Waar kan ik me aanmelden?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:21 schreef CherryLips het volgende:
Nou, ik ben benieuwd
Anders stuur ik er een knokploeg op af.
Lijkt me stugquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Niets flauw op slot gezet, het vreet gewoon CPU/GPU kracht en de 4 heeft die gewoon niet. De A4 is gewoon een traag ding, niet veel sneller dan de processor in de 3GS. Vooral grafisch schiet hij erg tekort en laat daar nu een boel kracht nodig zijn voor dit soort gimmicks.
Dat dacht mijn reparateur ook maar binnen een week had ik het oude euvel weer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
De homeknop is makkelijk te fixen hoor.
Dan heeft hij het niet goed gedaan. Je moet de flex cable vervangen. Die koop je voor een euro of twee, drie op sw-box.com.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat dacht mijn reparateur ook maar binnen een week had ik het oude euvel weer.
ik heb hem ook meteen teruggebracht, als je die shit wil vervangen: prima, maar doe het dan wel netjes.(overigens zakte de knop scheef, niks met die kabel te makenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dan heeft hij het niet goed gedaan. Je moet de flex cable vervangen. Die koop je voor een euro of twee, drie op sw-box.com.
Je hebt er toch geen reet aan. Gewoon uitzettenquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:33 schreef mirelia het volgende:
Als je de ziggo wifispot uitzet mag je er geen gebruik meer van maken.
Als je dat bedoelt tenminste.
Zou ik mijn originele om kunnen ruilen voor een nieuwe denk je? Hij lekt stroomquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:39 schreef RoW_0 het volgende:
Zo. Volgende week maar eens naar de Apple Store om mijn cheapass 2 euro oplader te verruilen voor een originele
Loopt het er hard uit?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zou ik mijn originele om kunnen ruilen voor een nieuwe denk je? Hij lekt stroom
Die actie is toch alleen china en VS?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:39 schreef RoW_0 het volgende:
Zo. Volgende week maar eens naar de Apple Store om mijn cheapass 2 euro oplader te verruilen voor een originele
Overal wifi, hoe heb je daar niks aan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:19 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je hebt er toch geen reet aan. Gewoon uitzetten
Die ziggo modems komen toch nooit fatsoenlijk naar buiten toe. Je blijft elke twee meter switchen van hotspot.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:54 schreef very het volgende:
[..]
Overal wifi, hoe heb je daar niks aan?
O?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die actie is toch alleen china en VS?
Niet snappen dat je daar weinig mee opschietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:19 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je hebt er toch geen reet aan. Gewoon uitzetten
?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Niet snappen dat je daar weinig mee opschiet
Misschien komt hij nog in Nederland hoor, alleen voorlopig niet.quote:
Je gaat een proof-of-conceptproject blokkeren omdat je telefoon geen voorkeur kan onthouden? Serieus?quote:
Nee hoor. Omdat ik een eigen wifi router heb, staat mn ziggo in bridge mode. Dat project gaat op deze manier toch nooit werken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je gaat een proof-of-conceptproject blokkeren omdat je telefoon geen voorkeur kan onthouden? Serieus?
Kloptquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die actie is toch alleen china en VS?
de wifi van die modems is konkomatig man, daar heb je geen flikker aan. Dat hele project zorgt alleen maar voor een hoop storing op het WiFi spectrum.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je gaat een proof-of-conceptproject blokkeren omdat je telefoon geen voorkeur kan onthouden? Serieus?
Ik heb er geen last van alleen niemand durft mij meer aan te raken als telefoon in oplader hangt en ik hem vast hebquote:
Dat je switcht van hotspot boeit toch niet? Mijn baas gebruikt het in Delft, en die is er wel tevreden mee volgens mijquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:58 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Die ziggo modems komen toch nooit fatsoenlijk naar buiten toe. Je blijft elke twee meter switchen van hotspot.
Het idee is leuk, de uitvoering gaat gewoon niet werken.
Voldoende voor mijn telefoon in huis, pc en de rest zit toch met snoertjes vast (altijd minder gezeik dan wifi).quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:17 schreef Catch22- het volgende:
[..]
de wifi van die modems is konkomatig man, daar heb je geen flikker aan. Dat hele project zorgt alleen maar voor een hoop storing op het WiFi spectrum.
Ik zit ook in Delft en ik wil het wel graag gebruiken, maar niet hier binnen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:10 schreef very het volgende:
[..]
Dat je switcht van hotspot boeit toch niet? Mijn baas gebruikt het in Delft, en die is er wel tevreden mee volgens mij
Het blijft absurd dat de iPhone er niet mee kan omgaan though. Ligt niet aan Ziggoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:50 schreef athlonkmf het volgende:
De ziggo spots gaan met max 2mbps, en op straat is er niet veel bereik. Mijn 3G gaat al met 15mbps
Hopelijk trekken ze dat door naar heel iOS 7.quote:Het installatiescherm van iOS 7 in beta 5 is afgestemd op de kleur van je iPhone. Heb je een zwarte iPhone, dan zie je een zwart scherm.
Skype crashed niet meer. Weet niet of anderen daar last van hadden bij 4.quote:
Zelfdequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:50 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Al blijf ik hopen dat ze sommige icoontjes nog veranderen
Zwarte ging heel snel schilferen. Toen maar de hele zijkant/achterkant eraf geschuurd.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 03:05 schreef President. het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met betrekking tot beschadigingen van de behuizing van de iPhone 5?
Lag dat (grotendeels) aan de manier waarop jij ermee omging of echt aan de iPhone en sinds wanneer heb je die iPhone?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 03:08 schreef Nairua het volgende:
[..]
Zwarte ging heel snel schilferen. Toen maar de hele zijkant/achterkant eraf geschuurd.
50/50. Heb hem vanaf dag 1 (Frankrijk)quote:Op woensdag 7 augustus 2013 03:28 schreef President. het volgende:
Lag dat (grotendeels) aan de manier waarop jij ermee omging of echt aan de iPhone en sinds wanneer heb je die iPhone?
Ik heb twee zwarten gehad en beiden beschadigen de randjesquote:Op woensdag 7 augustus 2013 03:05 schreef President. het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met betrekking tot beschadigingen van de behuizing van de iPhone 5?
Iets beter, maar niet echt reden om feest te gaan vieren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:20 schreef o.us2.0 het volgende:
Hoe is het met de batterijduur gesteld sinds beta 4 op 4S?
Dat vind ik eigenlijk wel boeie ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 07:56 schreef Merkie het volgende:
Randjes beschadigen wel snel, maar boeie idd.
Je hebt wel gelijk in principe, maar het kan mij niet zoveel boeien gewoon. Snap dat er mensen van balenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:23 schreef very het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk wel boeie ja.
Ten eerste gaat de verkoopwaarde naar beneden bij beschadiging, en aangezien veel mensen elk jaar verkopen om dan de nieuwe te kopen, is dit wel een dingetje. Daarbij vind ik het ook onacceptabel als je ziet wat je er voor betaald.
Volgens mij las ik ooit dat Apple ook had toegegeven dat het gepoedercoate metaal snel beschadigd. Misschien dat er iets voor geregeld is?
Ik hoop wel dat dit euvel bij de 5S is verholpen
Benieuwd of daar bij de 5S nog iets aan gedaan gaat worden.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:39 schreef kikoooooo het volgende:
De randjes zijn gewoon te hoekig voor coating om normaal te blijven zitten. Ze moeten ietwat rond zijn.
Dat volgens mij ja...geanodiseerd aluminium.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Is het poedercoating of is het juist annodisering?
lol...ik kom er nu pas achter dat dit het filmpje is waar ik een frame uit heb gebruikt (blijkbaar) om dit plaatje te maken hahaquote:
wadda u tink? weal ow fake?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:48 schreef very het volgende:
[..]
Dat volgens mij ja...geanodiseerd aluminium.
Ik heb het tweede filmpje niet eens gekekenquote:
Het zit nu niet meer verborgen onder de menu-knop.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:02 schreef very het volgende:
Die "walkietalkie" functie in Whatsapp nu is gewoon eigenlijk een andere naam voor Audio Note?
En die audio notes zat er altijd al in toch? Dus ik zie het verschil niet echt
Dus dat is het enige verschil, terwijl het nu wordt gepresenteerd als compleet nieuwe functie?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Het zit nu niet meer verborgen onder de menu-knop.
En het is nu ongelimiteerd..qua duur..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:02 schreef very het volgende:
Die "walkietalkie" functie in Whatsapp nu is gewoon eigenlijk een andere naam voor Audio Note?
En die audio notes zat er altijd al in toch? Dus ik zie het verschil niet echt
Ok. Maar ik vind het maar suf dat ze op veel sites praten over nieuwe functionaliteit, terwijl het gewoon een update is op reeds bestaande functionaliteit.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:38 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
En het is nu ongelimiteerd..qua duur..
Komt volgens mij voornamelijk door al die animaties die wat langer duren waardoor het langzamer lijkt. Die animaties mogen van mij allemaal wel twee keer zo snel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:48 schreef n8n het volgende:
iOS 7 is wel aardig qua snelheid maar valt in het niets bij een iOS 6 apparaat, jammer wel, hopelijk is de final weer even snappy
Bij mij is iOS7B5 sneller dan iOS6quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:48 schreef n8n het volgende:
iOS 7 is wel aardig qua snelheid maar valt in het niets bij een iOS 6 apparaat, jammer wel, hopelijk is de final weer even snappy
100% clean. Eerst een schone iOS6 installatie gedaan en toen er een schone iOS7 er op gegooid.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:33 schreef Catch22- het volgende:
wel netjes erop gezet en gereboot enzo?
HAHAHA DIKKN TROLL IK HOOP DAT STOEREBOII EN SGYENZO JE KOME HALE!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:37 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
100% clean. Eerst een schone iOS6 installatie gedaan en toen er een schone iOS7 er op gegooid.
Hoop dat de GM net zo snappy zal zijn als iOS6, anders ga ik voorlopig op iOS6 blijven tot het probleem is opgelost. Als ik een lags wilde hebben zat ik wel in het Samsungtopic.
Ik ook, maar die animaties maken het minder snappier (het lagt niet echt. Het ziet er gewoon enorm langzaam uit in vergelijking met iOS 6.) Daarnaast ben ik straks een paar weken weg, dan wil ik ook niet echt met een beta rondlopen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
HAHAHA DIKKN TROLL IK HOOP DAT STOEREBOII EN SGYENZO JE KOME HALE!
Wel apart, want ik lees voornamelijk positieve berichten.
nee dat is schraal. Had ik ook met de eerste beta, weekendje weg zonder PC in de buurt, dan liever even betrouwbaar gaanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:43 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik ook, maar die animaties maken het minder snappier (het lagt niet echt. Het ziet er gewoon enorm langzaam uit in vergelijking met iOS 6.) Daarnaast ben ik straks een paar weken weg, dan wil ik ook niet echt met een beta rondlopen.
Ik heb dit net gedaan, maar deze stap:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |