quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:52 schreef Blondje_93 het volgende:
Gisteren kwam ik hier in een topic terecht waarin iemand had gezegd dat hij op speciaal onderwijs had gezeten of, hier werden allemaal domme reacties op geplaatst. Dat je op speciaal onderwijs hebt gezeten of nog zit wil nog niet zeggen dat je dom bent, sterker nog: ik kom heel veel scholieren tegen bij ons in de buurt waarvan ik denk ''En die denkt het later te gaan redden?'' Oké, het klinkt hard, maar het is wel zo. Luidruchtig, niet sociaal, geen goede manieren en zo kan ik nog wel even doorgaan. Het ergste vind ik nog dat als je voorbij loopt/fietst en je maar een klein beetje anders bent, je gelijk uitgescholden word. Nu mijn vraag: Wie heeft er hier een handicap en heeft op speciaal onderwijs gezeten. Ikzelf ben ook gehandicapt en heb heel mijn leven op speciaal onderwijs gezeten, nu heb ik een baan waar ik helemaal op mijn plekje zit. Zo, nu jullie..
Boeit me niet, ik heb deze vraag niet voor niks gesteld.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:56 schreef HaywoodJablome het volgende:
sorry ts, maar je vroeg er wel een beetje om hoor.
Nee.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:58 schreef Zolder het volgende:
Als je op speciaal onderwijs terecht komt betekend dat niet dat je retarded bent, het betekent wel dat je het flink verneukt hebt en dus snel als loser wordt gezien.
gelukkig maarquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:58 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Boeit me niet, ik heb deze vraag niet voor niks gesteld.
op de sociale werkplaats?quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:52 schreef Blondje_93 het volgende:
Gisteren kwam ik hier in een topic terecht waarin iemand had gezegd dat hij op speciaal onderwijs had gezeten, hier werden allemaal domme reacties op geplaatst. Dat je op speciaal onderwijs hebt gezeten wil nog niet zeggen dat je dom bent, sterker nog: ik kom heel veel scholieren tegen bij ons in de buurt waarvan ik denk ''En die denkt het later te gaan redden?'' Oké, het klinkt hard, maar het is wel zo. Luidruchtig, niet sociaal, geen goede manieren en zo kan ik nog wel even doorgaan. Het ergste vind ik nog dat als je voorbij loopt/fietst en je maar een klein beetje anders bent, je gelijk uitgescholden word. Nu mijn vraag: Wie heeft er hier een handicap en heeft op speciaal onderwijs gezeten. Ikzelf ben ook gehandicapt en heb heel mijn leven op speciaal onderwijs gezeten, nu heb ik een baan waar ik helemaal op mijn plekje zit. Zo, nu jullie..
alles waar je met een busje naartoe gebracht moet worden?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat is speciaal onderwijs dan? Want het klinkt echt alsof je een zeer getalenteerd leerling moet zijn die bevoorrecht is om van zulks custom made onderwijs gebruik te mogen maken.
Google het eens.. Kan me niet voorstellen dat je het niet kent, het woord zegt het toch al?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat is speciaal onderwijs dan? Want het klinkt echt alsof je een zeer getalenteerd leerling moet zijn die bevoorrecht is om van zulks custom made onderwijs gebruik te mogen maken.
Je mag op het knopje drukken waar het bonnetje uitkomt?quote:
Ehh, ik ben een zij.. Maar ja, maakt niet uit xDquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:04 schreef Prospos het volgende:
Ik ben heel blij voor Ts dat hij blij is met zijn werk!
Ik zie soms de mannen wandelen door de straat, lekker bruin, sigaret erbij en lunch in de open lucht en denk; dat wil ik ook wel. Gewoon niet meer nadenken en vooral nergens zorgen over maken.
Daar ben ik het dan wel weer mee eens.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:06 schreef Rectum het volgende:
Jammer van al die negatieve reacties hier. Mooi dat je ondanks je 'beperkingen' je plek hebt gevonden in deze maatschappij. Beter dan van die stinkhippies die de hele dag niks doen en alleen maar WAJONG trekken en keyboard spelen.
Gezelligquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:06 schreef Zolder het volgende:
Hier TS op het gemeentehuis:
[ afbeelding ]
Rechtsonderin.
Wat een reactie. Jij hebt er duidelijk geen kaas van gegeten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:58 schreef Zolder het volgende:
Als je op speciaal onderwijs terecht komt betekend dat niet dat je retarded bent, het betekent wel dat je het flink verneukt hebt en dus snel als loser wordt gezien.
Inderdaad. Ik moet er niet aan denken om hele dagen thuis te zittenquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:06 schreef Rectum het volgende:
Jammer van al die negatieve reacties hier. Mooi dat je ondanks je 'beperkingen' je plek hebt gevonden in deze maatschappij. Beter dan van die stinkhippies die de hele dag niks doen en alleen maar WAJONG trekken en keyboard spelen.
Onzin.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:10 schreef bombmannl het volgende:
Oké leuk voor je. Maar wat kan mij het verrotten dat je een leuk baantje heb of in de goot ligt te verrotten..
Mensen die speciaal onderwijs hebben gedaan behoren toch echt tot de sociaal zwakkeren. Deal with it.
Logisch dat er grappen over worden gemaakt.
Sociaal zwakkeren? Daar ben ik het niet mee eens. Weet je bv hoe hard mensen met een handicap moeten knokken om aan een goede en leuke baan te komen? En weetje, ze doen er ook hun best voor omdat ze echt willen en niet hele dagen thuis willen zitten! Daar zouden andere ''normale'' mensen nog wel eens wat van kunnen leren!quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:10 schreef bombmannl het volgende:
Oké leuk voor je. Maar wat kan mij het verrotten dat je een leuk baantje heb of in de goot ligt te verrotten..
Mensen die speciaal onderwijs hebben gedaan behoren toch echt tot de sociaal zwakkeren. Deal with it.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:15 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Sociaal zwakkeren? Daar ben ik het niet mee eens. Weet je bv hoe hard mensen met een handicap moeten knokken om aan een goede en leuke baan te komen? En weetje, ze doen er ook hun best voor omdat ze echt willen en niet hele dagen thuis willen zitten! Daar zouden andere ''normale'' mensen nog wel eens wat van kunnen leren!
Ikzelf heb ook op speciaal onderwijs gezeten, was niet vanwege dat ik gehandicapt ben, maar ik had andere problemen waardoor ik daarop kwam, maar is niks mee met speciale school, want ik ken via mijn werk ook iemand die op speciaal onderwijs heeft gezeten, en zowel hij als ik doen daar dingen die andere mensen niet kunnen, en we hebben allebei best verantwoordelijkheidsgevoel en stressbestendigheid....quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:52 schreef Blondje_93 het volgende:
Gisteren kwam ik hier in een topic terecht waarin iemand had gezegd dat hij op speciaal onderwijs had gezeten, hier werden allemaal domme reacties op geplaatst. Dat je op speciaal onderwijs hebt gezeten wil nog niet zeggen dat je dom bent, sterker nog: ik kom heel veel scholieren tegen bij ons in de buurt waarvan ik denk ''En die denkt het later te gaan redden?'' Oké, het klinkt hard, maar het is wel zo. Luidruchtig, niet sociaal, geen goede manieren en zo kan ik nog wel even doorgaan. Het ergste vind ik nog dat als je voorbij loopt/fietst en je maar een klein beetje anders bent, je gelijk uitgescholden word. Nu mijn vraag: Wie heeft er hier een handicap en heeft op speciaal onderwijs gezeten. Ikzelf ben ook gehandicapt en heb heel mijn leven op speciaal onderwijs gezeten, nu heb ik een baan waar ik helemaal op mijn plekje zit. Zo, nu jullie..
Ja, inderdaad! Oké, ik doe misschien niet hetzelfde werk als mijn collega's maar ik werk wel net zo hard. Ook krijg ik zelfs complimenten dat ze zo blij met me zijn en ik hun werk uit handen neem zodat zij meer tijd hebben voor ander werk wat er nog ligt. Dit zouden ze niet zeggen als ik mijn werk slecht zou doen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:17 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ikzelf heb ook op speciaal onderwijs gezeten, was niet vanwege dat ik gehandicapt ben, maar ik had andere problemen waardoor ik daarop kwam, maar is niks mee met speciale school, want ik ken via mijn werk ook iemand die op speciaal onderwijs heeft gezeten, en zowel hij als ik doen daar dingen die andere mensen niet kunnen, en we hebben allebei best verantwoordelijkheidsgevoel en stressbestendigheid....
oke goed bezig in dat geval ja....ikzelf krijg ook van collega's en heel soms de baas ook wel leuke dingen te horen, kijk bazen zeggen zoiezo bijna nooit wat natuurlijk, maar soms is het de moeite waard wat ze zeggen hihihiquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:19 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad! Oké, ik doe misschien niet hetzelfde werk als mijn collega's maar ik werk wel net zo hard. Ook krijg ik zelfs complimenten dat ze zo blij met me zijn en ik hun werk uit handen neem zodat zij meer tijd hebben voor ander werk wat er nog ligt. Dit zouden ze niet zeggen als ik mijn werk slecht zou doen.
klinkt een beetje of ze je als een kind behandelen, of valt dat mee?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:19 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad! Oké, ik doe misschien niet hetzelfde werk als mijn collega's maar ik werk wel net zo hard. Ook krijg ik zelfs complimenten dat ze zo blij met me zijn en ik hun werk uit handen neem zodat zij meer tijd hebben voor ander werk wat er nog ligt. Dit zouden ze niet zeggen als ik mijn werk slecht zou doen.
