quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:52 schreef Blondje_93 het volgende:
Gisteren kwam ik hier in een topic terecht waarin iemand had gezegd dat hij op speciaal onderwijs had gezeten of, hier werden allemaal domme reacties op geplaatst. Dat je op speciaal onderwijs hebt gezeten of nog zit wil nog niet zeggen dat je dom bent, sterker nog: ik kom heel veel scholieren tegen bij ons in de buurt waarvan ik denk ''En die denkt het later te gaan redden?'' Oké, het klinkt hard, maar het is wel zo. Luidruchtig, niet sociaal, geen goede manieren en zo kan ik nog wel even doorgaan. Het ergste vind ik nog dat als je voorbij loopt/fietst en je maar een klein beetje anders bent, je gelijk uitgescholden word. Nu mijn vraag: Wie heeft er hier een handicap en heeft op speciaal onderwijs gezeten. Ikzelf ben ook gehandicapt en heb heel mijn leven op speciaal onderwijs gezeten, nu heb ik een baan waar ik helemaal op mijn plekje zit. Zo, nu jullie..
Boeit me niet, ik heb deze vraag niet voor niks gesteld.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:56 schreef HaywoodJablome het volgende:
sorry ts, maar je vroeg er wel een beetje om hoor.
Nee.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:58 schreef Zolder het volgende:
Als je op speciaal onderwijs terecht komt betekend dat niet dat je retarded bent, het betekent wel dat je het flink verneukt hebt en dus snel als loser wordt gezien.
gelukkig maarquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:58 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Boeit me niet, ik heb deze vraag niet voor niks gesteld.
op de sociale werkplaats?quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:52 schreef Blondje_93 het volgende:
Gisteren kwam ik hier in een topic terecht waarin iemand had gezegd dat hij op speciaal onderwijs had gezeten, hier werden allemaal domme reacties op geplaatst. Dat je op speciaal onderwijs hebt gezeten wil nog niet zeggen dat je dom bent, sterker nog: ik kom heel veel scholieren tegen bij ons in de buurt waarvan ik denk ''En die denkt het later te gaan redden?'' Oké, het klinkt hard, maar het is wel zo. Luidruchtig, niet sociaal, geen goede manieren en zo kan ik nog wel even doorgaan. Het ergste vind ik nog dat als je voorbij loopt/fietst en je maar een klein beetje anders bent, je gelijk uitgescholden word. Nu mijn vraag: Wie heeft er hier een handicap en heeft op speciaal onderwijs gezeten. Ikzelf ben ook gehandicapt en heb heel mijn leven op speciaal onderwijs gezeten, nu heb ik een baan waar ik helemaal op mijn plekje zit. Zo, nu jullie..
alles waar je met een busje naartoe gebracht moet worden?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat is speciaal onderwijs dan? Want het klinkt echt alsof je een zeer getalenteerd leerling moet zijn die bevoorrecht is om van zulks custom made onderwijs gebruik te mogen maken.
Google het eens.. Kan me niet voorstellen dat je het niet kent, het woord zegt het toch al?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat is speciaal onderwijs dan? Want het klinkt echt alsof je een zeer getalenteerd leerling moet zijn die bevoorrecht is om van zulks custom made onderwijs gebruik te mogen maken.
Je mag op het knopje drukken waar het bonnetje uitkomt?quote:
Ehh, ik ben een zij.. Maar ja, maakt niet uit xDquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:04 schreef Prospos het volgende:
Ik ben heel blij voor Ts dat hij blij is met zijn werk!
Ik zie soms de mannen wandelen door de straat, lekker bruin, sigaret erbij en lunch in de open lucht en denk; dat wil ik ook wel. Gewoon niet meer nadenken en vooral nergens zorgen over maken.
Daar ben ik het dan wel weer mee eens.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:06 schreef Rectum het volgende:
Jammer van al die negatieve reacties hier. Mooi dat je ondanks je 'beperkingen' je plek hebt gevonden in deze maatschappij. Beter dan van die stinkhippies die de hele dag niks doen en alleen maar WAJONG trekken en keyboard spelen.
Gezelligquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:06 schreef Zolder het volgende:
Hier TS op het gemeentehuis:
[ afbeelding ]
Rechtsonderin.
Wat een reactie. Jij hebt er duidelijk geen kaas van gegeten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:58 schreef Zolder het volgende:
Als je op speciaal onderwijs terecht komt betekend dat niet dat je retarded bent, het betekent wel dat je het flink verneukt hebt en dus snel als loser wordt gezien.
Inderdaad. Ik moet er niet aan denken om hele dagen thuis te zittenquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:06 schreef Rectum het volgende:
Jammer van al die negatieve reacties hier. Mooi dat je ondanks je 'beperkingen' je plek hebt gevonden in deze maatschappij. Beter dan van die stinkhippies die de hele dag niks doen en alleen maar WAJONG trekken en keyboard spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |