Autistische aanvallen?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:47 schreef BMTH182 het volgende:
Verder heb ik wel respect voor mensen op het speciaal onderwijs want mij lijkt het ongelooflijk kut. Ik heb een vriend die vroeger zwaar autistisch was en op een speciale basisschool zat maar zo slim is dat hij na groep 8 naar een normale klas ging en hij heeft nooit meer autistische aanvallen zoals vroeger en is nu gewoon sociaal enzo.
Normaal gesproken zou ik het niet zomaar neer gooien hoor, dit soort dingen zeker niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:48 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Pff, het is juist heel dapper dat iemand eerlijk durft te zijn over hoe hij is en wie hij is! Zelf doe ik het toch ook, dus hou op met dat gezeik op Braddie!
Nee, anders deel je nooit privédingen met Fok!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik het niet zomaar neer gooien hoor, dit soort dingen zeker niet.
Maar dit moest er gewoon echt even uit. En het lucht enorm op.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:56 schreef Unites het volgende:
Wat een reacties in dit topic zeg. Belachelijk gewoon.
Flippen en schreeuwen als je een grapje maakt en dat soort dingenquote:
Ach, de bekende vooroordelen he..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:56 schreef Unites het volgende:
ditquote:
Dan hebben ze toch geen ongelijk gehad?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ze zeiden tegen mij altijd dat er nooit wat van mij terecht zou komen, en nu speel ik in verschillende bandjes
je bent zelf belachelijkquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:56 schreef Unites het volgende:
Niet echt, ik ben tenminste iemand die zo'n topic aan durft te makenquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:40 schreef JeMoeder het volgende:
Weer zo'n speciaal onderwijsmongool die aandacht zoekt.
Ik geef mijn mening, mag dat niet? Daar is GC voor.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:29 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Niet echt, ik ben tenminste iemand die zo'n topic aan durft te maken
Als je alleen maar komt om te kutten, ga dan gewoon weg
Ja, want alleen de perfecte mensen mogen om aandacht vragen, de rest moet maar fijn in een kerker verpieteren.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:40 schreef JeMoeder het volgende:
Weer zo'n speciaal onderwijsmongool die aandacht zoekt.
Daar ben ik het niet mee eens. Aandacht vragen kan ik niet tegen, wie het ook doet. Je bent wie je bent, maak er het beste van, maar druk het niet bij anderen door de strot. Iedereen heeft wel 'struggles' of hoe het tegenwoordig ook genoemd wordt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ja, want alleen de perfecte mensen mogen om aandacht vragen, de rest moet maar fijn in een kerker verpieteren.
Ja, en met aandacht en empathie kan je vaak goed over die 'struggles' heen komen. En anders helpt het gewoon. Niets mis mee dus.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:53 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Aandacht vragen kan ik niet tegen, wie het ook doet. Je bent wie je bent, maak er het beste van, maar druk het niet bij anderen door de strot. Iedereen heeft wel 'struggles' of hoe het tegenwoordig ook genoemd wordt.
Nah, denk plantsoendienst, is ook gemeentequote:Op maandag 5 augustus 2013 15:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je mag op het knopje drukken waar het bonnetje uitkomt?
een rugzakjequote:Op zondag 6 oktober 2013 17:53 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Aandacht vragen kan ik niet tegen, wie het ook doet. Je bent wie je bent, maak er het beste van, maar druk het niet bij anderen door de strot. Iedereen heeft wel 'struggles' of hoe het tegenwoordig ook genoemd wordt.
Oh, van mij wel hoorquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:44 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening, mag dat niet? Daar is GC voor.
Dit topic was dan ook niet bedoelt op aandacht te vragen. Denk je nou echt serieus dat ik denk ''ohh, ik heb een beperking, wat ben ik zielig'' en ik ga er ook zeker niet mee te koop lopen!quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:53 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Betekend.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:58 schreef Zolder het volgende:
Als je op speciaal onderwijs terecht komt betekend dat niet dat je retarded bent, het betekent wel dat je het flink verneukt hebt en dus snel als loser wordt gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |