouw over tijdens die date? Zag je aan haar dat ze het echt gezellig vond of twijfelde je daarover?
pi_129787056
Het doet me goed om hier te lezen dat niet iedereen erg serieus is zijn de eerste paar dates, begon een beetje aan mezelf te twijfelen. :')
pi_129787080
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:40 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Okee, dan is het inderdaad vreemd en niet netjes dat ze niks meer laat horen. Ik heb altijd zoiets van, als je het druk hebt, geef het dan gewoon aan. Maar goed, je weet het niet. Hoe kwam ze op jouw over tijdens die date? Zag je aan haar dat ze het echt gezellig vond of twijfelde je daarover?
Geen twijfel, was een gezellige en leuke avond. Merkte ook dat ze ervan genoot.. Geen haast om weg te komen of wat dan ook..
  woensdag 7 augustus 2013 @ 13:04:34 #143
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129787817
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:41 schreef blessed19 het volgende:
Het doet me goed om hier te lezen dat niet iedereen erg serieus is zijn de eerste paar dates, begon een beetje aan mezelf te twijfelen. :')
Ik denk dat het aan onze avatars ligt :')
pi_129788003
quote:
2s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:04 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik denk dat het aan onze avatars ligt :')
Ik heb een deuk in mijn wagen. Als mensen vragen wat er is gebeurd, zeg ik soms dat ik m eens op een handicap parkeerplaats heb geparkeerd.

Nemen ze dat nog serieus ook... :')
  woensdag 7 augustus 2013 @ 13:16:19 #145
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129788202
quote:
2s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:24 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Kan nogal een groot verschil zitten tussen hoe hij het hier verwoord en hoe het gesprek is gegaan he ;)

Hij kan ook hebben gezegd van "he sorry, was de vorige keer volgens mij nogal terughoudend" zij: "ow maakt niet uit, niets van gemerkt"
  woensdag 7 augustus 2013 @ 13:17:23 #146
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129788227
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:10 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ik heb een deuk in mijn wagen. Als mensen vragen wat er is gebeurd, zeg ik soms dat ik m eens op een handicap parkeerplaats heb geparkeerd.

Nemen ze dat nog serieus ook... :')
:D

quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Kan nogal een groot verschil zitten tussen hoe hij het hier verwoord en hoe het gesprek is gegaan he ;)

Hij kan ook hebben gezegd van "he sorry, was de vorige keer volgens mij nogal terughoudend" zij: "ow maakt niet uit, niets van gemerkt"
Da's waar, het is de toon die de muziek maakt natuurlijk :)
  woensdag 7 augustus 2013 @ 13:19:06 #147
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129788273
quote:
2s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:17 schreef SilentChaos het volgende:

Indeed :)
Dat is het nadeel van het geschreven woord, het komt er vaak te analyserend over omdat men de juiste woorden zoekt en het graag duidelijk wil beschrijven.
Een menu uit een drie sterrenrestaurant kan je heel luxe omschrijving, maar ook gewoon als vlees met groenten :+
  woensdag 7 augustus 2013 @ 13:21:27 #148
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_129788335
quote:
2s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:17 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

:D

[..]

Een zwaar onderwerp licht bespreken was het in dit geval ook inderdaad. Als je dat niet doet krijgen zware onderwerpen helemaal een loodzware lading. Dat zou ook niet mijn specialiteit zijn qua subtiliteit dan.
pi_129788625
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Indeed :)
Dat is het nadeel van het geschreven woord, het komt er vaak te analyserend over omdat men de juiste woorden zoekt en het graag duidelijk wil beschrijven.
Een menu uit een drie sterrenrestaurant kan je heel luxe omschrijving, maar ook gewoon als vlees met groenten :+
Mwa, om na de tweede date al met verontschuldigingen te komen....
  woensdag 7 augustus 2013 @ 13:33:19 #150
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129788701
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:31 schreef blessed19 het volgende:
Mwa, om na de tweede date al met verontschuldigingen te komen....
Ik weet niet wat ie precies heeft gezegd he. Dat was dan ook niet het punt van m'n post ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')