abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129715852
Gisteren kwam ik hier in een topic terecht waarin iemand had gezegd dat hij op speciaal onderwijs had gezeten, hier werden allemaal domme reacties op geplaatst. Dat je op speciaal onderwijs hebt gezeten wil nog niet zeggen dat je dom bent, sterker nog: ik kom heel veel scholieren tegen bij ons in de buurt waarvan ik denk ''En die denkt het later te gaan redden?'' Oké, het klinkt hard, maar het is wel zo. Luidruchtig, niet sociaal, geen goede manieren en zo kan ik nog wel even doorgaan. Het ergste vind ik nog dat als je voorbij loopt/fietst en je maar een klein beetje anders bent, je gelijk uitgescholden word. Nu mijn vraag: Wie heeft er hier een handicap en heeft op speciaal onderwijs gezeten. Ikzelf ben ook gehandicapt en heb heel mijn leven op speciaal onderwijs gezeten, nu heb ik een baan waar ik helemaal op mijn plekje zit. Zo, nu jullie..
pi_129715976
ts is dom.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_129715986
sorry ts, maar je vroeg er wel een beetje om hoor.
pi_129716003
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:52 schreef Blondje_93 het volgende:
Gisteren kwam ik hier in een topic terecht waarin iemand had gezegd dat hij op speciaal onderwijs had gezeten of, hier werden allemaal domme reacties op geplaatst. Dat je op speciaal onderwijs hebt gezeten of nog zit wil nog niet zeggen dat je dom bent, sterker nog: ik kom heel veel scholieren tegen bij ons in de buurt waarvan ik denk ''En die denkt het later te gaan redden?'' Oké, het klinkt hard, maar het is wel zo. Luidruchtig, niet sociaal, geen goede manieren en zo kan ik nog wel even doorgaan. Het ergste vind ik nog dat als je voorbij loopt/fietst en je maar een klein beetje anders bent, je gelijk uitgescholden word. Nu mijn vraag: Wie heeft er hier een handicap en heeft op speciaal onderwijs gezeten. Ikzelf ben ook gehandicapt en heb heel mijn leven op speciaal onderwijs gezeten, nu heb ik een baan waar ik helemaal op mijn plekje zit. Zo, nu jullie..
pi_129716026
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:56 schreef HaywoodJablome het volgende:
sorry ts, maar je vroeg er wel een beetje om hoor.
Boeit me niet, ik heb deze vraag niet voor niks gesteld.
pi_129716027
Als je op speciaal onderwijs terecht komt betekend dat niet dat je retarded bent, het betekent wel dat je het flink verneukt hebt en dus snel als loser wordt gezien.
  maandag 5 augustus 2013 @ 14:58:36 #7
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_129716037
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:58 schreef Zolder het volgende:
Als je op speciaal onderwijs terecht komt betekend dat niet dat je retarded bent, het betekent wel dat je het flink verneukt hebt en dus snel als loser wordt gezien.
Nee.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_129716039
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:58 schreef Blondje_93 het volgende:

[..]

Boeit me niet, ik heb deze vraag niet voor niks gesteld.
gelukkig maar :D
pi_129716040
Klopt, iemand op het speciaal onderwijs hoeft niet dom te zijn. Het is ook gewoon werkgelegenheid. Zonder al die 'special' leerlingen zou er minder werkgelegenheid zijn. Een uitgedachte rattenplan.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_129716053
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:52 schreef Blondje_93 het volgende:
Gisteren kwam ik hier in een topic terecht waarin iemand had gezegd dat hij op speciaal onderwijs had gezeten, hier werden allemaal domme reacties op geplaatst. Dat je op speciaal onderwijs hebt gezeten wil nog niet zeggen dat je dom bent, sterker nog: ik kom heel veel scholieren tegen bij ons in de buurt waarvan ik denk ''En die denkt het later te gaan redden?'' Oké, het klinkt hard, maar het is wel zo. Luidruchtig, niet sociaal, geen goede manieren en zo kan ik nog wel even doorgaan. Het ergste vind ik nog dat als je voorbij loopt/fietst en je maar een klein beetje anders bent, je gelijk uitgescholden word. Nu mijn vraag: Wie heeft er hier een handicap en heeft op speciaal onderwijs gezeten. Ikzelf ben ook gehandicapt en heb heel mijn leven op speciaal onderwijs gezeten, nu heb ik een baan waar ik helemaal op mijn plekje zit. Zo, nu jullie..
op de sociale werkplaats?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_129716090
Wat is speciaal onderwijs dan? Want het klinkt echt alsof je een zeer getalenteerd leerling moet zijn die bevoorrecht is om van zulks custom made onderwijs gebruik te mogen maken.
pindazakje
pi_129716119
hoi
pi_129716144
pics van je zusje?
pi_129716177
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat is speciaal onderwijs dan? Want het klinkt echt alsof je een zeer getalenteerd leerling moet zijn die bevoorrecht is om van zulks custom made onderwijs gebruik te mogen maken.
alles waar je met een busje naartoe gebracht moet worden?
pi_129716185
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:59 schreef Ticootje het volgende:

[..]

op de sociale werkplaats?
Nee. Op het gemeentehuis ;)
pi_129716205
Ik ben heel blij voor Ts dat hij blij is met zijn werk!
Ik zie soms de mannen wandelen door de straat, lekker bruin, sigaret erbij en lunch in de open lucht en denk; dat wil ik ook wel. Gewoon niet meer nadenken en vooral nergens zorgen over maken.
Hier staat niets.
pi_129716214
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Google het eens.. Kan me niet voorstellen dat je het niet kent, het woord zegt het toch al?
pi_129716221
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:03 schreef Blondje_93 het volgende:

[..]

Nee. Op het gemeentehuis ;)
Je mag op het knopje drukken waar het bonnetje uitkomt?
pi_129716260
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:04 schreef Prospos het volgende:
Ik ben heel blij voor Ts dat hij blij is met zijn werk!
Ik zie soms de mannen wandelen door de straat, lekker bruin, sigaret erbij en lunch in de open lucht en denk; dat wil ik ook wel. Gewoon niet meer nadenken en vooral nergens zorgen over maken.
Ehh, ik ben een zij.. Maar ja, maakt niet uit xD
pi_129716277
Hier TS op het gemeentehuis:

Rechtsonderin.
pi_129716291
Jammer van al die negatieve reacties hier. Mooi dat je ondanks je 'beperkingen' je plek hebt gevonden in deze maatschappij. Beter dan van die stinkhippies die de hele dag niks doen en alleen maar WAJONG trekken en keyboard spelen.
pi_129716309
quote:
14s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:06 schreef Rectum het volgende:
Jammer van al die negatieve reacties hier. Mooi dat je ondanks je 'beperkingen' je plek hebt gevonden in deze maatschappij. Beter dan van die stinkhippies die de hele dag niks doen en alleen maar WAJONG trekken en keyboard spelen.
Daar ben ik het dan wel weer mee eens.
pi_129716325
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:06 schreef Zolder het volgende:

Hier TS op het gemeentehuis:

[ afbeelding ]

Rechtsonderin.
Gezellig
pi_129716344
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:58 schreef Zolder het volgende:
Wat een reactie. Jij hebt er duidelijk geen kaas van gegeten.
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_129716375
quote:
14s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:06 schreef Rectum het volgende:
Inderdaad. Ik moet er niet aan denken om hele dagen thuis te zitten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')