Klopt volgens mij is het grafisch niet eens zo intensiefquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Net als die nieuwekaartenapp-revolutionaire-3D crap: het is brak én met een regeltje code dichtgesmeerd voor "oude" modellen.
Ik vind het idee wel tof en is gewoon de gyroscopen 1:1 koppelen aan het renderen van GUI-lagen, dus zal qua CPU wel meevallen.
Maar het is niet dé feature...
Hmm ok, strange.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is wel gratis, maar als je het op je eigen modem uitzet, kan je zelf geen gebruik maken van andere hotspots.
Wel de lusten niet de lasten, opzich volslagen logisch.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:29 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Hmm ok, strange.
Typisch ziggo weer.....
Ben gewoon benieuwd naar iOS 7. Is daar zoveel mis mee danquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:20 schreef Fritter het volgende:
[..]
Gewoon een vraagje hoor, maar waarom zou je een niet geweldig werkende beta op je iPhone zetten als iOs 6 nog prima is?
Vind ik wel een logische regelingquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:29 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Hmm ok, strange.
Typisch ziggo weer.....
Ik ben ook benieuwd hoor, maar ik wil er niks van zien bij vrienden die het hebben... ik wil pas ontdekken als de volledige update beschikbaar is.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben gewoon benieuwd naar iOS 7. Is daar zoveel mis mee dan
iOS 6 komt er waarschijnlijk toch snel weer op. En zoveel fouten heb ik nog niet kunnen vinden. Een andere reden waarom ik het heb gedaan: het is onwijs simpel. Even gegoogled, meteen een IPSW kunnen downloaden en installeren, kind kan de was doen, zo makkelijk was het.
Zet hem eens in DFU en herstel hem danquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:11 schreef Jahr00n het volgende:
ik wilde net proberen mn iphone 4s te upgraden naar 6.1.3 maar dat is blijkbaar totaal mis gegaan. nu geeft ie aan dat ie hersteld moet worden maar als ik dat probeer krijg ik een onbekende fout? iemand een idee hoe ik dat ding nu kan herstellen via itunes?
Ik heb anders nog altijd random crashes.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:08 schreef Merkie het volgende:
Beta 4 werkt wel heel lekker op de iPhone 5 eigenlijk.
wel netjes erop gezet ? Dus niet gewoon erover geklatst?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:22 schreef Nairua het volgende:
[..]
Ik heb anders nog altijd random crashes.
nooit van gehoord maar het heeft gewerkt. thanksquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zet hem eens in DFU en herstel hem dan
Yes.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:29 schreef Catch22- het volgende:
wel netjes erop gezet ? Dus niet gewoon erover geklatst?
Zijn er de afgelopen tijd niet een paar mensen op die manier geëlektrocuteerd? Serieus.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
weet niet wat er ineens veranderd is maar als mijn telefoon aan de oplader hangt (originele) en ik heb hem vast en raak iemand anders aan voel ik elektriciteit door mijn vingers heen gaan
met slechte imitatieladers op t chinese stroomnet ja. Er gaat door een laadkabel echt never genoeg stroom om je te elektrocuterenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn er de afgelopen tijd niet een paar mensen op die manier geëlektrocuteerd? Serieus.
Ja met neppers maar ik gebruik de originele. Wil eigenlijk meten welk voltage er door mij heen gaat maar weet niet hoe, heb wel een voltage meterquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn er de afgelopen tijd niet een paar mensen op die manier geëlektrocuteerd? Serieus.
Je moeder koopt telefoons van gastjes op straat? Dafuq?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:10 schreef CherryLips het volgende:
O ja, m'n moeder heeft via MP een iPhone 4 gekocht. Bij een dubieus gastje op straatja m'n alarmbellen lieten het weer afweten. Maar de thuisknop hapert, valt daar iets aan te doen? Je moet hem soms vier keer indrukken voor reactie. Het zit m'n moeder helemaal niet lekker, dat hele gastje niet en nu heeft ie ook een dooie pixel en een lamme thuisknop, dat arme mens
ook mijn schuld, ik stond erbij en keek ernaar.
Zie het als een dure goede les om het gewoon bij propere personen/plekken te kopen als je het via MP doet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:10 schreef CherryLips het volgende:
O ja, m'n moeder heeft via MP een iPhone 4 gekocht. Bij een dubieus gastje op straatja m'n alarmbellen lieten het weer afweten. Maar de thuisknop hapert, valt daar iets aan te doen? Je moet hem soms vier keer indrukken voor reactie. Het zit m'n moeder helemaal niet lekker, dat hele gastje niet en nu heeft ie ook een dooie pixel en een lamme thuisknop, dat arme mens
ook mijn schuld, ik stond erbij en keek ernaar.
Ja hij kon niet naar binnen want z'n moeder was ziek. Maar hij woonde überhaupt niet op dat adres. Gastje van 15. We hadden gewoon gelijk door moeten lopenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 02:10 schreef very het volgende:
[..]
Je moeder koopt telefoons van gastjes op straat? Dafuq?
Ja dat zei ik later ook. Gezeik altijd via MP.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 02:15 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Zie het als een dure goede les om het gewoon bij propere personen/plekken te kopen als je het via MP doet.
MP is echt de grootste verzamelplaats van tokkies en criminelen die er bestaat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 04:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat zei ik later ook. Gezeik altijd via MP.
Dan nog kan je de meeste problemen voorkomen door dingen persoonlijk op te halen, als je iets overneemt heb je zoiets als onderzoeksplicht of iets correct functioneert. Als je dat ook laat afweten krijg je dit soort situaties. Lullig, maar wel eigen schuld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 06:38 schreef Q. het volgende:
[..]
MP is echt de grootste verzamelplaats van tokkies en criminelen die er bestaat.
Hij is getest hoor, maar toen deed alles het. De knop haperde even, maar niet zo erg als toen we thuis waren en ik hem voor d'r had ingesteldquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 07:33 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dan nog kan je de meeste problemen voorkomen door dingen persoonlijk op te halen, als je iets overneemt heb je zoiets als onderzoeksplicht of iets correct functioneert. Als je dat ook laat afweten krijg je dit soort situaties. Lullig, maar wel eigen schuld.
Als ik jou was zou ik kijken of de lokale telefoonturk er wat mee kan, anders wordt het de portemonnee trekken bij een appleboer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 07:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is getest hoor, maar toen deed alles het. De knop haperde even, maar niet zo erg als toen we thuis waren en ik hem voor d'r had ingesteldIk durfde het bijna niet tegen d'r te zeggen
Het stomme is dat de knop niet hapert als m'n vader hem gebruikt dus het kan ook aan mij liggen.
Probeer dit eensquote:1 Open een willekeurige applicatie.
2 Houd de aan/uitknop ingedrukt totdat de rode ‘Zet uit’-balk verschijnt.
3 Laat de aan/uitknop los.
4 Druk de homeknop zachtjes in, totdat je terugkeert naar het startscherm met de verschillende app-icoontjes. Het kan zijn dat je dit een paar keer moet doen, als je maar terugkeert.
5 Je homeknop werkt nu weer als vanouds.
Ja ik stuurde haar al naar de telefoonturk hier in het dorp. En anders kalibreren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 07:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik kijken of de lokale telefoonturk er wat mee kan, anders wordt het de portemonnee trekken bij een appleboer.
Dat had ik vannacht ook gevonden ja, zal het morgen eens testen als ik haar weer ziequote:
Homeknop van de 4 is om te janken. Hier begon ie na een half jaar al een beetje scheef te zitten, na anderhalf jaar was het helemaal loos. Laten vervangen toen ik meer screenshots nam dan dat ik mijn telefoon uitzette.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 07:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is getest hoor, maar toen deed alles het. De knop haperde even, maar niet zo erg als toen we thuis waren en ik hem voor d'r had ingesteldIk durfde het bijna niet tegen d'r te zeggen
Het stomme is dat de knop niet hapert als m'n vader hem gebruikt dus het kan ook aan mij liggen.
Werkt hier nietquote:
dat stond daar niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:19 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Hier welHome-knop moet je wel een tijdje vasthouden.
Waar kan ik me aanmelden?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:21 schreef CherryLips het volgende:
Nou, ik ben benieuwd
Anders stuur ik er een knokploeg op af.
Lijkt me stugquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Niets flauw op slot gezet, het vreet gewoon CPU/GPU kracht en de 4 heeft die gewoon niet. De A4 is gewoon een traag ding, niet veel sneller dan de processor in de 3GS. Vooral grafisch schiet hij erg tekort en laat daar nu een boel kracht nodig zijn voor dit soort gimmicks.
Dat dacht mijn reparateur ook maar binnen een week had ik het oude euvel weer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
De homeknop is makkelijk te fixen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |