abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129715852
Gisteren kwam ik hier in een topic terecht waarin iemand had gezegd dat hij op speciaal onderwijs had gezeten, hier werden allemaal domme reacties op geplaatst. Dat je op speciaal onderwijs hebt gezeten wil nog niet zeggen dat je dom bent, sterker nog: ik kom heel veel scholieren tegen bij ons in de buurt waarvan ik denk ''En die denkt het later te gaan redden?'' Oké, het klinkt hard, maar het is wel zo. Luidruchtig, niet sociaal, geen goede manieren en zo kan ik nog wel even doorgaan. Het ergste vind ik nog dat als je voorbij loopt/fietst en je maar een klein beetje anders bent, je gelijk uitgescholden word. Nu mijn vraag: Wie heeft er hier een handicap en heeft op speciaal onderwijs gezeten. Ikzelf ben ook gehandicapt en heb heel mijn leven op speciaal onderwijs gezeten, nu heb ik een baan waar ik helemaal op mijn plekje zit. Zo, nu jullie..
pi_129715976
ts is dom.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_129715986
sorry ts, maar je vroeg er wel een beetje om hoor.
pi_129716003
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:52 schreef Blondje_93 het volgende:
Gisteren kwam ik hier in een topic terecht waarin iemand had gezegd dat hij op speciaal onderwijs had gezeten of, hier werden allemaal domme reacties op geplaatst. Dat je op speciaal onderwijs hebt gezeten of nog zit wil nog niet zeggen dat je dom bent, sterker nog: ik kom heel veel scholieren tegen bij ons in de buurt waarvan ik denk ''En die denkt het later te gaan redden?'' Oké, het klinkt hard, maar het is wel zo. Luidruchtig, niet sociaal, geen goede manieren en zo kan ik nog wel even doorgaan. Het ergste vind ik nog dat als je voorbij loopt/fietst en je maar een klein beetje anders bent, je gelijk uitgescholden word. Nu mijn vraag: Wie heeft er hier een handicap en heeft op speciaal onderwijs gezeten. Ikzelf ben ook gehandicapt en heb heel mijn leven op speciaal onderwijs gezeten, nu heb ik een baan waar ik helemaal op mijn plekje zit. Zo, nu jullie..
pi_129716026
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:56 schreef HaywoodJablome het volgende:
sorry ts, maar je vroeg er wel een beetje om hoor.
Boeit me niet, ik heb deze vraag niet voor niks gesteld.
pi_129716027
Als je op speciaal onderwijs terecht komt betekend dat niet dat je retarded bent, het betekent wel dat je het flink verneukt hebt en dus snel als loser wordt gezien.
  maandag 5 augustus 2013 @ 14:58:36 #7
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_129716037
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:58 schreef Zolder het volgende:
Als je op speciaal onderwijs terecht komt betekend dat niet dat je retarded bent, het betekent wel dat je het flink verneukt hebt en dus snel als loser wordt gezien.
Nee.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_129716039
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:58 schreef Blondje_93 het volgende:

[..]

Boeit me niet, ik heb deze vraag niet voor niks gesteld.
gelukkig maar :D
pi_129716040
Klopt, iemand op het speciaal onderwijs hoeft niet dom te zijn. Het is ook gewoon werkgelegenheid. Zonder al die 'special' leerlingen zou er minder werkgelegenheid zijn. Een uitgedachte rattenplan.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_129716053
quote:
Gisteren kwam ik hier in een topic terecht waarin iemand had gezegd dat hij op speciaal onderwijs had gezeten, hier werden allemaal domme reacties op geplaatst. Dat je op speciaal onderwijs hebt gezeten wil nog niet zeggen dat je dom bent, sterker nog: ik kom heel veel scholieren tegen bij ons in de buurt waarvan ik denk ''En die denkt het later te gaan redden?'' Oké, het klinkt hard, maar het is wel zo. Luidruchtig, niet sociaal, geen goede manieren en zo kan ik nog wel even doorgaan. Het ergste vind ik nog dat als je voorbij loopt/fietst en je maar een klein beetje anders bent, je gelijk uitgescholden word. Nu mijn vraag: Wie heeft er hier een handicap en heeft op speciaal onderwijs gezeten. Ikzelf ben ook gehandicapt en heb heel mijn leven op speciaal onderwijs gezeten, nu heb ik een baan waar ik helemaal op mijn plekje zit. Zo, nu jullie..
op de sociale werkplaats?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_129716090
Wat is speciaal onderwijs dan? Want het klinkt echt alsof je een zeer getalenteerd leerling moet zijn die bevoorrecht is om van zulks custom made onderwijs gebruik te mogen maken.
pindazakje
pi_129716119
hoi
pi_129716144
pics van je zusje?
pi_129716177
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat is speciaal onderwijs dan? Want het klinkt echt alsof je een zeer getalenteerd leerling moet zijn die bevoorrecht is om van zulks custom made onderwijs gebruik te mogen maken.
alles waar je met een busje naartoe gebracht moet worden?
pi_129716185
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:59 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee. Op het gemeentehuis ;)
pi_129716205
Ik ben heel blij voor Ts dat hij blij is met zijn werk!
Ik zie soms de mannen wandelen door de straat, lekker bruin, sigaret erbij en lunch in de open lucht en denk; dat wil ik ook wel. Gewoon niet meer nadenken en vooral nergens zorgen over maken.
Hier staat niets.
pi_129716214
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Google het eens.. Kan me niet voorstellen dat je het niet kent, het woord zegt het toch al?
pi_129716221
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:03 schreef Blondje_93 het volgende:

[..]

Je mag op het knopje drukken waar het bonnetje uitkomt?
pi_129716260
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:04 schreef Prospos het volgende:
Ik ben heel blij voor Ts dat hij blij is met zijn werk!
Ik zie soms de mannen wandelen door de straat, lekker bruin, sigaret erbij en lunch in de open lucht en denk; dat wil ik ook wel. Gewoon niet meer nadenken en vooral nergens zorgen over maken.
Ehh, ik ben een zij.. Maar ja, maakt niet uit xD
pi_129716277
Hier TS op het gemeentehuis:

Rechtsonderin.
pi_129716291
Jammer van al die negatieve reacties hier. Mooi dat je ondanks je 'beperkingen' je plek hebt gevonden in deze maatschappij. Beter dan van die stinkhippies die de hele dag niks doen en alleen maar WAJONG trekken en keyboard spelen.
pi_129716309
quote:
14s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:06 schreef Rectum het volgende:
Jammer van al die negatieve reacties hier. Mooi dat je ondanks je 'beperkingen' je plek hebt gevonden in deze maatschappij. Beter dan van die stinkhippies die de hele dag niks doen en alleen maar WAJONG trekken en keyboard spelen.
Daar ben ik het dan wel weer mee eens.
pi_129716325
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:06 schreef Zolder het volgende:

Hier TS op het gemeentehuis:

[ afbeelding ]

Rechtsonderin.
Gezellig
pi_129716344
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:58 schreef Zolder het volgende:
Wat een reactie. Jij hebt er duidelijk geen kaas van gegeten.
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_129716375
quote:
14s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:06 schreef Rectum het volgende:
Inderdaad. Ik moet er niet aan denken om hele dagen thuis te zitten
pi_129716380
Oké leuk voor je. Maar wat kan mij het verrotten dat je een leuk baantje heb of in de goot ligt te verrotten..
Mensen die speciaal onderwijs hebben gedaan behoren toch echt tot de sociaal zwakkeren. Deal with it.

Logisch dat er grappen over worden gemaakt.
pi_129716396
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:10 schreef bombmannl het volgende:
Oké leuk voor je. Maar wat kan mij het verrotten dat je een leuk baantje heb of in de goot ligt te verrotten..
Mensen die speciaal onderwijs hebben gedaan behoren toch echt tot de sociaal zwakkeren. Deal with it.

Onzin.
- Wiet van Broeckhoven
pi_129716413
Speciaal Onderwijs is een eufemisme voor onderwijs voor debieltjes. Of ze nu een tergend laag IQ hebben of een uit de hand gelopen gedragsprobleem doet er niet toe.

Ik smul altijd van de verhalen over taferelen die zich voordoen op een speciale school. Het is net een kleine mensen dierentuin/apenrots.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2013 15:12:36 ]
pi_129716516
quote:

Sociaal zwakkeren? Daar ben ik het niet mee eens. Weet je bv hoe hard mensen met een handicap moeten knokken om aan een goede en leuke baan te komen? En weetje, ze doen er ook hun best voor omdat ze echt willen en niet hele dagen thuis willen zitten! Daar zouden andere ''normale'' mensen nog wel eens wat van kunnen leren!
pi_129716541
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:15 schreef Blondje_93 het volgende:

[..]

Sociaal zwakkeren? Daar ben ik het niet mee eens. Weet je bv hoe hard mensen met een handicap moeten knokken om aan een goede en leuke baan te komen? En weetje, ze doen er ook hun best voor omdat ze echt willen en niet hele dagen thuis willen zitten! Daar zouden andere ''normale'' mensen nog wel eens wat van kunnen leren!
pi_129716552
Die internethelden-reacties hier ook :')
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  maandag 5 augustus 2013 @ 15:17:02 #32
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_129716558
quote:
Ikzelf heb ook op speciaal onderwijs gezeten, was niet vanwege dat ik gehandicapt ben, maar ik had andere problemen waardoor ik daarop kwam, maar is niks mee met speciale school, want ik ken via mijn werk ook iemand die op speciaal onderwijs heeft gezeten, en zowel hij als ik doen daar dingen die andere mensen niet kunnen, en we hebben allebei best verantwoordelijkheidsgevoel en stressbestendigheid....
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
  maandag 5 augustus 2013 @ 15:17:06 #33
391606 AF_
AltijdKapot
pi_129716560
Ik hoorde over dit topic in een ander topic. Nou meer heb ik niet te melden
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_129716657
quote:
10s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:17 schreef F1978 het volgende:

[..]

Ikzelf heb ook op speciaal onderwijs gezeten, was niet vanwege dat ik gehandicapt ben, maar ik had andere problemen waardoor ik daarop kwam, maar is niks mee met speciale school, want ik ken via mijn werk ook iemand die op speciaal onderwijs heeft gezeten, en zowel hij als ik doen daar dingen die andere mensen niet kunnen, en we hebben allebei best verantwoordelijkheidsgevoel en stressbestendigheid....
Ja, inderdaad! Oké, ik doe misschien niet hetzelfde werk als mijn collega's maar ik werk wel net zo hard. Ook krijg ik zelfs complimenten dat ze zo blij met me zijn en ik hun werk uit handen neem zodat zij meer tijd hebben voor ander werk wat er nog ligt. Dit zouden ze niet zeggen als ik mijn werk slecht zou doen.
  maandag 5 augustus 2013 @ 15:21:46 #35
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_129716718
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:19 schreef Blondje_93 het volgende:

[..]

Ja, inderdaad! Oké, ik doe misschien niet hetzelfde werk als mijn collega's maar ik werk wel net zo hard. Ook krijg ik zelfs complimenten dat ze zo blij met me zijn en ik hun werk uit handen neem zodat zij meer tijd hebben voor ander werk wat er nog ligt. Dit zouden ze niet zeggen als ik mijn werk slecht zou doen.
oke goed bezig in dat geval ja....ikzelf krijg ook van collega's en heel soms de baas ook wel leuke dingen te horen, kijk bazen zeggen zoiezo bijna nooit wat natuurlijk, maar soms is het de moeite waard wat ze zeggen hihihi
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_129716741
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:19 schreef Blondje_93 het volgende:

[..]

klinkt een beetje of ze je als een kind behandelen, of valt dat mee?
pi_129716766
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:22 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

klinkt een beetje of ze je als een kind behandelen, of valt dat mee?
Nee, gelukkig niet!
pi_129716798
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:23 schreef Blondje_93 het volgende:

[..]

Nee, gelukkig niet!
dan is het goed ^O^
maargoed, even serieus, ik denk dat mensen bij 'speciaal' onderwijs al snel denken aan mensen die regulier onderwijs niet aankunnen vanwege IQ problemen, en dat daar het idee vandaan komt dat iedereen dom zou zijn.
gok ik hoor.
pi_129716833
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:24 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

dan is het goed ^O^
maargoed, even serieus, ik denk dat mensen bij 'speciaal' onderwijs al snel denken aan mensen die regulier onderwijs niet aankunnen vanwege IQ problemen, en dat daar het idee vandaan komt dat iedereen dom zou zijn.
gok ik hoor.
Klopt wel, ja
pi_129716907
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:24 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

dan is het goed ^O^
gok ik hoor.
Dit dus.
- Wiet van Broeckhoven
pi_129717004
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:28 schreef Greyson het volgende:

[..]

Dit dus.
Het klopt wel dat veel mensen dit denken. Mensen moeten niet zo zeiken!
pi_129717306
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:30 schreef Blondje_93 het volgende:

[..]

Het klopt wel dat veel mensen dit denken. Mensen moeten niet zo zeiken!
iedereen heeft wel te maken met vooroordelen op de een of andere manier, daar moet je je gewoon niks van aantrekken :*
pi_129717628
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:39 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

iedereen heeft wel te maken met vooroordelen op de een of andere manier, daar moet je je gewoon niks van aantrekken :*
Jij hebt bijvoorbeeld last van het vooroordeel dat mensen denken dat je een man bent.
pi_129717679
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:51 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Jij hebt bijvoorbeeld last van het vooroordeel dat mensen denken dat je een man bent.
dat is gelukkig iets wat in het echte leven vrijwel nooit voorkomt :')
  maandag 5 augustus 2013 @ 15:55:05 #45
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_129717755
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:59 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Waarom moet je nou zo pesten :(
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
  maandag 5 augustus 2013 @ 15:55:30 #46
384377 Zneeser
Grammaticaal Incorrect
pi_129717768
quote:
Luidruchtig, niet sociaal, geen goede manieren en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Je hebt daar het grotendeel van dit forum beschreven.
Dit is het einde.
pi_129717771
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:55 schreef Draganta het volgende:

[..]

Waarom moet je nou zo pesten :(
omdat het een schot voor open doel was.
  maandag 5 augustus 2013 @ 15:57:33 #48
384377 Zneeser
Grammaticaal Incorrect
pi_129717832
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:51 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Is het geen man dan?
Dit is het einde.
  maandag 5 augustus 2013 @ 15:59:35 #49
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_129717895
quote:

Ik heb vroeger ook op een LOM school gezeten en toch me VWO en dergelijke gehaald en gedaan. Ik denk dat mensen die in vooroordelen en dergelijke trappen sociaal zwak zijn. Of zoals iemand het eens zij voor elk mens is wel een plaats te vinden. Het is door gebrek aan kwaliteit bij het management als dat niet goed gaat.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_129718511
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:03 schreef Blondje_93 het volgende:

[..]

Burgemeester, wethouder, baliemedewerker, koffiejuffrouw, schoonmaker of receptioniste?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')