Nee, gelukkig niet!quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:22 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
klinkt een beetje of ze je als een kind behandelen, of valt dat mee?
dan is het goedquote:
Klopt wel, jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dan is het goed
maargoed, even serieus, ik denk dat mensen bij 'speciaal' onderwijs al snel denken aan mensen die regulier onderwijs niet aankunnen vanwege IQ problemen, en dat daar het idee vandaan komt dat iedereen dom zou zijn.
gok ik hoor.
Dit dus.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dan is het goed
maargoed, even serieus, ik denk dat mensen bij 'speciaal' onderwijs al snel denken aan mensen die regulier onderwijs niet aankunnen vanwege IQ problemen, en dat daar het idee vandaan komt dat iedereen dom zou zijn.
gok ik hoor.
iedereen heeft wel te maken met vooroordelen op de een of andere manier, daar moet je je gewoon niks van aantrekkenquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:30 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Het klopt wel dat veel mensen dit denken. Mensen moeten niet zo zeiken!
Jij hebt bijvoorbeeld last van het vooroordeel dat mensen denken dat je een man bent.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:39 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
iedereen heeft wel te maken met vooroordelen op de een of andere manier, daar moet je je gewoon niks van aantrekken
dat is gelukkig iets wat in het echte leven vrijwel nooit voorkomtquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij hebt bijvoorbeeld last van het vooroordeel dat mensen denken dat je een man bent.
Je hebt daar het grotendeel van dit forum beschreven.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:52 schreef Blondje_93 het volgende:
Luidruchtig, niet sociaal, geen goede manieren en zo kan ik nog wel even doorgaan.
omdat het een schot voor open doel was.quote:
Is het geen man dan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij hebt bijvoorbeeld last van het vooroordeel dat mensen denken dat je een man bent.
Ik heb vroeger ook op een LOM school gezeten en toch me VWO en dergelijke gehaald en gedaan. Ik denk dat mensen die in vooroordelen en dergelijke trappen sociaal zwak zijn. Of zoals iemand het eens zij voor elk mens is wel een plaats te vinden. Het is door gebrek aan kwaliteit bij het management als dat niet goed gaat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:10 schreef bombmannl het volgende:
Ja, ik denk het ook.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:55 schreef Zneeser het volgende:
[..]
Je hebt daar het grotendeel van dit forum beschreven.
Daarbij wil ik nog toevoegen dat er van onze school elk jaar wel een paar leerlingen naar het voortgezet gingen en gewoon een opleiding hebben gevold en daarbij ook nog eens hun diploma hebben behaald!quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:59 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik heb vroeger ook op een LOM school gezeten en toch me VWO en dergelijke gehaald en gedaan. Ik denk dat mensen die in vooroordelen en dergelijke trappen sociaal zwak zijn. Of zoals iemand het eens zij voor elk mens is wel een plaats te vinden. Het is door gebrek aan kwaliteit bij het management als dat niet goed gaat.
Ik werk op de afdeling burgerzaken en belastingen en doe hierbij heel veel hand en spandiensten, maar ook gewoon klussen waarbij ik gegevens verwerk of up to date maak en dit soort klussen doe ik van 't begin tot 't eind. Collega's hoeven het maar 1 keer uit te leggen + te laten zien en ik kan aan de slag. Ik mag het nog steeds doen, dat zegt dus al genoegquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Burgemeester, wethouder, baliemedewerker, koffiejuffrouw, schoonmaker of receptioniste?
Klinkt als een drukke, maar wel leuke baan om te doen...en ik weet zeker dat de mensen daar trots op je zijn..quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:20 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik werk op de afdeling burgerzaken en belastingen en doe hierbij heel veel hand en spandiensten, maar ook gewoon klussen waarbij ik gegevens verwerk of up to date maak en dit soort klussen doe ik van 't begin tot 't eind. Collega's hoeven het maar 1 keer uit te leggen + te laten zien en ik kan aan de slag. Ik mag het nog steeds doen, dat zegt dus al genoeg
quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:59 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik heb vroeger ook op een LOM school gezeten en toch me VWO en dergelijke gehaald en gedaan. Ik denk dat mensen die in vooroordelen en dergelijke trappen sociaal zwak zijn. Of zoals iemand het eens zij voor elk mens is wel een plaats te vinden. Het is door gebrek aan kwaliteit bij het management als dat niet goed gaat.
Klopt helemaal!!quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:31 schreef Wotte het volgende:
Als jij tevreden bent, waar maak je je dan druk over ? alsof je educatie of IQ zoveel zegt over de capaciteiten en intelligentie van een persoon. Een vakman in de bouw die enkel de middelbare school heeft afgemaakt, is op bepaalde punten intelligenter dan een wetenschapper en visa versa.
Chapeau voor je post Blondjequote:Op maandag 5 augustus 2013 14:52 schreef Blondje_93 het volgende:
Nee!quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:17 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Daarbij wil ik nog toevoegen dat er van onze school elk jaar wel een paar leerlingen naar het voortgezet gingen en gewoon een opleiding hebben gevold en daarbij ook nog eens hun diploma hebben behaald!
Nee, dat doe ik niet. ik zat idd te twijfelen tussen ''handicap en speciaal onderwijs'' of en te gebruike. maar ja, wat maakt het uit..quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:34 schreef hugecooll het volgende:
Het is sowieso natuurlijk al vreemd om kinderen met leer- en gedragsproblemen bij elkaar te zetten.
Tevens vreemd dat TS speciaal onderwijs automatisch associeert met gehandicapt zijn.
Beter hou jij je mondquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:47 schreef Waterloos het volgende:
Op het speciaal onderwijs zitten alleen maar downies die niets kunnen. Beter schaffen ze die bodemloze put vanaf morgen al af!!!!
Ja, inderdaad. Maar je hebt ook collega's zie over alles en nog wat kunnen zeiken en nergens tevreden mee zijnquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:57 schreef iXVI het volgende:
100% liever een gehandicapte dude op me werk die het leuk vind om te komen werken en leergierig is (ook al kan hij/zij het wellicht allemaal niet zo goed of minder snel) dan een of andere hoeren wajong uitkering tokkie trekker die eigenlijk liever in het park euroshopper bier zit te drinken maar alleen maar komt omdat anders zijn uitkering ingetrokken word.
Goed topic, alleen wel op de verkeerde plaats. Veel zwart/wit zichtige internet helden hier.
Verklaar je naderquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:14 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Je ogen sluiten voor de werkelijkheid
Nederlanders.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:00 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar je hebt ook collega's zie over alles en nog wat kunnen zeiken en nergens tevreden mee zijn
Een vast contract, dat is niet verkeerd en al helemaal niet als je het er naar je zin hebt. Leuk voor je!quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:01 schreef Ellatjuh het volgende:
ja, ik ben eerst naar een mytylschool gegaan vanaf mn 7e ofzo(daar voor normaal onderwijs maar ik haalde het niet,klassen waren te groot en alles ging te snel) toen op mn 14e naar een LOM school en uiteindelijk nog een paar jaar naar IVBO(ook weer kleine klassen) en daar op mn 18e ofzo een diploma gehaald voor de zorg.
toen op MBO nivo 2 Bejaardenhelpende gedaan en daarna moeilijk werk kunnen vinden
mensen schrokken als ze hoorde dat ik een lichte handicap heb dus durfde mij dan niet aan te nemen.
terwijl ik op een rustiger tempo mn werk prima kan doen
maar met hulp. van een jobcoach een baan kunnen krijgen in een verzorgingshuis waar ik nu na 3 jaar een vast contract heb
Ik heb een jaar een leer-werkbaan en die loopt 1 november af. Het lullige is dat ik nu opzoek moet naar een andere baan i.v.m. bezuinigingen en ze geen mensen meer aan mogen nemen, ook omdat ik dan ook gelijk kan zien hoe het is om te moeten solliciteren. De baan die ik nu heb, dat is mede gekomen door een stage van een jaar. Als ik niks kan vinden zetten ze me niet op straat,, maar vind het toch een beetje lullig. Collega's zijn tevreden over me, ik doe m'n werk goed etc.. Er zitten collega's tussen die echt minder presteren hoor, of waarvan je denkt ''Waarom werken die hier''quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:01 schreef Ellatjuh het volgende:
ja, ik ben eerst naar een mytylschool gegaan vanaf mn 7e ofzo(daar voor normaal onderwijs maar ik haalde het niet,klassen waren te groot en alles ging te snel) toen op mn 14e naar een LOM school en uiteindelijk nog een paar jaar naar IVBO(ook weer kleine klassen) en daar op mn 18e ofzo een diploma gehaald voor de zorg.
toen op MBO nivo 2 Bejaardenhelpende gedaan en daarna moeilijk werk kunnen vinden
mensen schrokken als ze hoorde dat ik een lichte handicap heb dus durfde mij dan niet aan te nemen.
terwijl ik op een rustiger tempo mn werk prima kan doen
maar met hulp. van een jobcoach een baan kunnen krijgen in een verzorgingshuis waar ik nu na 3 jaar een vast contract heb
En dan alle kinderen die erop zitten naar de normale basisschool ?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:47 schreef Waterloos het volgende:
Op het speciaal onderwijs zitten alleen maar downies die niets kunnen. Beter schaffen ze die bodemloze put vanaf morgen al af!!!!
ik heb idd wel een jobcoach die me goed helpt maar ik blijf het lullig vinde allemaalquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:12 schreef Ellatjuh het volgende:
heb je geen recht op hulp met het vinden van wat anders.
ik heb ook al een paar keer gehad dat ze elders mn contract niet wilde verlengen maar dan on ik weer beroep doen op hulp.
en bedrijven krijgen vaak extra geld als ze iemand met een wajong aannemen dus dat is ook wel aantrekkelijk..
maar voor die regeling had ik mn jobcoach die kon dat uitleggen aan een bedrijf dat het interessant kon zijn om mij een kans te geven.
ik ben erg blij met mn vaste contract maar in deze tijden maakt het weinig uit of het vast of tijdelijk is..
veel mensen raken hun baan idd kwijt..
wat is jou probleem, aandacht te kort ofzo?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:47 schreef Waterloos het volgende:
Ik denk dat dat zijn probleem is ja. Naar het speciaal onderwijs ermee!quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:27 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
wat is jou probleem, aandacht te kort ofzo?
Bedankt voor je reactie! Fijn dat er ook nog mensen zijn die er wel normaal mee om kunnen gaan:)quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:32 schreef SiennaForrest het volgende:
Goed topic! En de reacties bewijzen maar weer eens hoe simpel er door bepaalde mensen wordt gedacht. Al die stoere mensen die het nodig vinden, na het lezen van de OP, om alsnog beledigende opmerkingen te maken, van dat type lui vraag ik me wel eens af wie dat nou eigenlijk zijn. In real life ook zo stoer? Of nou juist net weer niet. Echt een beetje triest om te lezen allemaal, bah!![]()
Ik heb zelf geen speciaal onderwijs genoten, maar als ik in deze tijden jong was geweest, had dat wellicht zomaar geweest kunnen zijn.Door mijn werk, maar ook privé, kom ik wel mensen tegen die speciaal onderwijs hebben genoten en dat zijn stuk voor stuk prima mensen, vaak juist net even meer authenthiek zelfs. Maar goed, dat is ook generaliseren.
TS, fijn dat je op een plek terecht bent gekomen waar je je fijn voelt, dat is zoveel waard!
Wow! Zo zie je maar hoe mensen kunnen veranderen met de tijd!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:32 schreef arjan1212 het volgende:
Ik heb een neef.. hij is nu 40 .. toen ie in de 4de klas van de basisschool zat, moest ie naar de lom school, omdat ie alleen maar speelde, niet naar de meester luisterde enz..
toen ie 13 was, mocht ie naar de land en tuinbouwschool... daarna ging ie naar de MEAO, daarna naar de HEAO vervolgens ging ie rechten studeren... daarna ging ie werken op het ministerie van VROM en nu heeft ie een eigen bedrijf als accountant
Dat vind ik nou leuk om te horen!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:15 schreef Kesefkesef het volgende:
Goedso meis! Leuk dat je je plekje hebt gevonden
sommige hier moeten zich echt schamen. ik herken je verhaal wel een beetje want mijn vrouw (tieneke) is aan een kant van haar gezicht verlamd geraakt bij haar geboorte en is een spast. Ze heeft desondanks een goede baan als medewerker bij de lokale supermarkt hier (ze begroet de klanten bij de broodjesafdeling). We houden heel veel van elkaar en dat is het enige wat voor mij telt haha (L)
Beste Blondje_93, op het internet zitten nu eenmaal veel lui die het cool/stoer/grappig vinden om zo lomp mogelijk te reageren en/of alles wat anders is dan het eigen af te kraken. (Heel af en toe kan dit m.i. zelfs wel eens een keer grappig zijn, mits het op originele wijze wordt gedaan).quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:15 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Sociaal zwakkeren? Daar ben ik het niet mee eens. Weet je bv hoe hard mensen met een handicap moeten knokken om aan een goede en leuke baan te komen? En weetje, ze doen er ook hun best voor omdat ze echt willen en niet hele dagen thuis willen zitten! Daar zouden andere ''normale'' mensen nog wel eens wat van kunnen leren!
Klopt helemaalquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Beste Blondje_93, op het internet zitten nu eenmaal veel lui die het cool/stoer/grappig vinden om zo lomp mogelijk te reageren en/of alles wat anders is dan het eigen af te kraken. (Heel af en toe kan dit m.i. zelfs wel eens een keer grappig zijn, mits het op originele wijze wordt gedaan).
Zie ook de wo versus hbo discussies en discussies waarin binnen het wo opleidingen worden afgekraakt omdat ze minder goed zouden zijn dan andere opleidingen, etc.
Elk normaal denkend mens weet dat het juist goed is dat je vanuit een bepaalde positie met extra hard en eerlijk werken een betere positie krijgt. En dat deze betere positie niet altijd een toppositie hoeft te zijn maakt verder geen zak uit. Behalve op het internet waar men er dus een sport van maakt alles af te kraken.
we hebben ook een paar video's op xhamster als je geïnteresseerd bentquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:37 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Dat vind ik nou leuk om te horen!
Wat is Xhamster :$? Nickname, site of forum?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:35 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
we hebben ook een paar video's op xhamster als je geïnteresseerd bent
Dat is een porno sitequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:41 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Wat is Xhamster :$? Nickname, site of forum?
hahahahaha nieuwsgierig jij he xDquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:43 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Daar ben ik nu ook achter ja xD
haha dat is een grapje van googlequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:45 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
''just porn, no bullshit'' en op google staat ook dat t idd een pornosite is, hoor
Ehh, ok. En als ik op die site ben?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:48 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
haha dat is een grapje van google
je moet naar de website gaan xd is echt leuk niet wat je ervan denkt
zijn familiefilmpjes, gewoon een keer gezellig kijkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:49 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ehh, ok. En als ik op die site ben?
Juist ja..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:50 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
zijn familiefilmpjes, gewoon een keer gezellig kijkenhaha
Hoeft van mij niet zo nodig..;)quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:53 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
je h3bt zelfs de 0ptie om zelf een filmpje toe te voegen hehehe :$
sulle we cammen (L) ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:53 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet zo nodig..;)
ja idd....maakt je gelukkig extra spannend xDquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:45 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Haha, voor alles is een eerste keer toch xD
43quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:58 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Omg, hoe oud ben je? Heb je serieus een vrouw of is dat verzonnen?
Haha, vast.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:06 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
43
haha
dit ben ik
[ afbeelding ]
Je komt meer over als zo'n jochie die er op kickt meisjes/vrouwen uit de kleren te krijgen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:12 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
wrm geloof je me niet schat
lol
Hij is een zogenoemde trolquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:16 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Je komt meer over als zo'n jochie die er op kickt meisjes/vrouwen uit de kleren te krijgen.
ow dat is niet de bedoeling mij vrouw en ik zijn gristelijk dus zo mag je igenlijk niet denken haha ;@quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:16 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Je komt meer over als zo'n jochie die er op kickt meisjes/vrouwen uit de kleren te krijgen.
Bij speciaal onderwijs moet ik denken aan een ZMOK school of VMBO met LWOO (Leer Weg Ondersteunend Onderwijs) bijvoorbeeld.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Ze zeiden tegen mij altijd dat er nooit wat van mij terecht zou komen, en nu speel ik in verschillende bandjesquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:26 schreef _Dido_ het volgende:
Ik zat ook een paar jaar op het speciaal onderwijs en heb daarna nog de uni gedaan
Ik heb een handicap en heb op speciaal onderwijs gezeten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:52 schreef Blondje_93 het volgende:
Psychiatrisch ziekenhuis?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:33 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb een handicap en heb op speciaal onderwijs gezeten.
Nu woon ik in psychiatrisch ziekenhuis en kan nog geen baan aan
Wel geprobeerd natuurlijk, tot mijn 19e gewoon volop meegedraaid in de maatschappij.
En over een paar jaar ga ik naar beschermd wonen
quote:
Zou wel komisch zijn om daar te zienquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:38 schreef summer2bird het volgende:
[..]![]()
Zulke figuren kom je hier niet tegen gelukkig
Onzin dit.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:58 schreef Zolder het volgende:
Dit gaat gewoon over mij hé Rectum?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:06 schreef Rectum het volgende:
Het heeft niet zozeer te maken met IQ problemen, het kan van alles zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dan is het goed
gok ik hoor.
Aldus iemand die er duidelijk geen kaas van gegeten heeft, ga je mond eens spoelen zeg.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:47 schreef Waterloos het volgende:
Accepteer nou maar dat mensen niet zo ver gaan tijdens het beoordelen van mensen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 03:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het heeft niet zozeer te maken met IQ problemen, het kan van alles zijn.
Door bepaalde problemen in het verleden kan het zijn dat je dus *speciale* zorg nodig hebt, je kan ADHD hebben en daar door niet goed kunnen/willen leren.
Als je bijvoorbeeld een probleem hebt met je zicht kan je naar een speciale school.
Mensen linken speciaal onderwijs inderdaad aan mensen met een laag IQ, maar het kan door van alles komen, er is niet 1 specifieke reden, het is allemaal opgebouwd uit vooroordelen en speculaties, en daarom heeft het ook meteen een slechte naam en is iedereen die op Speciaal onderwijs heeft gezeten (Dus een school met LWOO of een ZMOK school) maar per direct dom, terwijl het niet persee IQ gerelateerd hoeft te zijn, maar ook Emotioneel kan zijn waardoor iemand een achterstand heeft van een bepaalde periode en het daarom op *normaal* onderwijs niet trekt.
Hij neemt tenminste de moeite ergens serieus op te reageren, kunnen we niet van iedereen zeggen!quote:
Ditquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:03 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Hij neemt tenminste de moeite ergens serieus op te reageren, kunnen we niet van iedereen zeggen!
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:56 schreef Zolder het volgende:
[..]
Accepteer nou maar dat mensen niet zo ver gaan tijdens het beoordelen van mensen.
Speciaal onderwijs? - Loser/ retard!
Dik? - Eet nog een broodje, nijlpaard
Stinken? - viezerik die nooit douched
hij heeft 1 x geblowd? - Wat een junk daar wil ik niets mee te maken hebben
Misschien doe jij dit zelf ook wel
Ook al zijn klachten over VMBO'ers vaak terecht, het is een beetje sneu als je daarover begint terwijl je zelf SO hebt gevolgd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:57 schreef Braddie het volgende:
Terechte klacht.
Vmbo figuren met Nickelson jasjes, bijbehorend Petje, eventueel nog een schelle Aerox, in elke zin het woord "Kanker", Energy van Euroshopper, en natuurlijk... "Watsjeprobleem" roepen
Sums it up. *En dat zijn dan de jongens grotendeels *
I see what you did there... of denk ik nu teveel door?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:06 schreef Rectum het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom sommige mensen 'is' typen in plaats van 'eens'.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:40 schreef Jv1994 het volgende:
Iedereen krijgt wel is wat naar z'n hoofd geroepen, wat verwacht je? als je naar speciaal Onderwijs gaat je wel eens wordt uitgemaakt voor autist of downie of wat dan ook.
Maar Denk je dat de normale middelbare school voor iedereen een pretje is? Je bent iets anders of ziet er anders uit en je wordt wel is uitgelachen of uitgescholden. Dat hoort er gewoon bij, kom is uit dat fantasie wereldje !
Ja echt verschrikkelijk is hetquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:41 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waarom sommige mensen 'is' typen in plaats van 'eens'.
Ja, 'is' betekent heel iets anders dan 'eens'. Als je die woorden verwisselt wordt je tekst veel minder begrijpelijk.quote:
Als je dat niet begrijpt is er echt iets mis met je, het is gewoon spreektaalquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:44 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ja, 'is' betekent heel iets anders dan 'eens'. Als je die woorden verwisselt wordt je tekst veel minder begrijpelijk.
Precies, spreektaal gebruik je bij het spreken, niet bij typen of schrijven.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:46 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Als je dat niet begrijpt is er echt iets mis met je, het is gewoon spreektaal
Pff, het is juist heel dapper dat iemand eerlijk durft te zijn over hoe hij is en wie hij is! Zelf doe ik het toch ook, dus hou op met dat gezeik op Braddie!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:31 schreef Jv1994 het volgende:
@ braddie bedankt voor je levens verhaal, het interesseert ons heel veel gr. gr.
Ps zoek psycholoog
En daarom zeg ik, als je spreektaal niet begrijpt wanneer het geschreven staat, ben je gewoon een debiel.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:47 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Precies, spreektaal gebruik je bij het spreken, niet bij typen of schrijven.
Ja alleen was ik 3 minuten bezig met naar beneden scrollen voordat ik voorbij de comment van braddie was. Misschien volgende keer in een spoiler Brad ?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:48 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Pff, het is juist heel dapper dat iemand eerlijk durft te zijn over hoe hij is en wie hij is! Zelf doe ik het toch ook, dus hou op met dat gezeik op Braddie!
Zo'n gevoel heb ik bij het weglaten van verplichte komma's.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:44 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ja, 'is' betekent heel iets anders dan 'eens'. Als je die woorden verwisselt wordt je tekst veel minder begrijpelijk.
Zo kan je bij iedereen wel verzinnen waarom zij dapper zouden zijn en verliest het woord dus zijn waarde.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:48 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Pff, het is juist heel dapper dat iemand eerlijk durft te zijn over hoe hij is en wie hij is! Zelf doe ik het toch ook, dus hou op met dat gezeik op Braddie!
Dappere reactie.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:13 schreef Zolder het volgende:
[..]
Zo kan je bij iedereen wel verzinnen waarom zij dapper zouden zijn en verliest het woord dus zijn waarde.
Autistische aanvallen?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:47 schreef BMTH182 het volgende:
Verder heb ik wel respect voor mensen op het speciaal onderwijs want mij lijkt het ongelooflijk kut. Ik heb een vriend die vroeger zwaar autistisch was en op een speciale basisschool zat maar zo slim is dat hij na groep 8 naar een normale klas ging en hij heeft nooit meer autistische aanvallen zoals vroeger en is nu gewoon sociaal enzo.
Normaal gesproken zou ik het niet zomaar neer gooien hoor, dit soort dingen zeker niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:48 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nee, anders deel je nooit privédingen met Fok!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik het niet zomaar neer gooien hoor, dit soort dingen zeker niet.
Maar dit moest er gewoon echt even uit. En het lucht enorm op.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:56 schreef Unites het volgende:
Wat een reacties in dit topic zeg. Belachelijk gewoon.
Flippen en schreeuwen als je een grapje maakt en dat soort dingenquote:
Ach, de bekende vooroordelen he..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:56 schreef Unites het volgende:
ditquote:
Dan hebben ze toch geen ongelijk gehad?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ze zeiden tegen mij altijd dat er nooit wat van mij terecht zou komen, en nu speel ik in verschillende bandjes
je bent zelf belachelijkquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:56 schreef Unites het volgende:
Niet echt, ik ben tenminste iemand die zo'n topic aan durft te makenquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:40 schreef JeMoeder het volgende:
Weer zo'n speciaal onderwijsmongool die aandacht zoekt.
Ik geef mijn mening, mag dat niet? Daar is GC voor.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:29 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Niet echt, ik ben tenminste iemand die zo'n topic aan durft te maken
Als je alleen maar komt om te kutten, ga dan gewoon weg
Ja, want alleen de perfecte mensen mogen om aandacht vragen, de rest moet maar fijn in een kerker verpieteren.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:40 schreef JeMoeder het volgende:
Weer zo'n speciaal onderwijsmongool die aandacht zoekt.
Daar ben ik het niet mee eens. Aandacht vragen kan ik niet tegen, wie het ook doet. Je bent wie je bent, maak er het beste van, maar druk het niet bij anderen door de strot. Iedereen heeft wel 'struggles' of hoe het tegenwoordig ook genoemd wordt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ja, want alleen de perfecte mensen mogen om aandacht vragen, de rest moet maar fijn in een kerker verpieteren.
Ja, en met aandacht en empathie kan je vaak goed over die 'struggles' heen komen. En anders helpt het gewoon. Niets mis mee dus.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:53 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Aandacht vragen kan ik niet tegen, wie het ook doet. Je bent wie je bent, maak er het beste van, maar druk het niet bij anderen door de strot. Iedereen heeft wel 'struggles' of hoe het tegenwoordig ook genoemd wordt.
Nah, denk plantsoendienst, is ook gemeentequote:Op maandag 5 augustus 2013 15:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je mag op het knopje drukken waar het bonnetje uitkomt?
een rugzakjequote:Op zondag 6 oktober 2013 17:53 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Aandacht vragen kan ik niet tegen, wie het ook doet. Je bent wie je bent, maak er het beste van, maar druk het niet bij anderen door de strot. Iedereen heeft wel 'struggles' of hoe het tegenwoordig ook genoemd wordt.
Oh, van mij wel hoorquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:44 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening, mag dat niet? Daar is GC voor.
Dit topic was dan ook niet bedoelt op aandacht te vragen. Denk je nou echt serieus dat ik denk ''ohh, ik heb een beperking, wat ben ik zielig'' en ik ga er ook zeker niet mee te koop lopen!quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:53 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Betekend.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:58 schreef Zolder het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |