Ja, ik denk het ook.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:55 schreef Zneeser het volgende:
[..]
Je hebt daar het grotendeel van dit forum beschreven.
Daarbij wil ik nog toevoegen dat er van onze school elk jaar wel een paar leerlingen naar het voortgezet gingen en gewoon een opleiding hebben gevold en daarbij ook nog eens hun diploma hebben behaald!quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:59 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik heb vroeger ook op een LOM school gezeten en toch me VWO en dergelijke gehaald en gedaan. Ik denk dat mensen die in vooroordelen en dergelijke trappen sociaal zwak zijn. Of zoals iemand het eens zij voor elk mens is wel een plaats te vinden. Het is door gebrek aan kwaliteit bij het management als dat niet goed gaat.
Ik werk op de afdeling burgerzaken en belastingen en doe hierbij heel veel hand en spandiensten, maar ook gewoon klussen waarbij ik gegevens verwerk of up to date maak en dit soort klussen doe ik van 't begin tot 't eind. Collega's hoeven het maar 1 keer uit te leggen + te laten zien en ik kan aan de slag. Ik mag het nog steeds doen, dat zegt dus al genoegquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Burgemeester, wethouder, baliemedewerker, koffiejuffrouw, schoonmaker of receptioniste?
Klinkt als een drukke, maar wel leuke baan om te doen...en ik weet zeker dat de mensen daar trots op je zijn..quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:20 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik werk op de afdeling burgerzaken en belastingen en doe hierbij heel veel hand en spandiensten, maar ook gewoon klussen waarbij ik gegevens verwerk of up to date maak en dit soort klussen doe ik van 't begin tot 't eind. Collega's hoeven het maar 1 keer uit te leggen + te laten zien en ik kan aan de slag. Ik mag het nog steeds doen, dat zegt dus al genoeg
quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:59 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik heb vroeger ook op een LOM school gezeten en toch me VWO en dergelijke gehaald en gedaan. Ik denk dat mensen die in vooroordelen en dergelijke trappen sociaal zwak zijn. Of zoals iemand het eens zij voor elk mens is wel een plaats te vinden. Het is door gebrek aan kwaliteit bij het management als dat niet goed gaat.
Klopt helemaal!!quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:31 schreef Wotte het volgende:
Als jij tevreden bent, waar maak je je dan druk over ? alsof je educatie of IQ zoveel zegt over de capaciteiten en intelligentie van een persoon. Een vakman in de bouw die enkel de middelbare school heeft afgemaakt, is op bepaalde punten intelligenter dan een wetenschapper en visa versa.
Chapeau voor je post Blondjequote:Op maandag 5 augustus 2013 14:52 schreef Blondje_93 het volgende:
Gisteren kwam ik hier in een topic terecht waarin iemand had gezegd dat hij op speciaal onderwijs had gezeten, hier werden allemaal domme reacties op geplaatst. Dat je op speciaal onderwijs hebt gezeten wil nog niet zeggen dat je dom bent, sterker nog: ik kom heel veel scholieren tegen bij ons in de buurt waarvan ik denk ''En die denkt het later te gaan redden?'' Oké, het klinkt hard, maar het is wel zo. Luidruchtig, niet sociaal, geen goede manieren en zo kan ik nog wel even doorgaan. Het ergste vind ik nog dat als je voorbij loopt/fietst en je maar een klein beetje anders bent, je gelijk uitgescholden word. Nu mijn vraag: Wie heeft er hier een handicap en heeft op speciaal onderwijs gezeten. Ikzelf ben ook gehandicapt en heb heel mijn leven op speciaal onderwijs gezeten, nu heb ik een baan waar ik helemaal op mijn plekje zit. Zo, nu jullie..
Nee!quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:17 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Daarbij wil ik nog toevoegen dat er van onze school elk jaar wel een paar leerlingen naar het voortgezet gingen en gewoon een opleiding hebben gevold en daarbij ook nog eens hun diploma hebben behaald!
Nee, dat doe ik niet. ik zat idd te twijfelen tussen ''handicap en speciaal onderwijs'' of en te gebruike. maar ja, wat maakt het uit..quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:34 schreef hugecooll het volgende:
Het is sowieso natuurlijk al vreemd om kinderen met leer- en gedragsproblemen bij elkaar te zetten.
Tevens vreemd dat TS speciaal onderwijs automatisch associeert met gehandicapt zijn.
Beter hou jij je mondquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:47 schreef Waterloos het volgende:
Op het speciaal onderwijs zitten alleen maar downies die niets kunnen. Beter schaffen ze die bodemloze put vanaf morgen al af!!!!
Ja, inderdaad. Maar je hebt ook collega's zie over alles en nog wat kunnen zeiken en nergens tevreden mee zijnquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:57 schreef iXVI het volgende:
100% liever een gehandicapte dude op me werk die het leuk vind om te komen werken en leergierig is (ook al kan hij/zij het wellicht allemaal niet zo goed of minder snel) dan een of andere hoeren wajong uitkering tokkie trekker die eigenlijk liever in het park euroshopper bier zit te drinken maar alleen maar komt omdat anders zijn uitkering ingetrokken word.
Goed topic, alleen wel op de verkeerde plaats. Veel zwart/wit zichtige internet helden hier.
Verklaar je naderquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:14 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Je ogen sluiten voor de werkelijkheid
Nederlanders.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:00 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar je hebt ook collega's zie over alles en nog wat kunnen zeiken en nergens tevreden mee zijn
Een vast contract, dat is niet verkeerd en al helemaal niet als je het er naar je zin hebt. Leuk voor je!quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:01 schreef Ellatjuh het volgende:
ja, ik ben eerst naar een mytylschool gegaan vanaf mn 7e ofzo(daar voor normaal onderwijs maar ik haalde het niet,klassen waren te groot en alles ging te snel) toen op mn 14e naar een LOM school en uiteindelijk nog een paar jaar naar IVBO(ook weer kleine klassen) en daar op mn 18e ofzo een diploma gehaald voor de zorg.
toen op MBO nivo 2 Bejaardenhelpende gedaan en daarna moeilijk werk kunnen vinden
mensen schrokken als ze hoorde dat ik een lichte handicap heb dus durfde mij dan niet aan te nemen.
terwijl ik op een rustiger tempo mn werk prima kan doen
maar met hulp. van een jobcoach een baan kunnen krijgen in een verzorgingshuis waar ik nu na 3 jaar een vast contract heb
Ik heb een jaar een leer-werkbaan en die loopt 1 november af. Het lullige is dat ik nu opzoek moet naar een andere baan i.v.m. bezuinigingen en ze geen mensen meer aan mogen nemen, ook omdat ik dan ook gelijk kan zien hoe het is om te moeten solliciteren. De baan die ik nu heb, dat is mede gekomen door een stage van een jaar. Als ik niks kan vinden zetten ze me niet op straat,, maar vind het toch een beetje lullig. Collega's zijn tevreden over me, ik doe m'n werk goed etc.. Er zitten collega's tussen die echt minder presteren hoor, of waarvan je denkt ''Waarom werken die hier''quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:01 schreef Ellatjuh het volgende:
ja, ik ben eerst naar een mytylschool gegaan vanaf mn 7e ofzo(daar voor normaal onderwijs maar ik haalde het niet,klassen waren te groot en alles ging te snel) toen op mn 14e naar een LOM school en uiteindelijk nog een paar jaar naar IVBO(ook weer kleine klassen) en daar op mn 18e ofzo een diploma gehaald voor de zorg.
toen op MBO nivo 2 Bejaardenhelpende gedaan en daarna moeilijk werk kunnen vinden
mensen schrokken als ze hoorde dat ik een lichte handicap heb dus durfde mij dan niet aan te nemen.
terwijl ik op een rustiger tempo mn werk prima kan doen
maar met hulp. van een jobcoach een baan kunnen krijgen in een verzorgingshuis waar ik nu na 3 jaar een vast contract heb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |