SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!![]()
GTA vice city mist in de OPGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Weet iemand hoe ik erachter kom wel model iPhone 4 ik heb? GSM / CDMA
laat maar, heb gsmGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Wij hebben hier alleen maar GSM-standaard netwerken, CDMA wordt bijvoorbeeld in Amerika gebruikt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Weet iemand hoe ik erachter kom wel model iPhone 4 ik heb? GSM / CDMA
laat maar, heb gsmPowered by Janetje®![]()
noemden/noemen sommige amerikanen hun mobiele telefoon ook een cdma'tje?quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:20 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Wij hebben hier alleen maar GSM-standaard netwerken, CDMA wordt bijvoorbeeld in Amerika gebruikt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Nee, wij Nederlanders zijn gewoon een beetje raar.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
noemden/noemen sommige amerikanen hun mobiele telefoon ook een cdma'tje?Powered by Janetje®![]()
heb nu ios 7 beta 4 op mijn iphone 4, ik zie de achtergrond/icons niet bewegen als ik het toestel beweeg. Of is die functie niet voor de 4
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
zou mij niet verbazen. Is ook een feature waar je niets aan hebt, maar wel veel rekenkracht kost (gok ik)quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
heb nu ios 7 beta 4 op mijn iphone 4, ik zie de achtergrond/icons niet bewegen als ik het toestel beweeg. Of is die functie niet voor de 4Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Gewoon een vraagje hoor, maar waarom zou je een niet geweldig werkende beta op je iPhone zetten als iOs 6 nog prima is?quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
heb nu ios 7 beta 4 op mijn iphone 4, ik zie de achtergrond/icons niet bewegen als ik het toestel beweeg. Of is die functie niet voor de 4![]()
ios7 heeft een aantal prima features die ik mis nu ik ios6 weer hebquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:20 schreef Fritter het volgende:
[..]
Gewoon een vraagje hoor, maar waarom zou je een niet geweldig werkende beta op je iPhone zetten als iOs 6 nog prima is?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Toch zou ik wachten op de volledige versie, want zelfs die zit vaak vol met foutjes. Ik blijf me houden bij iOs6 tot 7 daadwerkelijk door apple aangeboden wordquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:02 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ios7 heeft een aantal prima features die ik mis nu ik ios6 weer heb![]()
ik ook, maar je vroeg om een redenquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:03 schreef Fritter het volgende:
[..]
Toch zou ik wachten op de volledige versie, want zelfs die zit vaak vol met foutjes. Ik blijf me houden bij iOs6 tot 7 daadwerkelijk door apple aangeboden word
Ik hoop overigens dat ze nog wat aan de ONWIJS hampele wifi van de 5 doen. Echt om te janken zo slechtHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ik heb geen ervaring met de 5quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:04 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik ook, maar je vroeg om een reden
Ik hoop overigens dat ze nog wat aan de ONWIJS hampele wifi van de 5 doen. Echt om te janken zo slecht![]()
![]()
Wordt niet ondersteund door de 4.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
heb nu ios 7 beta 4 op mijn iphone 4, ik zie de achtergrond/icons niet bewegen als ik het toestel beweeg. Of is die functie niet voor de 4![]()
Je mist er weinig aan volgens mij. Nutteloze eye-candy.quote:Op maandag 5 augustus 2013 02:37 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wordt niet ondersteund door de 4.For great justice!![]()
Veel mensen kiezen met name om esthetische redenen voor Apple, en dus is het voor veel mensen geen nutteloze functie natuurlijkquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Je mist er weinig aan volgens mij. Nutteloze eye-candy.
People assume too much.![]()
Productafwerking en een gimmicky, codegelimiteerde functie als paralax desktop zijn nogal verschillende dingen...quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:35 schreef very het volgende:
[..]
Veel mensen kiezen met name om esthetische redenen voor Apple, en dus is het voor veel mensen geen nutteloze functie natuurlijkI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Wie zegt dat wanneer ik het heb over de esthetisch verantwoorde designkeuzes van Apple, dat ik dan alleen over de apparaten praat? Ik heb het ook over de vormgeving binnen IOS.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:38 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Productafwerking en een gimmicky, codegelimiteerde functie als paralax desktop zijn nogal verschillende dingen...People assume too much.![]()
Ook dat is een product.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:42 schreef very het volgende:
[..]
Wie zegt dat wanneer ik het heb over de esthetisch verantwoorde designkeuzes van Apple, dat ik dan alleen over de apparaten praat? Ik heb het ook over de vormgeving binnen IOS.
Het is een cool trucje en flauw op slot gezet voor de 4 en lager, maar het is en blijft wel een gimmick.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Gimmick of niet, alle animaties van folders etc zijn dan ook gimmicks.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ook dat is een product.
Het is een cool trucje en flauw op slot gezet voor de 4 en lager, maar het is en blijft wel een gimmick.
Toch vormen die allemaal toch het uiterlijk van IOS, net als deze desktop functie.
Dus ja, het is een esthetisch dingetje dat het product IOS beïnvloed.
Anyway...waarom hebben we deze discussie eigenlijk?People assume too much.![]()
Omdat je er moeilijk over doet. Het is er, 4 kan er niet aan meedoen omdat buitengesloten. Period.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Niets flauw op slot gezet, het vreet gewoon CPU/GPU kracht en de 4 heeft die gewoon niet. De A4 is gewoon een traag ding, niet veel sneller dan de processor in de 3GS. Vooral grafisch schiet hij erg tekort en laat daar nu een boel kracht nodig zijn voor dit soort gimmicks.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het is een cool trucje en flauw op slot gezet voor de 4 en lager, maar het is en blijft wel een gimmick.For great justice!![]()
De 3 jaar oude iPhone 4 is gewoon te traag voor dit soort flashy gimmicks. Simpel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Omdat je er moeilijk over doet. Het is er, 4 kan er niet aan meedoen omdat buitengesloten. Period.For great justice!![]()
Ik vind het wel grapppig, die bewegende bollen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik ook; maar als het uit kan, zet ik het uitquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:24 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het wel grapppig, die bewegende bollen.
Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Voorlopig heb ik het nog gewoon aan laten staan, heb niet het idee dat het vertraagt ofzo.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik ook; maar als het uit kan, zet ik het uitA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dat iphone 4 wel of niet heeft verder niks te maken met wat ik zei, maar ok...ik doe moeilijkquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Omdat je er moeilijk over doet. Het is er, 4 kan er niet aan meedoen omdat buitengesloten. Period.
People assume too much.![]()
kan in de toegankelijkheidsoptiesquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik ook; maar als het uit kan, zet ik het uit“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Wat knap dat de 4 het met een jailbreak en Barrel geïnstalleerd wel kan dan, als de processor het niet trekt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Niets flauw op slot gezet, het vreet gewoon CPU/GPU kracht en de 4 heeft die gewoon niet. De A4 is gewoon een traag ding, niet veel sneller dan de processor in de 3GS. Vooral grafisch schiet hij erg tekort en laat daar nu een boel kracht nodig zijn voor dit soort gimmicks.![]()
Net als die nieuwekaartenapp-revolutionaire-3D crap: het is brak én met een regeltje code dichtgesmeerd voor "oude" modellen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat knap dat de 4 het met een jailbreak en Barrel geïnstalleerd wel kan dan, als de processor het niet trekt.
Ik vind het idee wel tof en is gewoon de gyroscopen 1:1 koppelen aan het renderen van GUI-lagen, dus zal qua CPU wel meevallen.
Maar het is niet dé feature...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Wie kan mij vertellen of je met IOS7 een voorkeursnetwerk kan kiezen?
Ik wordt gek van die Ziggo hotspot namelijk, ik wil het graag gebruiken maar niet thuis. en mijn iphone denkt daar steeds anders over.Shuffle up and deal!!!![]()
Personal Hotspot uitschakelen.....quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:02 schreef mirelia het volgende:
Wie kan mij vertellen of je met IOS7 een voorkeursnetwerk kan kiezen?
Ik wordt gek van die Ziggo hotspot namelijk, ik wil het graag gebruiken maar niet thuis. en mijn iphone denkt daar steeds anders over.I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:04 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Personal Hotspot uitschakelen.....
Nee, dat kan niet. Beetje jammer.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Hmmz ok, strange.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:14 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Beetje jammer.
Gaat dat in iOS 7 anders?I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Als je de ziggo wifispot uitzet mag je er geen gebruik meer van maken.
Als je dat bedoelt tenminste.Shuffle up and deal!!!![]()
Ik denk dat hij thuis gewoon zijn "normale" wifi wil gebruiken ipv de ziggo hotspot die zijn modem ook uitzendt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:33 schreef mirelia het volgende:
Als je dat bedoelt tenminste.
Wel een interessante vraag overigens. Ik wil het ook doen (nog niet gedaan dus), maar als het gaat interfereren met mijn eigen wifi thuis, dan is dat misschien niet zo'n goed idee.People assume too much.![]()
Hmmz, is dat geen gratis dienst dan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:33 schreef mirelia het volgende:
Als je dat bedoelt tenminste.I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Het is wel gratis, maar als je het op je eigen modem uitzet, kan je zelf geen gebruik maken van andere hotspots.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:15 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Hmmz, is dat geen gratis dienst dan?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Klopt volgens mij is het grafisch niet eens zo intensiefquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Net als die nieuwekaartenapp-revolutionaire-3D crap: het is brak én met een regeltje code dichtgesmeerd voor "oude" modellen.
Ik vind het idee wel tof en is gewoon de gyroscopen 1:1 koppelen aan het renderen van GUI-lagen, dus zal qua CPU wel meevallen.
Maar het is niet dé feature...Maar hiervoor gaan mensen echt geen iPhone 4s kopen
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Hmm ok, strange.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is wel gratis, maar als je het op je eigen modem uitzet, kan je zelf geen gebruik maken van andere hotspots.
Typisch ziggo weer.....
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Wel de lusten niet de lasten, opzich volslagen logisch.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:29 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Hmm ok, strange.
Typisch ziggo weer.....
Meer onhandig dat je iphone geen voorkeur kan onthouden en zo geen onderscheid kan maken tussen ziggo hotspot en ziggo thuis...
Moet op te lossen zijn met simpel ingrijpen IMO.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ben gewoon benieuwd naar iOS 7. Is daar zoveel mis mee danquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:20 schreef Fritter het volgende:
[..]
Gewoon een vraagje hoor, maar waarom zou je een niet geweldig werkende beta op je iPhone zetten als iOs 6 nog prima is?
iOS 6 komt er waarschijnlijk toch snel weer op. En zoveel fouten heb ik nog niet kunnen vinden. Een andere reden waarom ik het heb gedaan: het is onwijs simpel. Even gegoogled, meteen een IPSW kunnen downloaden en installeren, kind kan de was doen, zo makkelijk was het.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Vind ik wel een logische regelingquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:29 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Hmm ok, strange.
Typisch ziggo weer.....Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik ben ook benieuwd hoor, maar ik wil er niks van zien bij vrienden die het hebben... ik wil pas ontdekken als de volledige update beschikbaar is.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben gewoon benieuwd naar iOS 7. Is daar zoveel mis mee dan
iOS 6 komt er waarschijnlijk toch snel weer op. En zoveel fouten heb ik nog niet kunnen vinden. Een andere reden waarom ik het heb gedaan: het is onwijs simpel. Even gegoogled, meteen een IPSW kunnen downloaden en installeren, kind kan de was doen, zo makkelijk was het.![]()
![]()
ik wilde net proberen mn iphone 4s te upgraden naar 6.1.3 maar dat is blijkbaar totaal mis gegaan. nu geeft ie aan dat ie hersteld moet worden maar als ik dat probeer krijg ik een onbekende fout? iemand een idee hoe ik dat ding nu kan herstellen via itunes?![]()
Zet hem eens in DFU en herstel hem danquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:11 schreef Jahr00n het volgende:
ik wilde net proberen mn iphone 4s te upgraden naar 6.1.3 maar dat is blijkbaar totaal mis gegaan. nu geeft ie aan dat ie hersteld moet worden maar als ik dat probeer krijg ik een onbekende fout? iemand een idee hoe ik dat ding nu kan herstellen via itunes?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Ik heb anders nog altijd random crashes.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:08 schreef Merkie het volgende:
Beta 4 werkt wel heel lekker op de iPhone 5 eigenlijk.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: